Rober zijn positionering leverde ons tegen Zwolle 3 punten op en tegen Fortuna een broodnodige marge van 2. Als hij vaker in de 16 komt (door een betere opbouw van achteruit en meer dreiging van de buitenspelers) is hij een garantie op doelpunten.lentselucht schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:53het collectief was ook niet goed maar om nu te zeggen dat alleen dat de reden is dat robert niet rendeert vind ik wat ver gaan. en ja elke speler rendeert beter als het collectief rendeert maar rober zelf vind ik nou ook niet echt een hoogvlieger en welke positie hij nou eigelijk het best tot zijn recht komt is me ook niet duidelijk, ik vind het een leuke 12e man maar meer ook nietNijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
Die speelt niet goed maar van Crooij zijn kwaliteit ligt toch echt op de vleugels.En daar zit ook een probleem.
Ik denk serieus dat ze in de wintersop een 10 moeten gaan halen.
Rober González
-
- Contacteer:
Re: Rober González
-
- Contacteer:
Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
Die speelt niet goed maar van Crooij zijn kwaliteit ligt toch echt op de vleugels.En daar zit ook een probleem.
(Maar is geloofde ook niet in Mattsson.)
- Bottendaal
- Contacteer:
Rober is uitermate productief, maar als dat wegvalt, voegt hij ook weinig toe. Laat ik het anders zeggen: hij loopt voorop in de vormdip.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
-
- Contacteer:
Dat ben ik met je eens hoor. Meer evenals bij Ogawa vindt ik dat niet helemaal eerlijk. Bedien die jongens en ze zorgen voor goals. Als ze ook nog is voetballend veel toe zouden voegen dan speelde ze niet bij NEC.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:05Rober is uitermate productief, maar als dat wegvalt, voegt hij ook weinig toe. Laat ik het anders zeggen: hij loopt voorop in de vormdip.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Hmm, heb je een punt. Wellicht is 2 van zulke jongens dan teveel van het goede in deze fase waarin de overige 9 de ballen er niet krijgen?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:30Dat ben ik met je eens hoor. Meer evenals bij Ogawa vindt ik dat niet helemaal eerlijk. Bedien die jongens en ze zorgen voor goals. Als ze ook nog is voetballend veel toe zouden voegen dan speelde ze niet bij NEC.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:05Rober is uitermate productief, maar als dat wegvalt, voegt hij ook weinig toe. Laat ik het anders zeggen: hij loopt voorop in de vormdip.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37
Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
-
- Contacteer:
Wellicht wel. En dan zou ik persoonlijk eerder met Ogawa/Shiogai schuiven dan met Rober/Ouaissa. Zeker tegen Heerenveen heb je denk ik meer aan de snelheid/individuele actie van Shiogai dan aan de statische Ogawa.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:34Hmm, heb je een punt. Wellicht is 2 van zulke jongens dan teveel van het goede in deze fase waarin de overige 9 de ballen er niet krijgen?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:30Dat ben ik met je eens hoor. Meer evenals bij Ogawa vindt ik dat niet helemaal eerlijk. Bedien die jongens en ze zorgen voor goals. Als ze ook nog is voetballend veel toe zouden voegen dan speelde ze niet bij NEC.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:05Rober is uitermate productief, maar als dat wegvalt, voegt hij ook weinig toe. Laat ik het anders zeggen: hij loopt voorop in de vormdip.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26
Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.
Ik denk niet dat Shiogai al voldoet anders had Meijer hem wel eerder gebracht bijvoorbeeld tegen Feyenoord toen we 1-0 voor stonden en snelheid konden gebruikenNijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 21:11Wellicht wel. En dan zou ik persoonlijk eerder met Ogawa/Shiogai schuiven dan met Rober/Ouaissa. Zeker tegen Heerenveen heb je denk ik meer aan de snelheid/individuele actie van Shiogai dan aan de statische Ogawa.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:34Hmm, heb je een punt. Wellicht is 2 van zulke jongens dan teveel van het goede in deze fase waarin de overige 9 de ballen er niet krijgen?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:30Dat ben ik met je eens hoor. Meer evenals bij Ogawa vindt ik dat niet helemaal eerlijk. Bedien die jongens en ze zorgen voor goals. Als ze ook nog is voetballend veel toe zouden voegen dan speelde ze niet bij NEC.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:05Rober is uitermate productief, maar als dat wegvalt, voegt hij ook weinig toe. Laat ik het anders zeggen: hij loopt voorop in de vormdip.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.
-
- Contacteer:
met het continue afwezig zijn van sandler komt er van achter niet veel, en met het wegvallen van proper, die ook al niet in goede doen is dit seizoen, hebben we geen middevelder en geen verdediger die fatsoenlijke aanvoer geeft. ik vind het een probleem dat we nu alleen een middevled hebben met mees lasse en normaal sano maar die miste ook al 2 wedstrijden. dat is gewoon tew einig of ik moet een andere optie op het middeveld over het hoofd zien. denk dat daar de schakel ligt in de winterstop, een dynamische middevelder maar het helpt idd niet dat iedereen hopeloos uit vorm lijkt te zijnNijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:20Rober zijn positionering leverde ons tegen Zwolle 3 punten op en tegen Fortuna een broodnodige marge van 2. Als hij vaker in de 16 komt (door een betere opbouw van achteruit en meer dreiging van de buitenspelers) is hij een garantie op doelpunten.lentselucht schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:53het collectief was ook niet goed maar om nu te zeggen dat alleen dat de reden is dat robert niet rendeert vind ik wat ver gaan. en ja elke speler rendeert beter als het collectief rendeert maar rober zelf vind ik nou ook niet echt een hoogvlieger en welke positie hij nou eigelijk het best tot zijn recht komt is me ook niet duidelijk, ik vind het een leuke 12e man maar meer ook nietNijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
Ja. En hij was verantwoordelijk voor meerdere tegengoals door niet mee te verdedigen en 90% van de tijd onzichtbaar en dat als middenvelder. Ik vind hem niks op 10.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
Hij vult de 10 positie (momenteel) soort van in zoals Santos dat deed in ons promotieseizoen. Dat kan, dan moet je er alleen voor zorgen dat de bal snel bij de voorwaartsen komt. Met de stroperige manier van voetballen zoals nu is dat gewoon een drama. Dan moet je óf ervoor kiezen dat Rober zich meer in het spel gaat betrekken (wat hij echt wel kan itt Santos), of een directere manier van spelen hanteren. Ik zou momenteel gezien het beschikbare materiaal en de vorm voor het 2e kiezen persoonlijk.Bottendaal schreef: ↑wo 09 okt 2024, 20:05Rober is uitermate productief, maar als dat wegvalt, voegt hij ook weinig toe. Laat ik het anders zeggen: hij loopt voorop in de vormdip.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:21Dat mag uiteraard. In een slecht draaiend elftal maakte hij al 2 belangrijke goals.DJTEEF! schreef: ↑wo 09 okt 2024, 17:31Ik geloof er niets van.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 09 okt 2024, 15:26Stel 2 buitenspelers op, zorg voor opbouw/voetbal van achteruit en Rober gaat als type Klaassen (lopende 10 die veel in de 16 komt) bij minimaal 12 goals betrokken zijn. Dat Rober niet rendeert in de afgelopen potjes ligt meer aan het collectief dan aan Rober.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:37Ik vind het niet ideaal maar de optie van Rober zal gelicht zijn omdat ze in wellicht hem de nieuwe 10 zagen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Santos vocht overal op het veld duels uit. Rober gaat duels uit de weg.
Als 10? Toen was het ook gewoon een schaduwspits die zich niet met het spel bemoeide maar wel een flink aantal (prachtige) goals maakte. Als spits in de Eredivisie was dat wel een ander verhaal ja.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
DEstijds was Santos de eredivisiespeler die de meeste duels aanging.
In de Eredivisie speelde hij dan ook als spits. In de Eerste Divisie niet, toen was Ars namelijk de spits. Toen was Santos (voornamelijk) een 10 die om Ars heen afvallende ballen in het netje legde. In het begin was hij een verfoeilijkde linksbuiten die alle duels uit de weg ging en er bitter weinig van bakte, tot Limbombe dus links werd gezet, Santos op 10 en Foor als 2e controleur. Toen ging het lopen als een tiet.mschr schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:51DEstijds was Santos de eredivisiespeler die de meeste duels aanging.
- Bottendaal
- Contacteer:
Haha, Santos… de eerste wedstrijd dat hij mee deed dacht ik: die kan er werkelijk helemaal niks van. En dat bleek op scoren na te kloppen.bertje schreef: ↑do 10 okt 2024, 13:19In de Eredivisie speelde hij dan ook als spits. In de Eerste Divisie niet, toen was Ars namelijk de spits. Toen was Santos (voornamelijk) een 10 die om Ars heen afvallende ballen in het netje legde. In het begin was hij een verfoeilijkde linksbuiten die alle duels uit de weg ging en er bitter weinig van bakte, tot Limbombe dus links werd gezet, Santos op 10 en Foor als 2e controleur. Toen ging het lopen als een tiet.mschr schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:51DEstijds was Santos de eredivisiespeler die de meeste duels aanging.
-
- Contacteer:
Klinkt als..Bottendaal schreef: ↑do 10 okt 2024, 18:29Haha, Santos… de eerste wedstrijd dat hij mee deed dacht ik: die kan er werkelijk helemaal niks van. En dat bleek op scoren na te kloppen.bertje schreef: ↑do 10 okt 2024, 13:19In de Eredivisie speelde hij dan ook als spits. In de Eerste Divisie niet, toen was Ars namelijk de spits. Toen was Santos (voornamelijk) een 10 die om Ars heen afvallende ballen in het netje legde. In het begin was hij een verfoeilijkde linksbuiten die alle duels uit de weg ging en er bitter weinig van bakte, tot Limbombe dus links werd gezet, Santos op 10 en Foor als 2e controleur. Toen ging het lopen als een tiet.mschr schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:51DEstijds was Santos de eredivisiespeler die de meeste duels aanging.
- Bottendaal
- Contacteer:
Santos?Nijmegen0413 schreef: ↑do 10 okt 2024, 22:21Klinkt als..Bottendaal schreef: ↑do 10 okt 2024, 18:29Haha, Santos… de eerste wedstrijd dat hij mee deed dacht ik: die kan er werkelijk helemaal niks van. En dat bleek op scoren na te kloppen.bertje schreef: ↑do 10 okt 2024, 13:19In de Eredivisie speelde hij dan ook als spits. In de Eerste Divisie niet, toen was Ars namelijk de spits. Toen was Santos (voornamelijk) een 10 die om Ars heen afvallende ballen in het netje legde. In het begin was hij een verfoeilijkde linksbuiten die alle duels uit de weg ging en er bitter weinig van bakte, tot Limbombe dus links werd gezet, Santos op 10 en Foor als 2e controleur. Toen ging het lopen als een tiet.mschr schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:51DEstijds was Santos de eredivisiespeler die de meeste duels aanging.
Wie was die voetbalanalist die ooit zei dat Santos uiteindelijk nul rendement had? Vaak balverlies en knullig meeverdedigen leverde net zoveel tegendoelpunten als door hem gescoorde goals op of zoiets was het. En veel gescoord dmv penalty's?Bottendaal schreef: ↑do 10 okt 2024, 22:30Santos?Nijmegen0413 schreef: ↑do 10 okt 2024, 22:21Klinkt als..Bottendaal schreef: ↑do 10 okt 2024, 18:29Haha, Santos… de eerste wedstrijd dat hij mee deed dacht ik: die kan er werkelijk helemaal niks van. En dat bleek op scoren na te kloppen.bertje schreef: ↑do 10 okt 2024, 13:19In de Eredivisie speelde hij dan ook als spits. In de Eerste Divisie niet, toen was Ars namelijk de spits. Toen was Santos (voornamelijk) een 10 die om Ars heen afvallende ballen in het netje legde. In het begin was hij een verfoeilijkde linksbuiten die alle duels uit de weg ging en er bitter weinig van bakte, tot Limbombe dus links werd gezet, Santos op 10 en Foor als 2e controleur. Toen ging het lopen als een tiet.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Een idioot? Santos was de extra middenvelder in het seizoen 2015/6, waardoor NEC in de subtop belandde. Totdat Bart van Ingen besloot dat Santos niet meer opgesteld mocht worden omdat Roman een kans moest krijgen…
- Legendario
- Contacteer:
Misschien goed om daar eens een kritisch interview met van Ingen over te houden!
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Legendario schreef: ↑vr 11 okt 2024, 00:08Misschien goed om daar eens een kritisch interview met van Ingen over te houden!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Strak plan! Jij?Legendario schreef: ↑vr 11 okt 2024, 00:08Misschien goed om daar eens een kritisch interview met van Ingen over te houden!
Legendario schreef: ↑vr 11 okt 2024, 00:08Misschien goed om daar eens een kritisch interview met van Ingen over te houden!
Toch zit daar wel een parallel.
In Roman waren toen veel centjes gestopt en daar waren toen bepaalde mensen bang voor hun return on investment.
Ook in Rober zijn nu erg veel centjes gestopt en daar komt sindsdien ook weinig meer uit.
Roman was een prestigeobject van Futuralis. Rober is een buitenkansje. NEC had nooit verwacht dat ze een Spaanse voetballer met scorend vermogen voor pakweg 1,5 miljoen op de kop konden tikken.