Edgar Barreto

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Edgar Barreto

Bericht door harold »

Volgend seizoen wordt hij héél belangrijk voor ons!!! :tu: :tu: :tu:

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door William »

harold schreef:Volgend seizoen wordt hij héél belangrijk voor ons!!! :tu: :tu: :tu:
Hij zal het waar moeten gaan maken volgend seizoen.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door K03N »

LOWrider schreef:
harold schreef:Volgend seizoen wordt hij héél belangrijk voor ons!!! :tu: :tu: :tu:
Hij zal het waar moeten gaan maken volgend seizoen.
:withstupid: Zijn laaste kans denk ik.

Topdude

Re: Edgar Barreto

Bericht door Topdude »

Volgens Looijen is afgelopen jaar het elftal rond hem en Niedzielan gebouwd.
Tenminste, dat was zijn visie.

We hebben gezien wat het heeft opgeleverd. Edje hopeloos uit vorm en Niedz moet opzoutuh.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Edgar Barreto

Bericht door recreantb »

Als ze slim zijn verlengen ze deze zomer het contract van Barreto tot 2012 of iets in die buurt
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door druten »

Topdude schreef:Volgens Looijen is afgelopen jaar het elftal rond hem en Niedzielan gebouwd.
Tenminste, dat was zijn visie.

We hebben gezien wat het heeft opgeleverd. Edje hopeloos uit vorm en Niedz moet opzoutuh.
Trainer(s) die niet het juiste systeem speelden met deze toppers!

Topdude

Re: Edgar Barreto

Bericht door Topdude »

Ook dat ja.

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door sanchez-torres »

Van mij mag Baretto ook vertrekken. Die jongen heeft dit jaar weer geen vakantie, dus de eerste helft van de competitie is hij moe van al het reizen. Bovendien speelt hij alleen goed als het elftal draait. Vind Baretto leuke meevoetballer maar zeker geen topper, hij mist snelheid en zijn specifieke kwaliteiten zijn niet zo goed dat hij bij een topclub terecht kan. Zijn contract loopt volgend jaar af dus als er belangstelling is......

Gebruikersavatar
dirkie67
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:06
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door dirkie67 »

Niks vertrekken, blijven en als het kan nog lang.
Ed word alleen maar beter, groeit werkelijk nog uit tot een hele vaste waarde en zal dan wel over 2 jaar naar het buitenland vertrekken.
"There Can Be Only One"

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door De Kletskop »

druten schreef:
Topdude schreef:Volgens Looijen is afgelopen jaar het elftal rond hem en Niedzielan gebouwd.
Tenminste, dat was zijn visie.

We hebben gezien wat het heeft opgeleverd. Edje hopeloos uit vorm en Niedz moet opzoutuh.
Trainer(s) die niet het juiste systeem speelden met deze toppers!
:jestera:

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Gradje »

Ook een hele goede voetballer ook al is dat er nog niet altijd uitgekomen. Heeft waarschijnlijk ook nog wel een behoorlijke transferwaarde. In dat opzicht zou een verkoop wellicht een keer een goede zaak zijn. Aan de andere kant heb ik een zwak voor hem en zie ik hem graag blijven. Dus wat is wijsheid? We zullen wel zien.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door TT »

Hopen dat ie het nu eens een keer wel een seizoen lang kan laten zien....dan kun je nog een leuk bedrag voor hem vangen. İk neem aan dat ie zelf had verwacht hier eerder weg te zijn toen hij hier tekende......Tot wanneer loopt zijn contract nu eigenlijk?

NECRotterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 11:26
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door NECRotterdam »

TT schreef:Hopen dat ie het nu eens een keer wel een seizoen lang kan laten zien....dan kun je nog een leuk bedrag voor hem vangen. İk neem aan dat ie zelf had verwacht hier eerder weg te zijn toen hij hier tekende......Tot wanneer loopt zijn contract nu eigenlijk?
Tot medio 2008, dat betekent dus dat hij volgend seizoen transfervrij naar Arnhem of Breda mag verhuizen!?
Omringt door de vijand, altijd winnend uit de strijd!

