Hij speelde goed. Een meer dan behoorlijke 2e keeper.
Stijn van Gassel
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Stijn van Gassel
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Kunnen al die negatievelingen voorlopig hun hol weer in
Prima pot gekeept, fijn!
-
- Contacteer:
Goede mindset, nuchter. Prima kerel.
feit dat je je aangesproken voelt, zegt al genoeg.. simpeler dan jou gaan we ze niet krijgen hier..FC Hilversum schreef: ↑zo 15 sep 2024, 08:08Om 1 wedstrijd waarbij psv na de 2-0 en de rode kaart niets meer deed omdat ze hun krachten konden sparen voor de midweekse wedstrijden? Ben jij echt een simpele ziel
Hij heeft wel gelijk. Van Gassel heeft het niet druk gehad na de 2-0.
-
- Contacteer:
Simpele ziel 2 oh neee zelfde accountjallah schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:06feit dat je je aangesproken voelt, zegt al genoeg.. simpeler dan jou gaan we ze niet krijgen hier..FC Hilversum schreef: ↑zo 15 sep 2024, 08:08Om 1 wedstrijd waarbij psv na de 2-0 en de rode kaart niets meer deed omdat ze hun krachten konden sparen voor de midweekse wedstrijden? Ben jij echt een simpele ziel
Gaan we nu deze wedstrijd pakken om ons gelijk te halen? Hahaha! Hij heeft pas 300 wedstrijden gespeeld.
Hij heeft het prima gedaan, niets bijzonders. Het is en blijft een matige keeper en tevens een prima tweede keeper, maar dan ook echt als héle duidelijk tweede man.
Ik erger me wel aan zijn duikje naar de grond als die een simpel balletje klem pakt. Hopelijk was dat om tijd te winnen ofzoiets.
Hij heeft het prima gedaan, niets bijzonders. Het is en blijft een matige keeper en tevens een prima tweede keeper, maar dan ook echt als héle duidelijk tweede man.
Ik erger me wel aan zijn duikje naar de grond als die een simpel balletje klem pakt. Hopelijk was dat om tijd te winnen ofzoiets.
- Bottendaal
- Contacteer:
- Bottendaal
- Contacteer:
In hoofdlijnen eens, maar zijn optreden gister was meer dan niets bijzonders. Hij keepte gister gewoon goed, met een aantal lekkere reddingen. Met vd Hart (gewoon 1e kiep bij een concurrent) hadden we gister 5-0 verloren.illestyl schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:53Gaan we nu deze wedstrijd pakken om ons gelijk te halen? Hahaha! Hij heeft pas 300 wedstrijden gespeeld.
Nou nou nou, dat balletje van Veerman was een goede redding. Die geef ik je, met betrekking to Van der HartBottendaal schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:56In hoofdlijnen eens, maar zijn optreden gister was meer dan niets bijzonders. Hij keepte gister gewoon goed, met een aantal lekkere reddingen. Met vd Hart (gewoon 1e kiep bij een concurrent) hadden we gister 5-0 verloren.illestyl schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:53Gaan we nu deze wedstrijd pakken om ons gelijk te halen? Hahaha! Hij heeft pas 300 wedstrijden gespeeld.
Verder waren het allemaal (vang)balletjes recht op 'm af. En ook dat schot van Ledezma had iedere Jupiler League keeper gehad.
Prima wedstrijd.
-
- Contacteer:
Stijn was altijd bij Excelsior een zeer goede keeper.tot vorig jaar de klad erin kwam.illestyl schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:53Gaan we nu deze wedstrijd pakken om ons gelijk te halen? Hahaha! Hij heeft pas 300 wedstrijden gespeeld.
En dat heeft hij meegenomen in de voorbereiding bij ons.
Fijn dat hij gisteren zijn oude niveau weer aantikte,al blijft Roefs natuurlijk de onomstreden nummer 1.
Van Gassel 7
Het debuut van Stijn van Gassel bij NEC is meer dan prima. Bij de penalty van De Jong zat hij dichtbij, bij de goal van Til stond hij vast. Daarna was hij meerdere keren met knappe reddingen belangrijk voor NEC. Onder de lat zit het wel snor in Nijmegen.
Het debuut van Stijn van Gassel bij NEC is meer dan prima. Bij de penalty van De Jong zat hij dichtbij, bij de goal van Til stond hij vast. Daarna was hij meerdere keren met knappe reddingen belangrijk voor NEC. Onder de lat zit het wel snor in Nijmegen.
Gewoon een leuke jongen die blij is hier te zijn, prima dat hij het dan ook goed heeft gedaan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nog voordat Luuk de bal schiet staat hij met 2 voeten voor de lijn. Als hij hem had gehad dan zou die overgenomen moeten worden. Hoop dat ze dat evalueren, want hij zat er inderdaad wel goed bij. Verder prima pot inderdaad.Johnny schreef: ↑zo 15 sep 2024, 20:27Van Gassel 7
-
- Contacteer:
precies,semnec schreef: ↑ma 16 sep 2024, 08:17Nog voordat Luuk de bal schiet staat hij met 2 voeten voor de lijn. Als hij hem had gehad dan zou die overgenomen moeten worden. Hoop dat ze dat evalueren, want hij zat er inderdaad wel goed bij. Verder prima pot inderdaad.Johnny schreef: ↑zo 15 sep 2024, 20:27Van Gassel 7
wel een dingetje voor de toekosmt.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Ongelofelijke kutkeeper. Blunder van Aalbers.
Ik zie die 1-0 net. Jezus, in de pupillen leer je nog dat je een bal altijd naar de zijkant moet boksen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Het probleem is dat het gewoon een fout is uit kwaliteit. Hij kan gewoon niet beter dan dit helaas.