100 van de 100. Er waren er zelfs mensen die Mattsson op de fiets naar een andere club hadden gebracht. Nu vind ik Chery er qua type wel ergens tussen hangen overigens, zit toch ook wel power en discipline in.DJTEEF! schreef: ↑vr 24 mei 2024, 14:10Ik denk dat voorafgaand aan dit seizoen 95 van de 100 mensen Mattsson blind hadden geruild voor Chery.bertje schreef: ↑vr 24 mei 2024, 12:18Nogal wiedes, stond niet voor niets nog niet tot voor kort op teletekst in het topscorerslijstje van de competitie. Een nummer 10 die op weg was om bij +/- 25 goals direct betrokken te zijn hebben we nog nooit gehad. Gewoon een ongekende luxe dat dat in 1x zo ontzettend in elkaar viel. Het is wel weinig realistisch om te verwachten dat zijn vervanger dat wel even dunnetjes over zou doen, ook met de vervanger voor komend seizoen.
Wel denk ik dat (bij vertrek van Chery) Aalbers er goed aan doet een type Mattsson/Holman aan te trekken voor die 10 positie. Wij zijn veel minder gebaat bij een creatieve 10, wij hebben een loper nodig die vaak bij de spits komt, maar ook niet te beroerd is om vuil werk op te knappen.
Eens wb type 10. We hebben een teamspeler nodig die veel loopt en goals maakt. Geen individualist.
Tjaronn Chery
Re: Tjaronn Chery
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ouissa is toch van oorsprong gewoon een 10? Heeft daar dit jaar minder gespeeld ivm Ould Chikh, maar zijn doelpunten komen wel van wedstrijden dat hij daar speelde.bertje schreef: ↑vr 24 mei 2024, 12:18Nogal wiedes, stond niet voor niets nog niet tot voor kort op teletekst in het topscorerslijstje van de competitie. Een nummer 10 die op weg was om bij +/- 25 goals direct betrokken te zijn hebben we nog nooit gehad. Gewoon een ongekende luxe dat dat in 1x zo ontzettend in elkaar viel. Het is wel weinig realistisch om te verwachten dat zijn vervanger dat wel even dunnetjes over zou doen, ook met de vervanger voor komend seizoen.
Wel denk ik dat (bij vertrek van Chery) Aalbers er goed aan doet een type Mattsson/Holman aan te trekken voor die 10 positie. Wij zijn veel minder gebaat bij een creatieve 10, wij hebben een loper nodig die vaak bij de spits komt, maar ook niet te beroerd is om vuil werk op te knappen.
-
- Contacteer:
nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
NEC moet geen 3,4 ton salaris voor zo'n speler neerleggen
Nou... hij is weg, dus het is verder geen discussie meer waard.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
- jackkreta
- Contacteer:
Waar staat dat?Polleke schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:03Nou... hij is weg, dus het is verder geen discussie meer waard.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
ForzaNECjackkreta schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:14Waar staat dat?Polleke schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:03Nou... hij is weg, dus het is verder geen discussie meer waard.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
https://www.forzanec.nl/nieuws/meijer-b ... ns-is-999/
Terwijl tegen feyenoord vond ik hem wel weer goed spelen. Het is een beetje alles of niks met hemzoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
- jackkreta
- Contacteer:
Dank.Polleke schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:16ForzaNECjackkreta schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:14Waar staat dat?Polleke schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:03Nou... hij is weg, dus het is verder geen discussie meer waard.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
https://www.forzanec.nl/nieuws/meijer-b ... ns-is-999/

Weet iemand wie de anderen waren met een bos bloemen?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Ik roep hier al heel lang dat Chery hier niet past en dat je dat geld beter kan besteden. Met Ogawa hebben we een lopende 10 nodig a la Mattsson. Een ervaren speler die de hoofdprijs verdient moet voorop gaan in de strijd en de leiding pakken. Iets wat jongens als Lasse, Bas en Bram deden/doen. Een jongen als Chery is dat niet. Niets mis mee, maar niet voor de hoofdprijs.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
いつでも戦える
-
- Contacteer:
volledig mee eens,zonder lopers is Koki machteloos.dat hij steeds vaker gewisseld wordt voor de technisch falende sow vind ik nog ridiculerNummer 9 schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:49Ik roep hier al heel lang dat Chery hier niet past en dat je dat geld beter kan besteden. Met Ogawa hebben we een lopende 10 nodig a la Mattsson. Een ervaren speler die de hoofdprijs verdient moet voorop gaan in de strijd en de leiding pakken. Iets wat jongens als Lasse, Bas en Bram deden/doen. Een jongen als Chery is dat niet. Niets mis mee, maar niet voor de hoofdprijs.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
Niemand anders heeft dit gezegd.... dus jij was echt een pionier, een ziener...Nummer 9 schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:49Ik roep hier al heel lang dat Chery hier niet past en dat je dat geld beter kan besteden. Met Ogawa hebben we een lopende 10 nodig a la Mattsson. Een ervaren speler die de hoofdprijs verdient moet voorop gaan in de strijd en de leiding pakken. Iets wat jongens als Lasse, Bas en Bram deden/doen. Een jongen als Chery is dat niet. Niets mis mee, maar niet voor de hoofdprijs.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.

Chery valt eigenlijk in de categorie succesvolle uitzendkrachten.
Daar heeft Aalbers een goede hand in want ook Bas Dos en Sai van Wermeskerken waren goede tijdelijke krachten.
Daar heeft Aalbers een goede hand in want ook Bas Dos en Sai van Wermeskerken waren goede tijdelijke krachten.
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
bas dost valt daar niet onder! als hij dat hartfalen niet had gehad dan had bas meer gespeeld als koki.
Mwa... ik geloof niet dat Bas echt in de planning zat in mei vorig jaar: dit was gewoon een buitenkansje die ineens op het pad kwam.lentselucht schreef: ↑vr 24 mei 2024, 21:09bas dost valt daar niet onder! als hij dat hartfalen niet had gehad dan had bas meer gespeeld als koki.
Kwam de bebaarde kale ook niet uit zijn koker?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dus nog niet zeker of hij echt naar Antwerp vertrekt. Toch wel benieuwd waar zijn keuze uiteindelijk op gaat vallen.
Hans Mulder? Toen was Aalbers net een paar maanden weg.bertje schreef: ↑za 25 mei 2024, 12:15Kwam de bebaarde kale ook niet uit zijn koker?
nee, Hans werd door Edo gehaald.bertje schreef: ↑za 25 mei 2024, 12:15Kwam de bebaarde kale ook niet uit zijn koker?
-
- Contacteer:
09:14, Vandaag
9
Tjaronn Chery houdt NEC nog even in spanning over zijn toekomst. De 35-jarige spelmaker lijkt de overstap te maken naar Royal Antwerp FC, maar naar eigen zeggen heeft hij de knoop nog niet doorgehakt.
Artikel verder na advertentie
Chery kwam afgelopen winter naar NEC als vervanger van Magnus Mattsson. De Nijmegenaren huurden hem van Maccabi Haifa, waar zijn contract deze zomer afloopt. "Ik ben er nog niet helemaal uit, maar na dit weekend neem ik een beslissing. Het zou goed kunnen dat ik afscheid moet nemen van de Eredivisie", zegt de aanvallende middenvelder, die is verkozen tot Speler van de Maand, tegen ESPN.
"Ik moet het bespreken met mijn familie en de kleine. Ik ben hier goed ontvangen, maar Antwerp is ook een grote club", gaat Chery verder. "Waar ik naartoe ben gegaan, zijn zij meegegaan. In elk land. Mijn dochter is nu elf en maakt ook weer vriendinnetjes hier in Nederland. We gaan kijken wat zij wil en dan gaan we samen die beslissing maken. Daar staan we dan ook honderd procent achter."
Chery was de afgelopen maanden zeer bepalend voor NEC. In achttien officiële duels scoorde hij zes keer en gaf hij twee assists. "Ik ben blij dat ik heb laten zien dat ik op deze leeftijd gewoon nog mee kan en zelfs een transfer kan maken naar Antwerp FC of hier kan blijven."
Zijn goede vriend Karim El Ahmadi meent zelfs dat Chery nog mee kan in de Eredivisie-top. "Ik spreek hem elke dag. Hij vindt het jammer dat ik nooit bij Feyenoord of Ajax heb gespeeld. Hij gelooft ook dat ik het aankan. Ik eerlijk gezegd ook. Jammer dat ik het nooit heb kunnen laten zien, maar ik ben wel trots met wat ik bereikt heb al", besluit Chery.
