Dus meer dan een zesje
Rober González
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Rober González
Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Ik verwacht van een nummer 10 dat ie openingen creëert, buitenspelers lanceert en in de 16 komt, niet enkel zuinige balletjes richting Mees of Sano.
Ik denk dat Rober misschien vaker vrijloopt dan wij denken. Ik heb Rober de afgelopen wedstrijden ook verguisd omdat hij nooit aanspeelbaar is, maar vraag me af of dit niet ook deels de onkunde van Marquez en Nuytinck is. Als je als CV je nummer tien wilt aanspelen moet je bijna altijd een bal tussen meerdere spelers doorgeven. Ik denk niet dat Marquez en Nuytinck dat kunnen/durven. Ja, Rober was slecht de afgelopen potten, maar ik denk dat hij ook baat heeft bij een Sandler die iets risicovollere ballen gewoon wel durft in te spelen.
De pass vooruit geven waar de penalty van de 1-0 uit komt? Verder scheelt het een hoop, of hij de bal 10 meter voor- achter de middenlijn krijgt. Ik weet ook nog steeds niet of hij dé nummer 10 is voor ons, maar laten we hem ook een serieuze kans geven met onze beste spelers achter hemDe Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Ik verwacht van een nummer 10 dat ie openingen creëert, buitenspelers lanceert en in de 16 komt, niet enkel zuinige balletjes richting Mees of Sano.
Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
-
- Contacteer:
Ik vind Gonzalez echt een goede speler.. ik heb 1 groot probleem met zijn manier van spelen, hij loopt veeel te veel wanneer hij de bal tussen de linies aangespeeld krijgt. Verder wel echt een slimme speler met pit en ben wel fan van hem.
- De Kletskop
- Contacteer:
Good point, penalty was een goede pass.bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Toch vond ik hem de minste van allemaal gisteren, omdat ik van een 10 veel meer verwacht dan een beetje mee hobbelen.
Precies dit.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 14:42Good point, penalty was een goede pass.bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Toch vond ik hem de minste van allemaal gisteren, omdat ik van een 10 veel meer verwacht dan een beetje mee hobbelen.
Al helpt het niet dat we nogal verwend zijn met Tannane, Mattsson en Chery.
Mattson was geweldig, akkoord. Tannane was in balbezit geweldig, zonder bal een drol van een voetballer die alleen deed waar hij zin in had en een blok aan het beek van het team. Chery is natuurlijk heel goed, maar heeft hier op een geweldig begin en einde na ook maanden lang rendementsloos aan lopen modderen. Daarnaast heeft Rober in ieder geval je al extra punten bezorgd tegen PEC, maakte hij de belangrijke 0-2 tegen Fortuna en leidt hij gisteren de 1-0 in (al ben je geneigd te zeggen dat met zo'n slecht Groningen dat sowieso wel goed was gekomen).DJTEEF! schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:39Precies dit.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 14:42Good point, penalty was een goede pass.bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
En ja, hij is wat onzichtbaarder dan die andere 3, maar hij heeft echt wel meer dan zijn waarde hoor. Ik ben er ook van overtuigd dat hij zich meer met het spel kan en gaat bemoeien. Je weet in ieder geval al na afgelopen seizoen dat hij een prima techniek heeft, een goed gevoel voor positie heeft en voor de goal vrij dodelijk is. Maar hij moet zich nu wel gaan ontwikkelen natuurlijk, dat staat buiten kijf.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
En nog maar 23 jaar. Is gewoon een heel verfijnde speler, ik hoop dat die zich kan door ontwikkelen op de 10-positie.
Zonder NEC geen Nijmegen!
Wellicht dat de terugkeer van Sandler Gonzalez gaat helpen, want in de wedstrijden voor zijn terugkeer werd duidelijk dat hij het elftal nog niet op sleeptouw kan nemen (Tannane, Mattsson en Chery konden dat - op zeer uiteenlopen manieren - wel).bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:47Mattson was geweldig, akkoord. Tannane was in balbezit geweldig, zonder bal een drol van een voetballer die alleen deed waar hij zin in had en een blok aan het beek van het team. Chery is natuurlijk heel goed, maar heeft hier op een geweldig begin en einde na ook maanden lang rendementsloos aan lopen modderen. Daarnaast heeft Rober in ieder geval je al extra punten bezorgd tegen PEC, maakte hij de belangrijke 0-2 tegen Fortuna en leidt hij gisteren de 1-0 in (al ben je geneigd te zeggen dat met zo'n slecht Groningen dat sowieso wel goed was gekomen).DJTEEF! schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:39Precies dit.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 14:42Good point, penalty was een goede pass.bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26Maar wat deed ie er vervolgens mee?
En ja, hij is wat onzichtbaarder dan die andere 3, maar hij heeft echt wel meer dan zijn waarde hoor. Ik ben er ook van overtuigd dat hij zich meer met het spel kan en gaat bemoeien. Je weet in ieder geval al na afgelopen seizoen dat hij een prima techniek heeft, een goed gevoel voor positie heeft en voor de goal vrij dodelijk is. Maar hij moet zich nu wel gaan ontwikkelen natuurlijk, dat staat buiten kijf.
Wat Tannane betreft ben ik het met je eens dat hij geen teamspeler was, maar hij maakte wel het verschil. Gonzalez heeft tot nu toe met en zonder bal weinig gebracht (hij hij bijgedragen aan ongeveer evenveel goals als tegengoals). Laten we hopen dat zondag de ommekeer was: ik gun het hem en ik gun het ons.
Wb Chery: Chery was voor ons echt buitencategorie, zoals hij nu ook in België weer laat zien. Die had de klasse van Tannane en kwam qua werklust bij Mattsson in de buurt.
Vreselijk slecht, maar wel weer gruwelijk belangrijk met de assist. Ik weet het niet zo goed met deze jongen..
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ben persoonlijk altijd wel fan van hem geweest maar hij stopt veel en veel te weinig energie in de wedstrijd, werd hier al een week of 4 geleden gezegd dat ie echt een schop onder z'n kont nodig heeft maar het schiet niet op zo. Ouissa viel daarentegen wel goed in.
'Justice knows every mans number'
Was samen met Hoedemakers de slechtste, wel belangrijk bij de 1-0, maar dit was ook echt heel matig verder
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Is het officieel wel een assist trouwens, als de bal op de paal ging en Koki hem daarna pas erin schoot?
When Wilco talks, people listen!
Hij kopt em door....is dat niet genoeg?Gerard Lopez schreef: ↑zo 10 nov 2024, 02:13Is het officieel wel een assist trouwens, als de bal op de paal ging en Koki hem daarna pas erin schoot?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hij kopt op de paal, en uit de rebound scoort Koki.Polleke schreef: ↑zo 10 nov 2024, 03:38Hij kopt em door....is dat niet genoeg?Gerard Lopez schreef: ↑zo 10 nov 2024, 02:13Is het officieel wel een assist trouwens, als de bal op de paal ging en Koki hem daarna pas erin schoot?
Als een speler op de paal schiet en uit de rebound scoort iemand is het ook geen assist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
https://int.soccerway.com/matches/2024/ ... e/4368095/
Volgens Soccerway is de goal van Ogawa unassisted
Noem graag de wedstrijden waar Tannane het verschil maakte? Een wedstrijdje tegen Almere, 2 nutteloze goals tegen PSV en een rode kaart tegen vitas. Waarschijnlijk ben ik wat vergeten maar veel is het niet. Graag feiten.DJTEEF! schreef: ↑ma 04 nov 2024, 22:31Wellicht dat de terugkeer van Sandler Gonzalez gaat helpen, want in de wedstrijden voor zijn terugkeer werd duidelijk dat hij het elftal nog niet op sleeptouw kan nemen (Tannane, Mattsson en Chery konden dat - op zeer uiteenlopen manieren - wel).bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:47Mattson was geweldig, akkoord. Tannane was in balbezit geweldig, zonder bal een drol van een voetballer die alleen deed waar hij zin in had en een blok aan het beek van het team. Chery is natuurlijk heel goed, maar heeft hier op een geweldig begin en einde na ook maanden lang rendementsloos aan lopen modderen. Daarnaast heeft Rober in ieder geval je al extra punten bezorgd tegen PEC, maakte hij de belangrijke 0-2 tegen Fortuna en leidt hij gisteren de 1-0 in (al ben je geneigd te zeggen dat met zo'n slecht Groningen dat sowieso wel goed was gekomen).DJTEEF! schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:39Precies dit.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 14:42Good point, penalty was een goede pass.bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:26
Maar wat deed ie er vervolgens mee?
Wat Tannane betreft ben ik het met je eens dat hij geen teamspeler was, maar hij maakte wel het verschil. Gonzalez heeft tot nu toe met en zonder bal weinig gebracht (hij hij bijgedragen aan ongeveer evenveel goals als tegengoals). Laten we hopen dat zondag de ommekeer was: ik gun het hem en ik gun het ons.
Wb Chery: Chery was voor ons echt buitencategorie, zoals hij nu ook in België weer laat zien. Die had de klasse van Tannane en kwam qua werklust bij Mattsson in de buurt.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Rkc uitJohnny schreef: ↑zo 10 nov 2024, 07:34Noem graag de wedstrijden waar Tannane het verschil maakte? Een wedstrijdje tegen Almere, 2 nutteloze goals tegen PSV en een rode kaart tegen vitas. Waarschijnlijk ben ik wat vergeten maar veel is het niet. Graag feiten.DJTEEF! schreef: ↑ma 04 nov 2024, 22:31Wellicht dat de terugkeer van Sandler Gonzalez gaat helpen, want in de wedstrijden voor zijn terugkeer werd duidelijk dat hij het elftal nog niet op sleeptouw kan nemen (Tannane, Mattsson en Chery konden dat - op zeer uiteenlopen manieren - wel).bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:47Mattson was geweldig, akkoord. Tannane was in balbezit geweldig, zonder bal een drol van een voetballer die alleen deed waar hij zin in had en een blok aan het beek van het team. Chery is natuurlijk heel goed, maar heeft hier op een geweldig begin en einde na ook maanden lang rendementsloos aan lopen modderen. Daarnaast heeft Rober in ieder geval je al extra punten bezorgd tegen PEC, maakte hij de belangrijke 0-2 tegen Fortuna en leidt hij gisteren de 1-0 in (al ben je geneigd te zeggen dat met zo'n slecht Groningen dat sowieso wel goed was gekomen).DJTEEF! schreef: ↑ma 04 nov 2024, 15:39Precies dit.De Kletskop schreef: ↑ma 04 nov 2024, 14:42Good point, penalty was een goede pass.bertje schreef: ↑ma 04 nov 2024, 07:47
Oa van Crooij wegsturen bij de penalty die hij kreeg, vrij essentieel moment in de wedstrijd. Het is natuurlijk nog verre van perfect he, maar het afschepen als "net een 6je" is weer het andere uiterste. Hij was echt een stuk meer bedrijvig en belangrijk in het spel dan dat hij tot dusver dit seizoen is geweest. En met momenten zie je dan wel dat hij een ongelooflijk goed gevoel heeft voor positie kiezen, wat hij veel vaker moet doen en waar Sandler hem ook voor op z'n flikker gaf.
Logisch. De inzet van Rober kwam tegen de paal. Via de paal bij Ogawa. Dus Rober heeft technisch gezien geen assist gegeven.Gerard Lopez schreef: ↑zo 10 nov 2024, 05:53https://int.soccerway.com/matches/2024/ ... e/4368095/
Carlos moet echt een nummer 10 halen in de winterstop. Liefst met ook iets wat lengte.