nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
In de pot tegen psv krijgt ie waarschijnlijk een schot of 20/30 op doel te verwerken, beoordeel m daarop.
Oh ja, en houdt in het achterhoofd dat keepers van topclubs ogenschijnlijk minder blunders/ketsers lijken te maken omdat ze gewoon erg weinig schoten op doel krijgen te verwerken.
Ga ervan uit dat gemiddeld bij 1 op de 10 schoten op doel de keeper er niet goed uitziet. Dus reken een van Gassel straks aub niet 1 misser aan als ie het ene na het andere schot te verwerken krijgt.
We gaan het zien......forza Stijn!
Dat gejank altijd meteen als iemand kritisch is!
Stijn van Gassel
Re: Stijn van Gassel
Alsof eredivisie niveau zo’n duidelijke grens is. Maar als ik je goed begrijp ben je het ermee eens dat NEC beter af is met Sandler en Van Gassel, dan met Roefs en Marquez (zoals de afgelopen 4 wedstrijden)?SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:30Sandler is van zo'n hoog niveau dat t gat met marquez logischerwijs groter is. Dat maakt marquez nog geen slechte verdediger. T gat tussen van gassel en roefs is dan mss kleiner, maar van gassel is gewoon voor eredivisie niveau geen betrouwbare keeper geblekenNijmegen0413 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:24Zal ik het anders verwoorden; Marquez is kwalitatief gezien prima voor de Eredivisie. Van Gassel vindt ik écht te kort komen voor de Eredivisie.Gjalt schreef: ↑wo 11 sep 2024, 12:38In principe is een vervanger altijd minder in kwaliteit, dat kan dus altijd punten kosten, en dan is het verschil Sandler-Marquez een stuk groter dan Roefs-Van Gassel volgens mij.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 12:09Dit is simpelweg de enige positie in de gehele selectie waar je geen goede vervanger hebt. En ik ben er van overtuigd dat dit ons punten gaat kosten.necnmgn schreef: ↑wo 11 sep 2024, 10:54Hopelijk heeft Stijn zelf voldoende vertrouwen om in deze reeks te laten zien wat hij kan. Voordeel voor hem is dat hij waarschijnlijk 2 wedstrijden krijgt waarin hij het "lekker" druk zal krijgen. Tegen Heracles en evt. NAC is het hopelijk een andere pot, dan moet je er die paar momenten staan. Laten we hem in elk geval steunen, want negativiteit hebben we met zn allen weinig aanburp schreef: ↑di 10 sep 2024, 19:29
Het is anders als je af en toe mag spelen en dan direct de druk er op staat omdat een ander de voorkeur heeft.
Van Gassel mag nu meerdere wedstrijden achter elkaar spelen dus dat is een beter meetmoment.
Daarachter hebben we nog Janse en twee (jeugd) internationals.
Die Vukovic bakte er overigens ook niet veel van, ondanks dat dat volgens die Belg een geweldenaar was.
Iedereen ziet dat Van Gassel er niks van gebakken heeft in het degradatiejaar van excelsior, en in de voorbereiding bij NEC. Nogal logisch dat men er weinig vertrouwen in heeft. Hopelijk bewijst hij het tegendeel zaterdagCurva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
In de pot tegen psv krijgt ie waarschijnlijk een schot of 20/30 op doel te verwerken, beoordeel m daarop.
Oh ja, en houdt in het achterhoofd dat keepers van topclubs ogenschijnlijk minder blunders/ketsers lijken te maken omdat ze gewoon erg weinig schoten op doel krijgen te verwerken.
Ga ervan uit dat gemiddeld bij 1 op de 10 schoten op doel de keeper er niet goed uitziet. Dus reken een van Gassel straks aub niet 1 misser aan als ie het ene na het andere schot te verwerken krijgt.
Nee juist andersom. Marquez vind ik dat je goed mee uit de voeten kan, mn vertrouwen in van gassel is minder. Maar we gaan het zien zaterdagGjalt schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:54Alsof eredivisie niveau zo’n duidelijke grens is. Maar als ik je goed begrijp ben je het ermee eens dat NEC beter af is met Sandler en Van Gassel, dan met Roefs en Marquez (zoals de afgelopen 4 wedstrijden)?SuperSano schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:30Sandler is van zo'n hoog niveau dat t gat met marquez logischerwijs groter is. Dat maakt marquez nog geen slechte verdediger. T gat tussen van gassel en roefs is dan mss kleiner, maar van gassel is gewoon voor eredivisie niveau geen betrouwbare keeper geblekenNijmegen0413 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 15:24Zal ik het anders verwoorden; Marquez is kwalitatief gezien prima voor de Eredivisie. Van Gassel vindt ik écht te kort komen voor de Eredivisie.Gjalt schreef: ↑wo 11 sep 2024, 12:38In principe is een vervanger altijd minder in kwaliteit, dat kan dus altijd punten kosten, en dan is het verschil Sandler-Marquez een stuk groter dan Roefs-Van Gassel volgens mij.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 12:09Dit is simpelweg de enige positie in de gehele selectie waar je geen goede vervanger hebt. En ik ben er van overtuigd dat dit ons punten gaat kosten.necnmgn schreef: ↑wo 11 sep 2024, 10:54
Hopelijk heeft Stijn zelf voldoende vertrouwen om in deze reeks te laten zien wat hij kan. Voordeel voor hem is dat hij waarschijnlijk 2 wedstrijden krijgt waarin hij het "lekker" druk zal krijgen. Tegen Heracles en evt. NAC is het hopelijk een andere pot, dan moet je er die paar momenten staan. Laten we hem in elk geval steunen, want negativiteit hebben we met zn allen weinig aan
Buiten dat het me een hele sympathieke jongen lijkt vond ik het al bij Excelsior een waardeloze keeper en een van de redenen dat ze zoveel goals tegen kregen. En dan had je ook nog eens dat er elke wedstrijd een dood spelmoment in lag, dan zal Jeffry met name z’n hart vast houden..Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
Verder hoop ik natuurlijk dat Stijn het goed gaat doen, dat gun ik hem ook van harte. Maar er is niet veel om je aan vast te houden dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik laat me graag verrassen uiteraard, Huphup Stijn!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nee gewoon tot zijn enkels aan toe afgefikt.Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
- Bottendaal
- Contacteer:
Exactemundobertje schreef: ↑wo 11 sep 2024, 19:43Buiten dat het me een hele sympathieke jongen lijkt vond ik het al bij Excelsior een waardeloze keeper en een van de redenen dat ze zoveel goals tegen kregen. En dan had je ook nog eens dat er elke wedstrijd een dood spelmoment in lag, dan zal Jeffry met name z’n hart vast houden..Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
Verder hoop ik natuurlijk dat Stijn het goed gaat doen, dat gun ik hem ook van harte. Maar er is niet veel om je aan vast te houden dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik laat me graag verrassen uiteraard, Huphup Stijn!
- De Kletskop
- Contacteer:
maar dan brandt je hem dus af.eniesee12 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:54Iedereen ziet dat Van Gassel er niks van gebakken heeft in het degradatiejaar van excelsior, en in de voorbereiding bij NEC. Nogal logisch dat men er weinig vertrouwen in heeft. Hopelijk bewijst hij het tegendeel zaterdagCurva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
- Bottendaal
- Contacteer:
Doe eens niet zo negatief joh!De Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:59maar dan brandt je hem dus af.eniesee12 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:54Iedereen ziet dat Van Gassel er niks van gebakken heeft in het degradatiejaar van excelsior, en in de voorbereiding bij NEC. Nogal logisch dat men er weinig vertrouwen in heeft. Hopelijk bewijst hij het tegendeel zaterdagCurva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.Johnny schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:48helemaal mee eens, Forza Stijn!!Curva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 16:44Geef die jongen eerst gewoon een kans voordat ie al afgebrand wordt.
-
- Contacteer:
Johnny is er altijd als de kippen bij om iedereen terecht te wijzen en zichzelf op de borst te kloppen en te laten zien hoe een voorbeeldige supporter hij wel niet is…Bottendaal schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:12Doe eens niet zo negatief joh!De Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:59maar dan brandt je hem dus af.eniesee12 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:54Iedereen ziet dat Van Gassel er niks van gebakken heeft in het degradatiejaar van excelsior, en in de voorbereiding bij NEC. Nogal logisch dat men er weinig vertrouwen in heeft. Hopelijk bewijst hij het tegendeel zaterdagCurva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.
Nee, Johnny is iemand die ook de mens in de voetballer ziet, nog respect heeft en niet een speler als een object ziet, een soort robot die hij naar hartenlust kan beledigen en beschimpen als hem dat zo uitkomt, omdat hij slecht getafeld heeft of gewoon zin heeft om even onfatsoenlijk tekeer te gaanBottendaal schreef: ↑wo 11 sep 2024, 21:12Doe eens niet zo negatief joh!De Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 20:59maar dan brandt je hem dus af.eniesee12 schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:54Iedereen ziet dat Van Gassel er niks van gebakken heeft in het degradatiejaar van excelsior, en in de voorbereiding bij NEC. Nogal logisch dat men er weinig vertrouwen in heeft. Hopelijk bewijst hij het tegendeel zaterdagCurva schreef: ↑wo 11 sep 2024, 18:30nee hoor, hij wordt hier echt niet afgebrandDe Kletskop schreef: ↑wo 11 sep 2024, 17:05Wat nou afbranden. Het is gewoon heel logisch dat je je hart vasthoudt op basis van hetgeen tot nog toe van hem gezien.
Ik weet het niet. Ik mag Van Gassel, vind het echt een prima persoontje. Geen enkel probleem met hem als reserve keepie. Maar ik heb hem geen enkele vorm zien vertonen sinds hij bij ons is.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Keepte prima deze wedstrijd
vond eerlijk gezegd dat hij uit had moeten komen bij het penalty moment.. maargoed.. verder wel aardig wat tegen gehouden.. al met al een goed debuut..
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Prima tweede keeper
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Je zag bij het schot van Boscagli wel zijn zwakte. Ook in het oefenduel tegen RKC zouden alle tegengoals afstandschoten geweest zijn. Volgens mij is het probleem vooral dat hij niet heel hoog springt waardoor zulke ballen sneller buiten zijn bereik zijn. Echter van dichtbij - en PSV deed dat vooral - keepte hij uitstekend. Met Van Gassel op goal moet je vooral die afstandsschoten voorkomen en dat wist NEC goed te doen.
hij bleef staan wachten tot die psv'er ging schieten.. terwijl hij er ook gewoon heen kon gaan. dan had die psv'er minder tijd gehad om een hoek uit te kiezen en had hij zijn doel verkleind.. ook had sano dan misschien eerder gedacht dat de keeper hem zou pakken en dus misschien niet ingegrepen.. maar als jij vind dat een keeper vanaf 6 meter moet gaan staan wachten, gaan we het zowiezo niet eens worden.. verder goede pot van hem..
Geen idee wat zijn plan nog was. Ik ga er zelf vanuit dat hij ook niet voorbij gespeeld wilde worden, dus de situatie eerst inschat in plaats er zomaar op af te stormen. Maar alvorens hij verder kon gaan lag de PSV'ert al op de grond.jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:32hij bleef staan wachten tot die psv'er ging schieten.. terwijl hij er ook gewoon heen kon gaan. dan had die psv'er minder tijd gehad om een hoek uit te kiezen en had hij zijn doel verkleind.. ook had sano dan misschien eerder gedacht dat de keeper hem zou pakken en dus misschien niet ingegrepen.. maar als jij vind dat een keeper vanaf 6 meter moet gaan staan wachten, gaan we het zowiezo niet eens worden.. verder goede pot van hem..
Niemand had dat schot gehad. Prima wedstrijd gekeept, aantal goede reddingen op moeilijke ballen.Gijscoman schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:28Je zag bij het schot van Boscagli wel zijn zwakte. Ook in het oefenduel tegen RKC zouden alle tegengoals afstandschoten geweest zijn. Volgens mij is het probleem vooral dat hij niet heel hoog springt waardoor zulke ballen sneller buiten zijn bereik zijn. Echter van dichtbij - en PSV deed dat vooral - keepte hij uitstekend. Met Van Gassel op goal moet je vooral die afstandsschoten voorkomen en dat wist NEC goed te doen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
maar als hij uit gespeeld zou worden dan had sano waarschijnlijk net dat beetje extra tijd gehad om daarna nog te kunnen ingrijpen.. maargoed, allemaal achteraf gelul.. we zijn het er over eens dat hij goed keepteE.B schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:35Geen idee wat zijn plan nog was. Ik ga er zelf vanuit dat hij ook niet voorbij gespeeld wilde worden, dus de situatie eerst inschat in plaats er zomaar op af te stormen. Maar alvorens hij verder kon gaan lag de PSV'ert al op de grond.jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:32hij bleef staan wachten tot die psv'er ging schieten.. terwijl hij er ook gewoon heen kon gaan. dan had die psv'er minder tijd gehad om een hoek uit te kiezen en had hij zijn doel verkleind.. ook had sano dan misschien eerder gedacht dat de keeper hem zou pakken en dus misschien niet ingegrepen.. maar als jij vind dat een keeper vanaf 6 meter moet gaan staan wachten, gaan we het zowiezo niet eens worden.. verder goede pot van hem..
Klopt. Als als. Verder een prima pot inderdaadjallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:48maar als hij uit gespeeld zou worden dan had sano waarschijnlijk net dat beetje extra tijd gehad om daarna nog te kunnen ingrijpen.. maargoed, allemaal achteraf gelul.. we zijn het er over eens dat hij goed keepteE.B schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:35Geen idee wat zijn plan nog was. Ik ga er zelf vanuit dat hij ook niet voorbij gespeeld wilde worden, dus de situatie eerst inschat in plaats er zomaar op af te stormen. Maar alvorens hij verder kon gaan lag de PSV'ert al op de grond.jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:32hij bleef staan wachten tot die psv'er ging schieten.. terwijl hij er ook gewoon heen kon gaan. dan had die psv'er minder tijd gehad om een hoek uit te kiezen en had hij zijn doel verkleind.. ook had sano dan misschien eerder gedacht dat de keeper hem zou pakken en dus misschien niet ingegrepen.. maar als jij vind dat een keeper vanaf 6 meter moet gaan staan wachten, gaan we het zowiezo niet eens worden.. verder goede pot van hem..