9
Tjaronn Chery houdt NEC nog even in spanning over zijn toekomst. De 35-jarige spelmaker lijkt de overstap te maken naar Royal Antwerp FC, maar naar eigen zeggen heeft hij de knoop nog niet doorgehakt.
Artikel verder na advertentie
Chery kwam afgelopen winter naar NEC als vervanger van Magnus Mattsson. De Nijmegenaren huurden hem van Maccabi Haifa, waar zijn contract deze zomer afloopt. "Ik ben er nog niet helemaal uit, maar na dit weekend neem ik een beslissing. Het zou goed kunnen dat ik afscheid moet nemen van de Eredivisie", zegt de aanvallende middenvelder, die is verkozen tot Speler van de Maand, tegen ESPN.
"Ik moet het bespreken met mijn familie en de kleine. Ik ben hier goed ontvangen, maar Antwerp is ook een grote club", gaat Chery verder. "Waar ik naartoe ben gegaan, zijn zij meegegaan. In elk land. Mijn dochter is nu elf en maakt ook weer vriendinnetjes hier in Nederland. We gaan kijken wat zij wil en dan gaan we samen die beslissing maken. Daar staan we dan ook honderd procent achter."
Chery was de afgelopen maanden zeer bepalend voor NEC. In achttien officiële duels scoorde hij zes keer en gaf hij twee assists. "Ik ben blij dat ik heb laten zien dat ik op deze leeftijd gewoon nog mee kan en zelfs een transfer kan maken naar Antwerp FC of hier kan blijven."
Zijn goede vriend Karim El Ahmadi meent zelfs dat Chery nog mee kan in de Eredivisie-top. "Ik spreek hem elke dag. Hij vindt het jammer dat ik nooit bij Feyenoord of Ajax heb gespeeld. Hij gelooft ook dat ik het aankan. Ik eerlijk gezegd ook. Jammer dat ik het nooit heb kunnen laten zien, maar ik ben wel trots met wat ik bereikt heb al", besluit Chery.
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Er waren er veel die dit al na 2 wedstrijdjes zagen terwijl heel Nederland kwijlend de bek tot aan het strottenhoofd in de anus van Chery duwde.Polleke schreef: ↑vr 24 mei 2024, 17:55Niemand anders heeft dit gezegd.... dus jij was echt een pionier, een ziener...Nummer 9 schreef: ↑vr 24 mei 2024, 16:49Ik roep hier al heel lang dat Chery hier niet past en dat je dat geld beter kan besteden. Met Ogawa hebben we een lopende 10 nodig a la Mattsson. Een ervaren speler die de hoofdprijs verdient moet voorop gaan in de strijd en de leiding pakken. Iets wat jongens als Lasse, Bas en Bram deden/doen. Een jongen als Chery is dat niet. Niets mis mee, maar niet voor de hoofdprijs.zoete aardbei schreef: ↑vr 24 mei 2024, 15:54nee hoor,er was al langer twijfel bij menigeen,tegen vitesse een uur onzichtbaar,tegen feyenoord matig en gisteren volstrekt afwezig.
dat waren DE potten.
NEC moet geen 3,4 ton salaris voor zo'n speler neerleggen![]()
Het was een heel fijne speler om er bij te hebben, maar zeker geen speler waarvoor NEC het salarishuis op zijn kop moet zetten.
Met Chery heb je vaker 2 controleurs nodig in de vorm van Hoedemakers en Proper.
In de vorm waarin Matsson hier zijn laatste 16 wedstrijden speelde zouden we meer kans gehad hebben op het bereiken van Europees voetbal.
Simpelweg, omdat Mattsson naast zijn goals en techniek meer energie, loopvermogen, duelkracht en diepgang in zijn spel heeft.
Dat had ons meer kansen uit veldspel opgeleverd en wellicht ook meer goals omdat Koki dan beter bediend zou worden.
Maar goed, we gaan zien wie zijn vervanger wordt.
Ik hoop Mattsson!

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Nu de bevestiging. Gaat naar Antwerp.
-
- Contacteer:
Prima noodverband geweest, en door.
Zijn motivatie in het interview wel te begrijpen. Wil toch nog een keer bij een top3 club spelen.
Inderdaad niet meer dan dat. Daarbij te duur en te oud.
Bedankt voor je inzet !