Of gewóón onzin bedoel je?!vak Oost schreef: ↑zo 01 sep 2024, 08:40Het is altijd even graven naar de juiste setting bij hem, is het ironie / sarcasme / cynisme of iets anders ?Bottendaal schreef: ↑za 31 aug 2024, 23:59Je kunt elke willekeurige post van mschr gebruiken als je op zoek bent naar onzin.
Kodai Sano
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Kodai Sano
-
- Contacteer:
Al-tijd op 8 laten spelen. Wederom een masterclass van Sano gisteren.
Op deze positie is hij gewoon het beste. Zag je vorig seizoen al toen Dirk geblesseerd was.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 01 sep 2024, 09:33Al-tijd op 8 laten spelen. Wederom een masterclass van Sano gisteren.
Ik vermoed aandacht.vak Oost schreef: ↑zo 01 sep 2024, 08:40Het is altijd even graven naar de juiste setting bij hem, is het ironie / sarcasme / cynisme of iets anders ?Bottendaal schreef: ↑za 31 aug 2024, 23:59Je kunt elke willekeurige post van mschr gebruiken als je op zoek bent naar onzin.
-
- Contacteer:
Mag de selectie wel trakteren op een week lang sushi. 2-0 verliezen ondanks zijn domme rode kaart is knap gedaan.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Beter dat het tegen PSV gebeurd die je toch niet gewonnen had, dit flikt ie niet nog eens lijkt mij
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
-
- Contacteer:
harakiri
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Pingel en geel en als het buiten de 16 is vrije trap en rood, zoiets?Dirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:55Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
De regel is duidelijk als hij geprobeert had de bal te spelen dan was het een pingel en geel, nu heeft ie geen intentie om de bal te spelen dus rood, duidelijker krijg je het nietCurva schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:02Pingel en geel en als het buiten de 16 is vrije trap en rood, zoiets?Dirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:55Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
De regel is heel duidelijk en alles was compleet volgens de regels, ik vind alleen de regel nergens op slaan, een penalty en 2 wedstrijden niet spelen (bij zo'n vroege overtreding) vóór iemand half vastpakken en als hij de bal had geraakt en iemand een half jaar de lappenmand had ingeschopt dan was het geel geweestTyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:43De regel is duidelijk als hij geprobeert had de bal te spelen dan was het een pingel en geel, nu heeft ie geen intentie om de bal te spelen dus rood, duidelijker krijg je het nietCurva schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:02Pingel en geel en als het buiten de 16 is vrije trap en rood, zoiets?Dirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:55Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Dat kun je Sano kwalijk nemen waarom hij niet met een sliding de bal probeert te spelenDirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:56De regel is heel duidelijk en alles was compleet volgens de regels, ik vind alleen de regel nergens op slaan, een penalty en 2 wedstrijden niet spelen (bij zo'n vroege overtreding) vóór iemand half vastpakken en als hij de bal had geraakt en iemand een half jaar de lappenmand had ingeschopt dan was het geel geweestTyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:43De regel is duidelijk als hij geprobeert had de bal te spelen dan was het een pingel en geel, nu heeft ie geen intentie om de bal te spelen dus rood, duidelijker krijg je het nietCurva schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:02Pingel en geel en als het buiten de 16 is vrije trap en rood, zoiets?Dirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:55Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
En iemand de lappenmand inschoppen dat is niet een poging doen om de bal te spelen...
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
En ik wordt persoonlijk ook wel een beetje moe van dat constante ‘Sano had slimmer moeten zijn’. Ja natuurlijk, als ie het perfect had kunnen overdenken had hij het nooit gedaan. Maar dit gaat oprecht zo snel dat dit veel meer een reflex is dan een weloverwogen en goed doordachte keuze. Maakt dat het minder erg of slim? Nee zeer zeker niet. Enige wat je kan hopen is dat hij hiervan leert en in zo’n volgende situatie van nature aanvoelt dit niet te doen. Want daar praat je op dit niveau over, het gaat echt om split seconds.
'Justice knows every mans number'
Ik vind het een prima en duidelijke regel hij is gewoon doorgebroken toch en je doet geen poging om een bal te spelen?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:11Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
En ik wordt persoonlijk ook wel een beetje moe van dat constante ‘Sano had slimmer moeten zijn’. Ja natuurlijk, als ie het perfect had kunnen overdenken had hij het nooit gedaan. Maar dit gaat oprecht zo snel dat dit veel meer een reflex is dan een weloverwogen en goed doordachte keuze. Maakt dat het minder erg of slim? Nee zeer zeker niet. Enige wat je kan hopen is dat hij hiervan leert en in zo’n volgende situatie van nature aanvoelt dit niet te doen. Want daar praat je op dit niveau over, het gaat echt om split seconds.
En zoals het spelletje al zegt het is voetbal,dat Sano dit zo oplost dat kan gebeuren, ik vind het kwalijker dat Nuytinck uitstapt en half achter De Jong aanloopt waardoor er ruimte ontstaat waar Til in kon duiken
Dat weet ik, dus het is in de huidige regels duidelijk rood.Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:43De regel is duidelijk als hij geprobeert had de bal te spelen dan was het een pingel en geel, nu heeft ie geen intentie om de bal te spelen dus rood, duidelijker krijg je het nietCurva schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:02Pingel en geel en als het buiten de 16 is vrije trap en rood, zoiets?Dirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:55Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
Ik bedoelde eigenlijk: zouden de regels niet anders moeten zijn? Rood en pingel alleen bij een doodschop in de 16 en geel en pingel bij een "normale" overtreding.
Niet omdat het nu toevallig ons betreft maar zo wordt een wedstrijd bepaald door 1 seconde een tegenstander vasthouden. Dan lijkt me een pingel en geel voldoende (ook als het omgekeerd was)
Deze regel is er nog niet zolang omdat er voorheen te zwaar werd gestraft als men de bal probeerde re spelen kreeg je voorheen rood en pingel tegen, dat hebben ze nu aangepaktCurva schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:39Dat weet ik, dus het is in de huidige regels duidelijk rood.Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:43De regel is duidelijk als hij geprobeert had de bal te spelen dan was het een pingel en geel, nu heeft ie geen intentie om de bal te spelen dus rood, duidelijker krijg je het nietCurva schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:02Pingel en geel en als het buiten de 16 is vrije trap en rood, zoiets?Dirk Eijlander schreef: ↑zo 15 sep 2024, 09:55Helemaal volgens de regels, net als de gegeven rode kaart en de pingel, maar het is toch ronduit belachelijk dat je zo zwaar gestraft wordt voor iemand in een vlaag van verstandsverbijstering half vast te pakken?!
Ik bedoelde eigenlijk: zouden de regels niet anders moeten zijn? Rood en pingel alleen bij een doodschop in de 16 en geel en pingel bij een "normale" overtreding.
Niet omdat het nu toevallig ons betreft maar zo wordt een wedstrijd bepaald door 1 seconde een tegenstander vasthouden. Dan lijkt me een pingel en geel voldoende (ook als het omgekeerd was)
Jij hebt de nabeschouwing zeker niet gekeken?Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:21Ik vind het een prima en duidelijke regel hij is gewoon doorgebroken toch en je doet geen poging om een bal te spelen?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:11Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
En zoals het spelletje al zegt het is voetbal,dat Sano dit zo oplost dat kan gebeuren, ik vind het kwalijker dat Nuytinck uitstapt en half achter De Jong aanloopt waardoor er ruimte ontstaat waar Til in kon duiken
Nuytinck houdt zich hier aan de vooraf besproken tactiek en hebben hierop getraind.
Zonder NEC geen Nijmegen!
Dus de tactiek was weglopen uit het centrum en lucht staan dekken?Necnmegen schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:57Jij hebt de nabeschouwing zeker niet gekeken?Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:21Ik vind het een prima en duidelijke regel hij is gewoon doorgebroken toch en je doet geen poging om een bal te spelen?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:11Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
Nuytinck houdt zich hier aan de vooraf besproken tactiek en hebben hierop getraind.
Wat een waardeloze tacktiek heeft Meijer voor gekozen dan want als De Jong ergens aan de bal mag komen is het wel daar op het veld...
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Als Verdonk gewoon 2 meter naar voor had gestaan was er niks aan de hand geweest.Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 12:06Dus de tactiek was weglopen uit het centrum en lucht staan dekken?Necnmegen schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:57Jij hebt de nabeschouwing zeker niet gekeken?Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:21Ik vind het een prima en duidelijke regel hij is gewoon doorgebroken toch en je doet geen poging om een bal te spelen?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:11Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
Wat een waardeloze tacktiek heeft Meijer voor gekozen dan want als De Jong ergens aan de bal mag komen is het wel daar op het veld...
Een back mag nooit buitenspel opheffen.
Als Nuytinck positie houdt kan die steekbal nooit gegeven worden als alsSandertjuh85 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 13:07Als Verdonk gewoon 2 meter naar voor had gestaan was er niks aan de hand geweest.Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 12:06Dus de tactiek was weglopen uit het centrum en lucht staan dekken?Necnmegen schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:57Jij hebt de nabeschouwing zeker niet gekeken?Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:21Ik vind het een prima en duidelijke regel hij is gewoon doorgebroken toch en je doet geen poging om een bal te spelen?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:11Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
Maar het centrum moet altijd dicht blijven zo simpel is het en dat mag je van Bram met zijn ervaring wel verwachten
Niet als je afspraken maakt dat de middenvelders de lopende mensen opvangen.Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 13:44Als Nuytinck positie houdt kan die steekbal nooit gegeven worden als alsSandertjuh85 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 13:07Als Verdonk gewoon 2 meter naar voor had gestaan was er niks aan de hand geweest.Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 12:06Dus de tactiek was weglopen uit het centrum en lucht staan dekken?Necnmegen schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:57Jij hebt de nabeschouwing zeker niet gekeken?Tyson schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:21Ik vind het een prima en duidelijke regel hij is gewoon doorgebroken toch en je doet geen poging om een bal te spelen?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 15 sep 2024, 11:11
Dat laatste klopt niet, je kan heel goed een tackle inzetten waarbij je de bal wilt spelen maar toch de tegenstander flink raken en blesseren. In zo’n situatie is de kans dan zeer groot dat je wegkomt met een strafschop en geel, tenzij je natuurlijk een overtreding maakt die op elke andere positie op het veld ook rood is maar dat spreekt voor zich. Ze moeten die regel gewoon aanpassen. In zo’n situatie is geel (wat gedurende de wedstrijd gewoon een handicap is) en een strafschop (zeer grote kans op een tegengoal) echt meer dan genoeg. De straf die hij nu krijgt is zwaar disproportioneel.
Maar het centrum moet altijd dicht blijven zo simpel is het en dat mag je van Bram met zijn ervaring wel verwachten