Argyris Darelas
Re: Argyris Darelas
Ik dacht dat hij gehuurd was tot einde seizoen. Dat verandert de zaak. Gaan we hem volgend seizoen wellicht nog wat vaker zien. Zeker omdat het niet ondenkbaar is dat we 2 á 3 middenvelders kwijtraken.
★★
Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.
★★
H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.

Maar we geven onze mening over het hier en nu toch?derk2 schreef: ↑vr 18 apr 2025, 15:33H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.Dat is nu exact wat ik vind van zijn meningen, jij verwoordt het perfect, nooit een nuance, nooit rekening houden met omstandigheden, spelers kunnen blijkbaar niet veranderen of beter worden, wat hij allemaal niet over spelers heeft beweerd en dat later gelogenstraft zag, (niet dat ie ooit iets toegeeft of zich excuseert). Grootste voorbeeld is toch wel Verdonk, maar Sano werd ook meteen na 1 wedstrijd door hem afgeschreven, zo irritant
Niet over wat er volgend seizoen kan gebueren want ook dat is niet zeker....
Dat dus. Plus dat hij het type speler is dat we het hele jaar missen. Of hij het niveau aankan kom je vanzelf achter, maar bij gebrek aan een echte 10 dan maar rechtsbuiten numero zes daarneer zetten werkt in ieder geval ook niet.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Proper is een hele grote meneer. Die is ons ver ontgroeid.
When Wilco talks, people listen!
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Grijs. Bah.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Het probleem is dat een Mschr zijn mening baseert op wat hij op een gegeven moment ziet en hem niet aanpast aan de hand van wat hij later allemaal had kunnen zien, als hij wat minder vooringenomen had geweest.Tyson schreef: ↑vr 18 apr 2025, 16:23Maar we geven onze mening over het hier en nu toch?derk2 schreef: ↑vr 18 apr 2025, 15:33H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.Dat is nu exact wat ik vind van zijn meningen, jij verwoordt het perfect, nooit een nuance, nooit rekening houden met omstandigheden, spelers kunnen blijkbaar niet veranderen of beter worden, wat hij allemaal niet over spelers heeft beweerd en dat later gelogenstraft zag, (niet dat ie ooit iets toegeeft of zich excuseert). Grootste voorbeeld is toch wel Verdonk, maar Sano werd ook meteen na 1 wedstrijd door hem afgeschreven, zo irritant
Niet over wat er volgend seizoen kan gebueren want ook dat is niet zeker....
Iedereen heeft het weleens mis, maar een Mschr heeft het niet door: nogal een onvermogen. Als hij het er niet om zou doen, that is, want daar verdenk ik hem wel van.
desalniettemin Darelas is een erg beperkte voetballer.
Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Jij bent veel te optimistisch. Onal had nog niks bewezen op een lager niveau. Een wedstrijdje in de voorbereiding tegen amateurs waarin ie het redelijk doet, zegt nog helemaal niks. Hij zal moeten bewijzen op eredivisieniveau dat ie er iets van kan als aanvaller. Dat heeft ie structureel niet gedaan dit seizoen. Wat bewijst dat ie er als aanvaller niks van kan.Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.
Oke, dan refereer je dus weer naar NEC-Twente. Heb het nagekeken. Darelas is in de 83e minuut ingevallen. Inclusief blessuretijd heeft hij dus welgeteld 12 minuten gespeeld. Daar baseer jij een groot deel van je mening op. Daar zet ik vraagtekens bij.mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Jij bent veel te optimistisch. Onal had nog niks bewezen op een lager niveau. Een wedstrijdje in de voorbereiding tegen amateurs waarin ie het redelijk doet, zegt nog helemaal niks. Hij zal moeten bewijzen op eredivisieniveau dat ie er iets van kan als aanvaller. Dat heeft ie structureel niet gedaan dit seizoen. Wat bewijst dat ie er als aanvaller niks van kan.Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.
Onal: kun je me hetzelfde verwijten (dat ik mijn mening baseerde op een paar oefenwedstrijden, overigens niet tegen amateurs maar soit); het verschil is echter dat ik bereid ben mijn mening te herzien. Als dat betekent dat ik in eerste instantie soms 'veel te optimistisch' ben; akkoord. Vind ik geen slechte eigenschap.
