Sontje Hansen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10711
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Sontje Hansen

Bericht door Nijmegen0413 »

Zojuist via de social media kanalen gepresenteerd. Met overigens een prachtig filmpje. Welkom Sontje!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32817
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
di 09 mei 2023, 13:34
Zojuist via de social media kanalen gepresenteerd. Met overigens een prachtig filmpje. Welkom Sontje!
https://www.nec-nijmegen.nl/service-con ... hansen.htm

Welkom! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door necnmgn »

Mooie, transfervrije aanwinst dit! Fijn dat er begin mei al ontwikkelingen zijn mbt. inkomende spelers :sjaal:

Nijmegen0413
Berichten: 10711
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
di 09 mei 2023, 13:37
Nijmegen0413 schreef:
di 09 mei 2023, 13:34
Zojuist via de social media kanalen gepresenteerd. Met overigens een prachtig filmpje. Welkom Sontje!
https://www.nec-nijmegen.nl/service-con ... hansen.htm

Welkom! :sjaal:
20 jaar en al 86 potjes profvoetbal in de benen, bizar.

Tyson
Berichten: 4647
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Tyson »

Welkom en succes!! :sjaal:

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door gladiator »

Goed gevoel over deze knaap.
Welkom
Dat zijn onze kleuren
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Ayub
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 00:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Ayub »

gladiator schreef:
di 09 mei 2023, 13:46
Dat zijn onze kleuren
Ik voel deze leus dus nog niet helemaal. Heerlijk stadionlied, maar dat het nu steeds zo opzichzelfstaand wordt gebruikt.. ik weet het niet

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Ayub schreef:
di 09 mei 2023, 14:01
gladiator schreef:
di 09 mei 2023, 13:46
Dat zijn onze kleuren
Ik voel deze leus dus nog niet helemaal. Heerlijk stadionlied, maar dat het nu steeds zo opzichzelfstaand wordt gebruikt.. ik weet het niet
Dan wachten we nog even.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

nmgn2018
Berichten: 1311
Lid geworden op: vr 18 mei 2018, 15:35
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door nmgn2018 »

welkom!

Gebruikersavatar
Ayub
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 00:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Ayub »

jackkreta schreef:
di 09 mei 2023, 14:11
Ayub schreef:
di 09 mei 2023, 14:01
gladiator schreef:
di 09 mei 2023, 13:46
Dat zijn onze kleuren
Ik voel deze leus dus nog niet helemaal. Heerlijk stadionlied, maar dat het nu steeds zo opzichzelfstaand wordt gebruikt.. ik weet het niet
Dan wachten we nog even.
Graag, bedankt

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door burp »

Welkom en succes! :sjaal:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Demtsjenko »

zo op het eerste gezicht een prima, gerichte aankoop... en voor een langere termijn... ik ben enthousiast.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Keezer »

Ik ben enthousiast over deze aanwinst. Hopelijk kan hij het waarmaken! Heel veel succes!

nijmeguhh
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 18:23
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door nijmeguhh »

Heerlijk nu al 2 namen bekent. Veel zin in het nieuwe seizoen. Met ik hoop meer winst in eigenhuis.!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door JBNMGN »

Welkom Sontje en hopelijk ga je ons vele mooie momenten en doelpunten laten zien
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Gerard Lopez »

nijmeguhh schreef:
di 09 mei 2023, 15:00
Heerlijk nu al 2 namen bekent. Veel zin in het nieuwe seizoen. Met ik hoop meer winst in eigenhuis.!
Nou, minder kan niet, dus die gaat wel lukken. Zelfs met Rogier.
When Wilco talks, people listen!

Cupfighter
Berichten: 1179
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 20:35
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Cupfighter »

Welkom!!

DRS
Berichten: 1580
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door DRS »

Kan over een paar jaar zo maar eens voor een record bedrag verkocht worden.

Heel blij met Sontje :sjaal:

Gebruikersavatar
Pieros
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 15 jul 2016, 06:51
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Pieros »

DRS schreef:
di 09 mei 2023, 16:30
Kan over een paar jaar zo maar eens voor een record bedrag verkocht worden.

Heel blij met Sontje :sjaal:
Lijkt mij ook. Hij werd altijd als een heel groot talent gezien, dus als dat er een beetje uitkomt, zal hij voor een leuk bedrag verkocht kunnen worden (Maar zover is het gelukkig nog lang niet.)

Gebruikersavatar
RW1985
Berichten: 1396
Lid geworden op: ma 16 jan 2023, 20:23
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door RW1985 »

Kan een leuke aanwinst worden :sjaal:

NiMMA_024
Berichten: 6735
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door NiMMA_024 »

Welkom, veel succes en plezier!
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Onvoorwaardelijk »

https://www.gelderlander.nl/nec/hansen- ... ~ac8181fb/

Wie kan dit artikel wel geheel lezen?
Was benieuwd wat daar nog meer in staat.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Onvoorwaardelijk schreef:
wo 10 mei 2023, 08:39
https://www.gelderlander.nl/nec/hansen- ... ~ac8181fb/

Wie kan dit artikel wel geheel lezen?
Was benieuwd wat daar nog meer in staat.
Hansen was voorbestemd voor de wereldtop, maar belandt bij NEC: ‘Ik had schijt aan alles’
NEC’s eerste officiële aanwinst voor volgend seizoen kent een bijzonder verhaal. Sontje Hansen was voorbestemd voor de wereldtop, maar raakte uit beeld bij Ajax en de 20-jarige aanvaller hoopt in Nijmegen op een doorstart van zijn carrière.

Jeroen Bijma 09-05-23, 19:42 Laatste update: 09-05-23, 19:52
3 REACTIES
Een zieke moeder en een hardnekkige knieblessure die hem maandenlang belet om pijnvrij te kunnen spelen. Het seizoen 2020-2021 moet de definitieve doorbraak zijn van Sontje Hansen bij Ajax, maar het pakt allemaal heel anders uit. De aanvaller beleeft donkere tijden.

,,Ik was mentaal gebroken”, zegt Hansen in december 2021 in een openhartig interview met Ajax TV. ,,Ik was alleen maar aan het huilen. Ik gedroeg me ook niet als een profvoetballer. Ik had schijt aan alles. Ik dacht dat ik het met alleen talent wel ging redden, maar nu is het kwartje gevallen. Als je betaald voetbal echt hebt aangeraakt, besef je dat je het niet alleen redt met talent.”

Hoe anders is zijn situatie eind 2019. Hansen debuteert op slechts zeventienjarige leeftijd in het eerste elftal van Ajax, dat onder leiding staat van trainer Erik ten Hag. De buitenspeler komt als invaller in actie in de bekerwedstrijd tegen Telstar (3-4-zege) en een paar dagen later in de eredivisiewedstrijd tegen ADO Den Haag (6-1-overwinning).

Wil je elke week Het beste van de Gelderlander (Premium) nieuwsbrief ontvangen via e-mail?


Sontje Hansen tijdens zijn eredivisiedebuut voor Ajax in 2019 tegen ADO Den Haag.
Sontje Hansen tijdens zijn eredivisiedebuut voor Ajax in 2019 tegen ADO Den Haag. © SCS/Sander
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Het kan dat jaar allemaal niet op voor Hansen. Eerder wordt de geboren Horinees met Oranje onder 17 Europees kampioen en met hetzelfde team met zes doelpunten topscorer op het WK. Zijn naam verschijnt in alle scoutingboekjes. Manchester City, Juventus, Internazionale en Red Bull Leipzig azen op zijn handtekening.

Tevergeefs, want Hansen verbindt zijn toekomst aan Ajax en verlengt in september 2020 zijn contract met twee jaar tot medio 2023. Club en speler proosten op een ‘fantastische’ toekomst, maar al snel gooien privéproblemen en blessureleed roet in het eten.

,,Ik las overal in de media: Sontje gaat het niet redden bij Ajax”, vertelt Hansen bij Ajax TV. ,,De meesten wisten niet eens dat ik geblesseerd was. Ze dachten dat iedereen me voorbij was gestreefd. Ik weet dat ik goed genoeg ben om te spelen. De mensen zijn me een beetje vergeten. Ik wil me weer positief laten zien.”

NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikke­len
Sontje Hansen, Speler NEC
Daar slaagt Hansen niet in bij Ajax. Het blijft bij die twee wedstrijden in het eerste elftal. Af en toe laat hij nog een glimp van zijn klasse zien bij Jong Ajax, waarvoor hij in 84 duels dertien keer scoort en evenzoveel assists geeft. Voldoende voor de clubleiding om hem een nieuwe aanbieding te doen, maar na lange onderhandelingen slaat Hansen die af. Hij kiest voor een transfervrij vertrek.

Zijn nieuwe bestemming wordt verrassenderwijs NEC, dat onder meer FC Augsburg en Standard Luik aftroeft. Hansen moet het grote probleem bij de Nijmeegse club verhelpen: scorend vermogen. Hij kan op alle posities in de voorhoede uit de voeten, maar wordt bij Ajax voornamelijk gebruikt als rechtsbuiten. Daar is Elayis Tavsan nu de eerste keuze bij NEC, maar gezien zijn nog eenjarige contract wordt hij waarschijnlijk verkocht.

,,Sontje stond jarenlang bekend als een groot talent bij Ajax en we zijn erg blij dat hij voor ons heeft gekozen”, aldus technisch directeur Carlos Aalbers van NEC in een persbericht. ,,Met zijn snelheid, techniek en doelgerichtheid zien we in hem een waardevolle versterking voor onze selectie. Het is fijn dat we snel hebben kunnen handelen, waardoor Sontje zich direct bij de start van het nieuwe seizoen bij de selectie voegt.”

Hansen is vastberaden om bij NEC alsnog zijn naam te vestigen in de eredivisie. ,,Vanaf het eerste gesprek dat ik voerde met Carlos Aalbers, Nick Kersten en de trainer had ik een goed gevoel over NEC. Het is een club met mooie ambities en daar wil ik graag aan bijdragen. NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikkelen en ik kijk er nu al naar uit om in De Goffert te spelen.”
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Jules »

jackkreta schreef:
wo 10 mei 2023, 08:55

NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikkelen en ik kijk er nu al naar uit om in De Goffert te spelen.”
Dus Tavsan heeft zich goed ontwikkeld, wel vreemd dat hij elke week getrakteerd wordt op een fluitconcert als hij weer voortijdig wordt gewisseld.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Novic en 54 gasten