Sontje Hansen
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Re: Sontje Hansen
Geheel insgelijksJohnny schreef: ↑za 18 jan 2025, 07:45Zoals gezegd, ben blij dat jij niet de TC bent.də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 17 jan 2025, 22:36Niet kortzichtig hoor, zoals gezegd gewoon persoonlijk spuugzat. Van mij mag hij moven.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 17 jan 2025, 16:06Wat een onzin. Je gaat in deze voorbij aan het feit dat als hij fysiek top zou zijn hij niet eens bij NEC had gevoetbald. Is een speler van de buiten categorie die onder intensieve begeleiding van NEC van veredelde jeugdspeler naar profvoetballer toewerkt. Wat dit seizoen al resulteerde in het feit dat Sontje in 16 van de 18 eredivisie wedstrijden in actie is gekomen, waaronder 3x 90 minuten en 1x 86 minuten. Dus kun je concluderen dat zijn fysieke gesteldheid alleen maar vooruit gaat. Dus ik vind jou reactie niet alleen getuige van weinig respect, maar vooral enorm kortzichtig.də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 17 jan 2025, 14:40Allemaal begrijpelijk en legitiem die 4,5kg hoor, maar ben t wel spuugzat met hm, ookal kan hij er dit keer waarschijnlijk niks aan doen. Verkopen die boel.
#incarloswetrust.

Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Ondersteunen is toch echt iets anders als jaknikken.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
-
- Contacteer:
Eens! Als je het ergens niet mee eens bent, dan mag je dat zeker zeggen. Maar de manier waarop sommige leden op het forum het zeggen vind ik niet ondersteunend. Je hebt kritisch meedenken en je hebt alles op een ongezouten manier afzeiken. En met dat laatste kan ik (en volgens mij veel forumleden met mij) niet zoveel.FC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
Als je het niet met elkaar eens bent kan je daar best een discussie over hebben, maar hier worden soms discussies gevoerd waarbij ik plaatsvervangende schaamte krijg. Dan lijkt het inderdaad of we allemaal voor een andere club zijn.
En zoals ik al zei, kritisch zijn mag, maar doet dan wel op een respectvolle manier.
Maar dat is mijn mening.
-
- Contacteer:
Aan mensen die altijd lopen te zeiken ook nietFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
Je bent niet verplicht om het te lezen of te reageren?Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:21Aan mensen die altijd lopen te zeiken ook nietFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
Ik weet dat een klein deel alles willen bepalen zo werkt het nu eenmaal in deze maatschappij tegenwoordig....
En weer door deze topic gaat over Hansen
-
- Contacteer:
Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .Tyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:33Je bent niet verplicht om het te lezen of te reageren?Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:21Aan mensen die altijd lopen te zeiken ook nietFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
Ik weet dat een klein deel alles willen bepalen zo werkt het nu eenmaal in deze maatschappij tegenwoordig....
Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .Tyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:33Je bent niet verplicht om het te lezen of te reageren?Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:21Aan mensen die altijd lopen te zeiken ook nietFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
-
- Contacteer:
Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .Tyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:33Je bent niet verplicht om het te lezen of te reageren?Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:21Aan mensen die altijd lopen te zeiken ook nietFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
Dan zou ik een andere hobby gaan zoeken waar ik me niet aan ergerde
Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .Tyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:33Je bent niet verplicht om het te lezen of te reageren?Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:21Aan mensen die altijd lopen te zeiken ook nietFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:03
Precies!! Aan ja knikkers heeft niemand iets! Met ja knikkers word een bedrijf of club ook niet beter want alles wat ze doen is prima.
Dan zou ik een andere hobby gaan zoeken waar ik me niet aan ergerde

"Dan zou ik een andere hobby gaan zoeken"
-
- Contacteer:
Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .
Dan zou ik een andere hobby gaan zoeken waar ik me niet aan ergerde![]()
Maar jij maakt voor mij niet uit welke film goed of slecht is dat is juist het punt....Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .
Dat heet masochisme.Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .

Kunnen we stoppen met ruzie maken en terug gaan naar de topic?P. schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:44Dat heet masochisme.Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48
Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .
"Dan zou ik een andere hobby gaan zoeken"![]()
De top is in ieder geval niet NEC. En laten we eerlijk zijn: niemand hier twijfelt over zijn potentie. Daarom is er waarschijnlijk ook veel interesse in hem. Maar de gozer speelt hier al een tijdje en we kunnen, denk ik, de hoeveelheid wedstrijden die hij volledig heeft kunnen uitspelen op één hand kunnen tellen.Johnny schreef: ↑za 18 jan 2025, 07:44Wat is "de top", niets zeggend statement. Wanneer heeft iemand "de top" gehaald?Polleke schreef: ↑za 18 jan 2025, 05:29Ik zie hem simpelweg de top niet halen... wel qua basis kwaliteit, niet qua fitheit. Dus bij elk acceptabel bod zeg ik dan: laten gaan.də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 17 jan 2025, 22:36Niet kortzichtig hoor, zoals gezegd gewoon persoonlijk spuugzat. Van mij mag hij moven.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 17 jan 2025, 16:06Wat een onzin. Je gaat in deze voorbij aan het feit dat als hij fysiek top zou zijn hij niet eens bij NEC had gevoetbald. Is een speler van de buiten categorie die onder intensieve begeleiding van NEC van veredelde jeugdspeler naar profvoetballer toewerkt. Wat dit seizoen al resulteerde in het feit dat Sontje in 16 van de 18 eredivisie wedstrijden in actie is gekomen, waaronder 3x 90 minuten en 1x 86 minuten. Dus kun je concluderen dat zijn fysieke gesteldheid alleen maar vooruit gaat. Dus ik vind jou reactie niet alleen getuige van weinig respect, maar vooral enorm kortzichtig.də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 17 jan 2025, 14:40Allemaal begrijpelijk en legitiem die 4,5kg hoor, maar ben t wel spuugzat met hm, ookal kan hij er dit keer waarschijnlijk niks aan doen. Verkopen die boel.
Voor 99,99% van ambitieuze voetballers is de eredivisie al de top. Voor ons is hij, mits niet ziek, een topvoetballer.
Fitness telt... het is een belangrijke factor. Daarom speelt Sandler nog bij ons, daarom is Van Basten veel te vroeg gestopt.
-
- Contacteer:
Er is geen ruzie, alleen een duidelijk verschil van meningPolleke schreef: ↑za 18 jan 2025, 22:00Kunnen we stoppen met ruzie maken en terug gaan naar de topic?P. schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:44Dat heet masochisme.Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief is
"Dan zou ik een andere hobby gaan zoeken"![]()
-
- Contacteer:
Kritiek is niet hetzelfde als negativiteit. Vreemd eigenlijk dat vele van jullie elkaar als papagaaien napraten.Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .
-
- Contacteer:
Je hebt positieve en negatieve kritiek dat kloptFC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 23:42Kritiek is niet hetzelfde als negativiteit. Vreemd eigenlijk dat vele van jullie elkaar als papagaaien napraten.Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48
Ik geef mijn mening gewoon net zoals jullie doen, als je kritiek geeft moet je ook kritiek kunnen ontvangen .
Als nagenoeg alle posts negatief zijn, dan is dat toch wel een kenmerk van negativiteit.....FC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 23:42Kritiek is niet hetzelfde als negativiteit. Vreemd eigenlijk dat vele van jullie elkaar als papagaaien napraten.Cupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:26Is dat zo raar gezegd, als ik me erger aan de tv of film zet ik hem uit, waarom het mezelf moeilijk maken en overal roepen dat het een kut film wasTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:16Dit bedoel ikCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 21:05Punt is dat het bij jou en Hilversum 95 procent negatief isTyson schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:58Oh zeker geen probleem mee, maar niet gaan bepalen wat andere moeten zeggen omdat het anders negatief of zeiken is als de mening je niet aanstaatCupfighter schreef: ↑za 18 jan 2025, 20:48
Wat is nu het probleem?
Je mag tegenwoordig alles zijn. Vrouw met baard, man met tieten, geel groen haar een nijlpaard of een vampier. Het kan allemaal anno 2025......maar negatief zijn.....nee dat mag niet
Je mag tegenwoordig alles zijn. Vrouw met baard, man met tieten, geel groen haar een nijlpaard of een vampier. Het kan allemaal anno 2025......maar negatief zijn.....nee dat mag niet
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Als je nuilt om het nuilen, dan haak ik op een gegeven moment wel af ja. Bij sommigen is het nooit goed, die weten altijd weer het ene minpuntje er uit te filteren. Als dat je levenstijl is, dan moet je dat helemaal zelf weten uiteraard. Maar dan moet je niet zielig doen als daar reacties op komen.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Mag best, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat mensen daar op een bepaald moment wel klaar mee zijn en je een negatieve reactie kunt verwachten…
Sterker nog… dat zou je moeten toejuichen… nog meer negativiteit…
Of… wacht… toejuichen is dan weer te positief.. of kun je ook negatief toejuichen? Hm…
-
- Contacteer:
Demtsjenko schreef: ↑zo 19 jan 2025, 07:41Mag best, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat mensen daar op een bepaald moment wel klaar mee zijn en je een negatieve reactie kunt verwachten…
Sterker nog… dat zou je moeten toejuichen… nog meer negativiteit…
Of… wacht… toejuichen is dan weer te positief.. of kun je ook negatief toejuichen? Hm…
Ja ik ben wel klaar met die gasten, eentje had zijn vertrek aangekondigd maar is er helaas weer, ze zijn ook veel aanwezig, ontwijken is lastig