One trick pony? En welke trick is dat?zoete aardbei schreef: ↑vr 03 jan 2025, 13:32totale mispeer,one trick pony.Jammer dat een Oss geen cent te makken heeft om in ieder geval een deel van zijn salaris op te hoesten.
Zijn marktwaarde is in een half jaar gehalveerd.En we zitten er ,met een beetje pech,nog 3 jaar aan vast.
Lars Olden Larsen
Re: Lars Olden Larsen
- svenniessee
- Contacteer:
Toch wel het balletje terug, als we de Larsen terug krijgen van voor zijn huur periode.illestyl schreef: ↑vr 03 jan 2025, 13:59One trick pony? En welke trick is dat?zoete aardbei schreef: ↑vr 03 jan 2025, 13:32totale mispeer,one trick pony.Jammer dat een Oss geen cent te makken heeft om in ieder geval een deel van zijn salaris op te hoesten.
Zijn marktwaarde is in een half jaar gehalveerd.En we zitten er ,met een beetje pech,nog 3 jaar aan vast.
Laten we eerlijk zijn, sinds zijn vertrek is het bergafwaarts gegaan
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik zou écht van de waterpijp afblijven Burp.
Dan past ie precies in het spel/plan van Meijer!svenniessee schreef: ↑vr 03 jan 2025, 14:24Toch wel het balletje terug, als we de Larsen terug krijgen van voor zijn huur periode.illestyl schreef: ↑vr 03 jan 2025, 13:59One trick pony? En welke trick is dat?zoete aardbei schreef: ↑vr 03 jan 2025, 13:32totale mispeer,one trick pony.Jammer dat een Oss geen cent te makken heeft om in ieder geval een deel van zijn salaris op te hoesten.
https://bkhacken.se/nyhet/lars-olden-la ... erlanderna
Als ik dit goed interpreteer vonden ze het vooral te duur om die optie te lichten.
Als ik dit goed interpreteer vonden ze het vooral te duur om die optie te lichten.
Zou kunnen, maar dat is niet uit het artikel op te maken. Het zijn vooral beleefde frases, als “het is een aardige kerel”, “we blijven hem volgen”. Hij heeft ons geholpen in moeilijke tijden…burp schreef: ↑ma 06 jan 2025, 22:59https://bkhacken.se/nyhet/lars-olden-la ... erlanderna
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Het zou wel prachtig zijn als het toch ineens zou gaan lopen bij deze jongen. Vooral ook als je dat interview ziet bij Omroep Gelderland, helemaal in het Nederlands. Zou 't hem enorm gunnen.
Eens een
'er, altijd een
'er

- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
- De Kletskop
- Contacteer:
Bij lol kun je het gerust uitsluiten hoor.Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Tja… ik heb aan het begin van het seizoen aangeven dat Olden Larsen gaat vlammen dit seizoen… kan nog steeds…
-
- Contacteer:
zelfs bij zijn vertrouwde oude club bakte hij er bijzonder weinig van. Je verlies pakken en contract verscheuren ,dan is hij vrij om te voetballen waar hij wil.De grootste miskoop van de afgelopen jaren.
Er zijn nul aanwijzingen dat het nu wel zou lukken ondanks die constante idiote vergelijking met Mattsson.
Er zijn nul aanwijzingen dat het nu wel zou lukken ondanks die constante idiote vergelijking met Mattsson.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
De enige manier hoe LOL nog kan gaan vlammen dit seizoen is als het in z'n vrije tijd een pyromaan blijkt te zijnDemtsjenko schreef: ↑za 18 jan 2025, 14:17Tja… ik heb aan het begin van het seizoen aangeven dat Olden Larsen gaat vlammen dit seizoen… kan nog steeds…
When Wilco talks, people listen!
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Bij Mattsson kon je al redelijk snel zien dat hij best kon ballen, maar dat hij niet op de juiste plek gebruikt werd (linksbuiten).Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ik zag vooral iemand die iedere bal verloor.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:09Bij Mattsson kon je al redelijk snel zien dat hij best kon ballen, maar dat hij niet op de juiste plek gebruikt werd (linksbuiten).Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
Bij LOL heb ik ook niks kunnen ontdekken waar hij goed in zou zijn behalve dat hij volgens mij een redelijk goede trap heeft.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Dan kan hij mooi nieuwe lampjes indraaien voor de lichtmasten.
- jackkreta
- Contacteer:
Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 17:27Dan kan hij mooi nieuwe lampjes indraaien voor de lichtmasten.

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Beetje negatief.... je kan zeggen van deze gozer wat je wilt.. dat hij het niet waarmaakt etc. Maar niet dat hij verzaakt, en dat is een belangrijk onderdeel. Het is het verschil tussen of je iemand respecteert als speler of niet.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 17:27Dan kan hij mooi nieuwe lampjes indraaien voor de lichtmasten.
Volgens mij viel dat mee. Je zag dat hij bepaalde kwaliteiten had en die boden mij toen ook hoop dat het eruit zou komen, maar de keren dat hij wel op 10 speelde waren heel vaak ook heel heel matig. Dat toen al duidelijk was dat hij op de verkeerde plek gebruikt werd lijkt me een anachronisme. Het lag ook voor een groot deel aan fysieke kracht, het tempo en als gevolg daarvan het vermogen om overzicht te houden. Die aanpassing heeft veel tijd gekost.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:09Bij Mattsson kon je al redelijk snel zien dat hij best kon ballen, maar dat hij niet op de juiste plek gebruikt werd (linksbuiten).Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Lees wat pagina’s terug van zijn eerste 2 seizoenen uit zijn topic, dan weet je hoe we over hem dachtetn.Gijscoman schreef: ↑za 18 jan 2025, 23:08Volgens mij viel dat mee. Je zag dat hij bepaalde kwaliteiten had en die boden mij toen ook hoop dat het eruit zou komen, maar de keren dat hij wel op 10 speelde waren heel vaak ook heel heel matig. Dat toen al duidelijk was dat hij op de verkeerde plek gebruikt werd lijkt me een anachronisme. Het lag ook voor een groot deel aan fysieke kracht, het tempo en als gevolg daarvan het vermogen om overzicht te houden. Die aanpassing heeft veel tijd gekost.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:09Bij Mattsson kon je al redelijk snel zien dat hij best kon ballen, maar dat hij niet op de juiste plek gebruikt werd (linksbuiten).Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
Waar dan? Heeft ie hem in de schuur verstopt? Haal hem eruit. Ik wil die trap zien.Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:32Ik zag vooral iemand die iedere bal verloor.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:09Bij Mattsson kon je al redelijk snel zien dat hij best kon ballen, maar dat hij niet op de juiste plek gebruikt werd (linksbuiten).Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
Bij LOL heb ik ook niks kunnen ontdekken waar hij goed in zou zijn behalve dat hij volgens mij een redelijk goede trap heeft.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Als ie niet naast de bal maait heeft ie een redelijke trap. Al komt dat slechts in 50% van de gevallen voor dusmschr schreef: ↑zo 19 jan 2025, 07:46Waar dan? Heeft ie hem in de schuur verstopt? Haal hem eruit. Ik wil die trap zien.Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:32Ik zag vooral iemand die iedere bal verloor.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 16:09Bij Mattsson kon je al redelijk snel zien dat hij best kon ballen, maar dat hij niet op de juiste plek gebruikt werd (linksbuiten).Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:55Na het laatste half jaar van Mattsson sluit ik echt helemaal niks meer uit.Mark Ariaans schreef: ↑za 18 jan 2025, 10:31Tja, het zou ook prachtig zijn om NEC de champions league te zien winnen. Helaas ontbreken daar, net als bij LOL, wat randvoorwaarden voor. In het geval van LOL is dat voetballend vermogen.
When Wilco talks, people listen!