Ik zie het. Vrij gierig, want zonder zijn inzet komt die bal daar nooit en valt hij nooit binnen..mschr schreef: ↑zo 10 nov 2024, 08:03Logisch. De inzet van Rober kwam tegen de paal. Via de paal bij Ogawa. Dus Rober heeft technisch gezien geen assist gegeven.Gerard Lopez schreef: ↑zo 10 nov 2024, 05:53https://int.soccerway.com/matches/2024/ ... e/4368095/
Volgens Soccerway is de goal van Ogawa unassisted
Rober González
Re: Rober González
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Terecht. Na zijn optreden gisteravond verdiend hij helemaal niets.Gerard Lopez schreef: ↑zo 10 nov 2024, 05:53https://int.soccerway.com/matches/2024/ ... e/4368095/
Volgens Soccerway is de goal van Ogawa unassisted
Hopelijk blijft hij met beide beentjes op de grond staan als hij terug komt van de Spaanse nationale ploeg.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Ik vind hem echt te weinig brengen op 10, veel te vaak dom balverlies en veel te weinig oog voor medespelers zeker rond de 16 kan hij veel vaker 1, 2 aangaan
-
- Contacteer:
gewoon geen 10, klaar.
- De Kletskop
- Contacteer:
Onze eigen postbode. Wat een kutje is dit toch, 0,0 karakter zit er in deze man.
De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 16:58Onze eigen postbode. Wat een kutje is dit toch, 0,0 karakter zit er in deze man.
Keezer schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:00De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 16:58Onze eigen postbode. Wat een kutje is dit toch, 0,0 karakter zit er in deze man.
-
- Contacteer:
Zijn kracht (evenals Ogawa) ligt bij het in de 16 komen en opduiken tussen de linies (zoals tegen Groningen) spelen. Dit lukt echter niet door voornamelijk een dramatisch opbouwende verdediging (die hem niet vrij spelen), maar ook door een middenveld wat amper tot geen initatief/verantwoordelijkheid neemt (waardoor Rober te laag op het veld uitkomt). Met als gevolg dat Rober zichzelf in de as op gevaarlijke aan moet bieden om überhaupt een keer een bal over de middenlijn te zien komen. Hij doet inderdaad veel fout en verliest inderdaad veel duels, maar hij toont wel initiatief. Een van Crooij een Hoedemakers, maar ook een Sano vandaag toonde niks wat op inititatief/risico/lef leek.De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 16:58Onze eigen postbode. Wat een kutje is dit toch, 0,0 karakter zit er in deze man.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Rober specifieke kwaliteiten heeft, maar dat dit huidige systeem niet bij hem past. Het feit dat Sano/Hoedemakers uitzakt waardoor je met 3 achterop speelt in balbezit en Verdonk en Pereira praktisch als buitenspelers spelen met als gevolg dat van Crooij en Hansen de as overbevolken is ook niet bevorderlijk. Overigens ook niet voor Hansen, want die moet juist zoveel mogelijk in de 1 vs 1 komen.
- De Kletskop
- Contacteer:
Dit niveau pas niet bij hem.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:33Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Rober specifieke kwaliteiten heeft, maar dat dit huidige systeem niet bij hem past.
Er is gewoon geen positie waar je hem echt kwijt kan.De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:36Dit niveau pas niet bij hem.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:33Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Rober specifieke kwaliteiten heeft, maar dat dit huidige systeem niet bij hem past.
Zou een leuke valse spits zijn in een 442.
Maar dat spelen we niet.
- De Kletskop
- Contacteer:
Op een lager niveau idd.burp schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:38Er is gewoon geen positie waar je hem echt kwijt kan.De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:36Dit niveau pas niet bij hem.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:33Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Rober specifieke kwaliteiten heeft, maar dat dit huidige systeem niet bij hem past.
Maar dat spelen we niet.
Jij bent toe aan een koud biertje!De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:40Op een lager niveau idd.burp schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:38Er is gewoon geen positie waar je hem echt kwijt kan.De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:36Dit niveau pas niet bij hem.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:33Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Rober specifieke kwaliteiten heeft, maar dat dit huidige systeem niet bij hem past.
Maar dat spelen we niet.
Vanaf aankomende week Dirk mees en Sano met de punt naar achter. We hebben geen 10 dus Rogier stop met het spelen met een nummer 10.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Heb hem altijd wel een goede speler gevonden maar ben er persoonlijk wel een beetje klaar mee nu. Het kwartje dat er zowel met als zonder bal een schepje bovenop moet valt maar niet. Hij kan goed voetballen maar tot de winterstop zou ik Ouissa lekker op 10 zetten en dan in de winter naar Eindhoven bellen met de vraag of je Babadi kan huren. We hebben teveel potentie in het elftal zitten om het op zo’n belangrijke positie te laten lopen.
'Justice knows every mans number'
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Je hebt het over een 10 die te licht is en oppert vervolgens Babadi die in 6 KKD potjes geen goal heeft gemaakt of een assist heeft gegeven.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 24 nov 2024, 19:47Heb hem altijd wel een goede speler gevonden maar ben er persoonlijk wel een beetje klaar mee nu. Het kwartje dat er zowel met als zonder bal een schepje bovenop moet valt maar niet. Hij kan goed voetballen maar tot de winterstop zou ik Ouissa lekker op 10 zetten en dan in de winter naar Eindhoven bellen met de vraag of je Babadi kan huren. We hebben teveel potentie in het elftal zitten om het op zo’n belangrijke positie te laten lopen.
Voor mij nu wel definitief gewogen en te licht bevonden.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik twijfel................
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Liet vorig jaar zien een goede invaller te zijn. Meer is hij momenteel nog steeds niet. Hoe lang blijft hij nog in de basis staan. Een tien mag best balverlies hebben, maar hij maakt het wel erg bont.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst