Luc Nieuwenhuijs

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Johnny
Contacteer:

Re: Luc Nieuwenhuijs

Bericht door Johnny »

JdB schreef:
vr 21 feb 2025, 11:51
Als Luc zich een beetje voorbereid had, dan wist hij ook dat Meijer niet snel jeugd inpast.
17 jaar, wat denk je zelf :crazy2:
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)

JdB
Contacteer:

Bericht door JdB »

bertje schreef:
vr 21 feb 2025, 12:12
JdB schreef:
Als Luc zich een beetje voorbereid had, dan wist hij ook dat Meijer niet snel jeugd inpast.
Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
mbt Roefs mee eens. De andere zijn aangetrokken spelers. Maar naast Roefs, welke speler uit eigen jeugd is er dan al ingekomen?
En dat veredelde jeugdelftal was toch ook deels geboren uit noodzaak.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

bertje schreef:
JdB schreef:
Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
:withstupid:
De reden dat we in de winterstop Linssen moesten halen om de balans te herstellen was nou juist dat we met een te jonge basis speelden. Meijer stelde wel degelijk hele jonge spelers op.
When Wilco talks, people listen!

Gijscoman
Contacteer:

Bericht door Gijscoman »

JdB schreef:
vr 21 feb 2025, 13:44
bertje schreef:
JdB schreef:
mbt Roefs mee eens. De andere zijn aangetrokken spelers. Maar naast Roefs, welke speler uit eigen jeugd is er dan al ingekomen?
Maar Nieuwenhuis is toch ook aangetrokken? Verder is het probleem natuurlijk ook dat je niet standaard een goede jeugdgeneratie hebt. Cissoko is er nog geweest en misschien volgen er op termijn meer. Maar jeugdige spelers krijgen hier voldoende de kans. En Nieuwenhuis zal ook echt wel komen als hij stappen blijft zetten

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

JdB schreef:
bertje schreef:
JdB schreef:
Hij is het promotiejaar gepromoveerd met tieners Proper, van Rooij, Odenthal, El Karouani, van der Sluis, Sellouf, van Ottele en Tavsan (regelmatig) in de basis. Iets wat heel veel mensen onbegrijpelijk genoeg nog steeds geen goede prestatie vinden, maar ga er maar aan staan met een veredeld jeugdelftal.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
vr 21 feb 2025, 12:18
bertje schreef:
vr 21 feb 2025, 11:17
Johnny schreef:
vr 21 feb 2025, 09:53
Onvoorwaardelijk schreef:
vr 21 feb 2025, 09:13
Nijmegen0413 schreef:
vr 19 jul 2024, 14:06
Ik heb een goed gevoel bij deze jongen. Hopelijk kunnen we gedurende het seizoen het een en ander van hem zien.
Vooralsnog niet 1 seconde ...
Geduld, hij is nog jong
Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat die jongen hier tevreden is. Die zal echt gekomen zijn met een soort van vooruitzicht dat hij al (deels) bij de hoofdmacht aansluit, anders had hij beter bij Vitesse kunnen blijven of bij een andere club kunnen tekenen. Zal me niks verbazen als hij net als die Turkse jongen die van Utrecht is gekomen vrij anoniem straks weer vertrokken is eigenlijk..
Wat ik begreep van Leiwa is dat Nieuwenhuijs voornamelijk nog betrouwbaarder moet worden qua arbeid en de stap van jeugd naar volwassen voetbal onderschat heeft.

Verder is die jongen pas 17, als hij volgend jaar gefaseerd aan kan sluiten debuteert hij op zijn 18/19e. Lijkt me helemaal prima.
Oh maar dat geloof ik best hoor, maar gezien er rond die jongen toen een hele presentatie enz. was leek het me dat hij ook echt betrokken zou worden bij het 1e elftal. Daar zijn toen binnen no time al zoveel spelers aangetrokken dat er eigenlijk helemaal geen ruimte voor was, dat vind ik eigenlijk vanaf de zomertransferperiode al niet heel lekker uit zien voor die jongen. Maar goed, we gaan het meemaken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

də 'kʁitikʏs
Contacteer:

Bericht door də 'kʁitikʏs »

bertje schreef:
vr 21 feb 2025, 14:47
Nijmegen0413 schreef:
vr 21 feb 2025, 12:18
bertje schreef:
vr 21 feb 2025, 11:17
Johnny schreef:
vr 21 feb 2025, 09:53
Onvoorwaardelijk schreef:
vr 21 feb 2025, 09:13
Nijmegen0413 schreef:
vr 19 jul 2024, 14:06
Ik heb een goed gevoel bij deze jongen. Hopelijk kunnen we gedurende het seizoen het een en ander van hem zien.
Vooralsnog niet 1 seconde ...
Geduld, hij is nog jong
Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat die jongen hier tevreden is. Die zal echt gekomen zijn met een soort van vooruitzicht dat hij al (deels) bij de hoofdmacht aansluit, anders had hij beter bij Vitesse kunnen blijven of bij een andere club kunnen tekenen. Zal me niks verbazen als hij net als die Turkse jongen die van Utrecht is gekomen vrij anoniem straks weer vertrokken is eigenlijk..
Wat ik begreep van Leiwa is dat Nieuwenhuijs voornamelijk nog betrouwbaarder moet worden qua arbeid en de stap van jeugd naar volwassen voetbal onderschat heeft.

Verder is die jongen pas 17, als hij volgend jaar gefaseerd aan kan sluiten debuteert hij op zijn 18/19e. Lijkt me helemaal prima.
Oh maar dat geloof ik best hoor, maar gezien er rond die jongen toen een hele presentatie enz. was leek het me dat hij ook echt betrokken zou worden bij het 1e elftal. Daar zijn toen binnen no time al zoveel spelers aangetrokken dat er eigenlijk helemaal geen ruimte voor was, dat vind ik eigenlijk vanaf de zomertransferperiode al niet heel lekker uit zien voor die jongen. Maar goed, we gaan het meemaken.
Achteraf bezien had hij vanuit zijn oogpunt zeker beter bij Vitesse kunnen blijven. Dan had hij waarschijnlijk gewoon 5-10 wedstrijden in de KKD gespeeld.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

bertje schreef:
vr 21 feb 2025, 14:43
JdB schreef:
bertje schreef:
JdB schreef:
Hij is het promotiejaar gepromoveerd met tieners Proper, van Rooij, Odenthal, El Karouani, van der Sluis, Sellouf, van Ottele en Tavsan (regelmatig) in de basis. Iets wat heel veel mensen onbegrijpelijk genoeg nog steeds geen goede prestatie vinden, maar ga er maar aan staan met een veredeld jeugdelftal.
Ik was zo ongeveer de enige die Rogier credits gaf door met een piepjong elftal op een keurige 7e plek te eindigen. Dat het uiteindelijk zelfs promotie opleverde maakt het nog knapper, maar gewoon 7e en in de 1e ronde eruit vliegen was ook al heel knap geweest. In dat seizoen waren sommige Jong-ploegen zelfs nog ouder dan wij.
When Wilco talks, people listen!

JdB
Contacteer:

Bericht door JdB »

Daar ben ik het ook mee eens hoor. De promotie was heel knap. Alleen mijn punt is, hij had toen geen keuze. Waren geen andere spelers. Blijft het evengoed knap, maar Meijer (je ziet het dit seizoen ook) blijft vasthouden aan. 2 sirtaki-dansers die blijkbaar uit de maat trainen, krijgen geen kans bijvoorbeeld.

We gaan het zien met Luc, wens hem natuurlijk een goede verdere ontwikkeling.

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

Talentenfabriek: Luc Nieuwenhuijs is een technische vrije geest met de perfecte schoonvader

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... choonvader

Heel verhaal, maar veel wijzer worden we er niet van.
Zijn schoonvader is nog het interessantste.

Ik voorzie een vertrek via de achterdeur.

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

burp schreef:
do 20 mar 2025, 19:33
Talentenfabriek: Luc Nieuwenhuijs is een technische vrije geest met de perfecte schoonvader

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... choonvader

Heel verhaal, maar veel wijzer worden we er niet van.
Zijn schoonvader is nog het interessantste.

Ik voorzie een vertrek via de achterdeur.
Absurde laatste opmerking :crazy2:
Jongen is net een paar dagen 18, komt van een amateurclub met weinig discipline. Je hebt hem nog nooit zien spelen.
Wacht gewoon rustig af ipv een oordeel klaar te hebben dat nergens op gebaseerd is.
Volgend seizoen zien we verder.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Van mij mag Meijer zo'n jongen aan het einde van het seizoen wel een (paar) invalbeurtjes gunnen om hem extra te prikkelen voor volgend seizoen.

zoete aardbei
Contacteer:

Bericht door zoete aardbei »

de jeugd speelt steeds minder een rol,ook omdat je inmiddels al een tijd eredivisie speelt en de ambities hoog zijn.

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

bertje schreef:
vr 21 mar 2025, 11:10
Van mij mag Meijer zo'n jongen aan het einde van het seizoen wel een (paar) invalbeurtjes gunnen om hem extra te prikkelen voor volgend seizoen.

Plaats reactie