Argyris Darelas
Re: Argyris Darelas
Zit deze jongen wel op voetbal?
Liep als een zombie over het veld.
Liep als een zombie over het veld.
-
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.
When Wilco talks, people listen!
Hij schoot zo hard als ie kon op doel. Met als resultaat een schot richting de zijlijn. Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.Gerard Lopez schreef: ↑ma 12 aug 2024, 08:36Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.
Mschr die iemand naar 3 onwennige minuten niet afbrand, het moet in de krant!

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ja... laten we een speler vooral beoordelen op die ene bal die hij verkeert raakte. Verder deed hij weinig fout.mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 09:08Hij schoot zo hard als ie kon op doel. Met als resultaat een schot richting de zijlijn. Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.Gerard Lopez schreef: ↑ma 12 aug 2024, 08:36Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.
Het is een aanvaller. Een aanvaller die niet kan schieten.Polleke schreef: ↑ma 12 aug 2024, 15:40Ja... laten we een speler vooral beoordelen op die ene bal die hij verkeert raakte. Verder deed hij weinig fout.mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 09:08Hij schoot zo hard als ie kon op doel. Met als resultaat een schot richting de zijlijn. Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.Gerard Lopez schreef: ↑ma 12 aug 2024, 08:36Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.
Hij kan toch koppen?mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:03Het is een aanvaller. Een aanvaller die niet kan schieten.Polleke schreef: ↑ma 12 aug 2024, 15:40Ja... laten we een speler vooral beoordelen op die ene bal die hij verkeert raakte. Verder deed hij weinig fout.mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 09:08Hij schoot zo hard als ie kon op doel. Met als resultaat een schot richting de zijlijn. Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.Gerard Lopez schreef: ↑ma 12 aug 2024, 08:36Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.

Bij zijn 1ste kopactie buiten de 16 kwam hij nog 5cm van de grondRW1985 schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:04Hij kan toch koppen?mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:03Het is een aanvaller. Een aanvaller die niet kan schieten.Polleke schreef: ↑ma 12 aug 2024, 15:40Ja... laten we een speler vooral beoordelen op die ene bal die hij verkeert raakte. Verder deed hij weinig fout.mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 09:08Hij schoot zo hard als ie kon op doel. Met als resultaat een schot richting de zijlijn. Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.Gerard Lopez schreef: ↑ma 12 aug 2024, 08:36Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.![]()

Alles komt goed !!
Nuilen is leuk, dit is allemaal compleet belachelijk.vak Oost schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:37Bij zijn 1ste kopactie buiten de 16 kwam hij nog 5cm van de grondRW1985 schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:04Hij kan toch koppen?mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:03Het is een aanvaller. Een aanvaller die niet kan schieten.Polleke schreef: ↑ma 12 aug 2024, 15:40Ja... laten we een speler vooral beoordelen op die ene bal die hij verkeert raakte. Verder deed hij weinig fout.mschr schreef: ↑ma 12 aug 2024, 09:08Hij schoot zo hard als ie kon op doel. Met als resultaat een schot richting de zijlijn. Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.Gerard Lopez schreef: ↑ma 12 aug 2024, 08:36
Ach lul niet man! In de chaos voor de goal was LOL de enige speler die overzicht hield en niet wild ging lopen schieten, maar verkoos een strakke pass naar links op de geheel vrijstaande Proper te geven.![]()
![]()
mee eens, maar dat van die kopactie was zelfs mij opgevallenPolleke schreef: ↑ma 12 aug 2024, 19:01Nuilen is leuk, dit is allemaal compleet belachelijk.vak Oost schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:37Bij zijn 1ste kopactie buiten de 16 kwam hij nog 5cm van de grondRW1985 schreef: ↑ma 12 aug 2024, 16:04Hij kan toch koppen?![]()
![]()

Gaan nu de eerste quotes over Olden Larsen en de laatste 3 over Darelas?Curva schreef: ↑do 15 aug 2024, 08:46mee eens, maar dat van die kopactie was zelfs mij opgevallen![]()
die van mij over DarelasMcel schreef: ↑do 15 aug 2024, 09:11Gaan nu de eerste quotes over Olden Larsen en de laatste 3 over Darelas?
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik dacht even dat ik dare las…
Het moet toch wel goed zijn als je jeugdclub Maistro heet. 

-
- Contacteer:
Onze buurtjes hadden vroeger ook een Griek die ze Lachgas noemden....
Lekker laten wennen aan het Nimweegse leven, komt goed.
En met L.O.L ook.
Speelt veel he… top aankoop
Sano had in oktober ook nog maar drie invalbeurten gehad. En laten we er maar niet vanuitgaan dat elke speler net zo goed zal worden als Sano.
Die jongen is 20 en heeft nog nooit op hoog niveau gespeeld. Hij moet wennen en zich zo klaarmaken om vaker te kunnen invallen. Die jongen is gewoon een ontwikkelproject. Dat zie je ook aan het 2+2 contract.
Uiteindelijk is dat gewoon het AZ-plan. Chery ging weg, Gonzalez schuift door en Darelas komt daar weer achter om zich te ontwikkelen. En dan schuift opeens Darelas door, ofwel door een transfer van Gonzalez ofwel doordat hij Gonzalez inhaalt.
-
- Contacteer:
Een talentvolle, relatief goedkope, aankoop voor de breedte. Ik vind het top beleid om plek 19 tot en met 25 met dit soort jonge talentvolle gasten te vullen, grappig hoe anderen erover kunnen denken

illestyl schreef: ↑zo 20 okt 2024, 13:42Een talentvolle, relatief goedkope, aankoop voor de breedte. Ik vind het top beleid om plek 19 tot en met 25 met dit soort jonge talentvolle gasten te vullen, grappig hoe anderen erover kunnen denken![]()

die anderen baseren zich op de uitlatingen de pers waar hij als directe opvolger voor Chery werd bestempeld, dus niet voor de breedte..
Jules schreef: ↑zo 20 okt 2024, 14:09die anderen baseren zich op de uitlatingen de pers waar hij als directe opvolger voor Chery werd bestempeld, dus niet voor de breedte..

als je rober kan slijten ben je een goede verkoper...Gijscoman schreef: ↑zo 20 okt 2024, 11:44Sano had in oktober ook nog maar drie invalbeurten gehad. En laten we er maar niet vanuitgaan dat elke speler net zo goed zal worden als Sano.
Die jongen is 20 en heeft nog nooit op hoog niveau gespeeld. Hij moet wennen en zich zo klaarmaken om vaker te kunnen invallen. Die jongen is gewoon een ontwikkelproject. Dat zie je ook aan het 2+2 contract.
Uiteindelijk is dat gewoon het AZ-plan. Chery ging weg, Gonzalez schuift door en Darelas komt daar weer achter om zich te ontwikkelen. En dan schuift opeens Darelas door, ofwel door een transfer van Gonzalez ofwel doordat hij Gonzalez inhaalt.