Ik zal er volgende keer (bijna) voor zetten. Feit blijft wel dat hoedemakers de kar niet kan trekken als het minder loopt , dan is hij meestal de meest waardeloze voetballer die er tussen loopt. De pieken en dalen zijn gewoon te hoog bij hem
Mees Hoedemakers
Re: Mees Hoedemakers
Dit was gewoon echt ondermaats, tempo te laag en zo slordig en ongeconcentreerd..
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Hoedemakers heb je gewoon niet zo heel veel aan tegen team die minder zijn.
Maar mocht iedereen fit blijven staat Proper de rest van het seizoen op zijn plek en hebben we met Hoedemakers een hele goede invaller op de bank zitten.
-
- Contacteer:
Heel goede invaller? Hoe kom je daar nou weer bij? Laat zich constant aftroeven, iedere tweede bal wordt ingeleverd. Hij kan niet opbouwen, heeft bijzonder weinig voetbalgogme en die afstandsschoten zijn steeds afzwaaiers of vliegen hoog de tribunes in. Mees kan hooguit enigszins nuttig meehobbelen in een wedstrijd die NEC al lang in de tas heeft. Heel opgelucht ben ik dat Dirk terug is en ik hoop van harte dat hij heel blijft. Mees mag hooguit derde keus zijn op deze positie want hij is een parodie op een Eredivisie-voetballer. Zou niet misstaan bij de hoofdklasse amateurs.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 10 nov 2024, 06:52Hoedemakers heb je gewoon niet zo heel veel aan tegen team die minder zijn.
Maar mocht iedereen fit blijven staat Proper de rest van het seizoen op zijn plek en hebben we met Hoedemakers een hele goede invaller op de bank zitten.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Was afgelopen seizoen die laatste 15 wedstrijd een van onze betere spelers.Boer Janssen schreef: ↑zo 24 nov 2024, 15:33Heel goede invaller? Hoe kom je daar nou weer bij? Laat zich constant aftroeven, iedere tweede bal wordt ingeleverd. Hij kan niet opbouwen, heeft bijzonder weinig voetbalgogme en die afstandsschoten zijn steeds afzwaaiers of vliegen hoog de tribunes in. Mees kan hooguit enigszins nuttig meehobbelen in een wedstrijd die NEC al lang in de tas heeft. Heel opgelucht ben ik dat Dirk terug is en ik hoop van harte dat hij heel blijft. Mees mag hooguit derde keus zijn op deze positie want hij is een parodie op een Eredivisie-voetballer. Zou niet misstaan bij de hoofdklasse amateurs.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 10 nov 2024, 06:52Hoedemakers heb je gewoon niet zo heel veel aan tegen team die minder zijn.
Dit seizoen bakt hij er idd weinig van. Maar zo’n speler op de bank is voor NEC een luxe.
- De Kletskop
- Contacteer:
Heeft bewezen iets te kunnen, maar zit in een vorm dip die heel heel diep is.
Godzijdank is Dirk terug.
Hij was heel matig. Maar zijn afstandschot in de eerste helft was veel beter dan al die schietpogingen van Proper. Om over de vrije trap van Verdonk maar te zwijgen. Mijn grootje had het beter gedaan.De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:17Heeft bewezen iets te kunnen, maar zit in een vorm dip die heel heel diep is.
mschr schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:55Hij was heel matig. Maar zijn afstandschot in de eerste helft was veel beter dan al die schietpogingen van Proper. Om over de vrije trap van Verdonk maar te zwijgen. Mijn grootje had het beter gedaan.De Kletskop schreef: ↑zo 24 nov 2024, 17:17Heeft bewezen iets te kunnen, maar zit in een vorm dip die heel heel diep is.
https://youtu.be/vclm6BZvlLA?si=N_e3GbdBzeyrZktO
https://youtu.be/0hZ33CzkA7M?si=VOJH0QIpyXnw9ioH
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Ontzettend blij dat Propertje terug is, een Proper uit vorm speelt wat risicoloos maar krijgt de bal in ieder geval nog bij een medespeler. Een Proper in vorm is 3 klasse beter.necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
-
- Contacteer:
Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
-
- Contacteer:
Proper was vandaag overigens ook zeer matig, niet heel gek na zo’n lange blessure, maar was niet beter dan Mees in deze vorm.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Je zit op de blindentribune?WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:07Proper was vandaag overigens ook zeer matig, niet heel gek na zo’n lange blessure, maar was niet beter dan Mees in deze vorm.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
-
- Contacteer:
Oke, buiten de vergelijking met Mees dan, dat was wat overdreven. Maar ik vond Dirk echt niet met het niveau dat we van hem kennen spelen vandaag.DJTEEF! schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:20Je zit op de blindentribune?WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:07Proper was vandaag overigens ook zeer matig, niet heel gek na zo’n lange blessure, maar was niet beter dan Mees in deze vorm.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
- De Kletskop
- Contacteer:
Dirk speelde alles naar de juiste kleur en was bedrijvig in het willen hebben van de bal. Mees verzaakte in beiden.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:26Oke, buiten de vergelijking met Mees dan, dat was wat overdreven. Maar ik vond Dirk echt niet met het niveau dat we van hem kennen spelen vandaag.DJTEEF! schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:20Je zit op de blindentribune?WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:07Proper was vandaag overigens ook zeer matig, niet heel gek na zo’n lange blessure, maar was niet beter dan Mees in deze vorm.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Precies.De Kletskop schreef: ↑ma 25 nov 2024, 09:02Dirk speelde alles naar de juiste kleur en was bedrijvig in het willen hebben van de bal. Mees verzaakte in beiden.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:26Oke, buiten de vergelijking met Mees dan, dat was wat overdreven. Maar ik vond Dirk echt niet met het niveau dat we van hem kennen spelen vandaag.DJTEEF! schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:20Je zit op de blindentribune?WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:07Proper was vandaag overigens ook zeer matig, niet heel gek na zo’n lange blessure, maar was niet beter dan Mees in deze vorm.
Mees krijgt van mij een 2 voor de moeite om op te komen dagen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
We weten inmiddels toch allemaal wel dat Proper niet op zn best is als we alles of niks gaan spelen.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:07Proper was vandaag overigens ook zeer matig, niet heel gek na zo’n lange blessure, maar was niet beter dan Mees in deze vorm.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Hij viel in op het moment dat we 1-2 achter kwamen.
-
- Contacteer:
Mees rollator Hoedemakers moet op de bank zitten en daar alleen vanaf komen als het niet anders kan. Was in Waalwijk de allerslechtste en deed dat gisteren dunnetjes over. Gewoon verantwoordelijk voor beide tegengoals gisteren. Bij de 0-1 verliest hij in de as een 50/50 duel omdat hij als een koffiejuffrouw zijn poot terugtrekt en bij de 1-2 staat hij eerst op 5 meter te dekken waardoor Nuytinck uit het centrum wordt getrokken en besluit hij vervolgens niet mee te springen met doelpuntenmaker Jensen. Ik vind het een zeer matige waterdrager die uit nood veel te veel minuten heeft moeten maken.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Terwijl hij tweede helft vorig seizoen na vertrek Mattsson een van de beste was. Wat is er in de tussentijd gebeurd?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:09Mees rollator Hoedemakers moet op de bank zitten en daar alleen vanaf komen als het niet anders kan. Was in Waalwijk de allerslechtste en deed dat gisteren dunnetjes over. Gewoon verantwoordelijk voor beide tegengoals gisteren. Bij de 0-1 verliest hij in de as een 50/50 duel omdat hij als een koffiejuffrouw zijn poot terugtrekt en bij de 1-2 staat hij eerst op 5 meter te dekken waardoor Nuytinck uit het centrum wordt getrokken en besluit hij vervolgens niet mee te springen met doelpuntenmaker Jensen. Ik vind het een zeer matige waterdrager die uit nood veel te veel minuten heeft moeten maken.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Mees kan mee als Sandler achter hem staat en Sano/Proper naast hem. Met andere woorden; Mees is bruikbaar als hij zo min mogelijk verantwoordelijkheid heeft in de opbouw.Johnny schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:47Terwijl hij tweede helft vorig seizoen na vertrek Mattsson een van de beste was. Wat is er in de tussentijd gebeurd?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:09Mees rollator Hoedemakers moet op de bank zitten en daar alleen vanaf komen als het niet anders kan. Was in Waalwijk de allerslechtste en deed dat gisteren dunnetjes over. Gewoon verantwoordelijk voor beide tegengoals gisteren. Bij de 0-1 verliest hij in de as een 50/50 duel omdat hij als een koffiejuffrouw zijn poot terugtrekt en bij de 1-2 staat hij eerst op 5 meter te dekken waardoor Nuytinck uit het centrum wordt getrokken en besluit hij vervolgens niet mee te springen met doelpuntenmaker Jensen. Ik vind het een zeer matige waterdrager die uit nood veel te veel minuten heeft moeten maken.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
Mees is een controlerende middenvelder waarvan wonderen verwacht worden.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 16:22Mees kan mee als Sandler achter hem staat en Sano/Proper naast hem. Met andere woorden; Mees is bruikbaar als hij zo min mogelijk verantwoordelijkheid heeft in de opbouw.Johnny schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:47Terwijl hij tweede helft vorig seizoen na vertrek Mattsson een van de beste was. Wat is er in de tussentijd gebeurd?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:09Mees rollator Hoedemakers moet op de bank zitten en daar alleen vanaf komen als het niet anders kan. Was in Waalwijk de allerslechtste en deed dat gisteren dunnetjes over. Gewoon verantwoordelijk voor beide tegengoals gisteren. Bij de 0-1 verliest hij in de as een 50/50 duel omdat hij als een koffiejuffrouw zijn poot terugtrekt en bij de 1-2 staat hij eerst op 5 meter te dekken waardoor Nuytinck uit het centrum wordt getrokken en besluit hij vervolgens niet mee te springen met doelpuntenmaker Jensen. Ik vind het een zeer matige waterdrager die uit nood veel te veel minuten heeft moeten maken.beeros schreef: ↑zo 24 nov 2024, 22:05Dirk op 6 en daarvoor Sano en Mees die wisselend naar voren gaan.lentselucht schreef: ↑zo 24 nov 2024, 21:10Proper voor mees maar wie dan voor rober?necnmgn schreef: ↑zo 24 nov 2024, 20:13Hij was vandaag voor mij een storende factor. Hij vertraagde het spel op eigen helft veel te veel. Bij passes vooruit was hij vaak slordig. Met een centrum met Marquez en Nuytinck komt Mees totaal niet tot zijn recht. Hij zal denk ik het kind van de rekening worden. En Rober zal vervangen moeten worden, want die komt gewoon echt tekort als basisspeler
-
- Contacteer:
Ik geef juist aan dat ik niks/amper iets van hem verwacht?Polleke schreef: ↑ma 25 nov 2024, 21:05Mees is een controlerende middenvelder waarvan wonderen verwacht worden.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 16:22Mees kan mee als Sandler achter hem staat en Sano/Proper naast hem. Met andere woorden; Mees is bruikbaar als hij zo min mogelijk verantwoordelijkheid heeft in de opbouw.Johnny schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:47Terwijl hij tweede helft vorig seizoen na vertrek Mattsson een van de beste was. Wat is er in de tussentijd gebeurd?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:09Mees rollator Hoedemakers moet op de bank zitten en daar alleen vanaf komen als het niet anders kan. Was in Waalwijk de allerslechtste en deed dat gisteren dunnetjes over. Gewoon verantwoordelijk voor beide tegengoals gisteren. Bij de 0-1 verliest hij in de as een 50/50 duel omdat hij als een koffiejuffrouw zijn poot terugtrekt en bij de 1-2 staat hij eerst op 5 meter te dekken waardoor Nuytinck uit het centrum wordt getrokken en besluit hij vervolgens niet mee te springen met doelpuntenmaker Jensen. Ik vind het een zeer matige waterdrager die uit nood veel te veel minuten heeft moeten maken.
-
- Contacteer:
de marten de roo van NEC,in sommige wedstrijden onmisbaar,in andere overbodig
OK. Ik wel... btw. Ik denk dat het een prima eredivisie speler is. Maar hij heeft goede aanvoer nodig.Nijmegen0413 schreef: ↑di 26 nov 2024, 12:56Ik geef juist aan dat ik niks/amper iets van hem verwacht?Polleke schreef: ↑ma 25 nov 2024, 21:05Mees is een controlerende middenvelder waarvan wonderen verwacht worden.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 16:22Mees kan mee als Sandler achter hem staat en Sano/Proper naast hem. Met andere woorden; Mees is bruikbaar als hij zo min mogelijk verantwoordelijkheid heeft in de opbouw.Johnny schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:47Terwijl hij tweede helft vorig seizoen na vertrek Mattsson een van de beste was. Wat is er in de tussentijd gebeurd?Nijmegen0413 schreef: ↑ma 25 nov 2024, 13:09Mees rollator Hoedemakers moet op de bank zitten en daar alleen vanaf komen als het niet anders kan. Was in Waalwijk de allerslechtste en deed dat gisteren dunnetjes over. Gewoon verantwoordelijk voor beide tegengoals gisteren. Bij de 0-1 verliest hij in de as een 50/50 duel omdat hij als een koffiejuffrouw zijn poot terugtrekt en bij de 1-2 staat hij eerst op 5 meter te dekken waardoor Nuytinck uit het centrum wordt getrokken en besluit hij vervolgens niet mee te springen met doelpuntenmaker Jensen. Ik vind het een zeer matige waterdrager die uit nood veel te veel minuten heeft moeten maken.