Kan je even in een Excel-sheet uitleggen hoe dat er precies uitziet?zoete aardbei schreef: ↑zo 15 jun 2025, 18:54zolang we chery binnenhalen en hem een 3 jarig contract geven zal het zelfstandig de broek ophouden weer even de koelkast ingaan.DJTEEF! schreef: ↑zo 15 jun 2025, 18:40En als de keuze nu eens was 3 jaar of niet?Tyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
3 jaar is krankzinnig en onverantwoord.
Tjaronn Chery
Re: Tjaronn Chery
Waar zeg ik dat ik niet blij ben dan?Johnny schreef: ↑zo 15 jun 2025, 19:15Laten we blij zijn dat NEC zo druk bezig is, altijd dat glas is half leeg, altijd dat negatieveTyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
3 jaar is krankzinnig en onverantwoord.![]()
- De Kletskop
- Contacteer:
Jaja, de sirene is weer afgegaan bij de forum politie.Johnny schreef: ↑zo 15 jun 2025, 19:15Laten we blij zijn dat NEC zo druk bezig is, altijd dat glas is half leeg, altijd dat negatieveTyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
Drie jaar is wel wat veel voor een 37 jarige... ik denk dat dit nodig was om hem binnen te halen.De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:39Jaja, de sirene is weer afgegaan bij de forum politie.Johnny schreef: ↑zo 15 jun 2025, 19:15Laten we blij zijn dat NEC zo druk bezig is, altijd dat glas is half leeg, altijd dat negatieveTyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
Met zijn 37 jaar is hij nog steeds fitter dan een Ouwejan, Proper, Hansen of Hoedemakers. Deze man heeft zo goed voor zijn lichaam gezorgd en is nog steeds snel zat.Polleke schreef: ↑ma 16 jun 2025, 01:49Drie jaar is wel wat veel voor een 37 jarige... ik denk dat dit nodig was om hem binnen te halen.De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:39Jaja, de sirene is weer afgegaan bij de forum politie.Johnny schreef: ↑zo 15 jun 2025, 19:15Laten we blij zijn dat NEC zo druk bezig is, altijd dat glas is half leeg, altijd dat negatieveTyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
いつでも戦える
Was zeker nodig om hem binnen te halen. En je haalt hem voor de aankomende 1 a 2 seizoenen om als club echt een stap te maken. Laatste jaar zie je wel weer hoe hij ervoor staat maar dan heb je hopelijk de stap als club al gemaakt.Polleke schreef: ↑ma 16 jun 2025, 01:49Drie jaar is wel wat veel voor een 37 jarige... ik denk dat dit nodig was om hem binnen te halen.De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:39Jaja, de sirene is weer afgegaan bij de forum politie.Johnny schreef: ↑zo 15 jun 2025, 19:15Laten we blij zijn dat NEC zo druk bezig is, altijd dat glas is half leeg, altijd dat negatieveTyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
Dan niet. Chery faalt in wedstrijden tegen de grotere clubs en is bovendien weer een jaartje ouder geworden.DJTEEF! schreef: ↑zo 15 jun 2025, 18:40En als de keuze nu eens was 3 jaar of niet?Tyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
Ok. Fijn om te weten dat het een goede keus is.mschr schreef: ↑ma 16 jun 2025, 08:36Dan niet. Chery faalt in wedstrijden tegen de grotere clubs en is bovendien weer een jaartje ouder geworden.DJTEEF! schreef: ↑zo 15 jun 2025, 18:40En als de keuze nu eens was 3 jaar of niet?Tyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
Gelukkig! Dat betekent dat hij dus in ruim 20 wedstrijden per seizoen gaat uitblinken. Is voor mij reden genoeg om hem een contract voor 3 jaar te geven.mschr schreef: ↑ma 16 jun 2025, 08:36Dan niet. Chery faalt in wedstrijden tegen de grotere clubs en is bovendien weer een jaartje ouder geworden.DJTEEF! schreef: ↑zo 15 jun 2025, 18:40En als de keuze nu eens was 3 jaar of niet?Tyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
- De Kletskop
- Contacteer:
Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.Nummer 9 schreef: ↑ma 16 jun 2025, 07:56Met zijn 37 jaar is hij nog steeds fitter dan een Ouwejan, Proper, Hansen of Hoedemakers. Deze man heeft zo goed voor zijn lichaam gezorgd en is nog steeds snel zat.Polleke schreef: ↑ma 16 jun 2025, 01:49Drie jaar is wel wat veel voor een 37 jarige... ik denk dat dit nodig was om hem binnen te halen.De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:39Jaja, de sirene is weer afgegaan bij de forum politie.Johnny schreef: ↑zo 15 jun 2025, 19:15Laten we blij zijn dat NEC zo druk bezig is, altijd dat glas is half leeg, altijd dat negatieveTyson schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:51Onverantwoord zou wel meevallen maar 2jaar was genoeg geweest!De Kletskop schreef: ↑zo 15 jun 2025, 17:45Gaan we op korte termijn heel veel plezier aan beleven.
Laten we hopen dat het goed dicht getimmerd is met bepaalde clausules.
Ik ben er wel blij mee hoor. Je ziet aan zijn kracht, snelheid en souplesse wel dat het een jongen is die nog wel even door kan en ook écht wil. Ik maak me daar (zeker op eredivisie niveau) echt geen zorgen om en ik denk juist dat zijn aanwezigheid een inspiratie gaat zijn voor de rest van de selectie. Je merkte dat half jaartje al dat hij echt een mega invloed had, ik denk dat alleen al daarom Aalbers zo ver is gegaan om hem te halen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
De Kletskop schreef: ↑ma 16 jun 2025, 09:49Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.Nummer 9 schreef: ↑ma 16 jun 2025, 07:56Met zijn 37 jaar is hij nog steeds fitter dan een Ouwejan, Proper, Hansen of Hoedemakers. Deze man heeft zo goed voor zijn lichaam gezorgd en is nog steeds snel zat.Polleke schreef: ↑ma 16 jun 2025, 01:49Drie jaar is wel wat veel voor een 37 jarige... ik denk dat dit nodig was om hem binnen te halen.
Laten we hopen dat het goed dicht getimmerd is met bepaalde clausules.

- Bottendaal
- Contacteer:
Daar geloof ik niet zo veel van.zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 10:39De Kletskop schreef: ↑ma 16 jun 2025, 09:49Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.Nummer 9 schreef: ↑ma 16 jun 2025, 07:56Met zijn 37 jaar is hij nog steeds fitter dan een Ouwejan, Proper, Hansen of Hoedemakers. Deze man heeft zo goed voor zijn lichaam gezorgd en is nog steeds snel zat.Polleke schreef: ↑ma 16 jun 2025, 01:49Drie jaar is wel wat veel voor een 37 jarige... ik denk dat dit nodig was om hem binnen te halen.
Laten we hopen dat het goed dicht getimmerd is met bepaalde clausules.![]()
Dat laatste jaar lijkt me de reden dan hij voor ons kiest. Dat het enigszins zo zal lopen als bij Schöne qua minuten zullen ze vast rekening mee houden. Aalbers is geen domme jongen. Zal een aanvaard risico zijn.
Ja die drie jaar zal hem overgehaald hebben ism mooi salaris.Bottendaal schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:33Daar geloof ik niet zo veel van.zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 10:39De Kletskop schreef: ↑ma 16 jun 2025, 09:49Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.Nummer 9 schreef: ↑ma 16 jun 2025, 07:56Met zijn 37 jaar is hij nog steeds fitter dan een Ouwejan, Proper, Hansen of Hoedemakers. Deze man heeft zo goed voor zijn lichaam gezorgd en is nog steeds snel zat.
Dat laatste jaar lijkt me de reden dan hij voor ons kiest. Dat het enigszins zo zal lopen als bij Schöne qua minuten zullen ze vast rekening mee houden. Aalbers is geen domme jongen. Zal een aanvaard risico zijn.
Op je 40ste uit contract lopen.
Koning!
Krijg er meer een Boekhoorn en Niedzieland gevoel bij.
Ik wil hem, Ik wil hem, Ik wil hem.
Maakt niet uit wat het kost.
-
- Contacteer:
Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:57Ja die drie jaar zal hem overgehaald hebben ism mooi salaris.Bottendaal schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:33Daar geloof ik niet zo veel van.zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 10:39De Kletskop schreef: ↑ma 16 jun 2025, 09:49Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.
Koning!
En wat is daar mis mee op het moment dat Boekhoorn hem betaalt?zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 21:27Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:57Ja die drie jaar zal hem overgehaald hebben ism mooi salaris.Bottendaal schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:33Daar geloof ik niet zo veel van.zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 10:39De Kletskop schreef: ↑ma 16 jun 2025, 09:49Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.
Koning!
Ik snap het genuil niet zo.
Hansen heeft na twee seizoenen nog steeds niet de energie een wedstrijd vol te maken en Sandler heeft meer in de lappenmand gezeten dan in de kleedkamer. Dus in die zin past het wel...
★★
-
- Contacteer:
Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:43En wat is daar mis mee op het moment dat Boekhoorn hem betaalt?zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 21:27Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:57Ja die drie jaar zal hem overgehaald hebben ism mooi salaris.Bottendaal schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:33Daar geloof ik niet zo veel van.zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 10:39De Kletskop schreef: ↑ma 16 jun 2025, 09:49
Nóg wel. Maar het zou heel logisch zijn als ie dat op zijn 38e niet meer is, en dat maakt een 3 jarig contract heel risicovol.
Koning!
Maar dat is toch pas in 2030? dat duurt nog ff....zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:57Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:43En wat is daar mis mee op het moment dat Boekhoorn hem betaalt?zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 21:27Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:57Ja die drie jaar zal hem overgehaald hebben ism mooi salaris.Bottendaal schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:33Daar geloof ik niet zo veel van.
Koning!
project 2031 is een einddoel.Tyson schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:59Maar dat is toch pas in 2030? dat duurt nog ff....zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:57Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:43En wat is daar mis mee op het moment dat Boekhoorn hem betaalt?zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 21:27Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:57Ja die drie jaar zal hem overgehaald hebben ism mooi salaris.Bottendaal schreef: ↑ma 16 jun 2025, 20:33
Daar geloof ik niet zo veel van.
Koning!
Zelf de broek ophouden inclusief stadion en zonder Boekhoorn.
Daarheen is nog een enorm karwei in eigenlijk nog maar weinig tijd.
Wilco liep niet voor niets zo te jubelen over eindelijk zwarte cijfers, totdat de Kento deal dus afketse en alsnog mislukt.
Dus dan heb je met Chery toch een kwaliteitsinjectie waardoor je hoger eindigt en meer geld maakt? En wie weet verkoop je hem nog wel dat laatste jaar voor een avontuur in de zandbak (als hij niet meer vanwege familie in Nederland hoeft te zijn).burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:05project 2031 is een einddoel.Tyson schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:59Maar dat is toch pas in 2030? dat duurt nog ff....zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:57Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:43En wat is daar mis mee op het moment dat Boekhoorn hem betaalt?zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 21:27Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.
Wilco liep niet voor niets zo te jubelen over eindelijk zwarte cijfers, totdat de Kento deal dus afketse en alsnog mislukt.
-
- Contacteer:
Ik vind het allemaal erg voorbarig.Chery had bij Antwerp hele andere spelers om zich heen als straks bij NEC. Bovendien was zijn begin bij ons fabelachtig,het laatste deel was hij zo goed als onzichtbaar.Dat laatste zijn mensen geloof ik vergeten .Uitstekende speler natuurlijk maar hij gaat het verschil niet alleen maken. De achterste linie is het fundament van de speelstijl van Schreuder en juist daar is nog heel veel nodig.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:38Dus dan heb je met Chery toch een kwaliteitsinjectie waardoor je hoger eindigt en meer geld maakt? En wie weet verkoop je hem nog wel dat laatste jaar voor een avontuur in de zandbak (als hij niet meer vanwege familie in Nederland hoeft te zijn).burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:05project 2031 is een einddoel.Tyson schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:59Maar dat is toch pas in 2030? dat duurt nog ff....zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:57Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:43En wat is daar mis mee op het moment dat Boekhoorn hem betaalt?zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 21:27
Exact dit,zie Roque Santa Cruz,van Bommel,Niedzielan,Neeskens,Higdon.
Volgens mij is hij dus zo'n speler die wel het verschil maakt en heeft dat bij NEC en Antwerp laten zien.zoete aardbei schreef: ↑di 17 jun 2025, 01:19Ik vind het allemaal erg voorbarig.Chery had bij Antwerp hele andere spelers om zich heen als straks bij NEC. Bovendien was zijn begin bij ons fabelachtig,het laatste deel was hij zo goed als onzichtbaar.Dat laatste zijn mensen geloof ik vergeten .Uitstekende speler natuurlijk maar hij gaat het verschil niet alleen maken. De achterste linie is het fundament van de speelstijl van Schreuder en juist daar is nog heel veel nodig.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:38Dus dan heb je met Chery toch een kwaliteitsinjectie waardoor je hoger eindigt en meer geld maakt? En wie weet verkoop je hem nog wel dat laatste jaar voor een avontuur in de zandbak (als hij niet meer vanwege familie in Nederland hoeft te zijn).burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:05project 2031 is een einddoel.Tyson schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:59Maar dat is toch pas in 2030? dat duurt nog ff....zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:57Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.
Jelles schreef: ↑di 17 jun 2025, 07:25Volgens mij is hij dus zo'n speler die wel het verschil maakt en heeft dat bij NEC en Antwerp laten zien.zoete aardbei schreef: ↑di 17 jun 2025, 01:19Ik vind het allemaal erg voorbarig.Chery had bij Antwerp hele andere spelers om zich heen als straks bij NEC. Bovendien was zijn begin bij ons fabelachtig,het laatste deel was hij zo goed als onzichtbaar.Dat laatste zijn mensen geloof ik vergeten .Uitstekende speler natuurlijk maar hij gaat het verschil niet alleen maken. De achterste linie is het fundament van de speelstijl van Schreuder en juist daar is nog heel veel nodig.Jelles schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:38Dus dan heb je met Chery toch een kwaliteitsinjectie waardoor je hoger eindigt en meer geld maakt? En wie weet verkoop je hem nog wel dat laatste jaar voor een avontuur in de zandbak (als hij niet meer vanwege familie in Nederland hoeft te zijn).burp schreef: ↑ma 16 jun 2025, 23:05project 2031 is een einddoel.Tyson schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:59Maar dat is toch pas in 2030? dat duurt nog ff....zoete aardbei schreef: ↑ma 16 jun 2025, 22:57
Omdat we al een jaar of 6 horen dat we onze eigen broek op moeten houden.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.