★★
Sorry hoor, maar meen je dit serieus? Als iemand 12 minuten lang iets structureel niet goed doet schrijf je hem gelijk af? Kan het niet dat hij een slechte dag had? Of gespannen was? Of nog niet op zijn gemak bij de club? Als je daadwerkelijk iemand beoordeelt op 12 minuten heb je echt minder dan niets begrepen van voetbal - en het levenmschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Edit: of, de logischere verklaring, je bent een beetje te veel gaan geloven in je eindeloze act
2 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik denk dat de enige mogelijke conclusie is dat Mschr denkt dat iedere vorm van ontwikkeling onmogelijk is. Heel paradoxaal dat het in zekere zin zijn gelijk bewijst dat hij zelf ook zijn kleuterniveau nooit is ontstegenbertje schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:372 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Jij bent veel te optimistisch. Onal had nog niks bewezen op een lager niveau. Een wedstrijdje in de voorbereiding tegen amateurs waarin ie het redelijk doet, zegt nog helemaal niks. Hij zal moeten bewijzen op eredivisieniveau dat ie er iets van kan als aanvaller. Dat heeft ie structureel niet gedaan dit seizoen. Wat bewijst dat ie er als aanvaller niks van kan.Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
In zijn wereld heeft hij dus volkomen gelijkAyub schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:47Ik denk dat de enige mogelijke conclusie is dat Mschr denkt dat iedere vorm van ontwikkeling onmogelijk is. Heel paradoxaal dat het in zekere zin zijn gelijk bewijst dat hij zelf ook zijn kleuterniveau nooit is ontstegenbertje schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:372 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Jij bent veel te optimistisch. Onal had nog niks bewezen op een lager niveau. Een wedstrijdje in de voorbereiding tegen amateurs waarin ie het redelijk doet, zegt nog helemaal niks. Hij zal moeten bewijzen op eredivisieniveau dat ie er iets van kan als aanvaller. Dat heeft ie structureel niet gedaan dit seizoen. Wat bewijst dat ie er als aanvaller niks van kan.Toen ik Onal in de oefencampagne zag dacht ik: daar gaan we veel plezier aan beleven. Nou dat is voorlopig niet bepaald zo. Maar dat kan volgend seizoen zomaar anders zijn. Legio voorbeelden. Recentelijk Mattsson.![]()
Ik heb hem in al die jaren nog nooit zien zeggen dat hij het fout gezien heeft en een ander dus gelijk had.Bottendaal schreef: ↑za 19 apr 2025, 19:25In zijn wereld heeft hij dus volkomen gelijkAyub schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:47Ik denk dat de enige mogelijke conclusie is dat Mschr denkt dat iedere vorm van ontwikkeling onmogelijk is. Heel paradoxaal dat het in zekere zin zijn gelijk bewijst dat hij zelf ook zijn kleuterniveau nooit is ontstegenbertje schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:372 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Dat zou ik bij een ander zorgwekkend vinden, maar niet bij hem.
Ik denk dat hij dus ergens een chipje mist en daarom vind ik het ook altijd zo sneu als hij zijn eigen standpunt tot in den treure blijft verdedigen met voorbeelden uit vergane tijden. Hij leeft inderdaad in zijn eigen wereld. Wellicht met posters van Toon Willemsen, Albert Helsper en Thijs Hendriks in zijn computer kamer. Niks mis mee. Wel bloedirritant.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- De Kletskop
- Contacteer:
De Kletskop schreef: ↑zo 20 apr 2025, 09:31Dat kan ik ontkrachten. Hij is hoogst persoonlijk ooit een flesje wijn bij me komen bezorgen nadat ik gelijk had bij een weddenschap.

-
- Contacteer:
Los van de grappige discussie, schrik ik positief op van de naam Albert Helsper. Geweldig, was ik eerlijk gezegd helemaal uit het oog verloren. Gelijk eens even zoeken met "hoe is het toch met"Jeffry74 schreef: ↑za 19 apr 2025, 22:14Ik heb hem in al die jaren nog nooit zien zeggen dat hij het fout gezien heeft en een ander dus gelijk had.Bottendaal schreef: ↑za 19 apr 2025, 19:25In zijn wereld heeft hij dus volkomen gelijkAyub schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:47Ik denk dat de enige mogelijke conclusie is dat Mschr denkt dat iedere vorm van ontwikkeling onmogelijk is. Heel paradoxaal dat het in zekere zin zijn gelijk bewijst dat hij zelf ook zijn kleuterniveau nooit is ontstegenbertje schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:372 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.H-Zenkamp schreef: ↑vr 18 apr 2025, 14:29
Normaliter reageer ik hier al niet eens meer op, maar ik ben toch wel benieuwd: waarom giet jij je mening standaard in beton na één of twee momentopnames? Het is altijd zwart of wit bij jou en nooit grijs. Het is geen zwaktebod je mening te herzien, integendeel.
Ik denk dat hij dus ergens een chipje mist en daarom vind ik het ook altijd zo sneu als hij zijn eigen standpunt tot in den treure blijft verdedigen met voorbeelden uit vergane tijden. Hij leeft inderdaad in zijn eigen wereld. Wellicht met posters van Toon Willemsen, Albert Helsper en Thijs Hendriks in zijn computer kamer. Niks mis mee. Wel bloedirritant.
Appie zie ik nog wel eens bij de notenhout,Vannuilekumphuile schreef: ↑di 22 apr 2025, 10:08Los van de grappige discussie, schrik ik positief op van de naam Albert Helsper. Geweldig, was ik eerlijk gezegd helemaal uit het oog verloren. Gelijk eens even zoeken met "hoe is het toch met"Jeffry74 schreef: ↑za 19 apr 2025, 22:14Ik heb hem in al die jaren nog nooit zien zeggen dat hij het fout gezien heeft en een ander dus gelijk had.Bottendaal schreef: ↑za 19 apr 2025, 19:25In zijn wereld heeft hij dus volkomen gelijkAyub schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:47Ik denk dat de enige mogelijke conclusie is dat Mschr denkt dat iedere vorm van ontwikkeling onmogelijk is. Heel paradoxaal dat het in zekere zin zijn gelijk bewijst dat hij zelf ook zijn kleuterniveau nooit is ontstegenbertje schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:372 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35
Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.
Jij bent veel te optimistisch. Onal had nog niks bewezen op een lager niveau. Een wedstrijdje in de voorbereiding tegen amateurs waarin ie het redelijk doet, zegt nog helemaal niks. Hij zal moeten bewijzen op eredivisieniveau dat ie er iets van kan als aanvaller. Dat heeft ie structureel niet gedaan dit seizoen. Wat bewijst dat ie er als aanvaller niks van kan.![]()
Is inmiddels pensionado in eigen land.
Alles komt goed !!
Albert. Ik zie hem nog gaan. Herrinner me hem als Albert DDD.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 22 apr 2025, 10:08Los van de grappige discussie, schrik ik positief op van de naam Albert Helsper. Geweldig, was ik eerlijk gezegd helemaal uit het oog verloren. Gelijk eens even zoeken met "hoe is het toch met"Jeffry74 schreef: ↑za 19 apr 2025, 22:14Ik heb hem in al die jaren nog nooit zien zeggen dat hij het fout gezien heeft en een ander dus gelijk had.Bottendaal schreef: ↑za 19 apr 2025, 19:25In zijn wereld heeft hij dus volkomen gelijkAyub schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:47Ik denk dat de enige mogelijke conclusie is dat Mschr denkt dat iedere vorm van ontwikkeling onmogelijk is. Heel paradoxaal dat het in zekere zin zijn gelijk bewijst dat hij zelf ook zijn kleuterniveau nooit is ontstegenbertje schreef: ↑za 19 apr 2025, 16:372 doelpunten in een oefenwedstrijd tegen een competitiegenoot bewijst niet dat hij wel degelijk “naar voren kan spelen”? Je kan je veel beter vasthouden aan die paar minuutjes een half jaar geleden inderdaad..mschr schreef: ↑za 19 apr 2025, 14:35
Het kan best grijs zijn, maar een aanvallende middenvelder die in de slotfase invalt bij een 0-1-achterstand zal toch aanvallend ingesteld zijn en de ballen die hij ontvangt naar voren willen spelen. Toch? Als zo iemand dat structureel niet doet tijdens zo’n invalbeurt, dan is er iets met hem aan de hand. De verwachting dat ie er niks van kan als aanvallende middenvelder dringt zich aan een ieder op. Zo lang hij niet het tegendeel bewijst, blijft ie voldoen aan de rationele verwachting van voetbalkenners.
Jij bent veel te optimistisch. Onal had nog niks bewezen op een lager niveau. Een wedstrijdje in de voorbereiding tegen amateurs waarin ie het redelijk doet, zegt nog helemaal niks. Hij zal moeten bewijzen op eredivisieniveau dat ie er iets van kan als aanvaller. Dat heeft ie structureel niet gedaan dit seizoen. Wat bewijst dat ie er als aanvaller niks van kan.![]()
De Druistige Dribbelaar.
Mocht je er behoefte aan hebben dan wil ik nog wel wat namen droppen hoor

Percy quirin
Wim van zinnen
John vievermans
John hoeks
Wouter goes
Michel mommerts
Wim van zinnen
John vievermans
John hoeks
Wouter goes
Michel mommerts
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- Bottendaal
- Contacteer:
Argyris Darelas
Darelas vriend! Laat het maar zien waarom ik je onze beste speler vind.