Vergeet niet dat hij nou twee keer invalt toen de tegenstander al op zijn rug ligt. Maar ben het toch wel eens dat dit een groeibriljantje is.
Inderdaad, perfect voor zo’n jongen om lekker onbevangen minuten en goals te maken, goed voor het vertrouwen en de ontwikkeling.
Geeft hij zelf ook aan op forza dat hij zich zelf er senang bij voelt om rustig gebracht te worden. Zou daar niet teveel aan tornen, je zag begin van het seizoen hoe hij aan het struggelen was..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Hij doet zijn best, maar je kunt net zo goed een schemerlamp laten invallen. Veel minder rendement dan Sami zal de lamp niet hebben.
Maakt de schemerlamp er ook 3 in zijn eerste maanden in de Eredivisie terwijl hij niet eens onomstreden basisspeler is? Zijn rendement is denk ik wel het laatste waar je hem op kunt bekritiseren. Dat ie er nog niet helemaal klaar voor is ben ik met je eens, al vind ik hem wel stapjes maken.
Hij doet zijn best, maar je kunt net zo goed een schemerlamp laten invallen. Veel minder rendement dan Sami zal de lamp niet hebben.
Maakt de schemerlamp er ook 3 in zijn eerste maanden in de Eredivisie terwijl hij niet eens onomstreden basisspeler is? Zijn rendement is denk ik wel het laatste waar je hem op kunt bekritiseren. Dat ie er nog niet helemaal klaar voor is ben ik met je eens, al vind ik hem wel stapjes maken.
Kan er weinig over zeggen, hoorde pas na afloop dat hij was ingevallen
Ik neem het je niet kwalijk. Hij hobbelde anoniem over het veld. En zijn invalbeurt was nog niet eens de slechtste vsn vanmiddag. Die Leftheris bijv. kan er geen pepernoot van.
Ik neem het je niet kwalijk. Hij hobbelde anoniem over het veld. En zijn invalbeurt was nog niet eens de slechtste vsn vanmiddag. Die Leftheris bijv. kan er geen pepernoot van.
Dat kan je hem ook niet kwalijk nemen. Hij had nog nooit van z'n directe tegenstanders Cathline en Romeny gehoord.
Nee onze Griek leek er daarnaast ook weinig zin in te hebben, straalde 0,0 energie uit en had geen idee waar te lopen.
Geen verstand van de eredivisie, maar wel goed ingeburgerd zo te lezen.