welk automatisme? dat die 1 wedstrijd zeer goed speelt, daarna er 3 niet mee doet...sorry hoor, ik vind het in potentie echt een heerlijke speler maar een speler waarop je niet bouwen voor langere tijd, die je kan verkopen naar het uit ziet voor goed geld, doen, doeiKeizerstad1994 schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:39In zo’n scenario zou je twee nieuwe aanvallers moeten inpassen, drie als je een nieuwe spits meerekent. Dat lijkt me op z’n zachtst gezegd niet ideaal. Hou je Hansen dan heb je al een stuk meer automatismen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:29Wie zegt dat je alleen op Onal en Ouaissa moet gokken als je Hansen verkoopt? Je hebt toch nog 4 weken om een extra buitenspeler te halen? En dan heb je zelfs een volle portemonnee met het geld van Hansen op zak. Daar kan je in Scandinavie of Japan bijv. heel wat voor halen.
En daarnaast moet je ook nog maar 2 goede buitenspelers weten te vinden die haalbaar zijn. Dat gaat ook niet van vandaag op morgen. En dat terwijl je nu al ontzettend krap in je aanvallers zit, zowel kwalitatief als kwantitatief.
Sontje Hansen
-
- Contacteer:
Re: Sontje Hansen
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nou die automatismes zal Hansen ook niet hebben, want heeft de hele voorbereiding nog niks gespeeld.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:39In zo’n scenario zou je twee nieuwe aanvallers moeten inpassen, drie als je een nieuwe spits meerekent. Dat lijkt me op z’n zachtst gezegd niet ideaal. Hou je Hansen dan heb je al een stuk meer automatismen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:29Wie zegt dat je alleen op Onal en Ouaissa moet gokken als je Hansen verkoopt? Je hebt toch nog 4 weken om een extra buitenspeler te halen? En dan heb je zelfs een volle portemonnee met het geld van Hansen op zak. Daar kan je in Scandinavie of Japan bijv. heel wat voor halen.
En daarnaast moet je ook nog maar 2 goede buitenspelers weten te vinden die haalbaar zijn. Dat gaat ook niet van vandaag op morgen. En dat terwijl je nu al ontzettend krap in je aanvallers zit, zowel kwalitatief als kwantitatief.
When Wilco talks, people listen!
Ik denk dat vele van onze fans wel kunnen zien dat Sontje een hele goede speler is. Echt een hele goede speler. Maar Ajax liet hem vrij makkelijk gaan en we kunnen ook stellen (na dit jaar) dat hij, ondanks zijn prestaties, simpelweg een speler is die geen wedstrijden vol kan maken.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:59Nou die automatismes zal Hansen ook niet hebben, want heeft de hele voorbereiding nog niks gespeeld.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:39In zo’n scenario zou je twee nieuwe aanvallers moeten inpassen, drie als je een nieuwe spits meerekent. Dat lijkt me op z’n zachtst gezegd niet ideaal. Hou je Hansen dan heb je al een stuk meer automatismen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:29Wie zegt dat je alleen op Onal en Ouaissa moet gokken als je Hansen verkoopt? Je hebt toch nog 4 weken om een extra buitenspeler te halen? En dan heb je zelfs een volle portemonnee met het geld van Hansen op zak. Daar kan je in Scandinavie of Japan bijv. heel wat voor halen.
Dus ik zeg... komt er een bod: laten gaan.
Misschien is het ook wel wat ik persoonlijk zoek in een NEC speler.....
Ik heb nooit het idee gehad dat ik deed wat jij me verwijt. 'jemig ik kan niks plaatsen of jij reageert gelijk' en me op jou richt. Ik ben zo'n gast die vrij moeilijk in het leven staat momenteel en in de avonden dit forum op zoekt. Het bizarre is zelfs dat ik je volledig gelijk geef betreffende Hansen.lentselucht schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:25een stoeprand ook, wat wil je nu? jemig ik kan niks plaatsen hier of jij reageert gelijk.Polleke schreef: ↑vr 02 aug 2024, 22:34Beetje hard.lentselucht schreef: ↑vr 02 aug 2024, 22:30een heerlijke speler maar ook een die er de helft van het seizoen niet is, doeiBoydNMGN schreef: ↑vr 02 aug 2024, 20:32Birmingham City wil Sontje Hansen.
https://transferwatch.nl/artikelen/birm ... tje-hansen
ik ben van mening dat hansen een heerlijke speler is maar zoals afgelopen seizoen, mede daardoor liet ajax hem "makkelijk"gaan , is hij niet fit of hij kan geen paar wedstrijden op rij voluit spelen. als je hem dan kunt verkopen voor goed geld, ja dan zeg ik doei
Maar zelfs al zou ik dat niet doen...... dit is een forum, een plek waar NEC supporters hun mening delen. Zelfs al deed ik wat je me verwijt.... slaap er geen seconde wakker van. Vuur terug, vertel wat je denkt. Ik maak me er geen seconde druk over, ik moedig het je zelfs aan.
Maak je geen seconde druk wat anderen vinden. Jij bent een supporter van NEC Nijmegen, vanuit je eigen leeftijd, je eigen historie, je eigen achtergrond. Laat je mening horen en trek je vooral geen seconde aan van mij of elke andere persoon hier.
We hebben meer personen nodig als jij.
-
- Contacteer:
Dan heb je echt geen flauw benul hoe de transfermarkt werkt.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:27Tja, of het wordt weer een kwakkel seizoen en de interesse van clubs wakkert weer af en dan verdien je er een stuk minder aan.
Nu verkopen nu hij nog goed in de markt ligt. Ik zou alles voor 2 miljoen of meer doen.
-
- Contacteer:
Een niet fitte Hansen eindigde zonder 1x 90 minuten te spelen met 12 goals/assists. Dus zelfs een niet fitte Hansen is buiten categorie voor ons.lentselucht schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:43welk automatisme? dat die 1 wedstrijd zeer goed speelt, daarna er 3 niet mee doet...sorry hoor, ik vind het in potentie echt een heerlijke speler maar een speler waarop je niet bouwen voor langere tijd, die je kan verkopen naar het uit ziet voor goed geld, doen, doeiKeizerstad1994 schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:39In zo’n scenario zou je twee nieuwe aanvallers moeten inpassen, drie als je een nieuwe spits meerekent. Dat lijkt me op z’n zachtst gezegd niet ideaal. Hou je Hansen dan heb je al een stuk meer automatismen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:29Wie zegt dat je alleen op Onal en Ouaissa moet gokken als je Hansen verkoopt? Je hebt toch nog 4 weken om een extra buitenspeler te halen? En dan heb je zelfs een volle portemonnee met het geld van Hansen op zak. Daar kan je in Scandinavie of Japan bijv. heel wat voor halen.
Tijd voor uitleg?Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:41Dan heb je echt geen flauw benul hoe de transfermarkt werkt.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:27Tja, of het wordt weer een kwakkel seizoen en de interesse van clubs wakkert weer af en dan verdien je er een stuk minder aan.
Nu verkopen nu hij nog goed in de markt ligt. Ik zou alles voor 2 miljoen of meer doen.
-
- Contacteer:
Hansen is basiskrant bij Jong Oranje, 22 jaar oud, betrokken bij 12 goals in zijn eerste seizoen op het hoogste niveau en heeft een geschatte transferwaarde van 3 miljoen.Polleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:44Tijd voor uitleg?Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:41Dan heb je echt geen flauw benul hoe de transfermarkt werkt.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:27Tja, of het wordt weer een kwakkel seizoen en de interesse van clubs wakkert weer af en dan verdien je er een stuk minder aan.
En dit allemaal ondanks zijn matige fysieke gesteldheid. Dat maakt dat dit een spelersprofiel is waarvan ik snap dat het heel interessant kan zijn.
-
- Contacteer:
PfffPolleke schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:38Ik heb nooit het idee gehad dat ik deed wat jij me verwijt. 'jemig ik kan niks plaatsen of jij reageert gelijk' en me op jou richt. Ik ben zo'n gast die vrij moeilijk in het leven staat momenteel en in de avonden dit forum op zoekt. Het bizarre is zelfs dat ik je volledig gelijk geef betreffende Hansen.lentselucht schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:25een stoeprand ook, wat wil je nu? jemig ik kan niks plaatsen hier of jij reageert gelijk.Polleke schreef: ↑vr 02 aug 2024, 22:34Beetje hard.lentselucht schreef: ↑vr 02 aug 2024, 22:30een heerlijke speler maar ook een die er de helft van het seizoen niet is, doeiBoydNMGN schreef: ↑vr 02 aug 2024, 20:32Birmingham City wil Sontje Hansen.
https://transferwatch.nl/artikelen/birm ... tje-hansen
ik ben van mening dat hansen een heerlijke speler is maar zoals afgelopen seizoen, mede daardoor liet ajax hem "makkelijk"gaan , is hij niet fit of hij kan geen paar wedstrijden op rij voluit spelen. als je hem dan kunt verkopen voor goed geld, ja dan zeg ik doei
Maar zelfs al zou ik dat niet doen...... dit is een forum, een plek waar NEC supporters hun mening delen. Zelfs al deed ik wat je me verwijt.... slaap er geen seconde wakker van. Vuur terug, vertel wat je denkt. Ik maak me er geen seconde druk over, ik moedig het je zelfs aan.
Maak je geen seconde druk wat anderen vinden. Jij bent een supporter van NEC Nijmegen, vanuit je eigen leeftijd, je eigen historie, je eigen achtergrond. Laat je mening horen en trek je vooral geen seconde aan van mij of elke andere persoon hier.
We hebben meer personen nodig als jij.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ben blij dat we jou hier hebben, iemand die het wel weet gelukkig. Dus nog een seizoen houden waarin hij kwakkelt en bijna nooit de 90 min volmaakt, dan krijgen we nog hetzelfde als nu voor hem? Oke fijn om te weten.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:41Dan heb je echt geen flauw benul hoe de transfermarkt werkt.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:27Tja, of het wordt weer een kwakkel seizoen en de interesse van clubs wakkert weer af en dan verdien je er een stuk minder aan.
When Wilco talks, people listen!
Hij heeft gelijk, je snapt het echt nietGerard Lopez schreef: ↑za 03 aug 2024, 04:23Ben blij dat we jou hier hebben, iemand die het wel weet gelukkig. Dus nog een seizoen houden waarin hij kwakkelt en bijna nooit de 90 min volmaakt, dan krijgen we nog hetzelfde als nu voor hem? Oke fijn om te weten.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:41Dan heb je echt geen flauw benul hoe de transfermarkt werkt.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:27Tja, of het wordt weer een kwakkel seizoen en de interesse van clubs wakkert weer af en dan verdien je er een stuk minder aan.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Hear, hear! Veruit onze beste aanvaller. Voor minder dan 3,5 mln niet verkopen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 00:43Een niet fitte Hansen eindigde zonder 1x 90 minuten te spelen met 12 goals/assists. Dus zelfs een niet fitte Hansen is buiten categorie voor ons.lentselucht schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:43welk automatisme? dat die 1 wedstrijd zeer goed speelt, daarna er 3 niet mee doet...sorry hoor, ik vind het in potentie echt een heerlijke speler maar een speler waarop je niet bouwen voor langere tijd, die je kan verkopen naar het uit ziet voor goed geld, doen, doeiKeizerstad1994 schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:39In zo’n scenario zou je twee nieuwe aanvallers moeten inpassen, drie als je een nieuwe spits meerekent. Dat lijkt me op z’n zachtst gezegd niet ideaal. Hou je Hansen dan heb je al een stuk meer automatismen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 23:29Wie zegt dat je alleen op Onal en Ouaissa moet gokken als je Hansen verkoopt? Je hebt toch nog 4 weken om een extra buitenspeler te halen? En dan heb je zelfs een volle portemonnee met het geld van Hansen op zak. Daar kan je in Scandinavie of Japan bijv. heel wat voor halen.
Financieel gezien kunnen we niet op tegen die losgeslagen Engelsen. Het zou jammer zijn, maar als ze echt willen zijn we hem kwijt. Hopelijk wel voor de hoofdprijs dan.
Ik vraag mij af of Sontje Hansen die al kwakkelt met zijn fysiek naar het derde niveau van Engeland gaat verkassen. Ik zie dat niet gebeuren, tenzij hij daar significant meer kan verdienen. Maar hij zal toch wel in zien dat het voetbal daar nog zwaarder is dan de Eredivisie…
Met het juiste maandsalaris gaat hij natuurlijk. En met zijn techniek en snelheid is juist het 3e niveau perfect voor hem om verder te groeien en daarna weer een stap maken.Karelkees schreef: ↑za 03 aug 2024, 10:18Ik vraag mij af of Sontje Hansen die al kwakkelt met zijn fysiek naar het derde niveau van Engeland gaat verkassen. Ik zie dat niet gebeuren, tenzij hij daar significant meer kan verdienen. Maar hij zal toch wel in zien dat het voetbal daar nog zwaarder is dan de Eredivisie…
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Sander jansen meldt inmiddels ook interesse van Engelse clubs, oa leeds en birmingham. Bij leeds zou die de opvolger kunnen worden van Summerville. Destijds een zelfde type speler vanuit KKD (ADO) die er niet uit kwam deels door mentaliteit. Inmiddels voor 40 miljoen op weg naar West ham.
Sander jansen meldt inmiddels ook interesse van Engelse clubs, oa leeds en birmingham. Bij leeds zou die de opvolger kunnen worden van Summerville. Destijds een zelfde type speler vanuit KKD (ADO) die er niet uit kwam deels door mentaliteit. Inmiddels voor 40 miljoen op weg naar West ham.
Altijd een doorverkoop percentage opnemen dus
-
- Contacteer:
Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
- Justian
- Moderator
- Contacteer:
Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
N.E.C. Nijmegen
Wel nogal een verschil tussen Championship en League One en dus Leeds en Birmingham. Denk dat Birmingham na degradatie echt niet meer van de grote bedragen zal zijn. Verder zal Birmingham hem eerder doorverkopen aan een topploeg in de Championship dan aan een PL-club.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
-
- Contacteer:
ja en?wat heeft hij dan laten zien in de eredivisie tot nu toe?Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
5 mln voor een talentvolle jongen die fysiek tekort komt.Plus dat een beetje om hem blijft hangen of hij wel voldoende leeft voor de sport.
Ik vond het destijds een prima aankoop maar als je 4,5 mln kan krijgen inclusief doorverkoop percentage ben je knettergek als je dat niet doet.
- svenniessee
- Contacteer:
6 goals en 7 assists, in 33 wedstrijden. Is niet bizar slecht voor een eerste seizoen. Ik snap wel dat ze potentie zien.zoete aardbei schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:05ja en?wat heeft hij dan laten zien in de eredivisie tot nu toe?Justian schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:02Maar hij heeft nog een contract voor 3 jaar, dan vind ik 5 miljoen eigenlijk de bodem, sterker nog aan de lage kant.eniesee12 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:56Grote strik eromheen voor 5 miljoen.Nijmegen0413 schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:10Vanaf 5 miljoen pas gaan praten.SuperSano schreef: ↑za 03 aug 2024, 11:01https://vi.nl/nieuws/engelse-belangstel ... ler-hansen…
5 mln voor een talentvolle jongen die fysiek tekort komt.Ze zijn in Engeland knettergek.