Nieuwe hoofd voetbalontwikkeling, mooie cv met Oa Arsenal. Succes!

Met name zijn ervaring bij de DFB spreekt me aan. Van 2008 tot 2015 heeft hij daar gezeten. Flinke tijd dus.bertje schreef: ↑vr 05 apr 2024, 12:27https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... keling.htm
Nieuwe hoofd voetbalontwikkeling, mooie cv met Oa Arsenal. Succes!![]()
De doetinchemse kliek… zucht… alsof ik JK hoor praten… wees blij dat we dat boertje uit doetinchem voor de groep hebben staan…zoete aardbei schreef: ↑vr 05 apr 2024, 13:16Wat ik laatst al schreef,Aalbers is flink bezig met grote schoonmaak op de Eendracht!
De Doetinchemse kliek is weg en deze man heeft een CV die staat!
Beetje bij beetje weer meer vertrouwen dat de jeugdopleiding weer gaat floreren.
Demtsjenko schreef: ↑vr 05 apr 2024, 14:04De doetinchemse kliek… zucht… alsof ik JK hoor praten… wees blij dat we dat boertje uit doetinchem voor de groep hebben staan…zoete aardbei schreef: ↑vr 05 apr 2024, 13:16Wat ik laatst al schreef,Aalbers is flink bezig met grote schoonmaak op de Eendracht!
Beetje bij beetje weer meer vertrouwen dat de jeugdopleiding weer gaat floreren.
Na 2015 is het Duitse voetbal/Duitse voetballers wel sterk achteruit gegaan.Gijscoman schreef: ↑vr 05 apr 2024, 12:32Met name zijn ervaring bij de DFB spreekt me aan. Van 2008 tot 2015 heeft hij daar gezeten. Flinke tijd dus.bertje schreef: ↑vr 05 apr 2024, 12:27https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... keling.htm
Nieuwe hoofd voetbalontwikkeling, mooie cv met Oa Arsenal. Succes!![]()
En Duitsland is volgens mij echt wel heel veel stappen verder op het gebied van jeugdontwikkeling. Met name ook de professionalisering ervan i.p.v. een paar bekende of populaire oud-voetballers voor de jeugd te zetten.
zucht,je hebt weer eens geen idee waar het over gaat.Demtsjenko schreef: ↑vr 05 apr 2024, 14:04De doetinchemse kliek… zucht… alsof ik JK hoor praten… wees blij dat we dat boertje uit doetinchem voor de groep hebben staan…zoete aardbei schreef: ↑vr 05 apr 2024, 13:16Wat ik laatst al schreef,Aalbers is flink bezig met grote schoonmaak op de Eendracht!
Dennis te Braak was de enige van die kliek toch? Viel wel mee dan toch. Ja oke, Rogier Meijer maar die zit al 5 jaar niet meer in de opleiding.zoete aardbei schreef: ↑vr 05 apr 2024, 16:42zucht,je hebt weer eens geen idee waar het over gaat.Demtsjenko schreef: ↑vr 05 apr 2024, 14:04De doetinchemse kliek… zucht… alsof ik JK hoor praten… wees blij dat we dat boertje uit doetinchem voor de groep hebben staan…zoete aardbei schreef: ↑vr 05 apr 2024, 13:16Wat ik laatst al schreef,Aalbers is flink bezig met grote schoonmaak op de Eendracht!
Wat kun jij een intens vervelende kwal zijn
Ik vond Gerard nu een keer wél grappig.
De o21 lopen weinig talenten in, heeft Leiwa zelf ook aangegeven. De o19 daarentegen doen het erg goed. Bovenaan nu in de 2e divisie, qat dus recht geeft op promotie naar 1e divisie met o.a. ajax, az , psv , feyenoord. Spelen paar leuke spelers. Giorgio Ghiani, Orion Netl, zoontje van enoh, luc nieuwenhuijs maakt daar veel minuten. Daar komt best een leuke lichting aanbertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 13:39https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... ademie.htm
Verlengd tot medio 2027, net als Williamson. Dat betekent dat ze iig tevreden zijn met hoe het in de jeugdopleiding loopt, hopelijk betekent het ook dat er weer jongens zich gaan aandienen![]()
Deze 2 zijn natuurlijk ook nog geen jaar in dienst, dat is natuurlijk een project van de langere adem. Wel goed om te horen dat er wat leuke spelers aan zitten de komen. Die Ghiani heeft ook al eens bij een oefenwedstrijd meegedaan toch (en gescoord)?SuperSano schreef: ↑di 15 apr 2025, 16:51De o21 lopen weinig talenten in, heeft Leiwa zelf ook aangegeven. De o19 daarentegen doen het erg goed. Bovenaan nu in de 2e divisie, qat dus recht geeft op promotie naar 1e divisie met o.a. ajax, az , psv , feyenoord. Spelen paar leuke spelers. Giorgio Ghiani, Orion Netl, zoontje van enoh, luc nieuwenhuijs maakt daar veel minuten. Daar komt best een leuke lichting aanbertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 13:39https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... ademie.htm
Verlengd tot medio 2027, net als Williamson. Dat betekent dat ze iig tevreden zijn met hoe het in de jeugdopleiding loopt, hopelijk betekent het ook dat er weer jongens zich gaan aandienen![]()
Klopt! En al een contract getekendbertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 16:53Deze 2 zijn natuurlijk ook nog geen jaar in dienst, dat is natuurlijk een project van de langere adem. Wel goed om te horen dat er wat leuke spelers aan zitten de komen. Die Ghiani heeft ook al eens bij een oefenwedstrijd meegedaan toch (en gescoord)?SuperSano schreef: ↑di 15 apr 2025, 16:51De o21 lopen weinig talenten in, heeft Leiwa zelf ook aangegeven. De o19 daarentegen doen het erg goed. Bovenaan nu in de 2e divisie, qat dus recht geeft op promotie naar 1e divisie met o.a. ajax, az , psv , feyenoord. Spelen paar leuke spelers. Giorgio Ghiani, Orion Netl, zoontje van enoh, luc nieuwenhuijs maakt daar veel minuten. Daar komt best een leuke lichting aanbertje schreef: ↑di 15 apr 2025, 13:39https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... ademie.htm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten