Lars Olden Larsen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
jallah
Contacteer:

Re: Lars Olden Larsen

Bericht door jallah »

RW1985 schreef:
vr 01 mar 2024, 22:38
Gijscoman schreef:
vr 01 mar 2024, 22:20
Heel fijn voor hem dat hij scoort! Viel de laatste wedstrijden al steeds beter in. Hopelijk kan hij die lijn doorzetten!
:withstupid:

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! »

RW1985 schreef:
Gijscoman schreef:
Heel fijn voor hem dat hij scoort! Viel de laatste wedstrijden al steeds beter in. Hopelijk kan hij die lijn doorzetten!

BertNEC
Contacteer:

Bericht door BertNEC »

DJTEEF! schreef:
vr 01 mar 2024, 23:11
RW1985 schreef:
Gijscoman schreef:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

:lol:
When Wilco talks, people listen!

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

En hij doet zijn best om Nederlands te praten :hail:

Strooper
Contacteer:

Bericht door Strooper »

De ketchupfles is open.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

De nieuwe Mattsson! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Strooper schreef:
za 02 mar 2024, 00:21
De ketchupfles is open.
En meer zit er niet in.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

mschr schreef:
za 02 mar 2024, 06:12
Strooper schreef:
De ketchupfles is open.
En meer zit er niet in.
Bij jou zit er mosterd in. Vooraf roepen dat we kansloos zijn tegen Volendam, geen scorend vermogen hebben en als we 3-0 voorstaan draait snel je mening. Dat is mosterd na de maaltijd.

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen »

mschr schreef:
za 02 mar 2024, 06:12
Strooper schreef:
De ketchupfles is open.
En meer zit er niet in.
Jawel hoor, er zit nog meer in de fles. In het begin kwam het er zeer stroperig uit en nu gaat het ook nog niet superhard. Maar er komt al meer uit. Straks gaat ie heel misschien nog met de kop scoren ook. Het is lente en bij dit NEC blijkt steeds meer mogelijk.......

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Fijn voor hem dat het account is geopend. Hopelijk volgen er meer. In zijn spel zat ook een duidelijke stijgende lijn. Hij gaat zijn waarde zeker nog hebben.

jetipo
Contacteer:

Bericht door jetipo »

8 maanden in Nederland en hij kan al in het Nederlands geïnterviewd worden. Dat zegt ook wel iets over zijn mentaliteit. 👍

https://youtu.be/TjDNCfyQGrc?si=FwQNzi4Baus-7Ql4
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

Leuke kerel en een goede goal. Het is hem gegund.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

jetipo schreef:
za 02 mar 2024, 09:53
8 maanden in Nederland en hij kan al in het Nederlands geïnterviewd worden. Dat zegt ook wel iets over zijn mentaliteit. 👍

https://youtu.be/TjDNCfyQGrc?si=FwQNzi4Baus-7Ql4
Dat doet hij goed. Over het algemeen kunnen Denen, Noren etc. best snel Nederlands. Zitten aardig wat overeenkomsten in. Maar het is ook geen domme jongen volgens mij wat ik uit een eerder interview begreep.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Heel leuk voor die jongen, hopelijk is de schroom er een beetje af en kan hij nog echt waarde gaan vertegenwoordigen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko »

Knap hoor zo snel Nederlands begrijpen en zelfs al redelijk kunnen spreken. Toont ook een bepaalde gedrevenheid…

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

Demtsjenko schreef:
za 02 mar 2024, 22:52
Knap hoor zo snel Nederlands begrijpen en zelfs al redelijk kunnen spreken. Toont ook een bepaalde gedrevenheid…
When Wilco talks, people listen!

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

UZZEL
SERVICE
Amateurvoetbal
Vitesse
NEC
De Graafschap
Regiosport
Nederlands voetbal
Voetbalcenter
Meer sport
Wielrennen
Vechtsport
esports
Lars Olden Larsen viert zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam op bijzondere wijze.
PREMIUM
Lars Olden Larsen viert zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam op bijzondere wijze. © Broer van den Boom
Olden Larsen eindelijk op zijn knieën na eerste goal voor NEC: ‘Ik ben een speler die tijd nodig heeft’
Lars Olden Larsen krabbelt omhoog na een zwaar eerste half jaar bij NEC. De Noorse aanvaller heeft flink wat geduld moeten betrachten om voor het eerst zijn nieuwe goal celebration tentoon te stellen. ‘Er viel een last van mijn schouders.’

Jeroen Bijma 05-03-24, 20:04 Laatste update: 18:12
1 REACTIE
Hij vroeg in december tijdens de winterstop zijn vriendin ten huwelijk in Noorwegen. Nadat zij ‘ja’ zei, spraken ze af dat hij zijn eerstvolgende doelpunt voor NEC zou vieren door op zijn knieën te gaan. Daar was het een tijdje wachten op, maar afgelopen vrijdag was het raak voor Lars Olden Larsen. Als invaller maakte de 25-jarige buitenspeler tegen FC Volendam (2-5-zege) zijn eerste doelpunt voor zijn huidige werkgever.

,,Er viel bij dat doelpunt een last van mijn schouders”, zegt Olden Larsen. ,,De eerste seizoenshelft was moeilijk voor mij. Sinds de winterstop voel ik me stukken beter. Misschien komt dat wel doordat ik inmiddels verloofd ben. Blijkbaar zorgt de liefde er ook voor dat je beter gaat voetballen, haha. Het geluk lacht me momenteel in elk geval toe.”

Olden Larsen worstelde met zichzelf in de eerste seizoenshelft. De dribbelaar was in niets de speler die met vele doelpunten en assists gedurende de anderhalf jaar dat hij er actief was BK Häcken in hielp aan de Zweedse landstitel en de beker. En dat terwijl NEC afgelopen zomer een behoorlijke transfersom (naar verluidt ruim drie ton) voor hem neertelde.

Wil je elke week Het beste van de Gelderlander (Premium) nieuwsbrief ontvangen via e-mail?

Tekst gaat verder onder de foto

Lars Olden Larsen legt aan voor zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam.
Lars Olden Larsen legt aan voor zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam. © ANP
,,Die druk heb ik nooit gevoeld. Ook in Zweden had ik het lastig in het begin. Ik ben een speler die tijd nodig heeft. Al hoopte ook ik natuurlijk dat ik mezelf meer zou kunnen laten zien dan ik tot dusver heb gedaan. Ik dacht in de eerste maanden te veel na in het veld, wilde zo graag belangrijk zijn en vooral geen fouten maken. Nu focus ik me op de dingen die ik goed kan. Ik durf meer acties te maken en schiet meer op doel.”

Dat Olden Larsen nog niet van al te veel waarde heeft kunnen zijn voor NEC, is nooit af te zien geweest van zijn gemoedstoestand. De voormalig jeugdinternational van Noorwegen werkt zich elke keer een slag in de rondte op de training, springt als een van de eerste spelers van de bank als een ploeggenoot scoort en doet ook buiten het veld zijn best om te socializen.

,,Ik heb een open karakter. Ik hou ervan om met alle spelers een babbeltje te maken. Ik vind het leuk om hen bij mij thuis uit te nodigen en voor hen te koken. Ik heb nog geen klachten gehoord, dus volgens mij zijn ze allemaal wel tevreden over wat ik voor ze bereid. Het is ook een goede manier om steeds beter Nederlands te leren. Al die dingen helpen om je te settelen in een nieuw land.”

Ik heb nooit getwijfeld of NEC te hoog gegrepen voor mij is
Lars Olden Larsen, Speler NEC
Het moet ertoe leiden dat Olden Larsen alsnog de verwachtingen waarmaakt bij NEC. Hij kampt wel met hevige concurrentie, want Sontje Hansen, Kodai Sano, Rober Gonzalez en Yvandro Borges Sanches staan op dit moment boven hem in de pikorde. In zijn laatste vijf wedstrijden speelde Olden Larsen telkens niet langer dan een kwartier.

,,Ik had heel makkelijk de handdoek in de ring kunnen gooien en weer terug te gaan naar Noorwegen in een vertrouwde omgeving. Maar ik ben geen opgever. Ik wil als speler en als persoon groeien. Ik ben in mijn hele carrière al een soort van diesel geweest. In het begin gaat het vaak wat moeizamer, maar stap voor stap werk ik mij omhoog. Als ik op deze voet door blijf gaan, komen er mooie dingen aan.”

,,Ik heb nooit getwijfeld of NEC te hoog gegrepen voor mij is. Ik was er op jonge leeftijd van overtuigd dat de eredivisie een goede competitie voor mij zou zijn en dat ben ik nog steeds. Ik voel me thuis in Nijmegen. Hopelijk komt mijn vriendin, zij is in Noorwegen aan het afstuderen als verpleegkundige, volgend jaar deze kant op en dan valt alles op zijn plek.”
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen »

jackkreta schreef:
wo 06 mar 2024, 22:26
UZZEL
SERVICE
Amateurvoetbal
Vitesse
NEC
De Graafschap
Regiosport
Nederlands voetbal
Voetbalcenter
Meer sport
Wielrennen
Vechtsport
esports
Lars Olden Larsen viert zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam op bijzondere wijze.
PREMIUM
Lars Olden Larsen viert zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam op bijzondere wijze. © Broer van den Boom
Olden Larsen eindelijk op zijn knieën na eerste goal voor NEC: ‘Ik ben een speler die tijd nodig heeft’
Lars Olden Larsen krabbelt omhoog na een zwaar eerste half jaar bij NEC. De Noorse aanvaller heeft flink wat geduld moeten betrachten om voor het eerst zijn nieuwe goal celebration tentoon te stellen. ‘Er viel een last van mijn schouders.’

Jeroen Bijma 05-03-24, 20:04 Laatste update: 18:12
1 REACTIE
Hij vroeg in december tijdens de winterstop zijn vriendin ten huwelijk in Noorwegen. Nadat zij ‘ja’ zei, spraken ze af dat hij zijn eerstvolgende doelpunt voor NEC zou vieren door op zijn knieën te gaan. Daar was het een tijdje wachten op, maar afgelopen vrijdag was het raak voor Lars Olden Larsen. Als invaller maakte de 25-jarige buitenspeler tegen FC Volendam (2-5-zege) zijn eerste doelpunt voor zijn huidige werkgever.

,,Er viel bij dat doelpunt een last van mijn schouders”, zegt Olden Larsen. ,,De eerste seizoenshelft was moeilijk voor mij. Sinds de winterstop voel ik me stukken beter. Misschien komt dat wel doordat ik inmiddels verloofd ben. Blijkbaar zorgt de liefde er ook voor dat je beter gaat voetballen, haha. Het geluk lacht me momenteel in elk geval toe.”

Olden Larsen worstelde met zichzelf in de eerste seizoenshelft. De dribbelaar was in niets de speler die met vele doelpunten en assists gedurende de anderhalf jaar dat hij er actief was BK Häcken in hielp aan de Zweedse landstitel en de beker. En dat terwijl NEC afgelopen zomer een behoorlijke transfersom (naar verluidt ruim drie ton) voor hem neertelde.

Wil je elke week Het beste van de Gelderlander (Premium) nieuwsbrief ontvangen via e-mail?

Tekst gaat verder onder de foto

Lars Olden Larsen legt aan voor zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam.
Lars Olden Larsen legt aan voor zijn doelpunt voor NEC tegen FC Volendam. © ANP
,,Die druk heb ik nooit gevoeld. Ook in Zweden had ik het lastig in het begin. Ik ben een speler die tijd nodig heeft. Al hoopte ook ik natuurlijk dat ik mezelf meer zou kunnen laten zien dan ik tot dusver heb gedaan. Ik dacht in de eerste maanden te veel na in het veld, wilde zo graag belangrijk zijn en vooral geen fouten maken. Nu focus ik me op de dingen die ik goed kan. Ik durf meer acties te maken en schiet meer op doel.”

Dat Olden Larsen nog niet van al te veel waarde heeft kunnen zijn voor NEC, is nooit af te zien geweest van zijn gemoedstoestand. De voormalig jeugdinternational van Noorwegen werkt zich elke keer een slag in de rondte op de training, springt als een van de eerste spelers van de bank als een ploeggenoot scoort en doet ook buiten het veld zijn best om te socializen.

,,Ik heb een open karakter. Ik hou ervan om met alle spelers een babbeltje te maken. Ik vind het leuk om hen bij mij thuis uit te nodigen en voor hen te koken. Ik heb nog geen klachten gehoord, dus volgens mij zijn ze allemaal wel tevreden over wat ik voor ze bereid. Het is ook een goede manier om steeds beter Nederlands te leren. Al die dingen helpen om je te settelen in een nieuw land.”

Ik heb nooit getwijfeld of NEC te hoog gegrepen voor mij is
Lars Olden Larsen, Speler NEC
Het moet ertoe leiden dat Olden Larsen alsnog de verwachtingen waarmaakt bij NEC. Hij kampt wel met hevige concurrentie, want Sontje Hansen, Kodai Sano, Rober Gonzalez en Yvandro Borges Sanches staan op dit moment boven hem in de pikorde. In zijn laatste vijf wedstrijden speelde Olden Larsen telkens niet langer dan een kwartier.

,,Ik had heel makkelijk de handdoek in de ring kunnen gooien en weer terug te gaan naar Noorwegen in een vertrouwde omgeving. Maar ik ben geen opgever. Ik wil als speler en als persoon groeien. Ik ben in mijn hele carrière al een soort van diesel geweest. In het begin gaat het vaak wat moeizamer, maar stap voor stap werk ik mij omhoog. Als ik op deze voet door blijf gaan, komen er mooie dingen aan.”

,,Ik heb nooit getwijfeld of NEC te hoog gegrepen voor mij is. Ik was er op jonge leeftijd van overtuigd dat de eredivisie een goede competitie voor mij zou zijn en dat ben ik nog steeds. Ik voel me thuis in Nijmegen. Hopelijk komt mijn vriendin, zij is in Noorwegen aan het afstuderen als verpleegkundige, volgend jaar deze kant op en dan valt alles op zijn plek.”
Uit dit interview: 'Hij dacht de eerste maanden teveel na in het veld'. ....tja, dat kun je inderdaad beter niet doen als topsporter. Je moet intuïtief spelen, vooral op beslissende momenten maar in feite altijd. Speler moet ervoor zorgen dat hij in een flow komt. Ik kan me helemaal voorstellen hoe Lars bij een grote kans op een kopgoal net een fractie te lang nadenkt: zal ik hem zus raken of zo? Dan raakt hij de bal net verkeerd en hup, weg kans! Heeft natuurlijk alles met het koppie te maken. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter.

DR
Contacteer:

Bericht door DR »

Bij zijn doelpunt zie je toch duidelijk dat hij nog even kijkt en nadenkt en netjes plaatst ipv wild in te schieten.

n23
Contacteer:

Bericht door n23 »

Op een of andere manier heb ik toch vertrouwen dat het wel goed komt voor Lars bij NEC. Lijkt een goede mindset te hebben in ieder geval.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

n23 schreef:
vr 08 mar 2024, 11:27
Op een of andere manier heb ik toch vertrouwen dat het wel goed komt voor Lars bij NEC. Lijkt een goede mindset te hebben in ieder geval.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

n23 schreef:
Alleen jammer dat ie niet kan voetballen. Komt geen tegenstander voorbij, heeft een matig schot, kan niet koppen en zijn passing is ook niet best.

TT
Contacteer:

Bericht door TT »

mschr schreef:
vr 08 mar 2024, 15:50
n23 schreef:
Alleen jammer dat ie niet kan voetballen. Komt geen tegenstander voorbij, heeft een matig schot, kan niet koppen en zijn passing is ook niet best.
Dat zei je ook over Sano volgens mij, dus er is nog enige hoop

VakkieR
Contacteer:

Bericht door VakkieR »

TT schreef:
vr 08 mar 2024, 16:16
mschr schreef:
vr 08 mar 2024, 15:50
n23 schreef:
Dat zei je ook over Sano volgens mij, dus er is nog enige hoop

Dat gold ook voor Mattsson, dus Lars wordt voor een recordbedrag verkocht over een jaar.

Plaats reactie