Oneens, ik zie het wel zitten in die jongen.mschr schreef: ↑zo 15 dec 2024, 19:09O boy, ik begin zelfs te verlangen naar Lars Olden Larsen en dat wil wat zeggen. Tegen Sparta kwam hij nul keer zijn man voorbij en als hij gaat schieten, laten ze bij de Goffertboerderij de luiken zakken. Om over zijn zwakzinnige voorzetten maar te zwijgen. Dat wij ruim een miljoen hebben betaald voor die gozer, is een compleet raadsel.
Basar Önal
-
- Contacteer:
Re: Basar Önal
Nijmegen0413 schreef: ↑zo 15 dec 2024, 20:16Oneens, ik zie het wel zitten in die jongen.mschr schreef: ↑zo 15 dec 2024, 19:09O boy, ik begin zelfs te verlangen naar Lars Olden Larsen en dat wil wat zeggen. Tegen Sparta kwam hij nul keer zijn man voorbij en als hij gaat schieten, laten ze bij de Goffertboerderij de luiken zakken. Om over zijn zwakzinnige voorzetten maar te zwijgen. Dat wij ruim een miljoen hebben betaald voor die gozer, is een compleet raadsel.

Ook Sami Ouassa maakt geen progressie, komt niet in het stuk voor, behalve om een enorme kans te verprutsen. Helaas zijn beiden nog altijd betere opties dan Van Crooij.eniesee12 schreef: ↑zo 15 dec 2024, 19:56
Er zijn er een aantal die totaal geen progressie maken, of dat dan aan meijer ligt of omdat ze niet beter kunnen laat ik even in het midden maar dat er veel maar dan ook veel te veel betaald is staat buiten kijf, bagger werk van Aalbers en dat mag hij zichzelf aanrekenen
Ouaissa maakt juist flinke stappen, dat wordt een goede voetballer voor ons. Toch maar weer een keer omdraaien op die stoel Jules.Jules schreef: ↑zo 15 dec 2024, 20:20Ook Sami Ouassa maakt geen progressie, komt niet in het stuk voor, behalve om een enorme kans te verprutsen. Helaas zijn beiden nog altijd betere opties dan Van Crooij.eniesee12 schreef: ↑zo 15 dec 2024, 19:56
Er zijn er een aantal die totaal geen progressie maken, of dat dan aan meijer ligt of omdat ze niet beter kunnen laat ik even in het midden maar dat er veel maar dan ook veel te veel betaald is staat buiten kijf, bagger werk van Aalbers en dat mag hij zichzelf aanrekenen
Nijmegen0413 schreef: ↑zo 15 dec 2024, 20:16Oneens, ik zie het wel zitten in die jongen.mschr schreef: ↑zo 15 dec 2024, 19:09O boy, ik begin zelfs te verlangen naar Lars Olden Larsen en dat wil wat zeggen. Tegen Sparta kwam hij nul keer zijn man voorbij en als hij gaat schieten, laten ze bij de Goffertboerderij de luiken zakken. Om over zijn zwakzinnige voorzetten maar te zwijgen. Dat wij ruim een miljoen hebben betaald voor die gozer, is een compleet raadsel.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Oogt inderdaad zeer dreigend en maakt veld ook breed. Echter kwaliteit van zijn schoten/ passing in eindfase zijn nog onvoldoendeVieri schreef: ↑zo 15 dec 2024, 20:17Nijmegen0413 schreef: ↑zo 15 dec 2024, 20:16Oneens, ik zie het wel zitten in die jongen.mschr schreef: ↑zo 15 dec 2024, 19:09O boy, ik begin zelfs te verlangen naar Lars Olden Larsen en dat wil wat zeggen. Tegen Sparta kwam hij nul keer zijn man voorbij en als hij gaat schieten, laten ze bij de Goffertboerderij de luiken zakken. Om over zijn zwakzinnige voorzetten maar te zwijgen. Dat wij ruim een miljoen hebben betaald voor die gozer, is een compleet raadsel.![]()
Wat is hij slecht zeg
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Met de bal aan de voet kan die nog wel iets. Maar dat was het dan ook wel.
Wat kan hij dan zijn eigen doodlopen ? Ik zie echt niks in deze jongenSandertjuh85 schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:07Met de bal aan de voet kan die nog wel iets. Maar dat was het dan ook wel.
Laatst gewijzigd door eniesee12 op za 08 feb 2025, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie in hem een sterke, snelle en behendige buitenspeler. Het komt er absoluut nog niet voldoende uit, maar ik hou hoop dat dat nog gaat komen. Uiteindelijk is de stap KKD - Eredivisie niet voor iedereen een gemakkelijkeeniesee12 schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:08Want kan hij dan zijn eigen doodlopen ? Ik zie echt niks in deze jongenSandertjuh85 schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:07Met de bal aan de voet kan die nog wel iets. Maar dat was het dan ook wel.
-
- Contacteer:
Eens. Er Zit wel drive in, en je ziet dat er wel talent is, maar nu echt niet goed genoeg.Ayub schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:10Ik zie in hem een sterke, snelle en behendige buitenspeler. Het komt er absoluut nog niet voldoende uit, maar ik hou hoop dat dat nog gaat komen. Uiteindelijk is de stap KKD - Eredivisie niet voor iedereen een gemakkelijkeeniesee12 schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:08Want kan hij dan zijn eigen doodlopen ? Ik zie echt niks in deze jongenSandertjuh85 schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:07Met de bal aan de voet kan die nog wel iets. Maar dat was het dan ook wel.
Waarom krijg ik altijd het gevoel als hij de bal krijgt dat het niks word? Elke keer dezelfde actie 

NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Veel geren, nul dreiging. Hoeveel had hij ook alweer gekost...?
- Bottendaal
- Contacteer:
Dreiging heeft hij juist veel. Helaas is het rendement 0.Mark Ariaans schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:29Veel geren, nul dreiging. Hoeveel had hij ook alweer gekost...?
13.573.080,00 Zweedse kronen.Mark Ariaans schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:29Veel geren, nul dreiging. Hoeveel had hij ook alweer gekost...?
Met als die anderen die voor miljoenen verkocht zijn

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Er is er maar één in ons elftal die goede voorzetten kan geven en in de basis staat: Verdonk.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Die dribbel in de laatste minuut vatte de wedstrijd wel prima samen eigenlijk. Lachwekkend..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Eens, laat voorlopig LOL maar gewoon invallen dan