Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij bij alle clubs in het rechterrijtje gewoon een basisplek zou hebbenzoete aardbei schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:35Het punt is dat deze jongen op geen enkele positie uitblinkt.Waar moet hij naartoe dan?Nijmegen0413 schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:24Er valt geen pijl op te trekken. De ene keer passeert hij tegenstanders als pionnen en de andere keer trapt hij vooral zelf in zijn eigen schijnbewegingen. Maar altijd hard werken, multi inzetbaar en een enorme gun factor. Leuk ventje en perfect om als 13e/14e man erbij te houden. Echter zou ik als Baas zijnde lekker naar een club gaan waar hij onbetwist basisspeler is.
Youri Baas
Re: Youri Baas
-
- Contacteer:
Baas kan een onbetwiste basisspeler worden bij een club die met wingbacks speelt.zoete aardbei schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:35Het punt is dat deze jongen op geen enkele positie uitblinkt.Waar moet hij naartoe dan?Nijmegen0413 schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:24Er valt geen pijl op te trekken. De ene keer passeert hij tegenstanders als pionnen en de andere keer trapt hij vooral zelf in zijn eigen schijnbewegingen. Maar altijd hard werken, multi inzetbaar en een enorme gun factor. Leuk ventje en perfect om als 13e/14e man erbij te houden. Echter zou ik als Baas zijnde lekker naar een club gaan waar hij onbetwist basisspeler is.
We moeten in de breedte blijven denken en dan is hij heel zinvol. Kan op meerdere posities, werkt hard, je kunt met hem het spel omzetten.
-
- Contacteer:
Ik geloof er niks van.Het is een dramatische back.Links op het midden/ teruggetrokken flankspeler vult hij het redelijk in.En hij heeft door de Ajax opleiding een goede basistechniek.Ayub schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:39Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij bij alle clubs in het rechterrijtje gewoon een basisplek zou hebbenzoete aardbei schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:35Het punt is dat deze jongen op geen enkele positie uitblinkt.Waar moet hij naartoe dan?Nijmegen0413 schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:24Er valt geen pijl op te trekken. De ene keer passeert hij tegenstanders als pionnen en de andere keer trapt hij vooral zelf in zijn eigen schijnbewegingen. Maar altijd hard werken, multi inzetbaar en een enorme gun factor. Leuk ventje en perfect om als 13e/14e man erbij te houden. Echter zou ik als Baas zijnde lekker naar een club gaan waar hij onbetwist basisspeler is.
Hij was een aantal keer (begin van het seizoen) dramatisch als back. Maar daarna heeft hij Verdonk een aantal keer meer dan prima vervangen. En hij kan ook als wingback of linkshalf spelen. Veel beters loopt er bij die clubs niet hoorzoete aardbei schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:48Ik geloof er niks van.Het is een dramatische back.Links op het midden/ teruggetrokken flankspeler vult hij het redelijk in.En hij heeft door de Ajax opleiding een goede basistechniek.Ayub schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:39Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij bij alle clubs in het rechterrijtje gewoon een basisplek zou hebbenzoete aardbei schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:35Het punt is dat deze jongen op geen enkele positie uitblinkt.Waar moet hij naartoe dan?Nijmegen0413 schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:24Er valt geen pijl op te trekken. De ene keer passeert hij tegenstanders als pionnen en de andere keer trapt hij vooral zelf in zijn eigen schijnbewegingen. Maar altijd hard werken, multi inzetbaar en een enorme gun factor. Leuk ventje en perfect om als 13e/14e man erbij te houden. Echter zou ik als Baas zijnde lekker naar een club gaan waar hij onbetwist basisspeler is.
-
- Contacteer:
Op dit moment wellicht.
Maar Aalbers heeft de boel op de Eendracht eens goed bekeken.
Als je als NEC zijnde standaard rond de 8e plek wil spelen moet een type Baas gewoon uit de jeugd komen.
Maar als we die nu niet hebben is Baas een prima oplossing.zoete aardbei schreef: ↑za 30 mar 2024, 20:50Op dit moment wellicht.
Maar Aalbers heeft de boel op de Eendracht eens goed bekeken.
Als je als NEC zijnde standaard rond de 8e plek wil spelen moet een type Baas gewoon uit de jeugd komen.
Prima wedstrijd. Was soms niet van de bal te zetten. Speelde veel beter dan in de thuiswedstrijd tegen Ajax.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Variant met Baas vandaag lijkt me uitstekend voor de bekerfinale. Kan je na een uur nog steeds Rober/Hansen/Yvandro brengen mocht het nodig zijn.
'Justice knows every mans number'
-
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hansen is niet fit om minuten te makenKeizerstad1994 schreef: ↑za 30 mar 2024, 22:18Variant met Baas vandaag lijkt me uitstekend voor de bekerfinale. Kan je na een uur nog steeds Rober/Hansen/Yvandro brengen mocht het nodig zijn.
When Wilco talks, people listen!
Na de wissel van Schöne werd ie aan de rechterkant neergezet omdat Dest aanvallend een groter gevaar was dan Teze. En ook daar deed hij het prima. Ideaal dat hij dat ook kan.
Top gozer!

Mag volgens berichten vertrekken bij Ajax. Wat mij betreft een prima speler om erbij te halen heb namelijk ook nog wel het idee dat er wat rek in zit.

- Keizerstad1994
- Contacteer:

Als hij weg mag denk ik dat ze er geen prijskaartje aan gaan hangen?Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:58Maar ook hier geldt natuurlijk weer voor dat het prijsafhankelijk is. Voor een ton of 4-5 prima, maar richting het miljoen nooit doen. Denk alleen dat Ajax er meer voor wilt hebben. Eventueel nog jaartje huren met optie tot koop.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ik zie niet in waarom niet. Hij mag weg bij Ajax maar vertegenwoordigd om meerdere redenen wel een bepaalde waarde. Ajax-opleiding doorlopen, minuten in het eerste gemaakt, international voor Jong Oranje en nog een leeftijd waarop hij door kan groeien. Vrees dat het wishfull thinking is om te denken dat Ajax hem voor een appel en een ei laat gaan. Misschien kan je er een deal voor 4-5 ton plus flink doorverkooppercentage voor sluiten, maar Ajax kan hier ook zomaar lachend 1,5-2 miljoen voor vragen.E.B schreef: ↑wo 24 apr 2024, 09:02Als hij weg mag denk ik dat ze er geen prijskaartje aan gaan hangen?Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:58Maar ook hier geldt natuurlijk weer voor dat het prijsafhankelijk is. Voor een ton of 4-5 prima, maar richting het miljoen nooit doen. Denk alleen dat Ajax er meer voor wilt hebben. Eventueel nog jaartje huren met optie tot koop.
Hij heeft zich wel prima ontwikkeldnecnmgn schreef: ↑wo 24 apr 2024, 09:15prima speler om in je selectie te hebben op dit moment nog een ideale 12-13e man, op den duur mogelijk een prima eredivisiespeler!

-
- Contacteer:
Ik droom ook wel eens van chantal janssen maar moet ook genoegen nemen met mijn huidige vrouw.
Lekker hier houden als dat bericht hierboven van "beeros" waar is.
FC Hilversum schreef: ↑wo 24 apr 2024, 10:29Ik droom ook wel eens van chantal janssen maar moet ook genoegen nemen met mijn huidige vrouw.