De spijker op zijn kop.NMGN schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:09Het was als reactie op Carlos’ forum alter ego. Die doet net alsof het een topper is en er iets is voorgevallen waardoor hii nu niet meer rendeert.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 15:09Hoe heeft hij hem verpest?
Op welke positie zou hij uit moeten blinken?
Rober is een goede zaalvoetballer en zal prima meekunnen in een goed draaiend elftal. Had vorig jaar op momenten zijn waarde maar gezien de investering een absurde aankoop.
En totaal overbodig gezien de spelers die we op die positie hebben en het systeem wat we spelen.
Rober González
Re: Rober González
- Bottendaal
- Contacteer:
Ah, ik hoopte al dat je het zo bedoelde.NMGN schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:09Het was als reactie op Carlos’ forum alter ego. Die doet net alsof het een topper is en er iets is voorgevallen waardoor hii nu niet meer rendeert.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 15:09Hoe heeft hij hem verpest?
Rober is een goede zaalvoetballer en zal prima meekunnen in een goed draaiend elftal. Had vorig jaar op momenten zijn waarde maar gezien de investering een absurde aankoop.
En totaal overbodig gezien de spelers die we op die positie hebben en het systeem wat we spelen.
In dat geval: mee eens.
Moet om dit soort reacties enorm glimlachen.DJTEEF! schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:39De spijker op zijn kop.NMGN schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:09Het was als reactie op Carlos’ forum alter ego. Die doet net alsof het een topper is en er iets is voorgevallen waardoor hii nu niet meer rendeert.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 15:09Hoe heeft hij hem verpest?
Ten eerste omdat mijn reactie volledig uit z'n verband wordt getrokken. Het is namelijk zeer opmerkelijk dat iemand die een prima tot goed eerste seizoen heeft op 23 jarige leeftijd en daarin veel minuten heeft gemaakt, in zijn tweede seizoen zover terugvalt. Dan kan het best zijn dat er iets is gebeurt, misschien in zijn mentale gesteldheid, misschien in familiar verband. Het kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is, dat 'ie gewoon volledig uit vorm is.
En ten tweede omdat velen hier, en ook een DJTeef en NMGN, altijd makkelijk lullen achteraf. Constant alles maar beoordelen aan de hand van de waan van de dag, lekker met alle winden meewaaien. Ik vind dat schattig, retoriek van mensen die nooit in rol hebben gefunctioneerd waarin vooruitplannen of het maken van strategische beslissingen belangrijk is, binnen een complexe omgeving met veel oncontroleerbare variabelen en richting een onzekere toekomst.
Het is prima om de huidige situatie te beoordelen. Gonzales is moment zeer slecht. Maar ik, en velen met mij, hadden hem net als Carlos graag behouden afgelopen zomer.
Kan dan ook genieten van onderstaande comments uit het 2023, van beide heren.

illestyl schreef: ↑zo 12 jan 2025, 17:05Moet om dit soort reacties enorm glimlachen.DJTEEF! schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:39De spijker op zijn kop.NMGN schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:09Het was als reactie op Carlos’ forum alter ego. Die doet net alsof het een topper is en er iets is voorgevallen waardoor hii nu niet meer rendeert.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 15:09Hoe heeft hij hem verpest?
Ten eerste omdat mijn reactie volledig uit z'n verband wordt getrokken. Het is namelijk zeer opmerkelijk dat iemand die een prima tot goed eerste seizoen heeft op 23 jarige leeftijd en daarin veel minuten heeft gemaakt, in zijn tweede seizoen zover terugvalt. Dan kan het best zijn dat er iets is gebeurt, misschien in zijn mentale gesteldheid, misschien in familiar verband. Het kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is, dat 'ie gewoon volledig uit vorm is.
En ten tweede omdat velen hier, en ook een DJTeef en NMGN, altijd makkelijk lullen achteraf. Constant alles maar beoordelen aan de hand van de waan van de dag, lekker met alle winden meewaaien. Ik vind dat schattig, retoriek van mensen die nooit in rol hebben gefunctioneerd waarin vooruitplannen of het maken van strategische beslissingen belangrijk is, binnen een complexe omgeving met veel oncontroleerbare variabelen en richting een onzekere toekomst.
Het is prima om de huidige situatie te beoordelen. Gonzales is moment zeer slecht. Maar ik, en velen met mij, hadden hem net als Carlos graag behouden afgelopen zomer.
Kan dan ook genieten van onderstaande comments uit het 2023, van beide heren.
![]()

- Gerard Lopez
- Contacteer:
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Ik had doorgeschakeld na afgelopen seizoen. Het was geen basismateriaal, en hij wilde zelf niet graag blijven.
Beide zie je nu terug.
Optie is wel gelicht. En dat vond ik juist het opmerkelijke. Eerst hoorde je verhalen dat hij het niet naar z'n zin had in dit klimaat etc. en een paar dagen later was opeens de optie gelicht. Lijkt wel bijna tegen zijn eigen zin in....zo voetbalt ie ook.
When Wilco talks, people listen!
Misschien was het een verplichting bij bepaalde prestaties vorig seizoen.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Ik had doorgeschakeld na afgelopen seizoen. Het was geen basismateriaal, en hij wilde zelf niet graag blijven.
Beide zie je nu terug.
Optie is wel gelicht. En dat vond ik juist het opmerkelijke. Eerst hoorde je verhalen dat hij het niet naar z'n zin had in dit klimaat etc. en een paar dagen later was opeens de optie gelicht. Lijkt wel bijna tegen zijn eigen zin in....zo voetbalt ie ook.
Sowieso een hele dure optie om te lichten voor een reservespeler.
Eigenlijk kocht je vooral doelpunten, want er was geen positie waar hij nou echt kon spelen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Maar goed, hij wilde hier liever weg dan blijven geloof ik.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Het lijkt me zeer sterk dat Carlos mee gaat met zulke opties afspreken. Zo'n rookie fout als Van Schaik met Velikonja heeft gemaakt zal Carlos niet maken. Hij is in beginsel een zuinige TD. En zelfs als zou zo'n optie er wel zijn dan zou hij echt wel hinten aan Meijer dat ie eigenlijk de optie niet wil volbrengen en dat ie net dat aantal wedstrijden niet gaat halen. We zijn niet zo rijk dat je zomaar even 1,2 miljoen weg mag pissen met een paar extra invalbeurtjes...burp schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:38Misschien was het een verplichting bij bepaalde prestaties vorig seizoen.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Sowieso een hele dure optie om te lichten voor een reservespeler.
Eigenlijk kocht je vooral doelpunten, want er was geen positie waar hij nou echt kon spelen.
-
- Contacteer:
Op basis van vorig jaar vond ik de aankoop nog niet zo gek, en met mij het merendeel van dit forum. Hopen dat hij de vorm van vorig jaar kan hervinden. Anders zal Aalbers zijn waarde als verkopende partij moeten gaan bewijzen.NMGN schreef: ↑zo 12 jan 2025, 16:09Het was als reactie op Carlos’ forum alter ego. Die doet net alsof het een topper is en er iets is voorgevallen waardoor hii nu niet meer rendeert.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 15:09Hoe heeft hij hem verpest?
Als dat het geval is dan is Carlos knettergek geweest om zijn optie te lichten. Een speler die zich hier in het land en/of bij de club niet thuis voelt ga je hier toch niet verplichten hier te spelen? Ik ga ervan uit dat Carlos als inmiddels vrij gelouterde directeur niet zo dom is geweest dat te doen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:44Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Wel is het vrij evident dat hij in een mega vormcrisis zit en die jongen met zijn ziel onder z'n arm loopt. Als je vorig seizoen zag hoe hij Dest bij PSV uit de wedstrijd speelde, geen schim is hij meer daarvan. Ik kan me voorstellen dat Aalbers en Meijer op basis van dat soort wedstrijden plus het makkelijk maken van doelpunten vorig jaar een goede optie voor de 10 zagen, net als Mattsson het jaar ervoor. Nu valt echter niks op zijn plek waar dat bij Mattsson alles was..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dat zal dus ook echt niet het geval zijn geweestbertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 11:40Als dat het geval is dan is Carlos knettergek geweest om zijn optie te lichten. Een speler die zich hier in het land en/of bij de club niet thuis voelt ga je hier toch niet verplichten hier te spelen? Ik ga ervan uit dat Carlos als inmiddels vrij gelouterde directeur niet zo dom is geweest dat te doen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:44Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat het hele elftal niet draait. Het is blijkbaar geen jongen die onafhankelijk van het elftal een doelpunt kan scoren of iets kan forceren zoals een Tannane, chery of Mattsson.bertje schreef: ↑ma 13 jan 2025, 11:40Als dat het geval is dan is Carlos knettergek geweest om zijn optie te lichten. Een speler die zich hier in het land en/of bij de club niet thuis voelt ga je hier toch niet verplichten hier te spelen? Ik ga ervan uit dat Carlos als inmiddels vrij gelouterde directeur niet zo dom is geweest dat te doen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:44Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Wel is het vrij evident dat hij in een mega vormcrisis zit en die jongen met zijn ziel onder z'n arm loopt. Als je vorig seizoen zag hoe hij Dest bij PSV uit de wedstrijd speelde, geen schim is hij meer daarvan. Ik kan me voorstellen dat Aalbers en Meijer op basis van dat soort wedstrijden plus het makkelijk maken van doelpunten vorig jaar een goede optie voor de 10 zagen, net als Mattsson het jaar ervoor. Nu valt echter niks op zijn plek waar dat bij Mattsson alles was..
Ik denk dat, wanneer het elftal weer draait, hij ook weer gaat draaien.
Come on Wilfried Bony!
https://www.forzanec.nl/nieuws/gonzalez ... f-bij-nec/Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:44Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nec-nog- ... -behouden/
https://www.forzanec.nl/nieuws/gonzalez ... tief-vast/
In bezit van TC3 en VT2. 

- Bottendaal
- Contacteer:
Had mijn geheugen me een keer niet in de steek gelaten.Jomano schreef: ↑ma 13 jan 2025, 12:06https://www.forzanec.nl/nieuws/gonzalez ... f-bij-nec/Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:44Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Maar dit is op basis van een of ander vage Spaanse site, nooit uit de mond van Rober zelf..Bottendaal schreef: ↑wo 15 jan 2025, 21:09Had mijn geheugen me een keer niet in de steek gelaten.Jomano schreef: ↑ma 13 jan 2025, 12:06https://www.forzanec.nl/nieuws/gonzalez ... f-bij-nec/Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:44Oh, ik dacht dat hij al terug gestuurd was en er alsnog onderhandeld was.Gerard Lopez schreef: ↑zo 12 jan 2025, 18:20https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... 20Nijmegen.Bottendaal schreef: ↑zo 12 jan 2025, 12:51Ik snap niet waarom Carlos hem gehaald heeft. De optie werd niet gelicht, hij wilde zelf niet blijven, maar ze zijn alsnog om tafel gegaan.
Beide zie je nu terug.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Als ik Rober zie spelen vraag ik me altijd af waarom Bruijn hier niet meer speelt. Was een ideale 12e man. Carrière was wel zo’n beetje over toen hij naar Libanon (?!?) ging. Jammer.
-
- Contacteer:
Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet
- Gerard Lopez
- Contacteer:
De trainingen van Meijer zijn bezigheidstherapie, daar word je niet beter van.Tyson schreef: ↑wo 15 jan 2025, 23:44Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet
Spelers zijn niet slechter geworden (alleen Proper die gelukkig op de weg terug is na een blessure).Tyson schreef: ↑wo 15 jan 2025, 23:44Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet
Je mist een belangrijke schakel, een goede nr.10. Dan speelt het hele elftal beter.
Even verder kijken dan het kortzichtige en generaliserende dat je nu doet. (Sorry voor het moeilijke woord, zoek maar op wat het betekent

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Grappig die negatieve 1-2-tjes tussen jullie, missen jullie FC Hilversum niet? Kun je weer een driehoeksverhouding beginnenGerard Lopez schreef: ↑do 16 jan 2025, 01:41De trainingen van Meijer zijn bezigheidstherapie, daar word je niet beter van.Tyson schreef: ↑wo 15 jan 2025, 23:44Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Ik snap het ergens wel hoor. Ik bedoel. Meijer Otten Maletic v Duin Muslu.
4 verdedigers en een keeper. Hoe gaan hun in hemelsnaam een talent als Koki nóg beter maken in het afwerken een killer van hem maken in de spits ect.
Het voetbal wat Meijer wilt spelen is duidelijk te zien en ik snap het ook daadwerkelijk wat hij wil en hij met zijn ervaring kan dat over brengen. De pech is dat ze dat niet altijd kunnen uitvoeren.
Enfin…
maar de spitsen…er moet toch op z’n minst een goede spitsen trainer zijn?
4 verdedigers en een keeper. Hoe gaan hun in hemelsnaam een talent als Koki nóg beter maken in het afwerken een killer van hem maken in de spits ect.
Het voetbal wat Meijer wilt spelen is duidelijk te zien en ik snap het ook daadwerkelijk wat hij wil en hij met zijn ervaring kan dat over brengen. De pech is dat ze dat niet altijd kunnen uitvoeren.
Enfin…
maar de spitsen…er moet toch op z’n minst een goede spitsen trainer zijn?
Behalve Mattsson, El Karouani, Proper, Bartje, Sontje dan.Gerard Lopez schreef: ↑do 16 jan 2025, 01:41De trainingen van Meijer zijn bezigheidstherapie, daar word je niet beter van.Tyson schreef: ↑wo 15 jan 2025, 23:44Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet
-
- Contacteer:
Mattsson zie ik meer als 1 dags vlieg. Die 3 erna wel alhoewel die 3 in de jeugd al grote talenten waren en een perefect pad hebben bewandeld met de kans in de KKD zonder druk ect.mschr schreef: ↑do 16 jan 2025, 08:03Behalve Mattsson, El Karouani, Proper, Bartje, Sontje dan.Gerard Lopez schreef: ↑do 16 jan 2025, 01:41De trainingen van Meijer zijn bezigheidstherapie, daar word je niet beter van.Tyson schreef: ↑wo 15 jan 2025, 23:44Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet
Hansen was bij Ajax al een mega talent daar heeft Meijer niks voor hoeven doen.
En buiten dat, als je in die jaren bij nec maar een paar beter maakt dan is dat ook niet om over naar huis te schrijven toch
Laatst gewijzigd door Wijchenunited op do 16 jan 2025, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Meijer heeft Mattsson 2 jaar niet aan de praat gekregen en daarna had ie een lucky streak van een half jaar lang (want hij valt nu weer ver terug bij Kopenhagen), El Karouani is pas sinds ie bij Utrecht speelt echt beter geworden, Proper heeft een jaar goed gespeeld en nu alweer 9 maanden slecht (als Meijer echt spelers beter maakt dan had die lijn zich wel doorgezet), Bartje bloeit pas echt op bij Twente en Sontje is niet beter geworden maar fitter (mocht ook wel eens een keer).mschr schreef: ↑do 16 jan 2025, 08:03Behalve Mattsson, El Karouani, Proper, Bartje, Sontje dan.Gerard Lopez schreef: ↑do 16 jan 2025, 01:41De trainingen van Meijer zijn bezigheidstherapie, daar word je niet beter van.Tyson schreef: ↑wo 15 jan 2025, 23:44Ik heb het een tijdje geleden al gezegd het kan toch geen toeval zijn dat er meerdere spelers slechter geworden zijn tov het vorige seizoen? een speler kan uit vorm zijn maar meerdere spelers een periode lang dat kan niet