Edgar Barreto

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Ravanelli »

volksclub nr 1 schreef: Dat wou ik ook zeggen ik heb baretto heel hoog zitten is waarschijnlijk de beste die we hebben maar ook hij loopt al drie jaar rond hier en heeft veels te weinig gebracht.Door de komst van baretto werd schuurman geofferd als rechtshalf en dat was echt geen mindere kon je altijd van op aan en was uitermate belangrijk in het jaar dat we europees haalde,en ik kan zijn doelpunt nog heel goed herinneren in die glasbak en dat wonderschone doelpunt in eindhoven over waterreus heen.En wat heeft baretto nou meer dan schuurman.miss zijn vrij trap en zijn trap techniek maar voor je balans op het veld zag ik toch liever schuurman en die kwam toch vrij goedkoop van go ahead.
Als Resit zo veel meer was geweest als Edje had ie nu bij een topclub gezeten. Schuurman is een degelijke voetballer maar zonder risico en initiatief oftwel een passieve voetballer, terwijl Barreto regelmatig fouten maakt maar dat komt voort dat hij probeert risico te nemen in zijn spel ipv tikkie breed.
Barreto is de beste voetballer die wij de laatste 10 jaar bij NEC hebben gezien.
Die jongen is nooit uitgerust aan een seizoen begonnen waardoor hij niet het optimale heeft kunnen laten zien.
Als je elk jaar een beter elftal wilt maken moet je Ed belangrijk maken en hem niet achter zijn man aan laten hobbelen.
Niet verkopen die gast.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door DR »

Baretto kan alleen verkocht worden als je een adequate vervanger klaar hebt staan of kunt binnenhalen. In beide gevallen vrees ik bij NEC het ergste. De technische stap mag dan altijd roepen dat ze een compleet 'schaduwelftal' hebben op papier, de vervanger voor denneboom is er bv nog niet. Nog niet verkopen dus.

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

Ravanelli schreef:
volksclub nr 1 schreef: Dat wou ik ook zeggen ik heb baretto heel hoog zitten is waarschijnlijk de beste die we hebben maar ook hij loopt al drie jaar rond hier en heeft veels te weinig gebracht.Door de komst van baretto werd schuurman geofferd als rechtshalf en dat was echt geen mindere kon je altijd van op aan en was uitermate belangrijk in het jaar dat we europees haalde,en ik kan zijn doelpunt nog heel goed herinneren in die glasbak en dat wonderschone doelpunt in eindhoven over waterreus heen.En wat heeft baretto nou meer dan schuurman.miss zijn vrij trap en zijn trap techniek maar voor je balans op het veld zag ik toch liever schuurman en die kwam toch vrij goedkoop van go ahead.
Als Resit zo veel meer was geweest als Edje had ie nu bij een topclub gezeten. Schuurman is een degelijke voetballer maar zonder risico en initiatief oftwel een passieve voetballer, terwijl Barreto regelmatig fouten maakt maar dat komt voort dat hij probeert risico te nemen in zijn spel ipv tikkie breed.
Barreto is de beste voetballer die wij de laatste 10 jaar bij NEC hebben gezien.
Die jongen is nooit uitgerust aan een seizoen begonnen waardoor hij niet het optimale heeft kunnen laten zien.
Als je elk jaar een beter elftal wilt maken moet je Ed belangrijk maken en hem niet achter zijn man aan laten hobbelen.
Niet verkopen die gast.
Maar wat is zijn meerwaarde nou geweest de afgelopen jaren?

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door T.I.G.O. »

volksclub nr 1 schreef:
Ravanelli schreef:
volksclub nr 1 schreef: Dat wou ik ook zeggen ik heb baretto heel hoog zitten is waarschijnlijk de beste die we hebben maar ook hij loopt al drie jaar rond hier en heeft veels te weinig gebracht.Door de komst van baretto werd schuurman geofferd als rechtshalf en dat was echt geen mindere kon je altijd van op aan en was uitermate belangrijk in het jaar dat we europees haalde,en ik kan zijn doelpunt nog heel goed herinneren in die glasbak en dat wonderschone doelpunt in eindhoven over waterreus heen.En wat heeft baretto nou meer dan schuurman.miss zijn vrij trap en zijn trap techniek maar voor je balans op het veld zag ik toch liever schuurman en die kwam toch vrij goedkoop van go ahead.
Als Resit zo veel meer was geweest als Edje had ie nu bij een topclub gezeten. Schuurman is een degelijke voetballer maar zonder risico en initiatief oftwel een passieve voetballer, terwijl Barreto regelmatig fouten maakt maar dat komt voort dat hij probeert risico te nemen in zijn spel ipv tikkie breed.
Barreto is de beste voetballer die wij de laatste 10 jaar bij NEC hebben gezien.
Die jongen is nooit uitgerust aan een seizoen begonnen waardoor hij niet het optimale heeft kunnen laten zien.
Als je elk jaar een beter elftal wilt maken moet je Ed belangrijk maken en hem niet achter zijn man aan laten hobbelen.
Niet verkopen die gast.
Maar wat is zijn meerwaarde nou geweest de afgelopen jaren?
Wat een kansloze opmerking dit :td: daar kun je een heel lang antwoord op geven of helemaal niks,ik kies voor het laatste :tong:

michaelnec23
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 29 jun 2007, 13:26
Locatie: Leuth
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door michaelnec23 »

Als Hij Nog Wilt Blijfen Moet hij Het Waar Maken! Zekerssz :jestera: :withstupid:
De nummer 1 van Gelderland!
Supermario !

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door T.I.G.O. »

Ravanelli schreef:
volksclub nr 1 schreef: Dat wou ik ook zeggen ik heb baretto heel hoog zitten is waarschijnlijk de beste die we hebben maar ook hij loopt al drie jaar rond hier en heeft veels te weinig gebracht.Door de komst van baretto werd schuurman geofferd als rechtshalf en dat was echt geen mindere kon je altijd van op aan en was uitermate belangrijk in het jaar dat we europees haalde,en ik kan zijn doelpunt nog heel goed herinneren in die glasbak en dat wonderschone doelpunt in eindhoven over waterreus heen.En wat heeft baretto nou meer dan schuurman.miss zijn vrij trap en zijn trap techniek maar voor je balans op het veld zag ik toch liever schuurman en die kwam toch vrij goedkoop van go ahead.
Als Resit zo veel meer was geweest als Edje had ie nu bij een topclub gezeten. Schuurman is een degelijke voetballer maar zonder risico en initiatief oftwel een passieve voetballer, terwijl Barreto regelmatig fouten maakt maar dat komt voort dat hij probeert risico te nemen in zijn spel ipv tikkie breed.
Barreto is de beste voetballer die wij de laatste 10 jaar bij NEC hebben gezien.
Die jongen is nooit uitgerust aan een seizoen begonnen waardoor hij niet het optimale heeft kunnen laten zien.
Als je elk jaar een beter elftal wilt maken moet je Ed belangrijk maken en hem niet achter zijn man aan laten hobbelen.
Niet verkopen die gast.
:withstupid: Jij snapt het!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38475
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door mschr »

T.I.G.O. schreef:Wat een kansloze opmerking dit :td: daar kun je een heel lang antwoord op geven of helemaal niks,ik kies voor het laatste :tong:
Hmm... laat me ff nadenken. Barreto is creatief? Zorgt voor openingen? Bedoel je dat? Of bedoel je: hij lijdt balverlies, balverlies en nogmaals balverlies en zo'n middenvelder kun je bij NEC missen als kiespijn? Ik kies voor het laatste. Niet voor niets eindigde NEC met Schuurman hoger dan het NEC met Barreto.

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

mschr schreef:
T.I.G.O. schreef:Wat een kansloze opmerking dit :td: daar kun je een heel lang antwoord op geven of helemaal niks,ik kies voor het laatste :tong:
Hmm... laat me ff nadenken. Barreto is creatief? Zorgt voor openingen? Bedoel je dat? Of bedoel je: hij lijdt balverlies, balverlies en nogmaals balverlies en zo'n middenvelder kun je bij NEC missen als kiespijn? Ik kies voor het laatste. Niet voor niets eindigde NEC met Schuurman hoger dan het NEC met Barreto.
Dat bedoel ik een mening geven en anders niet reageren t.i.g.o en de mensen die ze beiden hebben zien voetballen weten wat ik bedoel.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door BIESKE »

jpnec schreef:Zonneveld, Collen en Schuurman hadden ze alledrie nooit weg moeten laten gaan...
Dan kun je het alleen over Schuurman hebben. Zonneveld was einde contract en wilde zelf naar NAC en voor Collen was het niet zo moeillijk. Als Feyenoord komt ga je gewoon (behalve het afgelopen seizoen dan).

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Ravanelli »

volksclub nr 1 schreef:
mschr schreef:
T.I.G.O. schreef:Wat een kansloze opmerking dit :td: daar kun je een heel lang antwoord op geven of helemaal niks,ik kies voor het laatste :tong:
Hmm... laat me ff nadenken. Barreto is creatief? Zorgt voor openingen? Bedoel je dat? Of bedoel je: hij lijdt balverlies, balverlies en nogmaals balverlies en zo'n middenvelder kun je bij NEC missen als kiespijn? Ik kies voor het laatste. Niet voor niets eindigde NEC met Schuurman hoger dan het NEC met Barreto.
Dat bedoel ik een mening geven en anders niet reageren t.i.g.o en de mensen die ze beiden hebben zien voetballen weten wat ik bedoel.
@Volksclub :Ik heb ze beiden in het shirt van NEC gezien maar ik heb er maar 1 zien voetballen en dat is Baretto.
En dat NEC met Schuurman hoger eindigde als met Barreto lag echt niet aan Schuurman vriend, maar aan met name 1 man en dat was Gentenaar.
@Mschr: Iemand die vindt dat Thijs Hendriks in kwaliteit 1 vd betere zou moeten kunnen zijn bij NEC heeft het voetbalverstand van een poffertje, sorry maar die kan ik al helemaal niet meer serieus nemen met opmerkingen over spelers.
Iemand met echt kijk op voetbal ziet dat Barreto gewoon verkeerd gebruikt wordt. Om dergelijke spelers dien je je elftal te bouwen omdat zij in staat zijn openingen te creeëren, mensen voor de goal te zetten etc. Spelers als Schuurman, Snoyl en al die andere meedravers dien je zelf op te leiden (types 13 in een dozijn)
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Edgar Barreto

Bericht door Fortaleza »

Misschien is Barreto wel een goede voetballer maar het komt er bij NEC niet zo uit. Zoals MSCHR zegt leidt hij wel vaak balverlies in. Hij ziet wel waar hij met zijn dieptepasses heen moet maar de uitvoering laat vaak te wensen over.

Ik ben trouwens benieuwd wat zijn plaats volgend jaar op het middenveld zal zijn. Holman zal wel een linie terugzakken en centraal op het middenveld komen te spelen. Dat kan dan nog een interessante concurrentiestrijd worden. Been ziet Holman toch wel als zijn oogappel.....

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door T.I.G.O. »

volksclub nr 1 schreef:
mschr schreef:
T.I.G.O. schreef:Wat een kansloze opmerking dit :td: daar kun je een heel lang antwoord op geven of helemaal niks,ik kies voor het laatste :tong:
Hmm... laat me ff nadenken. Barreto is creatief? Zorgt voor openingen? Bedoel je dat? Of bedoel je: hij lijdt balverlies, balverlies en nogmaals balverlies en zo'n middenvelder kun je bij NEC missen als kiespijn? Ik kies voor het laatste. Niet voor niets eindigde NEC met Schuurman hoger dan het NEC met Barreto.
Dat bedoel ik een mening geven en anders niet reageren t.i.g.o en de mensen die ze beiden hebben zien voetballen weten wat ik bedoel.
Poffertje :tong: mensen die schuurman een betere voetballer vinden dan ed worden door mij niet meer serieus genomen :mrgreen: (das een mening)

Topdude

Re: Edgar Barreto

Bericht door Topdude »

DR schreef:Baretto kan alleen verkocht worden als je een adequate vervanger klaar hebt staan of kunt binnenhalen. In beide gevallen vrees ik bij NEC het ergste. De technische stap mag dan altijd roepen dat ze een compleet 'schaduwelftal' hebben op papier, de vervanger voor denneboom is er bv nog niet. Nog niet verkopen dus.

Nou, dat van dat schaduwelftal kun je gevoegelijk vergeten.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Demtsjenko »

lens is gehaald als vervanger van denneboom. daarnaast heeft NEC van beukering gehaald als extra aanvaller...

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

@ravanneli als jij dan zo veel verstand van voetbal hebt hoe komt het dan dat baretto altijd zijn man kwijt is en nooit de baas is op het middenveld.En dan kun je wel met een lulverhaal komen van moeten andere spelers maar in dienst spelen van baretto en dan is zijn rendement nog ver beneden pijl.En met schuurman had je wel iemand die kon omschakelen veel meer loopvermogen had op zich helemaal geen slechte traptechniek had en toch aardig wat doelpuntjes en assist gegeven had en nog belangrijke momenten ook ik hoef alleen maar te zeggen R.K.C. uit .I rest my case.Nou mag jij alle belangrijke momenten van baretto opnoemen waar nec beter van wordt op een paar vrij trappen na en een leuke goal tegen feijenoord die we overigens verloren.Maar waar het mij omgaat is waarom geld investeren in een dure speler terwijl je op zich een goede middenvelder had en ik weet zeker dat bijna alle nec supporters schuurman gewoon een goede voetballer vonden voor nec.En dat hij het niet gered heeft bij twente jammer niedzielan heeft het hier ook niet gered evenals baretto.En baretto heeft nog een jaar contract en die verlengt hem echt niet meer dus is mijn conclussie gewoon verkopen.

Topdude

Re: Edgar Barreto

Bericht door Topdude »

Demtsjenko schreef:lens is gehaald als vervanger van denneboom. daarnaast heeft NEC van beukering gehaald als extra aanvaller...
Lens is gehaald als TIJDELIJKE vervanger. En dan moet je bovendien nog maar afwachten wat hij kan brengen.

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

@t.i.g.o.
Blijkt wel weer dat jij totaal geen verstand van voetbal hebt,anders had je wel een normaal antwoord gegeven. :withstupid:

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door T.I.G.O. »

volksclub nr 1 schreef:@t.i.g.o.
Blijkt wel weer dat jij totaal geen verstand van voetbal hebt,anders had je wel een normaal antwoord gegeven. :withstupid:
Is dat een vereiste om er verstand van te hebben dan?
Je moet niet zoveel blabla hebben

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door RwgT »

volksclub nr 1 schreef:@t.i.g.o.
Blijkt wel weer dat jij totaal geen verstand van voetbal hebt,anders had je wel een normaal antwoord gegeven. :withstupid:
:jestera: Mag ik vragen hoe oud jij bent? ... Verstand van voetbal hebben heeft te maken met normaal antwoord geven? Overigens ben jij hier degene die geen voetbalverstand hebt. Liever Schuurman bij NEC hebben dan Barreto? :schater:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

T.I.G.O. schreef:
volksclub nr 1 schreef:@t.i.g.o.
Blijkt wel weer dat jij totaal geen verstand van voetbal hebt,anders had je wel een normaal antwoord gegeven. :withstupid:
Is dat een vereiste om er verstand van te hebben dan?
Je moet niet zoveel blabla hebben
:lol:

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

Als jullie dan eens antwoord geven op de vraag ik stel wat heeft baretto meer betekent dan schuurman op die positie dan zijn jullie wijs maar dat antwoord kunnen jullie niet geven.Alleen een nutteloze mening geven.Oh ja ben 35 jaar ben loop al 25 jaar bij nec rond heb 10 jaar hoofdklasse ervaring heb mijn trainers diploma doe er verder wel geen drol mee ivm werk.Dus ik heb aardig wat verstand van voetbal.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Arjan van Hout »

volksclub nr 1 schreef:Als jullie dan eens antwoord geven op de vraag ik stel wat heeft baretto meer betekent dan schuurman op die positie dan zijn jullie wijs maar dat antwoord kunnen jullie niet geven.Alleen een nutteloze mening geven.Oh ja ben 35 jaar ben loop al 25 jaar bij nec rond heb 10 jaar hoofdklasse ervaring heb mijn trainers diploma doe er verder wel geen drol mee ivm werk.Dus ik heb aardig wat verstand van voetbal.
Ehm Baretto heeft meer assists op zijn naam, heeft vaker uit de tweede lijn gescoord en heeft voor meer creatieve openingen gezorgd, Baretto heeft namelijk een veel beter overzicht. Schuurman op het middenveld liet vaker zijn man lopen dan edgar. Eeeehm een trainer die ook nog ooit eens in de hoodklasse heeft gevoetbald (of was je ballenjongen) die dit niet ziet ?? Het zou kunnen maar lijkt mij onwaarschijnlijk. Ohja mschr is het met je eens, dat alleen is eigenlijk al bewijs genoeg dat je mis zit !

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1644
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door LvB »

volksclub nr 1 schreef:En met schuurman had je wel iemand die kon omschakelen veel meer loopvermogen had op zich helemaal geen slechte traptechniek had en toch aardig wat doelpuntjes en assist gegeven.
5 doelpunten in 3 seizoenen.... petje af. Barreto haalt het dubbele aantal in hetzelfde aantal seizoenen. Daarbij is Barreto een vele completere voetballer met een beter overzicht, hij is aanvallender ingesteld. Als je Edje de ruimte gunt om fouten te maken, komt het talent er uit, geloof me maar.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Demtsjenko »

vooruit dan doe ik ook nog een duit in het zakje: betere balcontrole, betere traptechniek, een sterkere 'wil om te winnen'..., maar goed... het op hoofdklasse niveau gespeeld hebben en je trainersdiploma hebben zorgt er niet automatisch voor dat je verstand van voetbal hebt. ik ken voetballers die hoog hebben gespeeld en daar redelijk succevol waren, maar als je ze vraagt naar zaken die tactisch inzicht vereisen geven ze niet thuis...

Gebruikersavatar
volksclub nr 1
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 09:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door volksclub nr 1 »

Met schuurman en consorten haalden we europees,en met baretto plek tien tot en met twaalf dus het gaat niet alleen om talent jongens moet ook mentaal goed zitten en als bij baretto niet goed zit mist hij noch voor een leeg goal en dan loopt het hele stadion hem uit te jouwen en er waren toch al trainers die hem ook een tijdje op de bank zetten been en lok.Oke lok was ook niet mijn favoriet maar hij had wel gelijk en als baretto echt zo supergoed was geweest wat jullie beweren waarom voetbald hij nog steeds hier dan. :nut:
Ach ja dit kan een eindeloze discussie worden maar het belangrijkste is dus gewoon dat al dat geld wat erin gestoken is totaal geen moer opgeleverd heeft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten