17 jaar, wat denk je zelf

17 jaar, wat denk je zelf
mbt Roefs mee eens. De andere zijn aangetrokken spelers. Maar naast Roefs, welke speler uit eigen jeugd is er dan al ingekomen?bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:12Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:12Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
Maar Nieuwenhuis is toch ook aangetrokken? Verder is het probleem natuurlijk ook dat je niet standaard een goede jeugdgeneratie hebt. Cissoko is er nog geweest en misschien volgen er op termijn meer. Maar jeugdige spelers krijgen hier voldoende de kans. En Nieuwenhuis zal ook echt wel komen als hij stappen blijft zettenJdB schreef: ↑vr 21 feb 2025, 13:44mbt Roefs mee eens. De andere zijn aangetrokken spelers. Maar naast Roefs, welke speler uit eigen jeugd is er dan al ingekomen?bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:12Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
En dat veredelde jeugdelftal was toch ook deels geboren uit noodzaak.
Hij is het promotiejaar gepromoveerd met tieners Proper, van Rooij, Odenthal, El Karouani, van der Sluis, Sellouf, van Ottele en Tavsan (regelmatig) in de basis. Iets wat heel veel mensen onbegrijpelijk genoeg nog steeds geen goede prestatie vinden, maar ga er maar aan staan met een veredeld jeugdelftal.JdB schreef: ↑vr 21 feb 2025, 13:44mbt Roefs mee eens. De andere zijn aangetrokken spelers. Maar naast Roefs, welke speler uit eigen jeugd is er dan al ingekomen?bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:12Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
Oh maar dat geloof ik best hoor, maar gezien er rond die jongen toen een hele presentatie enz. was leek het me dat hij ook echt betrokken zou worden bij het 1e elftal. Daar zijn toen binnen no time al zoveel spelers aangetrokken dat er eigenlijk helemaal geen ruimte voor was, dat vind ik eigenlijk vanaf de zomertransferperiode al niet heel lekker uit zien voor die jongen. Maar goed, we gaan het meemaken.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:18Wat ik begreep van Leiwa is dat Nieuwenhuijs voornamelijk nog betrouwbaarder moet worden qua arbeid en de stap van jeugd naar volwassen voetbal onderschat heeft.bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 11:17Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat die jongen hier tevreden is. Die zal echt gekomen zijn met een soort van vooruitzicht dat hij al (deels) bij de hoofdmacht aansluit, anders had hij beter bij Vitesse kunnen blijven of bij een andere club kunnen tekenen. Zal me niks verbazen als hij net als die Turkse jongen die van Utrecht is gekomen vrij anoniem straks weer vertrokken is eigenlijk..Johnny schreef: ↑vr 21 feb 2025, 09:53Geduld, hij is nog jongOnvoorwaardelijk schreef: ↑vr 21 feb 2025, 09:13Vooralsnog niet 1 seconde ...Nijmegen0413 schreef: ↑vr 19 jul 2024, 14:06Ik heb een goed gevoel bij deze jongen. Hopelijk kunnen we gedurende het seizoen het een en ander van hem zien.
Verder is die jongen pas 17, als hij volgend jaar gefaseerd aan kan sluiten debuteert hij op zijn 18/19e. Lijkt me helemaal prima.
Achteraf bezien had hij vanuit zijn oogpunt zeker beter bij Vitesse kunnen blijven. Dan had hij waarschijnlijk gewoon 5-10 wedstrijden in de KKD gespeeld.bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 14:47Oh maar dat geloof ik best hoor, maar gezien er rond die jongen toen een hele presentatie enz. was leek het me dat hij ook echt betrokken zou worden bij het 1e elftal. Daar zijn toen binnen no time al zoveel spelers aangetrokken dat er eigenlijk helemaal geen ruimte voor was, dat vind ik eigenlijk vanaf de zomertransferperiode al niet heel lekker uit zien voor die jongen. Maar goed, we gaan het meemaken.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:18Wat ik begreep van Leiwa is dat Nieuwenhuijs voornamelijk nog betrouwbaarder moet worden qua arbeid en de stap van jeugd naar volwassen voetbal onderschat heeft.bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 11:17Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat die jongen hier tevreden is. Die zal echt gekomen zijn met een soort van vooruitzicht dat hij al (deels) bij de hoofdmacht aansluit, anders had hij beter bij Vitesse kunnen blijven of bij een andere club kunnen tekenen. Zal me niks verbazen als hij net als die Turkse jongen die van Utrecht is gekomen vrij anoniem straks weer vertrokken is eigenlijk..Johnny schreef: ↑vr 21 feb 2025, 09:53Geduld, hij is nog jongOnvoorwaardelijk schreef: ↑vr 21 feb 2025, 09:13Vooralsnog niet 1 seconde ...Nijmegen0413 schreef: ↑vr 19 jul 2024, 14:06Ik heb een goed gevoel bij deze jongen. Hopelijk kunnen we gedurende het seizoen het een en ander van hem zien.
Verder is die jongen pas 17, als hij volgend jaar gefaseerd aan kan sluiten debuteert hij op zijn 18/19e. Lijkt me helemaal prima.
bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 14:43Hij is het promotiejaar gepromoveerd met tieners Proper, van Rooij, Odenthal, El Karouani, van der Sluis, Sellouf, van Ottele en Tavsan (regelmatig) in de basis. Iets wat heel veel mensen onbegrijpelijk genoeg nog steeds geen goede prestatie vinden, maar ga er maar aan staan met een veredeld jeugdelftal.JdB schreef: ↑vr 21 feb 2025, 13:44mbt Roefs mee eens. De andere zijn aangetrokken spelers. Maar naast Roefs, welke speler uit eigen jeugd is er dan al ingekomen?bertje schreef: ↑vr 21 feb 2025, 12:12Nounou, Meijer is gepromoveerd met een veredeld jeugdelftal, geeft Ouaissa en Önal voldoende kansen, is niet bang om een Pereira voor de leeuwen te gooien, keept nu met de onervaren Roefs ipv de meer ervaren van Gassel. Je kan veel over Meijer zeggen, maar dat juist niet imo..
Absurde laatste opmerkingburp schreef: ↑do 20 mar 2025, 19:33Talentenfabriek: Luc Nieuwenhuijs is een technische vrije geest met de perfecte schoonvader
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... choonvader
Heel verhaal, maar veel wijzer worden we er niet van.
Zijn schoonvader is nog het interessantste.
Ik voorzie een vertrek via de achterdeur.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten