Lasse Schöne

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nummer 9
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Nummer 9 »

Tyson schreef:
vr 17 mei 2024, 17:00
Nummer 9 schreef:
vr 17 mei 2024, 16:57
Tyson schreef:
vr 17 mei 2024, 16:55
Nummer 9 schreef:
vr 17 mei 2024, 16:52
Jules schreef:
vr 17 mei 2024, 16:46
Ik gun Lasse een mooi afscheid van zijn carriere en daarom is dit een grote fout die Aalbers maakt.
Lasse zal altijd een mooi afscheid krijgen. Zelfs als wisselspeler. Wie zijn wij om te zeggen dat die moet stoppen, dat kan hij zelf wel bepalen. Zeker als hij met minder genoegen neemt loopt hij niemand in de weg. Hopelijk gaat hij bij ons later verder in een andere rol.
Sommige spelers moet je in bescherming nemen wanneer het gewoon niet meer gaat,hoe graag ze ook willen en denken dat het nog kan
Lasse hoef je echt niet in bescherming te nemen hoor, die weet het zelf dondersgoed en heeft genoeg zelfkennis. Overigens is Aalbers echt wel een man die weet wat hij doet en zich niets aantrekt van emotie, zie Syllah Sow.
Je moet nooit de bal bij de speler zelf leggen en dat is de fout die ze maken nu
Als Aalbers en Meijer dit geen goed idee vonden, hadden ze heus niet verlengd.
いつでも戦える

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

Tyson schreef:
Nummer 9 schreef:
Tyson schreef:
Nummer 9 schreef:
Jules schreef:
Ik gun Lasse een mooi afscheid van zijn carriere en daarom is dit een grote fout die Aalbers maakt.
Lasse zal altijd een mooi afscheid krijgen. Zelfs als wisselspeler. Wie zijn wij om te zeggen dat die moet stoppen, dat kan hij zelf wel bepalen. Zeker als hij met minder genoegen neemt loopt hij niemand in de weg. Hopelijk gaat hij bij ons later verder in een andere rol.
Sommige spelers moet je in bescherming nemen wanneer het gewoon niet meer gaat,hoe graag ze ook willen en denken dat het nog kan
Lasse hoef je echt niet in bescherming te nemen hoor, die weet het zelf dondersgoed en heeft genoeg zelfkennis. Overigens is Aalbers echt wel een man die weet wat hij doet en zich niets aantrekt van emotie, zie Syllah Sow.
Je moet nooit de bal bij de speler zelf leggen en dat is de fout die ze maken nu
Carlos en Meijer hebben veeeeeel meer verstand van voetbal dan iedereen op dit forum, ze weten wat ze doen
#wetrustincarlos
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)

necnmgn
Contacteer:

Bericht door necnmgn »

Als hij zich schikt in de rol die hij nu heeft vind ik het prima. Toch mooi dat hij er schijnbaar nog zoveel plezier in heeft. Zegt ook veel over de huidige selectie en technische staf!

RW1985
Contacteer:

Bericht door RW1985 »

Prima keuze. Waarschijnlijk in een mentor rol. Het is nooit verkeerd om iemand als Schöne in te kunnen brengen. Hij heeft er zelf nog zin in, is realistisch en praat ook positief over de trainer.

DRS
Contacteer:

Bericht door DRS »

necnmgn schreef:
vr 17 mei 2024, 17:11
Als hij zich schikt in de rol die hij nu heeft vind ik het prima. Toch mooi dat hij er schijnbaar nog zoveel plezier in heeft. Zegt ook veel over de huidige selectie en technische staf!
:tu: :sjaal:

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko »

Prima! Blijft belangrijk…

InStijl
Contacteer:

Bericht door InStijl »

Geweldig nieuws! Wat een kanjer!

illestyl
Contacteer:

Bericht door illestyl »

Johnny schreef:
vr 17 mei 2024, 17:04
Tyson schreef:
Nummer 9 schreef:
Tyson schreef:
Nummer 9 schreef:
Jules schreef:
Carlos en Meijer hebben veeeeeel meer verstand van voetbal dan iedereen op dit forum, ze weten wat ze doen
#wetrustincarlos
Faalbers!

