Je zal maar voor- of met dit soort mensen werken of erger nog, die als je leidinggevende hebben.Me..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?mschr schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:11Met Schone hebben we iemand binnengehaald voor de kleedkamer. Niet voor op het veld. Op het veld kan Schone het niet meer belopen. Ouaissa kan er helemaal niks van. Wat een prutser.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 jun 2024, 22:26Ouaissa, Schone.lentselucht schreef: ↑vr 07 jun 2024, 21:44ojee, ja ik ben ook bang hoor, seizoen is al paar dagen afgelopen en we hebben nog geen spelers binnen
De jongen speelde niet onverdienstelijk bij Roda, de playoffs gingen misschien alleen wat minder, al lag dat meer aan het hele team.
Ongelofelijk hoe "supporters" een speler al afbranden voordat hij überhaupt een bal voor NEC geraakt heeft,
Het grote [mogelijke] uitgaande transfer topic
-
- Contacteer:
Re: Het grote [mogelijke] uitgaande transfer topic
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presterenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?mschr schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:11Met Schone hebben we iemand binnengehaald voor de kleedkamer. Niet voor op het veld. Op het veld kan Schone het niet meer belopen. Ouaissa kan er helemaal niks van. Wat een prutser.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 jun 2024, 22:26Ouaissa, Schone.lentselucht schreef: ↑vr 07 jun 2024, 21:44ojee, ja ik ben ook bang hoor, seizoen is al paar dagen afgelopen en we hebben nog geen spelers binnen
De jongen speelde niet onverdienstelijk bij Roda, de playoffs gingen misschien alleen wat minder, al lag dat meer aan het hele team.
Ongelofelijk hoe "supporters" een speler al afbranden voordat hij überhaupt een bal voor NEC geraakt heeft,

- Bottendaal
- Contacteer:
Sano kon er ook niks van…RW1985 schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:11Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presterenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?mschr schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:11Met Schone hebben we iemand binnengehaald voor de kleedkamer. Niet voor op het veld. Op het veld kan Schone het niet meer belopen. Ouaissa kan er helemaal niks van. Wat een prutser.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 jun 2024, 22:26Ouaissa, Schone.lentselucht schreef: ↑vr 07 jun 2024, 21:44ojee, ja ik ben ook bang hoor, seizoen is al paar dagen afgelopen en we hebben nog geen spelers binnen
Ongelofelijk hoe "supporters" een speler al afbranden voordat hij überhaupt een bal voor NEC geraakt heeft,![]()
![]()
De correlatie tussen de mening van Mschr en de werkelijkheid is ongeveer -1.
Je weet dat elke nieuwe speler eerst afgezeken wordt en zich gedurende het seizoen moet bewijzenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?mschr schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:11Met Schone hebben we iemand binnengehaald voor de kleedkamer. Niet voor op het veld. Op het veld kan Schone het niet meer belopen. Ouaissa kan er helemaal niks van. Wat een prutser.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 jun 2024, 22:26Ouaissa, Schone.lentselucht schreef: ↑vr 07 jun 2024, 21:44ojee, ja ik ben ook bang hoor, seizoen is al paar dagen afgelopen en we hebben nog geen spelers binnen
Dus niet op zulke domme opmerkingen reageren joh dat hou je hier op het forum toch
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Ik zie mchr altijd als de Valentijn Driessen van dit forum. Veel afzeiken, veel uit het verleden romantiseren en zelden komt een voorspelling uit. Toch blijf je het lezen.RW1985 schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:11Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presterenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?mschr schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:11Met Schone hebben we iemand binnengehaald voor de kleedkamer. Niet voor op het veld. Op het veld kan Schone het niet meer belopen. Ouaissa kan er helemaal niks van. Wat een prutser.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 jun 2024, 22:26Ouaissa, Schone.lentselucht schreef: ↑vr 07 jun 2024, 21:44ojee, ja ik ben ook bang hoor, seizoen is al paar dagen afgelopen en we hebben nog geen spelers binnen
Ongelofelijk hoe "supporters" een speler al afbranden voordat hij überhaupt een bal voor NEC geraakt heeft,![]()
![]()
Ik kan me iig niet voorstellen dat mschr ooit een bosje bloemen voor zijn partner heeft gekocht. Wat dat betreft zie ik de gelijkenissen wel..Polleke schreef: ↑zo 09 jun 2024, 11:32Ik zie mchr altijd als de Valentijn Driessen van dit forum. Veel afzeiken, veel uit het verleden romantiseren en zelden komt een voorspelling uit. Toch blijf je het lezen.RW1985 schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:11Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presterenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?mschr schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:11Met Schone hebben we iemand binnengehaald voor de kleedkamer. Niet voor op het veld. Op het veld kan Schone het niet meer belopen. Ouaissa kan er helemaal niks van. Wat een prutser.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 jun 2024, 22:26Ouaissa, Schone.lentselucht schreef: ↑vr 07 jun 2024, 21:44ojee, ja ik ben ook bang hoor, seizoen is al paar dagen afgelopen en we hebben nog geen spelers binnen
![]()
![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- jackkreta
- Contacteer:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de partner van Mschr zou willen zijn.bertje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 11:38Ik kan me iig niet voorstellen dat mschr ooit een bosje bloemen voor zijn partner heeft gekocht. Wat dat betreft zie ik de gelijkenissen wel..Polleke schreef: ↑zo 09 jun 2024, 11:32Ik zie mchr altijd als de Valentijn Driessen van dit forum. Veel afzeiken, veel uit het verleden romantiseren en zelden komt een voorspelling uit. Toch blijf je het lezen.RW1985 schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:11Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presterenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?
![]()
![]()
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Da's niet lief Sjek 

- jackkreta
- Contacteer:
Beetje stomme vraag misschien... ik las de zin: partner van Mschr. Hebben wij eigenlijk wel vrouwen op dit forum?jackkreta schreef: ↑wo 12 jun 2024, 12:00Ik kan me niet voorstellen dat iemand de partner van Mschr zou willen zijn.bertje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 11:38Ik kan me iig niet voorstellen dat mschr ooit een bosje bloemen voor zijn partner heeft gekocht. Wat dat betreft zie ik de gelijkenissen wel..Polleke schreef: ↑zo 09 jun 2024, 11:32Ik zie mchr altijd als de Valentijn Driessen van dit forum. Veel afzeiken, veel uit het verleden romantiseren en zelden komt een voorspelling uit. Toch blijf je het lezen.RW1985 schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:11Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presterenMe..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57Sami nu al je nieuwe pispaaltje?
![]()
![]()
-
- Contacteer:
Ik denk dat de laatste aanwezige vrouw op dit forum mijn overleden nichtje IceQueen wasPolleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:11Beetje stomme vraag misschien... ik las de zin: partner van Mschr. Hebben wij eigenlijk wel vrouwen op dit forum?jackkreta schreef: ↑wo 12 jun 2024, 12:00Ik kan me niet voorstellen dat iemand de partner van Mschr zou willen zijn.bertje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 11:38Ik kan me iig niet voorstellen dat mschr ooit een bosje bloemen voor zijn partner heeft gekocht. Wat dat betreft zie ik de gelijkenissen wel..Polleke schreef: ↑zo 09 jun 2024, 11:32Ik zie mchr altijd als de Valentijn Driessen van dit forum. Veel afzeiken, veel uit het verleden romantiseren en zelden komt een voorspelling uit. Toch blijf je het lezen.RW1985 schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:11Me..Goal schreef: ↑za 08 jun 2024, 09:57
Sami nu al je nieuwe pispaaltje?
Wees blij dat hij zijn pispaal is. Dat betekent dat 'ie goed gaat presteren![]()
![]()
![]()
Bizar eigenlijk.....Cupfighter schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:27Ik denk dat de laatste aanwezige vrouw op dit forum mijn overleden nichtje IceQueen wasPolleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:11Beetje stomme vraag misschien... ik las de zin: partner van Mschr. Hebben wij eigenlijk wel vrouwen op dit forum?jackkreta schreef: ↑wo 12 jun 2024, 12:00Ik kan me niet voorstellen dat iemand de partner van Mschr zou willen zijn.bertje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 11:38Ik kan me iig niet voorstellen dat mschr ooit een bosje bloemen voor zijn partner heeft gekocht. Wat dat betreft zie ik de gelijkenissen wel..
- jackkreta
- Contacteer:
Volgens mij hebben we Ramona nog.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:23Bizar eigenlijk.....Cupfighter schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:27Ik denk dat de laatste aanwezige vrouw op dit forum mijn overleden nichtje IceQueen wasPolleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:11Beetje stomme vraag misschien... ik las de zin: partner van Mschr. Hebben wij eigenlijk wel vrouwen op dit forum?
-
- Contacteer:
Klopt, maar als ik teruggekeken hebt hoe zij benaderd werd zeker door die ene man uit dat Flipje dorp dan snap ik dat vrouwen hier niet komen of snel afhakenPolleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:23Bizar eigenlijk.....Cupfighter schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:27Ik denk dat de laatste aanwezige vrouw op dit forum mijn overleden nichtje IceQueen wasPolleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:11Beetje stomme vraag misschien... ik las de zin: partner van Mschr. Hebben wij eigenlijk wel vrouwen op dit forum?
- jackkreta
- Contacteer:
En Sanne.jackkreta schreef: ↑wo 12 jun 2024, 18:32Volgens mij hebben we Ramona nog.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 17:23Bizar eigenlijk.....Cupfighter schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:27Ik denk dat de laatste aanwezige vrouw op dit forum mijn overleden nichtje IceQueen was
- Legendario
- Contacteer:
We hebben een forummer die altijd ellenlange epsitels nodig heeft, voor iets wat ik in twee zinnen uit kan leggen. Vermoed dat dat een vrouw is.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Legendario schreef: ↑wo 12 jun 2024, 20:31We hebben een forummer die altijd ellenlange epsitels nodig heeft, voor iets wat ik in twee zinnen uit kan leggen. Vermoed dat dat een vrouw is.

jackkreta schreef: ↑wo 12 jun 2024, 21:59Legendario schreef: ↑wo 12 jun 2024, 20:31We hebben een forummer die altijd ellenlange epsitels nodig heeft, voor iets wat ik in twee zinnen uit kan leggen. Vermoed dat dat een vrouw is.![]()

RW1985 schreef: ↑do 13 jun 2024, 16:41Zelfs 2 smileys nodig ipv 1![]()