Edgar Barreto

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door sanchez-torres »

Het gaat mij om de prijs/kwaliteit verhouding. Baretto laat veel te weinig zien voor iemand die het wel kan. Een belangrijke oorzaak is dat eeuwige gereis. Dus wat mij betreft verkopen. Let maar op, hij is straks nog niet terug of het gaat weer over het feit dat hij moe is.

DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door DR »

Barreto is een goede voetballer maar niet een die een elftal kan dragen. Hij heeft centraal op het middenveld een ervaren controlerende speler nodig. Als die er is zal Barreto beter spelen. Deze ervaren middenvelder hebben we vorig seizoen ook gemist want de meeste wedstrijden verloren we de slag op het middenveld. Nu ligt de last bij Kivuvu maar dat is nu nog teveel gevraagd van hem.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: Edgar Barreto

Bericht door Gandalf »

sanchez-torres schreef:Het gaat mij om de prijs/kwaliteit verhouding. Baretto laat veel te weinig zien voor iemand die het wel kan. Een belangrijke oorzaak is dat eeuwige gereis. Dus wat mij betreft verkopen. Let maar op, hij is straks nog niet terug of het gaat weer over het feit dat hij moe is.
Lul toch niet zo dom man.... Er zijn wel meer spelers die dat moeten en die ontwikkelen zich ook gewoon door.En juist bij dit internationaale gereis,heb je meer kans dat de prijs hoger wordt,mits een speler zich dus wel blijft ontwikkelen.Als een speler blijft stil staan in zijn ontwikkeling,moet je of bij zijn talent/wil zijn,blessures of je trainer(s).
De Trainingen moeten beter!!!

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Jack_Sparrow »

Ben benieuwd hoe Edgar gaat presteren met de Copa America, ik vrees als hij het goed doet dat hij vertrekt
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Frans »

Jack_Sparrow schreef:Ben benieuwd hoe Edgar gaat presteren met de Copa America, ik vrees als hij het goed doet dat hij vertrekt
Dat gun ik hem wel!
En ik gun NEC de centen ook wel, zodat we nog wat versterkingen kunnen halen!
NECTheBest

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door NEC4EVER »

Jack_Sparrow schreef:Ben benieuwd hoe Edgar gaat presteren met de Copa America, ik vrees als hij het goed doet dat hij vertrekt
Vrees!? Stik er om heen en de vlag uit! :cheer: Maar ik vrees dat hij geen flikker zal presteren tijdens de Copa America... :bigcry:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door harold »

Frans schreef:
Jack_Sparrow schreef:Ben benieuwd hoe Edgar gaat presteren met de Copa America, ik vrees als hij het goed doet dat hij vertrekt
Dat gun ik hem wel!
En ik gun NEC de centen ook wel, zodat we nog wat versterkingen kunnen halen!
:withstupid: Zou helemaal niet erg zijn, eindelijk eens een speler kunnen verkopen die op een positie speelt waar we genoeg alternatieven hebben...

NECRotterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 11:26
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door NECRotterdam »

NEC4EVER schreef:
Jack_Sparrow schreef:Ben benieuwd hoe Edgar gaat presteren met de Copa America, ik vrees als hij het goed doet dat hij vertrekt
Vrees!? Stik er om heen en de vlag uit! :cheer: Maar ik vrees dat hij geen flikker zal presteren tijdens de Copa America... :bigcry:
Ik vrees het zelfde. We hadden met z'n allen ook grootse verwachtingen op het afgelopen WK waar Barreto ook had moeten vlammen en daarna zijn biesen pakken om Nijmegen verlaten. Helaas mocht hij maar 25 minuten invallen in een wedstrijd die er al niet meer om deed en ook daar kon hij niet laten zien dat hij een aanwinst zou zijn voor een top club.

Nog lekker een jaartje NEC voor Edgar. kunnen we nog een jaartje genieten van die Paraguayaanse vlag in de goffert.
Omringt door de vijand, altijd winnend uit de strijd!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door harold »

Edje is op het WK ook een wedstrijd in de basis gestart, de laatste poulewedstrijd en volgens mij speelde hij ook wel aardig...

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Edgar Barreto

Bericht door zimmy »

UUUhhh, dit is onze beste speler jongens!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door NEC4EVER »

zimmy schreef:UUUhhh, dit is onze beste speler jongens!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:jestera:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Strooper »

Hij heeft vannacht met 5-0 gewonnen tegen Colombia om de Copa America. Weet niet of hij speelde.


edit: Hele wedstrijd gespeeld. Zal weer goed uitgerust aan het seizoen beginnen!
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door RwgT »

Strooper schreef:Hij heeft vannacht met 5-0 gewonnen tegen Colombia om de Copa America. Weet niet of hij speelde.


edit: Hele wedstrijd gespeeld.
:hail:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

oosterhout
Berichten: 93
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 22:04

Re: Edgar Barreto

Bericht door oosterhout »

Laat Paradinges maar niet te ver komen bij die Copa Americano,want ik zie nu de problemen alweer komen met Edgar.

Speelt berewedstrijden in zijn eigen regio maar komt oververmoeid terug en moet hier weer uitrusten.
En in September zullen de kwalificatie wedstrijden voor de WK wel weer beginnen.

Of ben ik te negatief.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Bleum »

Zag net de samenvatting. Edje speelde een prima partij en gaf ook een geweldige assist op santa cruz.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Demtsjenko »

kunnen we die santa cruz niet halen... :mrgreen:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door burp »

laat 'm maar alles spelen en een geweldige indruk maken. Misschien heeft dan een spaanse middenmoter er een mooie transersom voor over. Mooie speler, af en toe echt van genoten en mooie herinneringen achter gelaten. Maar qua prijs- meerwaarde eigenlijk gewoon een te dure speler voor NEC.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Demtsjenko »

weet ik niet... ik denk dat hij komend jaar heel erg belangrijk voor NEC gaat zijn... hij is inmiddels helemaal gewend en voelt ook dat hij belangrijker wordt gemaakt. als ik hem de laatste wedstrijden bezig zag had ik echt het idee dat het de goede kant met hem opging... laat hem maar nog lekker een seizoen vlammen om hem daarna te verkopen...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Danish Dynamite »

burp schreef:laat 'm maar alles spelen en een geweldige indruk maken. Misschien heeft dan een spaanse middenmoter er een mooie transersom voor over. Mooie speler, af en toe echt van genoten en mooie herinneringen achter gelaten. Maar qua prijs- meerwaarde eigenlijk gewoon een te dure speler voor NEC.
:withstupid:

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Gradje »

Demtsjenko schreef:kunnen we die santa cruz niet halen... :mrgreen:
Boekhoorn bellen? Die heeft zijn nummer misschien nog of kan hem opvragen bij Kraay sr. Weten we gelijk of Boekhoorn nog iets wil.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door T.I.G.O. »

NECRotterdam schreef:
NEC4EVER schreef:
Jack_Sparrow schreef:Ben benieuwd hoe Edgar gaat presteren met de Copa America, ik vrees als hij het goed doet dat hij vertrekt
Vrees!? Stik er om heen en de vlag uit! :cheer: Maar ik vrees dat hij geen flikker zal presteren tijdens de Copa America... :bigcry:
Ik vrees het zelfde. We hadden met z'n allen ook grootse verwachtingen op het afgelopen WK waar Barreto ook had moeten vlammen en daarna zijn biesen pakken om Nijmegen verlaten. Helaas mocht hij maar 25 minuten invallen in een wedstrijd die er al niet meer om deed en ook daar kon hij niet laten zien dat hij een aanwinst zou zijn voor een top club.

Nog lekker een jaartje NEC voor Edgar. kunnen we nog een jaartje genieten van die Paraguayaanse vlag in de goffert.
`

Ed heeft 90 min gespeeld tegen Trinidad

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door T.I.G.O. »

Edgar,door mij 2 jaar geleden heilig verklaart en al uitgeroepen tot beste speler in de historie van nec,foute inschatting dat laatste
al blijf ik van mening dat hij er nog wel komt,hij is gewoon naar de kloten geholpen door al die tournooien in de zomer!
Ed rules!

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door William »

Bleum schreef:Zag net de samenvatting. Edje speelde een prima partij en gaf ook een geweldige assist op santa cruz.
Ja ik dacht ook dat het Edgar was, maar wist het niet zeker.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Strooper »

Bleum schreef:Zag net de samenvatting. Edje speelde een prima partij en gaf ook een geweldige assist op santa cruz.
Een hoge lob over de verdediging, toch?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Mascherano
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 29 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Mascherano »

Heb oa deze match gezien en Edgar speelde gewoon een hele sterke wedstrijd. Wat hij met een assist bekroonde. Hoop dat hij deze lijn kan voorttrekken en dit bij NEC ook op regelmatige basis kan laten zien. Al zou hij na de Copa wel weer 'moe' zijn.

Maandag spelen ze alweer tegen de VS, en op Donderdag moeten ze tegen titelkandidaat numero uno Argentina aantreden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 76 gasten