:jestera:

NMGN
Contacteer:

Bericht door NMGN »

Demtsjenko schreef:
vr 17 mei 2024, 18:24
precies, zijn waarde zal liggen in de kleedkamer en training. Hij heeft bergen ervaring en weet wat er nodig is om in de top te spelen.
ervaring kunnen we prima erbij hebben nu ws Sandler, Dost, Verdonk zullen gaan

jetipo
Contacteer:

Bericht door jetipo »

NMGN schreef:
vr 17 mei 2024, 21:20
Demtsjenko schreef:
vr 17 mei 2024, 18:24
precies, zijn waarde zal liggen in de kleedkamer en training. Hij heeft bergen ervaring en weet wat er nodig is om in de top te spelen.
ervaring kunnen we prima erbij hebben nu ws Sandler, Dost, Verdonk zullen gaan
Proper vertrekt misschien ook nog?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Nummer 9 schreef:
Jules schreef:
:withstupid: Hij is eigenlijk de complete 2e seizoenshelft al wisselspeler, dus zoveel zal er ook niet veranderen. Blijkbaar is er vanuit zowel Lasse als Rogier als Carlos het gevoel dat hij nog genoeg bijdraagt in zijn rol vanaf de bank, wie zijn wij dan om daaraan te twijfelen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

Die had ik niet aan zien komen.......
Tja, ben er niet blij mee.....hij was een van de grootverdieners en ik kan me niet voorstellen dat je echt meer dan 50% inlevert. Dan krijgt ie dus veel te veel naar de waarde die hij nog op het veld heeft. Tenzij z'n waarde in de kleedkamer enorm is.....tja.
When Wilco talks, people listen!

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Gerard Lopez schreef:
za 18 mei 2024, 00:47
Tja, ben er niet blij mee.....hij was een van de grootverdieners en ik kan me niet voorstellen dat je echt meer dan 50% inlevert. Dan krijgt ie dus veel te veel naar de waarde die hij nog op het veld heeft. Tenzij z'n waarde in de kleedkamer enorm is.....tja.
Waarom kan je je dat niet voorstellen dan?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gerard Lopez
Contacteer:

bertje schreef:
za 18 mei 2024, 00:49
Gerard Lopez schreef:
Omdat zo'n enorm verschil in percentage van je oude salaris gewoon als een belediging aanvoelt, tenminste zo zou ik het voelen.
Ik vind hem wel een clubicoon en een hele sympathieke vent, daar doet dit niks aan af. Maar als ik Lasse was zou ik gewoon nog een jaartje bij de Graafschap gaan ballen. En ja, daar krijg je nog minder dan bij NEC maar toch voelt dat dan anders lijkt me.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Gerard Lopez schreef:
za 18 mei 2024, 00:54
bertje schreef:
Gerard Lopez schreef:
Omdat zo'n enorm verschil in percentage van je oude salaris gewoon als een belediging aanvoelt, tenminste zo zou ik het voelen.
Ik vind hem wel een clubicoon en een hele sympathieke vent, daar doet dit niks aan af. Maar als ik Lasse was zou ik gewoon nog een jaartje bij de Graafschap gaan ballen. En ja, daar krijg je nog minder dan bij NEC maar toch voelt dat dan anders lijkt me.
Waarom dan? Als je je pensioengerechtigde leeftijd redt, maar nog ontzettend veel plezier in je werk ervaart en voor de helft nog een beetje aanwezig kan zijn en gewoon je passie uit kan voeren. Lekker doen dan toch? Ik denk dat als de tendens hier niet zo positief was hij niet had bijgetekend, nu wil hij op zijn manier nog wat bijdragen. Dat kan hij natuurlijk prima met zijn ervaring..

Gerard Lopez
Contacteer:

bertje schreef:
za 18 mei 2024, 00:57
Gerard Lopez schreef:
za 18 mei 2024, 00:54
bertje schreef:
Gerard Lopez schreef:
Waarom dan? Als je je pensioengerechtigde leeftijd redt, maar nog ontzettend veel plezier in je werk ervaart en voor de helft nog een beetje aanwezig kan zijn en gewoon je passie uit kan voeren. Lekker doen dan toch? Ik denk dat als de tendens hier niet zo positief was hij niet had bijgetekend, nu wil hij op zijn manier nog wat bijdragen. Dat kan hij natuurlijk prima met zijn ervaring..
Tja, ik zou denken: wat is er nou mooier dan met Europees voetbal afscheid nemen? Ik zou dat even nog 1 week afgewacht hebben en dan pas beslissen. Er is best een redelijke kans dat je volgend jaar anoniem in de middenmoot meehobbelt en 12e wordt, in een seizoen waarin je nog minder speelt dan dit seizoen.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Gerard Lopez schreef:
Er zijn twee dingen duidelijk: Lasse accepteert een reserve rol en niemand hier weet de rol die hij heeft in de ploeg. Mogelijk zitten we totaal verkeerd.

Gerard Lopez
Contacteer:

Polleke schreef:
za 18 mei 2024, 01:06
Gerard Lopez schreef:
Er zijn twee dingen duidelijk: Lasse accepteert een reserve rol en niemand hier weet de rol die hij heeft in de ploeg. Mogelijk zitten we totaal verkeerd.
Nou, hij zegt wel in het interview dat hij weer voor een basisplaats gaat.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Gerard Lopez schreef:
za 18 mei 2024, 01:09
Polleke schreef:
za 18 mei 2024, 01:06
Gerard Lopez schreef:
Nou, hij zegt wel in het interview dat hij weer voor een basisplaats gaat.
Dat is ook wel wat bij hem past... waar hij voor gaat is niet belangrijk, wat hij accepteert wel.

zoete aardbei
Contacteer:

Bericht door zoete aardbei »

de man is een icoon en zal best belangrijk zijn voor de groep.
Mocht Dirk vertrekken dan begrijp ik het minder,spelers als Hoedemakers zijn eendimensionaal in hun spel,daar heeft een schone veel minder mee.
Bovendien zal de selectie vermoedelijk flink op de schop gaan, investeringen zijn noodzakelijk en dan verdient Lasse best veel.

De optie lichten van Rober lijkt nu definitief van de baan.
Het lijkt mij niet dat je nu flink gaat investeren in wisselspelers

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

zoete aardbei schreef:
za 18 mei 2024, 12:08
Mocht Dirk vertrekken dan begrijp ik het minder,spelers als Hoedemakers zijn eendimensionaal in hun spel,daar heeft een schone veel minder mee.
Bovendien zal de selectie vermoedelijk flink op de schop gaan, investeringen zijn noodzakelijk en dan verdient Lasse best veel.

Ik zie totaal niet in wat het een met het ander te maken heeft.

jallah
Contacteer:

Bericht door jallah »

zoete aardbei schreef:
za 18 mei 2024, 12:08

denk dat schöne niet veel zal verdienen komend jaar..

DRS
Contacteer:

Bericht door DRS »

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

Mijn VI

Home
Wedstrijden
Competities
Video
Podcast
VI PRO
Word VI PRO-lid
Service & contact
Vacatures
Webshop
✈ VI Travel

The last dance van Lasse Schöne

07.00 uur,
Vandaag
Opslaan

Door Freek Jansen Freek Jansen
INTERVIEW
Hij is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-duels aller tijden en hij zette afgelopen week zijn handtekening onder een nieuw contract bij NEC. Lasse Schöne zal nog een jaar te bewonderen zijn op de velden. Met de 37-jarige middenvelder lopen we zijn imposante loopbaan langs met elf bijzondere beelden.
Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat!
DE DOORBRAAK

© Tom Bode
‘Geweldig! Zo, dat is nog eens een jong koppie. Dat haar. Begin twintig. De Graafschap. Mijn doorbraak in het profvoetbal. Ik kwam op mijn zestiende naar Nederland in de jeugdopleiding van SC Heerenveen. Daar hikte ik tegen het eerste elftal aan, maar was ik vooral speler van het tweede. Jan de Jonge, die mij kende van Heerenveen, haalde mij naar Doetinchem. Als jong mannetje tussen ervaren gasten als Joost Volmer, René Bot, Jim van Fessem en Reinier Robbemond. Prachtige tijd.'
'Goed elftal, we werden kampioen van de Eerste Divisie en ik werd in mijn eerste seizoen direct verkozen tot speler van het jaar. De Graafschap staat voor strijd, overgave, passie en opportunistisch spel, mijn type spel is natuurlijk meer op techniek gebaseerd, maar ik werd enorm gewaardeerd in de Achterhoek. Als nummer 10 achter spelers als Jhonny van Beukering en Berry Powel. Het was ook een goede leerschool. Als ik op de training even bij iemand een panna wilde maken, kreeg ik direct een zaag. Twee jaar De Graafschap was voor mij heel waardevol, op allerlei vlakken.’
DE KNIE

