TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.Polleke schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:51Serieus.... ik heb van hem genoten juist.Tyson schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:44Keizerstad1994 schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:31Tja ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van hem, hij wil echt wel en werkt ook hard maar het rendement ligt gewoon veel te laag. Daar hebben we met een miljoen toch wel erg veel voor betaald.
Basar Önal
Re: Basar Önal
Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.bbq schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:50TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.Polleke schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:51Serieus.... ik heb van hem genoten juist.Tyson schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:44Keizerstad1994 schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:31Tja ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van hem, hij wil echt wel en werkt ook hard maar het rendement ligt gewoon veel te laag. Daar hebben we met een miljoen toch wel erg veel voor betaald.
いつでも戦える
Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.bbq schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:50TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.Polleke schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:51Serieus.... ik heb van hem genoten juist.Tyson schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:44Keizerstad1994 schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:31Tja ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van hem, hij wil echt wel en werkt ook hard maar het rendement ligt gewoon veel te laag. Daar hebben we met een miljoen toch wel erg veel voor betaald.
Een buitenspeler met een zwak schot en dito voortzetting. Hij is een Van Rijswijk.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.
Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.
Je gelooft veel te veel in je eigen gelijk.
En weer is-ie er als de kippen bij om te reageren. Prima joh. Kijk naar de feiten, zou ik zeggen.DJTEEF! schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:37Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.
- Bottendaal
- Contacteer:
Hij heeft wel een kléín beetje gelijk. Er was hier geen noodzaak om je Tavsan verhaal weer van stal te trekken, je had het ook kunnen laten gaan en laten rusten.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:49En weer is-ie er als de kippen bij om te reageren. Prima joh. Kijk naar de feiten, zou ik zeggen.DJTEEF! schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:37Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.bbq schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:50TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35
Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.
Haha. Zegt er één wat.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:49En weer is-ie er als de kippen bij om te reageren. Prima joh. Kijk naar de feiten, zou ik zeggen.DJTEEF! schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:37Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.bbq schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:50TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35
Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.
Je bent op z’n minst een ongelofelijke betweter maar waarschijnlijk gewoon een narcist. Daar heb ik een schurft aan, dus dat triggert mij.
Op de stoomtrein terug naar Doetinchem?mschr schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:59Een buitenspeler met een zwak schot en dito voortzetting. Hij is een Van Rijswijk.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.
Hou ‘s op.bbq schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:50TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.Polleke schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:51Serieus.... ik heb van hem genoten juist.Tyson schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:44Keizerstad1994 schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:31Tja ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van hem, hij wil echt wel en werkt ook hard maar het rendement ligt gewoon veel te laag. Daar hebben we met een miljoen toch wel erg veel voor betaald.
Herstel: met de Arriva-stoomtrein terug naar Doetinchem.Zico schreef: ↑za 02 nov 2024, 14:57Op de stoomtrein terug naar Doetinchem?mschr schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:59Een buitenspeler met een zwak schot en dito voortzetting. Hij is een Van Rijswijk.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.bbq schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:50TavsanDe Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35
Iemand maakt een vergelijking tussen Önal en Tavsan, dus dan kan ik gewoon aangeven dat dat een scheve vergelijking is. Dat DJTeef daardoor weer getriggerd wordt is meer een ding van hem, waarmee hij blijkbaar aandacht nodig heeft. Maar op zijn tweede reactie zal ik inderdaad niet reageren.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 14:46Hij heeft wel een kléín beetje gelijk. Er was hier geen noodzaak om je Tavsan verhaal weer van stal te trekken, je had het ook kunnen laten gaan en laten rusten.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:49En weer is-ie er als de kippen bij om te reageren. Prima joh. Kijk naar de feiten, zou ik zeggen.DJTEEF! schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:37Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.
https://www.vi.nl/pro/drie-vraagstukken ... er-bij-nec
Önal doet het helemaal niet verkeerd. Die komt er wel, potentie kun ook wel je zien.De van De Graafschap overgekomen vleugelspeler kende wat rendement betreft misschien een ongelukkig begin in Nijmegen, maar is na Hansen wel de speler die per negentig minuten de meeste kansen uit open spel creëert en de meeste geslaagde dribbels noteert.
- Bottendaal
- Contacteer:
Jij zult denken het gaat over een scheve vergelijking met Tavsan, dus daar reageer ik op. Ik zie een niet noodzakelijke herhaling van je stokpaardje wat naar mijn mening niet terzake doet.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 17:22Iemand maakt een vergelijking tussen Önal en Tavsan, dus dan kan ik gewoon aangeven dat dat een scheve vergelijking is. Dat DJTeef daardoor weer getriggerd wordt is meer een ding van hem, waarmee hij blijkbaar aandacht nodig heeft. Maar op zijn tweede reactie zal ik inderdaad niet reageren.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 14:46Hij heeft wel een kléín beetje gelijk. Er was hier geen noodzaak om je Tavsan verhaal weer van stal te trekken, je had het ook kunnen laten gaan en laten rusten.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:49En weer is-ie er als de kippen bij om te reageren. Prima joh. Kijk naar de feiten, zou ik zeggen.DJTEEF! schreef: ↑za 02 nov 2024, 12:37Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:25Inderdaad een ridicule vergelijking. Tavsan is een tweespitsenspits die van Meijer op de vleugel moest spelen. Önal is een buitenspeler.Nummer 9 schreef: ↑za 02 nov 2024, 11:06
Onal met Tavsan vergelijken is ridicuul. Onal maakt wel vuile meters. Daarnaast is dit zijn eerste jaar op Eredivisieniveau. En ja dit type spelers neemt risico in hun spel, moeten hun man voorbij spelen. Als hij wel alles goed deed speelde hij nu wel bij Barca.
Je hebt de plaat over Tavsan en het 2 spitsensysteem wel redelijk grijs gedraaid, dan wordt het voor de gemiddelde forummer irritant.
Amen. Ik krijg aandacht genoeg en ben een man die weinig aandacht nodig heeft, dus maak je daar maar geen zorgen over Mcel. Maar je maar zorgen over jezelf.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 19:36Jij zult denken het gaat over een scheve vergelijking met Tavsan, dus daar reageer ik op. Ik zie een niet noodzakelijke herhaling van je stokpaardje wat naar mijn mening niet terzake doet.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 17:22Iemand maakt een vergelijking tussen Önal en Tavsan, dus dan kan ik gewoon aangeven dat dat een scheve vergelijking is. Dat DJTeef daardoor weer getriggerd wordt is meer een ding van hem, waarmee hij blijkbaar aandacht nodig heeft. Maar op zijn tweede reactie zal ik inderdaad niet reageren.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 14:46Hij heeft wel een kléín beetje gelijk. Er was hier geen noodzaak om je Tavsan verhaal weer van stal te trekken, je had het ook kunnen laten gaan en laten rusten.
Je hebt de plaat over Tavsan en het 2 spitsensysteem wel redelijk grijs gedraaid, dan wordt het voor de gemiddelde forummer irritant.
Dat laatste valt best mee, denk ik. Er is er altijd maar eentje hier die erop reageert als ik het weer eens een keertje aanhaal op een, volgens mij, terecht moment.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 19:36Jij zult denken het gaat over een scheve vergelijking met Tavsan, dus daar reageer ik op. Ik zie een niet noodzakelijke herhaling van je stokpaardje wat naar mijn mening niet terzake doet.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 17:22Iemand maakt een vergelijking tussen Önal en Tavsan, dus dan kan ik gewoon aangeven dat dat een scheve vergelijking is. Dat DJTeef daardoor weer getriggerd wordt is meer een ding van hem, waarmee hij blijkbaar aandacht nodig heeft. Maar op zijn tweede reactie zal ik inderdaad niet reageren.Bottendaal schreef: ↑za 02 nov 2024, 14:46Hij heeft wel een kléín beetje gelijk. Er was hier geen noodzaak om je Tavsan verhaal weer van stal te trekken, je had het ook kunnen laten gaan en laten rusten.
Maar goed, daar mogen de meningen over verdeeld zijn.
Even goede vrienden.
En nu maar weer over Önal. (Een echte vleugelspeler )
Echt een meer dan prima invalbeurt en dito assist. Perfecte snelheid en perfect op maat, de schroom lijkt er wel meer af!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Goede invalbeurt. Deze jongen heeft iets. Ik ben fan.
Heel fijne speler waar we nog veel plezier van gaan hebben.
-
- Contacteer:
Zijn allebei een ander type. Onal moet het wat meer van Diepgang hebben, maar is ook technisch vaardig. Sami is veel technischer en lijkt me meer een 10.zoete aardbei schreef: ↑zo 10 nov 2024, 13:10en toch vind ik een Sammi veel completer.Onal heeft niet zoveel wapens en ik vind Sammi ook meer een teamspeler.
いつでも戦える
- De Kletskop
- Contacteer:
I repeat.De Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:35Blaffen maar nooit bijten kan ik ondertussen niet meer van genieten, het begint te irriteren.Polleke schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:51Serieus.... ik heb van hem genoten juist.Tyson schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:44Keizerstad1994 schreef: ↑di 29 okt 2024, 22:31Tja ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van hem, hij wil echt wel en werkt ook hard maar het rendement ligt gewoon veel te laag. Daar hebben we met een miljoen toch wel erg veel voor betaald.