Gebruikersavatar
JdB
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:31
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door JdB »

Als hij transfervrij gaat zal een club ala real mallorca hem wel contracteren denk ik, of een italiaanse club (heeft toch ook nog een italiaans paspoort d8 ik?)

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door BIESKE »

NECRotterdam schreef:
TT schreef:Hopen dat ie het nu eens een keer wel een seizoen lang kan laten zien....dan kun je nog een leuk bedrag voor hem vangen. İk neem aan dat ie zelf had verwacht hier eerder weg te zijn toen hij hier tekende......Tot wanneer loopt zijn contract nu eigenlijk?
Tot medio 2008, dat betekent dus dat hij volgend seizoen transfervrij naar Arnhem of Breda mag verhuizen!?
Daarom zou het zo maar kunnen, dat we Barreto voor aanvang van dit seizoen kwijt raken. Al zal het geen klapper worden, NEC zal toch nog wat centjes terug willen zien. Dus ik zou mezelf er niet over verbazen, mocht hij aankomend seizoen niet meer bij ons voetballen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door burp »

BIESKE schreef:
NECRotterdam schreef:
TT schreef:Hopen dat ie het nu eens een keer wel een seizoen lang kan laten zien....dan kun je nog een leuk bedrag voor hem vangen. İk neem aan dat ie zelf had verwacht hier eerder weg te zijn toen hij hier tekende......Tot wanneer loopt zijn contract nu eigenlijk?
Tot medio 2008, dat betekent dus dat hij volgend seizoen transfervrij naar Arnhem of Breda mag verhuizen!?
Daarom zou het zo maar kunnen, dat we Barreto voor aanvang van dit seizoen kwijt raken. Al zal het geen klapper worden, NEC zal toch nog wat centjes terug willen zien. Dus ik zou mezelf er niet over verbazen, mocht hij aankomend seizoen niet meer bij ons voetballen.
't zal NEC een rotzorg zijn; de centen gaan toch naar de investeerders waar de verhoudingen nu toch mee verstoord zijn. Misschien scheelt het alleen wat qua salaris.

Gebruikersavatar
Chiellini
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Chiellini »

dirkie67 schreef:Niks vertrekken, blijven en als het kan nog lang.
Ed word alleen maar beter, groeit werkelijk nog uit tot een hele vaste waarde en zal dan wel over 2 jaar naar het buitenland vertrekken.
:withstupid:

Voetballers die vol de strijd aangaan en achter ballen aan rennen worden hier nou eenmaal sneller gewaardeerd. Barreto hoort altijd te spelen, vooral tussen al die controlerende middenvelders die je nu hebt. Ik blijf het gewoon een prachtige voetballer vinden.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Keezer »

Chiellini schreef:
dirkie67 schreef:Niks vertrekken, blijven en als het kan nog lang.
Ed word alleen maar beter, groeit werkelijk nog uit tot een hele vaste waarde en zal dan wel over 2 jaar naar het buitenland vertrekken.
:withstupid:

Voetballers die vol de strijd aangaan en achter ballen aan rennen worden hier nou eenmaal sneller gewaardeerd. Barreto hoort altijd te spelen, vooral tussen al die controlerende middenvelders die je nu hebt. Ik blijf het gewoon een prachtige voetballer vinden.
:withstupid:

NECRotterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 11:26
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door NECRotterdam »

Chiellini schreef:
dirkie67 schreef:Niks vertrekken, blijven en als het kan nog lang.
Ed word alleen maar beter, groeit werkelijk nog uit tot een hele vaste waarde en zal dan wel over 2 jaar naar het buitenland vertrekken.
:withstupid:

Voetballers die vol de strijd aangaan en achter ballen aan rennen worden hier nou eenmaal sneller gewaardeerd. Barreto hoort altijd te spelen, vooral tussen al die controlerende middenvelders die je nu hebt. Ik blijf het gewoon een prachtige voetballer vinden.
Zal NEC echt nog zijn contract tussenstijds openbreken en er nog een jaar tegenaan plakken? Ik hoop van wel maar denk van niet!
Omringt door de vijand, altijd winnend uit de strijd!

Topdude

Re: Edgar Barreto

Bericht door Topdude »

Dat gaat zeker niet gebeuren. Daarvoor zou een investeerder de knip moeten trekken, want NEC kan dat zelf niet betalen. Helaas gaat er geen investeerder dit doen. Dat betekent dat na een peperdure Niedzielan, Boutahar nu ook Edje voor nop de deur uit gaat.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: Edgar Barreto

Bericht door Gandalf »

Topdude schreef:Volgens Looijen is afgelopen jaar het elftal rond hem en Niedzielan gebouwd.
Tenminste, dat was zijn visie.

We hebben gezien wat het heeft opgeleverd. Edje hopeloos uit vorm en Niedz moet opzoutuh.
Beetje vreemd....... Bijde heren lopen hier al meerdere jaren en daar is hij dus pas afgelopen jaar mee begonnen...... :roll:
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Harold Bastiaans »

recreantb schreef:Als ze slim zijn verlengen ze deze zomer het contract van Barreto tot 2012 of iets in die buurt
Daar zijn toch twee partijen voor nodig.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Topdude

Re: Edgar Barreto

Bericht door Topdude »

Gandalf schreef:
Topdude schreef:Volgens Looijen is afgelopen jaar het elftal rond hem en Niedzielan gebouwd.
Tenminste, dat was zijn visie.

We hebben gezien wat het heeft opgeleverd. Edje hopeloos uit vorm en Niedz moet opzoutuh.
Beetje vreemd....... Bijde heren lopen hier al meerdere jaren en daar is hij dus pas afgelopen jaar mee begonnen...... :roll:
Er is al jaren een schrijnend gebrek aan visie en lange-termijnbeleid. Dus in dat opzicht is het niet zo vreemd.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: Edgar Barreto

Bericht door Gandalf »

Topdude schreef:
Gandalf schreef:
Topdude schreef:Volgens Looijen is afgelopen jaar het elftal rond hem en Niedzielan gebouwd.
Tenminste, dat was zijn visie.

We hebben gezien wat het heeft opgeleverd. Edje hopeloos uit vorm en Niedz moet opzoutuh.
Beetje vreemd....... Bijde heren lopen hier al meerdere jaren en daar is hij dus pas afgelopen jaar mee begonnen...... :roll:
Er is al jaren een schrijnend gebrek aan visie en lange-termijnbeleid. Dus in dat opzicht is het niet zo vreemd.
Onbegrijpelijk dan,dat zoveel supporters dit beleid blijft steunen,dan wel accepteerd.Bij Looijen heb ik het gevoel als de text van die bende leider in Waterworld,uitgesproken tegen Kevin Costner,waneer hij voor het eerst op die Olietanker door die leider wordt gezien. Deacon: "He's like a turd that won't flush!"
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edgar Barreto

Bericht door Arjan van Hout »

sanchez-torres schreef:Van mij mag Baretto ook vertrekken. Die jongen heeft dit jaar weer geen vakantie, dus de eerste helft van de competitie is hij moe van al het reizen. Bovendien speelt hij alleen goed als het elftal draait. Vind Baretto leuke meevoetballer maar zeker geen topper, hij mist snelheid en zijn specifieke kwaliteiten zijn niet zo goed dat hij bij een topclub terecht kan. Zijn contract loopt volgend jaar af dus als er belangstelling is......
eeeeeeeh heb jij manuel wel eens zien voetballen ? die kon nog geen bal aannemen. Als je hem als naam hebt lijkt me kritiek op edgar niet echt verstandig.........
overigens manuel wel _O_ _O_ _O_

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten