Koki Ogawa

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Keizerstad1994
Contacteer:

Re: Koki Ogawa

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik vind het eigenlijk wel een hele fijne spits en zou die optie tot koop dan eigenlijk ook meteen lichten (als die optie een beetje binnen het betamelijke blijft, maar daar ga ik wel vanuit). Het is ook geen makkie hoor, spits van NEC zijn. Dat is onder Rogier Meijer gewoon de voetbalequivalent van een taakstraf.
'Justice knows every mans number'

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

RW1985 schreef:
zo 03 dec 2023, 19:04
E.B schreef:
zo 03 dec 2023, 18:40
mschr schreef:
zo 03 dec 2023, 18:38
Hij werkt hard, maar wat missen we Dost. Ogawa verliest elk kopduel en bij voorzetten staat hij steevast verkeerd.
Hij krijgt soms onbehoorlijke ballen door de lucht. En de 2e helft was Sutalo een rugzak. Hing constant op hem, wat gewoon een overtreding is. De balletje van Hansen was jammer en het is mooi als hij juist dat soort ballen binnen weet te werken.

Het is geen Dost, maar voor ons een prima spits.
Mee eens. En Baas gaf een bal in de eerste helft niet helemaal goed voor. Volgens mij had Koki daar anders in hele goede positie gekomen om te scoren. Plus dat kopballetje + schot op doel. Dat waren ook zo`n beetje alle pogingen op doel van NEC (+ doelpunt Tavsan).

Zo beroerd is deze speler niet.
Ik zie het ook wel zitten in Ogawa alleen heeft ie geen buitenspelers die een bal fatsoenlijk voor geven,Baas werkt hard en kan je niet veel van verwachten als buitenspeler en Hansen die maakt het zichzelf te moeilijk en is in mijn ogen nog helemaal geen Eredivisie basisspeler,die moet nog heel veel leren door wekelijks 20/30 minuten als invaller binnen de lijnen te komen maar tja we hebben niks achter de hand!

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

mschr schreef:
zo 03 dec 2023, 19:23
E.B schreef:
zo 03 dec 2023, 19:15
mschr schreef:
zo 03 dec 2023, 19:13
RW1985 schreef:
zo 03 dec 2023, 19:04
E.B schreef:
zo 03 dec 2023, 18:40
mschr schreef:
zo 03 dec 2023, 18:38
Hij werkt hard, maar wat missen we Dost. Ogawa verliest elk kopduel en bij voorzetten staat hij steevast verkeerd.
Hij krijgt soms onbehoorlijke ballen door de lucht. En de 2e helft was Sutalo een rugzak. Hing constant op hem, wat gewoon een overtreding is. De balletje van Hansen was jammer en het is mooi als hij juist dat soort ballen binnen weet te werken.

Het is geen Dost, maar voor ons een prima spits.
Mee eens. En Baas gaf een bal in de eerste helft niet helemaal goed voor. Volgens mij had Koki daar anders in hele goede positie gekomen om te scoren. Plus dat kopballetje + schot op doel. Dat waren ook zo`n beetje alle pogingen op doel van NEC (+ doelpunt Tavsan).

Zo beroerd is deze speler niet.
Ik zeg niet dat ie beroerd is, maar Dost is veel beter. Wat mij betreft speelt voortaan Rober in de spits.
Ja, ga met een gemiddelde lengte van 1,70 voorin spelen. Elke CV lacht zich kapot.
Daar denken de Roda-verdedigers anders over. Wat heeft Ogawa vandaag gebracht tegen een prutser als Rensch?
Ah Roda is de graadmeter. In dat geval begin dan ook met Olden Larsen en Tavsan. Dat was de succesformule.

Super-Simr
Contacteer:

Bericht door Super-Simr »

Deze jongen werkt echt keihard en hij lijkt mij een leuke vent, maar is dat voldoende om hem definitief over te nemen (voor veel geld)? Ik zie zijn klasse niet. Voor dat geld zijn er denk ik wel betere te krijgen. Waarschijnlijk ook dichter bij huis.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko »

Super-Simr schreef:
zo 10 dec 2023, 10:02
Deze jongen werkt echt keihard en hij lijkt mij een leuke vent, maar is dat voldoende om hem definitief over te nemen (voor veel geld)? Ik zie zijn klasse niet. Voor dat geld zijn er denk ik wel betere te krijgen. Waarschijnlijk ook dichter bij huis.
Ik zie het wel… uitmuntende positionering, super scherp in z’n looplijnen… mist alleen een beetje ritme en krijgt af en toe de ballen net te laat… zeker in wedstrijden waarin NEC hoger kan voetballen (Ogawa op randje 16) kan hij dodelijk zijn…

Als hij gisteren twee keer een pass wel goed had aangenomen had hij twee goals gemaakt, want hij is vrij koelbloedig voor de goal…

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

Super-Simr schreef:
Wie dan?

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

Demtsjenko schreef:
zo 10 dec 2023, 10:17
Super-Simr schreef:
Deze jongen werkt echt keihard en hij lijkt mij een leuke vent, maar is dat voldoende om hem definitief over te nemen (voor veel geld)?
Ik zie zijn klasse niet. Voor dat geld zijn er denk ik wel betere te krijgen. Waarschijnlijk ook dichter bij huis.
Ik zie het wel… uitmuntende positionering, super scherp in z’n looplijnen… mist alleen een beetje ritme en krijgt af en toe de ballen net te laat…
zeker in wedstrijden waarin NEC hoger kan voetballen (Ogawa op randje 16) kan hij dodelijk zijn…

Als hij gisteren twee keer een pass wel goed had aangenomen had hij twee goals gemaakt, want hij is vrij koelbloedig voor de goal…
Waarvan 1x uit randje buitenspel overigens maar we hebben het ook gezien toen Bas Dost in de basis stond, dat er weinig tot geen hoge
voorzetten komen waar kopsterke spitsen in hun sterkte benut kunnen gaan worden terwijl er genoeg ruimte is om die bal er in te pompen.
Alles komt goed !!

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Demtsjenko schreef:
Super-Simr schreef:
Ik zie het wel… uitmuntende positionering, super scherp in z’n looplijnen… mist alleen een beetje ritme en krijgt af en toe de ballen net te laat… zeker in wedstrijden waarin NEC hoger kan voetballen (Ogawa op randje 16) kan hij dodelijk zijn…

Ik zie het ook. Er druipt een bepaalde klasse af. Hij is echt veel slimmer dan menig andere spits. Ook zie je dat hij echt keihard werkt. Het is wel een speler die je moet vinden in en rondom de 16. En als je kijkt krijgt hij daar amper bespeelbare ballen. Als hij wel die ballen daar gaat krijgen, dan gaan er nog vele goaltjes volgen.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Plus dat je denk ik echt de cultuurshock niet moet onderschatten voor zulke spelers. Als hij hier echt gesetteld is en de communicatie beter wordt dan hebben we een spits die nooit verzaakt, scherp is in zijn loopactie en vrij makkelijk een goal maakt. Ik heb al het vertrouwen er in, van mij mag hij vast gelegd worden!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

bertje schreef:
zo 10 dec 2023, 14:02
Plus dat je denk ik echt de cultuurshock niet moet onderschatten voor zulke spelers. Als hij hier echt gesetteld is en de communicatie beter wordt dan hebben we een spits die nooit verzaakt, scherp is in zijn loopactie en vrij makkelijk een goal maakt. Ik heb al het vertrouwen er in, van mij mag hij vast gelegd worden!
:withstupid:

necnmgn
Contacteer:

Bericht door necnmgn »

Polleke schreef:
zo 10 dec 2023, 11:54
Demtsjenko schreef:
Super-Simr schreef:

Ik zie het ook. Er druipt een bepaalde klasse af. Hij is echt veel slimmer dan menig andere spits. Ook zie je dat hij echt keihard werkt. Het is wel een speler die je moet vinden in en rondom de 16. En als je kijkt krijgt hij daar amper bespeelbare ballen. Als hij wel die ballen daar gaat krijgen, dan gaan er nog vele goaltjes volgen.
:withstupid: dat denk ik ook. Hij heeft voor een spits niet de lekkerste buitenspelers om mee te spelen

zoete aardbei
Contacteer:

Bericht door zoete aardbei »

5 ton is 5 ton.En dat is een flink salaris.Maar we hebben nog even de tijd.
Punt is wel dat als je deze jongen vastlegt iedere spits wel weet dat je op de bank komt.
Een type Dost daargelaten.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

We hebben nog de tijd. Maar op basis van wat ik nu heb gezien zou ik hem vastleggen. Zijn loopacties zijn van enorm hoog niveau, zijn goals zijn vrij divers, hij heeft een goede trap en bij vlagen laat hij zien een prima targetmen te zijn. Daarnaast zit het qua mentaliteit ook goed.

Zijn verbeterpunten zitten ‘m in zijn eerste aannamen, maar ik doe is al regelmatig goed en wordt steeds beter. Ik meen mij nog te herinneren dat hij in Enschede een balletje door legde waar men in de studio van onder de indruk was.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Nijmegen0413 schreef:
zo 10 dec 2023, 22:11
We hebben nog de tijd. Maar op basis van wat ik nu heb gezien zou ik hem vastleggen. Zijn loopacties zijn van enorm hoog niveau, zijn goals zijn vrij divers, hij heeft een goede trap en bij vlagen laat hij zien een prima targetmen te zijn. Daarnaast zit het qua mentaliteit ook goed.

Zijn verbeterpunten zitten ‘m in zijn eerste aannamen, maar ik doe is al regelmatig goed en wordt steeds beter. Ik meen mij nog te herinneren dat hij in Enschede een balletje door legde waar men in de studio van onder de indruk was.
Prima analyse :tu:

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! »

Polleke schreef:
ma 11 dec 2023, 00:08
Nijmegen0413 schreef:
zo 10 dec 2023, 22:11

Prima analyse :tu:
Koki is een prima spits voor ons, en ik verwacht dat hij nog beter wordt.

beeros
Contacteer:

Bericht door beeros »

Ik ben nog niet overtuigd. Helemaal als het om een buiten eu salaris gaat.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

beeros schreef:
ma 11 dec 2023, 08:59
Ik inmiddels ook niet meer....wat moet de transfersom gaan worden als we die optie gaan lichten? Weet iemand dat al?
When Wilco talks, people listen!

FC Hilversum
Contacteer:

Bericht door FC Hilversum »

Gerard Lopez schreef:
ma 11 dec 2023, 09:02
beeros schreef:
Ik inmiddels ook niet meer....wat moet de transfersom gaan worden als we die optie gaan lichten? Weet iemand dat al?
Gewoon heel matig, werkt hard maar verder heeft hij niets wasrin hij uitblinkt en is zijn eerste aanname vaak vredelijk

Gerard Lopez
Contacteer:

FC Hilversum schreef:
ma 11 dec 2023, 09:16
Gerard Lopez schreef:
beeros schreef:
Gewoon heel matig, werkt hard maar verder heeft hij niets wasrin hij uitblinkt en is zijn eerste aanname vaak vredelijk
Tweebenig en een strak schot...daarin blinkt ie toch wel uit. Maar de rest neutraliseert dat helaas.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

FC Hilversum schreef:
Gerard Lopez schreef:
beeros schreef:
Vredelijk. Is dat een combinatie van vreselijk en redelijk? Dus eigenlijk niet matig maar ook niet slecht? Er tussenin. Ik vind het wel een mooi nieuw woord voor in de Dikke van Dale :biggrin: :tu:

Gerard Lopez
Contacteer:

E.B schreef:
ma 11 dec 2023, 09:20
FC Hilversum schreef:
Gerard Lopez schreef:
beeros schreef:
Vredelijk. Is dat een combinatie van vreselijk en redelijk? Dus eigenlijk niet matig maar ook niet slecht? Er tussenin. Ik vind het wel een mooi nieuw woord voor in de Dikke van Dale :biggrin: :tu:
Ik denk dat ie meer iets van pacifistisch bedoelt ofzo.

beeros
Contacteer:

Bericht door beeros »

Gerard Lopez schreef:
ma 11 dec 2023, 09:18
FC Hilversum schreef:
Gerard Lopez schreef:
beeros schreef:
Tweebenig en een strak schot...daarin blinkt ie toch wel uit. Maar de rest neutraliseert dat helaas.
Ik schrijf hem ook nog niet af hoor. Maar tot nu toe komt hij zo weinig in het spel voor.

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Prima spits, die komt er wel!
Geef nog even de tijd, je ziet de potentie.

Of hebben we liever weer Dimata, Marques, Bony, Akman, Janga, Baeten, Velikonja etc?

Mcel
Contacteer:

Bericht door Mcel »

beeros schreef:
ma 11 dec 2023, 10:24
Gerard Lopez schreef:
ma 11 dec 2023, 09:18
FC Hilversum schreef:
Gerard Lopez schreef:
beeros schreef:
Ik schrijf hem ook nog niet af hoor. Maar tot nu toe komt hij zo weinig in het spel voor.
Laat hem maar eens een paar wedstrijden met Hansen en Tavsan spelen. Spelers die na een individuele actie wél de bal de 16 meter in krijgen. Dan is het een kwestie van gewenning, elkaar aanvoelen en automatismen. Ik denk dat we met die voorhoede een heel eind komen en dat Ogawa dan een prima spits blijkt.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

Panucci schreef:
ma 11 dec 2023, 10:39
Prima spits, die komt er wel!
Geef nog even de tijd, je ziet de potentie.

Of hebben we liever weer Dimata, Marques, Bony, Akman, Janga, Baeten, Velikonja etc?
:withstupid: En als ik zie wat er bij andere clubs loopt. De spitspositie is gewoon heel lastig. Zelfs een Sparta heeft Lauritsen die vorig seizoen op 12 doelpunten eindigde en nu halverwege de competitie op 3 doelpunten staat (en alles nagenoeg speelt). Doelpunten zijn niet zomaar een garantie. Koki staat overigens op 4 doelpunten met aanzienlijk wat minder speelminuten. Maar er zit wel meer in hem.

Plaats reactie