© Pro Shots/Peter Lous
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

Service & contact
Vacatures
Webshop
✈ VI Travel

07.00 uur,
Vandaag
Opslaan

Door Freek Jansen Freek Jansen
INTERVIEW
Hij is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-duels aller tijden en hij zette afgelopen week zijn handtekening onder een nieuw contract bij NEC. Lasse Schöne zal nog een jaar te bewonderen zijn op de velden. Met de 37-jarige middenvelder lopen we zijn imposante loopbaan langs met elf bijzondere beelden.
Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat!
DE DOORBRAAK

© Tom Bode
‘Geweldig! Zo, dat is nog eens een jong koppie. Dat haar. Begin twintig. De Graafschap. Mijn doorbraak in het profvoetbal. Ik kwam op mijn zestiende naar Nederland in de jeugdopleiding van SC Heerenveen. Daar hikte ik tegen het eerste elftal aan, maar was ik vooral speler van het tweede. Jan de Jonge, die mij kende van Heerenveen, haalde mij naar Doetinchem. Als jong mannetje tussen ervaren gasten als Joost Volmer, René Bot, Jim van Fessem en Reinier Robbemond. Prachtige tijd.'
'Goed elftal, we werden kampioen van de Eerste Divisie en ik werd in mijn eerste seizoen direct verkozen tot speler van het jaar. De Graafschap staat voor strijd, overgave, passie en opportunistisch spel, mijn type spel is natuurlijk meer op techniek gebaseerd, maar ik werd enorm gewaardeerd in de Achterhoek. Als nummer 10 achter spelers als Jhonny van Beukering en Berry Powel. Het was ook een goede leerschool. Als ik op de training even bij iemand een panna wilde maken, kreeg ik direct een zaag. Twee jaar De Graafschap was voor mij heel waardevol, op allerlei vlakken.’
DE KNIE

© Pro Shots/Peter Lous
‘NEC nam me over van De Graafschap. Mijn eerste periode in Nijmegen, vier jaar. Een periode met hoogte- en dieptepunten. De mooie herinneringen zitten in het Europese seizoen onder Mario Been. We verrasten en kwamen de groepsfase door, wonnen onder meer van Udinese en bij Spartak Moskou. Daar maakte ik van afstand nog de winnende treffer. Dat zijn momenten die je bijblijven. Het dieptepunt was mijn zware knieblessure aan het begin van mijn tweede seizoen. Ik had vlak daarvoor mijn debuut gemaakt in het nationale elftal van Denemarken. Op een training ging het mis, ik voelde het direct, mijn kruisband. Een lange revalidatie volgde, pas in de laatste wedstrijd van het seizoen kon ik weer minuten maken. Ik klop het hier af, maar het is de enige zware blessure die ik in mijn carrière heb gehad.’
‘Komende week word ik 38 en dat ik nog steeds fit ben, koester ik. Het geheim? Misschien wel de manier van leven, fysiek en mentaal. Ik vind het voetballen geweldig en wil elke dag op het veld staan, maar als ik wegrijd bij de club, sluit ik alles af. Dan ben ik niet meer de voetballer, maar gewoon een vader van twee kinderen en partner. Ik ben niet iemand die dag en nacht in zijn hoofd met voetbal bezig is, volg het voetbalnieuws ook totaal niet en blijf niet thuis voor een wedstrijd op televisie. Het is geen desinteresse, maar ik heb gewoon nooit die behoefte gehad. En een wijntje op zijn tijd of lekker eten doe ik ook graag. Natuurlijk wel in de juiste mate, maar mentaal ben ik eigenlijk altijd wel fris in mijn hoofd. En sinds een jaar of vijf doe ik voor elke training wat yoga-oefeningen voor mezelf. Even tot rust komen en dan ben ik er klaar voor. Misschien helpt dat ook wel mee.’
DANISH DYNAMITE
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie