Sontje Hansen
Re: Sontje Hansen
Waarop is vijf miljoen gebaseerd? Lijkt gewoon een willekeurig bedrag dat hier geopperd is.
Verder zal je bij hoge bedragen vooral een inschatting moeten maken: 1. Kan je het als NEC veroorloven om een dusdanig hoog bedrag mis te lopen, indien Hansen volgend seizoen zwaar geblesseerd raakt of gewoonweg niet verder ontwikkelt?; 2. Hoe realistisch acht je de kans dat je Hansen verder kan ontwikkelen, vooral op het gebied van fitheid?
Als drie miljoen geboden wordt en er intern weinig vertrouwen in de fysieke ontwikkeling van Hansen mocht zijn, dan moet je natuurlijk akkoord gaan.
Als er drie miljoen geboden wordt, maar er intern zekerheid bestaat dat de fysieke problemen opgelost kunnen worden, dan zal Hansen komend seizoen nog veel meer waard worden; dan moet je, denk ik, niet akkoord gaan.
Verder zal je bij hoge bedragen vooral een inschatting moeten maken: 1. Kan je het als NEC veroorloven om een dusdanig hoog bedrag mis te lopen, indien Hansen volgend seizoen zwaar geblesseerd raakt of gewoonweg niet verder ontwikkelt?; 2. Hoe realistisch acht je de kans dat je Hansen verder kan ontwikkelen, vooral op het gebied van fitheid?
Als drie miljoen geboden wordt en er intern weinig vertrouwen in de fysieke ontwikkeling van Hansen mocht zijn, dan moet je natuurlijk akkoord gaan.
Als er drie miljoen geboden wordt, maar er intern zekerheid bestaat dat de fysieke problemen opgelost kunnen worden, dan zal Hansen komend seizoen nog veel meer waard worden; dan moet je, denk ik, niet akkoord gaan.
Ik zou 'm inderdaad vanaf 5 miljoen ook verkopen. Ben fan van Hansen, maar zijn fysieke en mentale eigenschappen vormen een risico.Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Sander jansen meldt inmiddels ook interesse van Engelse clubs, oa leeds en birmingham. Bij leeds zou die de opvolger kunnen worden van Summerville. Destijds een zelfde type speler vanuit KKD (ADO) die er niet uit kwam deels door mentaliteit. Inmiddels voor 40 miljoen op weg naar West ham.
-
- Contacteer:
Die 5 miljoen kun je gewoon weer investeren. Haal ali dan dek je dAr zijn salariskosten mee af en haal een goede spits en je bent klaar. Oh ja en een links back voor achter verdonk.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:14Ik zou 'm inderdaad vanaf 5 miljoen ook verkopen. Ben fan van Hansen, maar zijn fysieke en mentale eigenschappen vormen een risico.Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Sander jansen meldt inmiddels ook interesse van Engelse clubs, oa leeds en birmingham. Bij leeds zou die de opvolger kunnen worden van Summerville. Destijds een zelfde type speler vanuit KKD (ADO) die er niet uit kwam deels door mentaliteit. Inmiddels voor 40 miljoen op weg naar West ham.
Aalbers, lees je mee? Maak aantekeningen!FC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:02Die 5 miljoen kun je gewoon weer investeren. Haal ali dan dek je dAr zijn salariskosten mee af en haal een goede spits en je bent klaar. Oh ja en een links back voor achter verdonk.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:14Ik zou 'm inderdaad vanaf 5 miljoen ook verkopen. Ben fan van Hansen, maar zijn fysieke en mentale eigenschappen vormen een risico.Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
- Bottendaal
- Contacteer:
En als Ali niet terug wil?FC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:02Die 5 miljoen kun je gewoon weer investeren. Haal ali dan dek je dAr zijn salariskosten mee af en haal een goede spits en je bent klaar. Oh ja en een links back voor achter verdonk.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:14Ik zou 'm inderdaad vanaf 5 miljoen ook verkopen. Ben fan van Hansen, maar zijn fysieke en mentale eigenschappen vormen een risico.Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Dat Hansen gaat is zeker dus week voor de start moet er nog meer bij. Voorin is het echt mager
Dan vinden we wat anders..Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:26En als Ali niet terug wil?FC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:02Die 5 miljoen kun je gewoon weer investeren. Haal ali dan dek je dAr zijn salariskosten mee af en haal een goede spits en je bent klaar. Oh ja en een links back voor achter verdonk.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:14Ik zou 'm inderdaad vanaf 5 miljoen ook verkopen. Ben fan van Hansen, maar zijn fysieke en mentale eigenschappen vormen een risico.
Is dat zeker ja?
Jij vindt Sano/Onal - Koki/Nieuw - Hansen/Ouaissa, met waarschijnlijk een goede spits erbij, niet één van de beste aanvalslinies de we ooit hebben gehad? Zo mager is het niet. Nieuwenhuijs, een back-up, is een groot talent. En hebt nog een Olden-Larsen rondlopen.
Laatst gewijzigd door illestyl op za 03 aug 2024, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
12 goals/assits in zijn eerste seizoen op het hoogste niveau. Niet slecht toch?zoete aardbei schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:05ja en?wat heeft hij dan laten zien in de eredivisie tot nu toe?Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
5 mln voor een talentvolle jongen die fysiek tekort komt.Plus dat een beetje om hem blijft hangen of hij wel voldoende leeft voor de sport.
Ik vond het destijds een prima aankoop maar als je 4,5 mln kan krijgen inclusief doorverkoop percentage ben je knettergek als je dat niet doet.
Ja dat is.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:46Is dat zeker ja?
Jij vindt Sano/Onal - Koki/Nieuw - Hansen/Ouaissa, met waarschijnlijk een goede spits erbij, niet één van de beste aanvalslinies de we ooit hebben gehad? Zo mager is het niet. Nieuwenhuijs, een back-up, is een groot talent. En hebt nog een Olden-Larsen rondlopen.
Ik vind dat wat er nu is te licht ja en dan gaat Hansen weg. twee KKD spelers, Nieuw moeten we dus nog maar zien. en daarbij is Koki er nog niet. Ik vind Sano op 8 beter. Jij bent content met Sano/Onal/ Lolo - Koki - Ouaissa?
Content? Als we een goede spits erbij halen ben ik laaiend enthousiast.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:53Ja dat is.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:46Is dat zeker ja?
Ik vind dat wat er nu is te licht ja en dan gaat Hansen weg. twee KKD spelers, Nieuw moeten we dus nog maar zien. en daarbij is Koki er nog niet. Ik vind Sano op 8 beter. Jij bent content met Sano/Onal/ Lolo - Koki - Ouaissa?
Sano is een flankspeler, het best als linkshalf in een 442 en uitstekend als hangende linksbuiten in een 433. Op termijn voelt hij zich wellicht meer op z'n plek in het centrum, maar voor nu rendeert hij niet optimaal als 8 of 10.
En waarom is het zeker dat Hansen weggaat?
Hij kan er spelen idd maar LB is zeker niet zijn beste positie en 442 spelen we niet.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:57Content? Als we een goede spits erbij halen ben ik laaiend enthousiast.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:53Ja dat is.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:46Is dat zeker ja?
Sano is een flankspeler, het best als linkshalf in een 442 en uitstekend als hangende linksbuiten in een 433. Op termijn voelt hij zich wellicht meer op z'n plek in het centrum, maar voor nu rendeert hij niet optimaal als 8 of 10.
Niet voor niets staat hij nagenoeg altijd in de as in national elftal. Incl dat u20 toernooi waar Aalbers dolenthousiast werd.
Maar goed Sontje dus
-
- Contacteer:
Sano is het best als box to box (8) en daarna als hangende linksbuiten aan de binnenkant. Als 10 is het niks.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 14:10Hij kan er spelen idd maar LB is zeker niet zijn beste positie en 442 spelen we niet.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:57Content? Als we een goede spits erbij halen ben ik laaiend enthousiast.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:53Ja dat is.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:46Is dat zeker ja?
Niet voor niets staat hij nagenoeg altijd in de as in national elftal. Incl dat u20 toernooi waar Aalbers dolenthousiast werd.
Maar goed Sontje dus
Echter kan Hansen perfect in de rol spelen waarin Önal gister speelde. Rechtspoot op rechts met snelheid en een individuele actie.
Moet je wel een spits hebben.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 14:17Sano is het best als box to box (8) en daarna als hangende linksbuiten aan de binnenkant. Als 10 is het niks.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 14:10Hij kan er spelen idd maar LB is zeker niet zijn beste positie en 442 spelen we niet.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:57Content? Als we een goede spits erbij halen ben ik laaiend enthousiast.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:53Ja dat is.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:46Is dat zeker ja?
Maar goed Sontje dus
Echter kan Hansen perfect in de rol spelen waarin Önal gister speelde. Rechtspoot op rechts met snelheid en een individuele actie.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Gelijk verkopen en van dat geld 2 nieuwe buitenspelers halen, en dan hou je nog geld over ook.
When Wilco talks, people listen!
Als Leeds zich nog ook gemeld heeft kan Hansen de jackpot worden. Zulke enorm diepe zakken, bieden maar!SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Dat Birmingham gaat geen 5 miljoen of meer betalen, die Willumsson van GAE ging voor 4 weg en met stuk meer ervaring.
- Bottendaal
- Contacteer:
En een absurd stuk minder talentPanucci schreef: ↑za 03 aug 2024, 20:19Als Leeds zich nog ook gemeld heeft kan Hansen de jackpot worden. Zulke enorm diepe zakken, bieden maar!SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Dat Birmingham gaat geen 5 miljoen of meer betalen, die Willumsson van GAE ging voor 4 weg en met stuk meer ervaring.
Gaat niet alleen om ervaring, gaat ook om potentie en restwaarde. Ik denk dat een hansen veel meer geld zou kunnen opleveren dan Willumson. Hoeft uiteindelijk niet perse zo te zijn maar daar betaal je ook voor. Ik vind op voorhand niet dat hansen minder waard hoeft te zijn dan een Willumson.Panucci schreef: ↑za 03 aug 2024, 20:19Als Leeds zich nog ook gemeld heeft kan Hansen de jackpot worden. Zulke enorm diepe zakken, bieden maar!SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Positie waarin NEC zit maakt je ook sterk, je hoeft niet perse te verkopen
Als hij fit wordt en presteert is hij 10 keer meer waard...... Maar gaat hij dat doen?SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 22:30Gaat niet alleen om ervaring, gaat ook om potentie en restwaarde. Ik denk dat een hansen veel meer geld zou kunnen opleveren dan Willumson. Hoeft uiteindelijk niet perse zo te zijn maar daar betaal je ook voor. Ik vind op voorhand niet dat hansen minder waard hoeft te zijn dan een Willumson.Panucci schreef: ↑za 03 aug 2024, 20:19Als Leeds zich nog ook gemeld heeft kan Hansen de jackpot worden. Zulke enorm diepe zakken, bieden maar!SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Positie waarin NEC zit maakt je ook sterk, je hoeft niet perse te verkopen
5M lijkt mij een goed bedrag. Hij is jong en heeft nu een waarde van 3M en een contract voor nog 3 jaar. Engelse clubs hebben geld dus dat zal geen probleem zijn.Gijscoman schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:14Waarop is vijf miljoen gebaseerd? Lijkt gewoon een willekeurig bedrag dat hier geopperd is.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Toch blijkt maar weer dat hoe meer geld je hebt, hoe luier je wordt in de scouting. Leeds en Birmingham hadden Hansen ook wel gratis kunnen halen van Ajax afgelopen zomer. En nu, na een matig tot redelijk seizoen bij ons is ie opeens 3 tot 5 miljoen meer waard dan die 0 euro. Pure luie bord op schoot scouting door even door de Eredivisie statistieken rond te scrollen van aflopen seizoen bij de jonge spelers.
When Wilco talks, people listen!