Als Aalbers en Meijer dit geen goed idee vonden, hadden ze heus niet verlengd.Tyson schreef: ↑vr 17 mei 2024, 17:00Je moet nooit de bal bij de speler zelf leggen en dat is de fout die ze maken nuNummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:57Lasse hoef je echt niet in bescherming te nemen hoor, die weet het zelf dondersgoed en heeft genoeg zelfkennis. Overigens is Aalbers echt wel een man die weet wat hij doet en zich niets aantrekt van emotie, zie Syllah Sow.Tyson schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:55Sommige spelers moet je in bescherming nemen wanneer het gewoon niet meer gaat,hoe graag ze ook willen en denken dat het nog kanNummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:52Lasse zal altijd een mooi afscheid krijgen. Zelfs als wisselspeler. Wie zijn wij om te zeggen dat die moet stoppen, dat kan hij zelf wel bepalen. Zeker als hij met minder genoegen neemt loopt hij niemand in de weg. Hopelijk gaat hij bij ons later verder in een andere rol.
Lasse Schöne
Re: Lasse Schöne
いつでも戦える
Carlos en Meijer hebben veeeeeel meer verstand van voetbal dan iedereen op dit forum, ze weten wat ze doenTyson schreef: ↑vr 17 mei 2024, 17:00Je moet nooit de bal bij de speler zelf leggen en dat is de fout die ze maken nuNummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:57Lasse hoef je echt niet in bescherming te nemen hoor, die weet het zelf dondersgoed en heeft genoeg zelfkennis. Overigens is Aalbers echt wel een man die weet wat hij doet en zich niets aantrekt van emotie, zie Syllah Sow.Tyson schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:55Sommige spelers moet je in bescherming nemen wanneer het gewoon niet meer gaat,hoe graag ze ook willen en denken dat het nog kanNummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:52Lasse zal altijd een mooi afscheid krijgen. Zelfs als wisselspeler. Wie zijn wij om te zeggen dat die moet stoppen, dat kan hij zelf wel bepalen. Zeker als hij met minder genoegen neemt loopt hij niemand in de weg. Hopelijk gaat hij bij ons later verder in een andere rol.
#wetrustincarlos
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Als hij zich schikt in de rol die hij nu heeft vind ik het prima. Toch mooi dat hij er schijnbaar nog zoveel plezier in heeft. Zegt ook veel over de huidige selectie en technische staf!
Prima keuze. Waarschijnlijk in een mentor rol. Het is nooit verkeerd om iemand als Schöne in te kunnen brengen. Hij heeft er zelf nog zin in, is realistisch en praat ook positief over de trainer.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Prima! Blijft belangrijk…
Geweldig nieuws! Wat een kanjer!
Faalbers!Johnny schreef: ↑vr 17 mei 2024, 17:04Carlos en Meijer hebben veeeeeel meer verstand van voetbal dan iedereen op dit forum, ze weten wat ze doenTyson schreef: ↑vr 17 mei 2024, 17:00Je moet nooit de bal bij de speler zelf leggen en dat is de fout die ze maken nuNummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:57Lasse hoef je echt niet in bescherming te nemen hoor, die weet het zelf dondersgoed en heeft genoeg zelfkennis. Overigens is Aalbers echt wel een man die weet wat hij doet en zich niets aantrekt van emotie, zie Syllah Sow.Tyson schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:55Sommige spelers moet je in bescherming nemen wanneer het gewoon niet meer gaat,hoe graag ze ook willen en denken dat het nog kanNummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:52Lasse zal altijd een mooi afscheid krijgen. Zelfs als wisselspeler. Wie zijn wij om te zeggen dat die moet stoppen, dat kan hij zelf wel bepalen. Zeker als hij met minder genoegen neemt loopt hij niemand in de weg. Hopelijk gaat hij bij ons later verder in een andere rol.
#wetrustincarlos

precies, zijn waarde zal liggen in de kleedkamer en training. Hij heeft bergen ervaring en weet wat er nodig is om in de top te spelen.
ervaring kunnen we prima erbij hebben nu ws Sandler, Dost, Verdonk zullen gaan
Proper vertrekt misschien ook nog?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Nummer 9 schreef: ↑vr 17 mei 2024, 16:52Lasse zal altijd een mooi afscheid krijgen. Zelfs als wisselspeler. Wie zijn wij om te zeggen dat die moet stoppen, dat kan hij zelf wel bepalen. Zeker als hij met minder genoegen neemt loopt hij niemand in de weg. Hopelijk gaat hij bij ons later verder in een andere rol.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die had ik niet aan zien komen.......
Tja, ben er niet blij mee.....hij was een van de grootverdieners en ik kan me niet voorstellen dat je echt meer dan 50% inlevert. Dan krijgt ie dus veel te veel naar de waarde die hij nog op het veld heeft. Tenzij z'n waarde in de kleedkamer enorm is.....tja.
Tja, ben er niet blij mee.....hij was een van de grootverdieners en ik kan me niet voorstellen dat je echt meer dan 50% inlevert. Dan krijgt ie dus veel te veel naar de waarde die hij nog op het veld heeft. Tenzij z'n waarde in de kleedkamer enorm is.....tja.
When Wilco talks, people listen!
Waarom kan je je dat niet voorstellen dan?Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Omdat zo'n enorm verschil in percentage van je oude salaris gewoon als een belediging aanvoelt, tenminste zo zou ik het voelen.bertje schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:49Waarom kan je je dat niet voorstellen dan?Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
Ik vind hem wel een clubicoon en een hele sympathieke vent, daar doet dit niks aan af. Maar als ik Lasse was zou ik gewoon nog een jaartje bij de Graafschap gaan ballen. En ja, daar krijg je nog minder dan bij NEC maar toch voelt dat dan anders lijkt me.
Waarom dan? Als je je pensioengerechtigde leeftijd redt, maar nog ontzettend veel plezier in je werk ervaart en voor de helft nog een beetje aanwezig kan zijn en gewoon je passie uit kan voeren. Lekker doen dan toch? Ik denk dat als de tendens hier niet zo positief was hij niet had bijgetekend, nu wil hij op zijn manier nog wat bijdragen. Dat kan hij natuurlijk prima met zijn ervaring..Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:54Omdat zo'n enorm verschil in percentage van je oude salaris gewoon als een belediging aanvoelt, tenminste zo zou ik het voelen.bertje schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:49Waarom kan je je dat niet voorstellen dan?Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
Ik vind hem wel een clubicoon en een hele sympathieke vent, daar doet dit niks aan af. Maar als ik Lasse was zou ik gewoon nog een jaartje bij de Graafschap gaan ballen. En ja, daar krijg je nog minder dan bij NEC maar toch voelt dat dan anders lijkt me.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Tja, ik zou denken: wat is er nou mooier dan met Europees voetbal afscheid nemen? Ik zou dat even nog 1 week afgewacht hebben en dan pas beslissen. Er is best een redelijke kans dat je volgend jaar anoniem in de middenmoot meehobbelt en 12e wordt, in een seizoen waarin je nog minder speelt dan dit seizoen.bertje schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:57Waarom dan? Als je je pensioengerechtigde leeftijd redt, maar nog ontzettend veel plezier in je werk ervaart en voor de helft nog een beetje aanwezig kan zijn en gewoon je passie uit kan voeren. Lekker doen dan toch? Ik denk dat als de tendens hier niet zo positief was hij niet had bijgetekend, nu wil hij op zijn manier nog wat bijdragen. Dat kan hij natuurlijk prima met zijn ervaring..Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:54Omdat zo'n enorm verschil in percentage van je oude salaris gewoon als een belediging aanvoelt, tenminste zo zou ik het voelen.bertje schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:49Waarom kan je je dat niet voorstellen dan?Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
Er zijn twee dingen duidelijk: Lasse accepteert een reserve rol en niemand hier weet de rol die hij heeft in de ploeg. Mogelijk zitten we totaal verkeerd.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nou, hij zegt wel in het interview dat hij weer voor een basisplaats gaat.Polleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:06Er zijn twee dingen duidelijk: Lasse accepteert een reserve rol en niemand hier weet de rol die hij heeft in de ploeg. Mogelijk zitten we totaal verkeerd.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
Dat is ook wel wat bij hem past... waar hij voor gaat is niet belangrijk, wat hij accepteert wel.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:09Nou, hij zegt wel in het interview dat hij weer voor een basisplaats gaat.Polleke schreef: ↑za 18 mei 2024, 01:06Er zijn twee dingen duidelijk: Lasse accepteert een reserve rol en niemand hier weet de rol die hij heeft in de ploeg. Mogelijk zitten we totaal verkeerd.Gerard Lopez schreef: ↑za 18 mei 2024, 00:47Die had ik niet aan zien komen.......
-
- Contacteer:
de man is een icoon en zal best belangrijk zijn voor de groep.
Mocht Dirk vertrekken dan begrijp ik het minder,spelers als Hoedemakers zijn eendimensionaal in hun spel,daar heeft een schone veel minder mee.
Bovendien zal de selectie vermoedelijk flink op de schop gaan, investeringen zijn noodzakelijk en dan verdient Lasse best veel.
De optie lichten van Rober lijkt nu definitief van de baan.
Het lijkt mij niet dat je nu flink gaat investeren in wisselspelers
Mocht Dirk vertrekken dan begrijp ik het minder,spelers als Hoedemakers zijn eendimensionaal in hun spel,daar heeft een schone veel minder mee.
Bovendien zal de selectie vermoedelijk flink op de schop gaan, investeringen zijn noodzakelijk en dan verdient Lasse best veel.
Ik zie totaal niet in wat het een met het ander te maken heeft.zoete aardbei schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:08de man is een icoon en zal best belangrijk zijn voor de groep.
denk dat schöne niet veel zal verdienen komend jaar..zoete aardbei schreef: ↑za 18 mei 2024, 12:08de man is een icoon en zal best belangrijk zijn voor de groep.
- jackkreta
- Contacteer:
Mijn VI
Home
Wedstrijden
Competities
Video
Podcast
VI PRO
Word VI PRO-lid
Service & contact
Vacatures
Webshop
✈ VI Travel
The last dance van Lasse Schöne
07.00 uur,
Vandaag
Opslaan
Door Freek Jansen Freek Jansen
INTERVIEW
Hij is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-duels aller tijden en hij zette afgelopen week zijn handtekening onder een nieuw contract bij NEC. Lasse Schöne zal nog een jaar te bewonderen zijn op de velden. Met de 37-jarige middenvelder lopen we zijn imposante loopbaan langs met elf bijzondere beelden.
Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat!
DE DOORBRAAK
© Tom Bode
‘Geweldig! Zo, dat is nog eens een jong koppie. Dat haar. Begin twintig. De Graafschap. Mijn doorbraak in het profvoetbal. Ik kwam op mijn zestiende naar Nederland in de jeugdopleiding van SC Heerenveen. Daar hikte ik tegen het eerste elftal aan, maar was ik vooral speler van het tweede. Jan de Jonge, die mij kende van Heerenveen, haalde mij naar Doetinchem. Als jong mannetje tussen ervaren gasten als Joost Volmer, René Bot, Jim van Fessem en Reinier Robbemond. Prachtige tijd.'
'Goed elftal, we werden kampioen van de Eerste Divisie en ik werd in mijn eerste seizoen direct verkozen tot speler van het jaar. De Graafschap staat voor strijd, overgave, passie en opportunistisch spel, mijn type spel is natuurlijk meer op techniek gebaseerd, maar ik werd enorm gewaardeerd in de Achterhoek. Als nummer 10 achter spelers als Jhonny van Beukering en Berry Powel. Het was ook een goede leerschool. Als ik op de training even bij iemand een panna wilde maken, kreeg ik direct een zaag. Twee jaar De Graafschap was voor mij heel waardevol, op allerlei vlakken.’
DE KNIE
© Pro Shots/Peter Lous
Home
Wedstrijden
Competities
Video
Podcast
VI PRO
Word VI PRO-lid
Service & contact
Vacatures
Webshop
✈ VI Travel
07.00 uur,
Vandaag
Opslaan
INTERVIEW
Hij is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-duels aller tijden en hij zette afgelopen week zijn handtekening onder een nieuw contract bij NEC. Lasse Schöne zal nog een jaar te bewonderen zijn op de velden. Met de 37-jarige middenvelder lopen we zijn imposante loopbaan langs met elf bijzondere beelden.
Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat!
DE DOORBRAAK
© Tom Bode
‘Geweldig! Zo, dat is nog eens een jong koppie. Dat haar. Begin twintig. De Graafschap. Mijn doorbraak in het profvoetbal. Ik kwam op mijn zestiende naar Nederland in de jeugdopleiding van SC Heerenveen. Daar hikte ik tegen het eerste elftal aan, maar was ik vooral speler van het tweede. Jan de Jonge, die mij kende van Heerenveen, haalde mij naar Doetinchem. Als jong mannetje tussen ervaren gasten als Joost Volmer, René Bot, Jim van Fessem en Reinier Robbemond. Prachtige tijd.'
'Goed elftal, we werden kampioen van de Eerste Divisie en ik werd in mijn eerste seizoen direct verkozen tot speler van het jaar. De Graafschap staat voor strijd, overgave, passie en opportunistisch spel, mijn type spel is natuurlijk meer op techniek gebaseerd, maar ik werd enorm gewaardeerd in de Achterhoek. Als nummer 10 achter spelers als Jhonny van Beukering en Berry Powel. Het was ook een goede leerschool. Als ik op de training even bij iemand een panna wilde maken, kreeg ik direct een zaag. Twee jaar De Graafschap was voor mij heel waardevol, op allerlei vlakken.’
DE KNIE
© Pro Shots/Peter Lous
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- jackkreta
- Contacteer:
Service & contact
Vacatures
Webshop
✈ VI Travel
07.00 uur,
Vandaag
Opslaan
INTERVIEW
DE DOORBRAAK
© Tom Bode
DE KNIE
© Pro Shots/Peter Lous
‘NEC nam me over van De Graafschap. Mijn eerste periode in Nijmegen, vier jaar. Een periode met hoogte- en dieptepunten. De mooie herinneringen zitten in het Europese seizoen onder Mario Been. We verrasten en kwamen de groepsfase door, wonnen onder meer van Udinese en bij Spartak Moskou. Daar maakte ik van afstand nog de winnende treffer. Dat zijn momenten die je bijblijven. Het dieptepunt was mijn zware knieblessure aan het begin van mijn tweede seizoen. Ik had vlak daarvoor mijn debuut gemaakt in het nationale elftal van Denemarken. Op een training ging het mis, ik voelde het direct, mijn kruisband. Een lange revalidatie volgde, pas in de laatste wedstrijd van het seizoen kon ik weer minuten maken. Ik klop het hier af, maar het is de enige zware blessure die ik in mijn carrière heb gehad.’
‘Komende week word ik 38 en dat ik nog steeds fit ben, koester ik. Het geheim? Misschien wel de manier van leven, fysiek en mentaal. Ik vind het voetballen geweldig en wil elke dag op het veld staan, maar als ik wegrijd bij de club, sluit ik alles af. Dan ben ik niet meer de voetballer, maar gewoon een vader van twee kinderen en partner. Ik ben niet iemand die dag en nacht in zijn hoofd met voetbal bezig is, volg het voetbalnieuws ook totaal niet en blijf niet thuis voor een wedstrijd op televisie. Het is geen desinteresse, maar ik heb gewoon nooit die behoefte gehad. En een wijntje op zijn tijd of lekker eten doe ik ook graag. Natuurlijk wel in de juiste mate, maar mentaal ben ik eigenlijk altijd wel fris in mijn hoofd. En sinds een jaar of vijf doe ik voor elke training wat yoga-oefeningen voor mezelf. Even tot rust komen en dan ben ik er klaar voor. Misschien helpt dat ook wel mee.’
DANISH DYNAMITE
Vacatures
Webshop
✈ VI Travel
07.00 uur,
Vandaag
Opslaan
INTERVIEW
DE DOORBRAAK
© Tom Bode
DE KNIE
© Pro Shots/Peter Lous
‘NEC nam me over van De Graafschap. Mijn eerste periode in Nijmegen, vier jaar. Een periode met hoogte- en dieptepunten. De mooie herinneringen zitten in het Europese seizoen onder Mario Been. We verrasten en kwamen de groepsfase door, wonnen onder meer van Udinese en bij Spartak Moskou. Daar maakte ik van afstand nog de winnende treffer. Dat zijn momenten die je bijblijven. Het dieptepunt was mijn zware knieblessure aan het begin van mijn tweede seizoen. Ik had vlak daarvoor mijn debuut gemaakt in het nationale elftal van Denemarken. Op een training ging het mis, ik voelde het direct, mijn kruisband. Een lange revalidatie volgde, pas in de laatste wedstrijd van het seizoen kon ik weer minuten maken. Ik klop het hier af, maar het is de enige zware blessure die ik in mijn carrière heb gehad.’
‘Komende week word ik 38 en dat ik nog steeds fit ben, koester ik. Het geheim? Misschien wel de manier van leven, fysiek en mentaal. Ik vind het voetballen geweldig en wil elke dag op het veld staan, maar als ik wegrijd bij de club, sluit ik alles af. Dan ben ik niet meer de voetballer, maar gewoon een vader van twee kinderen en partner. Ik ben niet iemand die dag en nacht in zijn hoofd met voetbal bezig is, volg het voetbalnieuws ook totaal niet en blijf niet thuis voor een wedstrijd op televisie. Het is geen desinteresse, maar ik heb gewoon nooit die behoefte gehad. En een wijntje op zijn tijd of lekker eten doe ik ook graag. Natuurlijk wel in de juiste mate, maar mentaal ben ik eigenlijk altijd wel fris in mijn hoofd. En sinds een jaar of vijf doe ik voor elke training wat yoga-oefeningen voor mezelf. Even tot rust komen en dan ben ik er klaar voor. Misschien helpt dat ook wel mee.’
DANISH DYNAMITE
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.