6 weken herstel, tot 3 maanden voor volledige belasting.
Kodai Sano
Re: Kodai Sano
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- jackkreta
- Contacteer:
Was ook al tijdens de wedstrijd te zien.FC Hilversum schreef: ↑ma 20 jan 2025, 13:51Ik hoorde al van mensen dat hij niet zelfstandig de kleedkamer in kon lopen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Damn onze 1 na beste speler weg voor een paar maanden
Zonde!

Dit is wel erg matig 

Nee dat zag je inderdaad al.jackkreta schreef: ↑ma 20 jan 2025, 18:06Was ook al tijdens de wedstrijd te zien.FC Hilversum schreef: ↑ma 20 jan 2025, 13:51Ik hoorde al van mensen dat hij niet zelfstandig de kleedkamer in kon lopen.
Balen
- jackkreta
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Volgens mij kost de reguliere behandeling van een dergelijke blessure 12 weken. Kodai gaat echter al snel onder het mes. Hopelijk kunnen we hem na een week of 8 weer op het trainingsveld verwelkomen.
- jackkreta
- Contacteer:
Is gisteren al geopereerd.Nijmegen0413 schreef: ↑di 21 jan 2025, 10:24Volgens mij kost de reguliere behandeling van een dergelijke blessure 12 weken. Kodai gaat echter al snel onder het mes. Hopelijk kunnen we hem na een week of 8 weer op het trainingsveld verwelkomen.
-
- Contacteer:
Yes, daarom lijkt mij dat het herstel spoediger verloopt als gemiddeld.jackkreta schreef: ↑di 21 jan 2025, 10:28Is gisteren al geopereerd.Nijmegen0413 schreef: ↑di 21 jan 2025, 10:24Volgens mij kost de reguliere behandeling van een dergelijke blessure 12 weken. Kodai gaat echter al snel onder het mes. Hopelijk kunnen we hem na een week of 8 weer op het trainingsveld verwelkomen.
Snap niet wat Twente komt doen voor Sano, hun betalen toch geen grote transfersommen ? Lijkt me een broodje aap verhaal
- Me..Goal
- Contacteer:
- Super-Simr
- Contacteer:
Denk dat hij het hier over heeft:
https://www.twentefans.nl/andre-paus-g ... fc-twente/
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Lijkt mij nogal een non-discussie, Twente kan Sano namelijk nooit betalen.
'Justice knows every mans number'
Keizerstad1994 schreef: ↑di 21 jan 2025, 23:17Lijkt mij nogal een non-discussie, Twente kan Sano namelijk nooit betalen.

-
- Contacteer:
Klopt. En Sandler en Proper ook niet.Keizerstad1994 schreef: ↑di 21 jan 2025, 23:17Lijkt mij nogal een non-discussie, Twente kan Sano namelijk nooit betalen.
He? Staat toch duidelijk in het artikel dat FC Twente wellicht voor Sano op de tribune zat, ik snap zelf ook wel dat er niks concreets of wat dan ook speelt ik geef alleen aan wat Twente komt doen mochten ze echt serieuze interesse hebben omdat ik denk dat het transferbedrag van Sano ver boven de middelen van Twente ligt, ik verwonder me meer om jouw reactie

- Sandertjuh85
- Contacteer:
Er staat dat er iemand van Twente op de tribune zat. Misschien speelt de schoonzoon van de buurman van zn neef wel bij Fortuna.eniesee12 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:08He? Staat toch duidelijk in het artikel dat FC Twente wellicht voor Sano op de tribune zat, ik snap zelf ook wel dat er niks concreets of wat dan ook speelt ik geef alleen aan wat Twente komt doen mochten ze echt serieuze interesse hebben omdat ik denk dat het transferbedrag van Sano ver boven de middelen van Twente ligt, ik verwonder me meer om jouw reactie![]()
Ik hoop toch echt dat we Sano rechtstreeks aan een topclub dan wel een club uit een top 5 competitie verkopen, en niet aan een subtop club in NL. En zeker niet aan Twente.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:21Er staat dat er iemand van Twente op de tribune zat. Misschien speelt de schoonzoon van de buurman van zn neef wel bij Fortuna.eniesee12 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:08He? Staat toch duidelijk in het artikel dat FC Twente wellicht voor Sano op de tribune zat, ik snap zelf ook wel dat er niks concreets of wat dan ook speelt ik geef alleen aan wat Twente komt doen mochten ze echt serieuze interesse hebben omdat ik denk dat het transferbedrag van Sano ver boven de middelen van Twente ligt, ik verwonder me meer om jouw reactie![]()
- De Kletskop
- Contacteer:
Dat hoop ik ook, maar dan zal ie rap zijn vorm van vorig seizoen moeten gaan hervinden.Zico schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:54Ik hoop toch echt dat we Sano rechtstreeks aan een topclub dan wel een club uit een top 5 competitie verkopen, en niet aan een subtop club in NL. En zeker niet aan Twente.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:21Er staat dat er iemand van Twente op de tribune zat. Misschien speelt de schoonzoon van de buurman van zn neef wel bij Fortuna.eniesee12 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:08He? Staat toch duidelijk in het artikel dat FC Twente wellicht voor Sano op de tribune zat, ik snap zelf ook wel dat er niks concreets of wat dan ook speelt ik geef alleen aan wat Twente komt doen mochten ze echt serieuze interesse hebben omdat ik denk dat het transferbedrag van Sano ver boven de middelen van Twente ligt, ik verwonder me meer om jouw reactie![]()
-
- Contacteer:
De Kletskop schreef: ↑wo 22 jan 2025, 10:00Dat hoop ik ook, maar dan zal ie rap zijn vorm van vorig seizoen moeten gaan hervinden.Zico schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:54Ik hoop toch echt dat we Sano rechtstreeks aan een topclub dan wel een club uit een top 5 competitie verkopen, en niet aan een subtop club in NL. En zeker niet aan Twente.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:21Er staat dat er iemand van Twente op de tribune zat. Misschien speelt de schoonzoon van de buurman van zn neef wel bij Fortuna.eniesee12 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 09:08He? Staat toch duidelijk in het artikel dat FC Twente wellicht voor Sano op de tribune zat, ik snap zelf ook wel dat er niks concreets of wat dan ook speelt ik geef alleen aan wat Twente komt doen mochten ze echt serieuze interesse hebben omdat ik denk dat het transferbedrag van Sano ver boven de middelen van Twente ligt, ik verwonder me meer om jouw reactie![]()

De Paus zat afgelopen zondag (waarschijnlijk) voor Sano op de tribune. Maar dat voorkwam niet de blessure. 
https://www.twentefans.nl/andre-paus-ge ... fc-twente/

https://www.twentefans.nl/andre-paus-ge ... fc-twente/
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Rogier spreekt in weken en niet in maanden wanneer het gaat om de blessure van Sano.
Zonder NEC geen Nijmegen!