De toeschouwers huilen bij de zoveelste onzinnige reactie van je. Vent zoek een leven i.p.v. het afzeiken van alles wat NEC aangaatmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Brayann Pereira
Re: Brayann Pereira
- De Kletskop
- Contacteer:
https://youtu.be/hFgC0M-5wjA?si=TDxdJjY8u2uafvRlmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Laat gaan. Mschr zei dit over Sano (is laatst ook al gequote volgens mij):Johnvdb schreef: ↑wo 04 sep 2024, 07:52De toeschouwers huilen bij de zoveelste onzinnige reactie van je. Vent zoek een leven i.p.v. het afzeiken van alles wat NEC aangaatmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Mschr blijkt hiermee geen kenner.Wat een domme voetballer is het. Let niet op en zit te slapen als ie de bal krijgt van Schone. Wat moet je met zo’n gozer? Doet werkelijk alles fout in al zijn invalbeurten. In de winterstop op de stoomboot terug naar Japan, s.v.p.!
- jackkreta
- Contacteer:
Zolang mensen op hem reageren blijft hij zijn act opvoeren. Benieuwd hoe lang hij nog mag trollen.TT schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:19Laat gaan. Mschr zei dit over Sano (is laatst ook al gequote volgens mij):Johnvdb schreef: ↑wo 04 sep 2024, 07:52De toeschouwers huilen bij de zoveelste onzinnige reactie van je. Vent zoek een leven i.p.v. het afzeiken van alles wat NEC aangaatmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Mschr blijkt hiermee geen kenner.Wat een domme voetballer is het. Let niet op en zit te slapen als ie de bal krijgt van Schone. Wat moet je met zo’n gozer? Doet werkelijk alles fout in al zijn invalbeurten. In de winterstop op de stoomboot terug naar Japan, s.v.p.!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
jackkreta schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:55Zolang mensen op hem reageren blijft hij zijn act opvoeren. Benieuwd hoe lang hij nog mag trollen.TT schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:19Laat gaan. Mschr zei dit over Sano (is laatst ook al gequote volgens mij):Johnvdb schreef: ↑wo 04 sep 2024, 07:52De toeschouwers huilen bij de zoveelste onzinnige reactie van je. Vent zoek een leven i.p.v. het afzeiken van alles wat NEC aangaatmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Ja maar Brayann vindt dit ook, dat kan niet andersE.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 11:38jackkreta schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:55Zolang mensen op hem reageren blijft hij zijn act opvoeren. Benieuwd hoe lang hij nog mag trollen.TT schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:19Laat gaan. Mschr zei dit over Sano (is laatst ook al gequote volgens mij):Johnvdb schreef: ↑wo 04 sep 2024, 07:52De toeschouwers huilen bij de zoveelste onzinnige reactie van je. Vent zoek een leven i.p.v. het afzeiken van alles wat NEC aangaatmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Ik vind het veel interessanter of Brayann het vlees bij Claudius ook lekker vindtAyub schreef: ↑wo 04 sep 2024, 11:55Ja maar Brayann vindt dit ook, dat kan niet andersE.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 11:38jackkreta schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:55Zolang mensen op hem reageren blijft hij zijn act opvoeren. Benieuwd hoe lang hij nog mag trollen.TT schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:19Laat gaan. Mschr zei dit over Sano (is laatst ook al gequote volgens mij):
- Stefannec
- Contacteer:
En wat wil je hiermee zeggen. Dit is namelijk een mooie bal. Maar niet de meest ingewikkelde.De Kletskop schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:12https://youtu.be/hFgC0M-5wjA?si=TDxdJjY8u2uafvRlmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Als je goed kijkt is het gewoon blind voorgeven.
Enige wat hij ermee kan weet niet eens waar ogawa staat.
Jippiekajee motherfucker!!!
En vooral de extra versnelling in de laatste 5 meter om die bal nog de 16 in te krijgen is geweldig.De Kletskop schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:12https://youtu.be/hFgC0M-5wjA?si=TDxdJjY8u2uafvRlmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee
dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Alles komt goed !!
heerlijke back.. lekker blijven door ontwikkelen en dan de kassa laten rinkelenvak Oost schreef: ↑wo 04 sep 2024, 14:40En vooral de extra versnelling in de laatste 5 meter om die bal nog de 16 in te krijgen is geweldig.De Kletskop schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:12https://youtu.be/hFgC0M-5wjA?si=TDxdJjY8u2uafvRlmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee
dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Wat was er met die Pereira aan de hand na het laatste fluitsignaal?
Liep niet met het team samen naar de uitsupporters om die te bedanken maar liep naar de kleedkamer. Een aantal langs de kant wezen hem daarop maar hij liep door naar de kleedkamer, pas toen Meijer hem met een handgebaar duidelijk maakte dat hij naar de uitsupporters moest liep hij er langzaam heen.
Alle spelers liepen al terug na hun dank aan de uitsupporters toen meneer er pas aan kwam lopen. Hij stond dus in zijn eentje voor de uitsupporters met een zwak applausje terwijl de supporters hem toezongen.
Was hij boos, voelt hij zich groter dan het team, iets thuis?
Als hij dit soort gedrag blijft vertonen, ga dan lekker op de bank zitten en kan de Griek of Arts zijn plek overnemen. Dit arrogante gedrag is nergens voor nodig na 2 (goede) wedstrijden.
Liep niet met het team samen naar de uitsupporters om die te bedanken maar liep naar de kleedkamer. Een aantal langs de kant wezen hem daarop maar hij liep door naar de kleedkamer, pas toen Meijer hem met een handgebaar duidelijk maakte dat hij naar de uitsupporters moest liep hij er langzaam heen.
Alle spelers liepen al terug na hun dank aan de uitsupporters toen meneer er pas aan kwam lopen. Hij stond dus in zijn eentje voor de uitsupporters met een zwak applausje terwijl de supporters hem toezongen.
Was hij boos, voelt hij zich groter dan het team, iets thuis?
Als hij dit soort gedrag blijft vertonen, ga dan lekker op de bank zitten en kan de Griek of Arts zijn plek overnemen. Dit arrogante gedrag is nergens voor nodig na 2 (goede) wedstrijden.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Speelde een zeer goede partij (wat ik ervan gezien heb), aangenaam verrast.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ik vind hem eigenlijk elke wedstrijd die hij tot nu toe gestart is prima (PEC Zwolle) tot (zeer) goed (Fortuna en PSV). Begint zich voetballend ook te ontwikkelen, de fysieke en verdedigende kwaliteiten heeft ie eigenlijk altijd al gehad.
'Justice knows every mans number'
Keizerstad1994 schreef: ↑za 14 sep 2024, 21:37Ik vind hem eigenlijk elke wedstrijd die hij tot nu toe gestart is prima (PEC Zwolle) tot (zeer) goed (Fortuna en PSV). Begint zich voetballend ook te ontwikkelen, de fysieke en verdedigende kwaliteiten heeft ie eigenlijk altijd al gehad.
ik vind hem ook erg goed dit jaar.. alleen valt het me op dat sandler de pik op hem lijkt te hebben.. vorig jaar al en ook in deze wedstrijd was er een moment.. vorig jaar leek het zelfs alsof sandler hem bewust niet aanspeelde.. hoop niet dat, dat dit jaar op die voet verder gaat.Keizerstad1994 schreef: ↑za 14 sep 2024, 21:37Ik vind hem eigenlijk elke wedstrijd die hij tot nu toe gestart is prima (PEC Zwolle) tot (zeer) goed (Fortuna en PSV). Begint zich voetballend ook te ontwikkelen, de fysieke en verdedigende kwaliteiten heeft ie eigenlijk altijd al gehad.
Een goede CV speelt de bal in principe ook niet naar een back die minder is aan de baljallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 21:44ik vind hem ook erg goed dit jaar.. alleen valt het me op dat sandler de pik op hem lijkt te hebben.. vorig jaar al en ook in deze wedstrijd was er een moment.. vorig jaar leek het zelfs alsof sandler hem bewust niet aanspeelde.. hoop niet dat, dat dit jaar op die voet verder gaat.Keizerstad1994 schreef: ↑za 14 sep 2024, 21:37Ik vind hem eigenlijk elke wedstrijd die hij tot nu toe gestart is prima (PEC Zwolle) tot (zeer) goed (Fortuna en PSV). Begint zich voetballend ook te ontwikkelen, de fysieke en verdedigende kwaliteiten heeft ie eigenlijk altijd al gehad.
Een van de meestbelovende talenten op de Europese velden in je broekzak hebben. Petje af!
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Klopt. Mschr weet niet eens dat er helemaal geen stoomboten meer naar Japan gaan ...TT schreef: ↑wo 04 sep 2024, 09:19Laat gaan. Mschr zei dit over Sano (is laatst ook al gequote volgens mij):Johnvdb schreef: ↑wo 04 sep 2024, 07:52De toeschouwers huilen bij de zoveelste onzinnige reactie van je. Vent zoek een leven i.p.v. het afzeiken van alles wat NEC aangaatmschr schreef: ↑di 03 sep 2024, 23:14De bal huilt als Pereira de bal speelt. Pereira is geen aanvallende back. Pereira kan niks met de bal.lentselucht schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:41brayann mag op dit moment net de schoenen poetsen van bart, maar ik zie wel veel potentie in hem en juist bij bart had ik het idee dat nec zijn plafond was. beide zijn aanvallend ingesteld, we gaan het zien komende jaren
Dit wordt een heerlijk topic om nog eens door te lezen over een jaar of twee. Boordevol met Bart-ofielen en veel voetbalinzichtelijk kaf, met hier en daar wat koren.
Maximale inzet vandaag. Heeft zich helemaal leeg gelopen. Prima pot en ontwikkeling
-
- Contacteer:
Was veruit de beste vandaag
- De Kletskop
- Contacteer: