Sontje Hansen
Re: Sontje Hansen
Ben wel erg benieuwd naar de stand van zaken en wat de verwachtingen zijn.
Nou, om te starten is het als bondscoach veel moeilijker om een bepaald systeem en een visie erin te krijgen. Zijn voorganger, Van Looij, kreeg dat veel minder voor elkaar. Mogelijk is het dat deze groep een beter niveau heeft, maar hij spreekt in ieder geval duidelijk hun taal.Demtsjenko schreef: ↑zo 15 okt 2023, 19:25Haha… waarom? Omdat ik vind dat reiziger met die selectie een resultaat neer heeft gezet dat verwacht mag worden en daarom geen heel bijzondere prestatie heeft geleverd? Ok… het is maar een mening he? Net als jij een mening hebt… is toch geen enkele reden om zo te reageren op een mening?
Verder heb ik geen idee hoe reiziger functioneert als trainer. Heb nog nooit een training van hem gezien dus kan onmogelijk een mening vormen of hij een goede trainer voor NEC zou zijn…
Blijkbaar weet jij precies hoe reiziger is als trainer aangezien je hem graag hier zou zien… als dat puur is op basis van jong ajax dan vind ik dat een vrij magere onderbouwing, maar die mening mag je van mij best hebben… ik vind zelfs niet eens dat je uit je nek lult…
Er zit echt een visie achter dat team. Ik weet niet of je die Jong Oranje special hebt gezien op ESPN?
Hij is duidelijk een trainer uit de Ajax-school die dat type voetbal voor staat. Verder heeft hij echt de geleidelijke weg gevolgd. Assistent bij Sparta, Ajax, daarna een jong-team trainen. Ik denk dat een mooie eredivisieclub echt de volgende stap is in zijn carriere. Waarom zou dat niet hier kunnen?
- Bottendaal
- Contacteer:
Prima opvolger voor Meijer komende zomer?Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 15:39Nou, om te starten is het als bondscoach veel moeilijker om een bepaald systeem en een visie erin te krijgen. Zijn voorganger, Van Looij, kreeg dat veel minder voor elkaar. Mogelijk is het dat deze groep een beter niveau heeft, maar hij spreekt in ieder geval duidelijk hun taal.Demtsjenko schreef: ↑zo 15 okt 2023, 19:25Haha… waarom? Omdat ik vind dat reiziger met die selectie een resultaat neer heeft gezet dat verwacht mag worden en daarom geen heel bijzondere prestatie heeft geleverd? Ok… het is maar een mening he? Net als jij een mening hebt… is toch geen enkele reden om zo te reageren op een mening?
Verder heb ik geen idee hoe reiziger functioneert als trainer. Heb nog nooit een training van hem gezien dus kan onmogelijk een mening vormen of hij een goede trainer voor NEC zou zijn…
Blijkbaar weet jij precies hoe reiziger is als trainer aangezien je hem graag hier zou zien… als dat puur is op basis van jong ajax dan vind ik dat een vrij magere onderbouwing, maar die mening mag je van mij best hebben… ik vind zelfs niet eens dat je uit je nek lult…
Er zit echt een visie achter dat team. Ik weet niet of je die Jong Oranje special hebt gezien op ESPN?
Hij is duidelijk een trainer uit de Ajax-school die dat type voetbal voor staat. Verder heeft hij echt de geleidelijke weg gevolgd. Assistent bij Sparta, Ajax, daarna een jong-team trainen. Ik denk dat een mooie eredivisieclub echt de volgende stap is in zijn carriere. Waarom zou dat niet hier kunnen?
Ik ben geen tegenstander. Er zit altijd een risico aan een relatief onervaren hoofdtrainer voor een groep zetten. Bijkomend voordeel: misschien blijft Dirk een jaartje langer.Bottendaal schreef: ↑ma 13 nov 2023, 19:36Prima opvolger voor Meijer komende zomer?Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 15:39Nou, om te starten is het als bondscoach veel moeilijker om een bepaald systeem en een visie erin te krijgen. Zijn voorganger, Van Looij, kreeg dat veel minder voor elkaar. Mogelijk is het dat deze groep een beter niveau heeft, maar hij spreekt in ieder geval duidelijk hun taal.Demtsjenko schreef: ↑zo 15 okt 2023, 19:25Haha… waarom? Omdat ik vind dat reiziger met die selectie een resultaat neer heeft gezet dat verwacht mag worden en daarom geen heel bijzondere prestatie heeft geleverd? Ok… het is maar een mening he? Net als jij een mening hebt… is toch geen enkele reden om zo te reageren op een mening?
Die laat daar juist zien klaar te zijn voor een overstap naar Ajax.Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 19:53Ik ben geen tegenstander. Er zit altijd een risico aan een relatief onervaren hoofdtrainer voor een groep zetten. Bijkomend voordeel: misschien blijft Dirk een jaartje langer.Bottendaal schreef: ↑ma 13 nov 2023, 19:36Prima opvolger voor Meijer komende zomer?Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 15:39Nou, om te starten is het als bondscoach veel moeilijker om een bepaald systeem en een visie erin te krijgen. Zijn voorganger, Van Looij, kreeg dat veel minder voor elkaar. Mogelijk is het dat deze groep een beter niveau heeft, maar hij spreekt in ieder geval duidelijk hun taal.Demtsjenko schreef: ↑zo 15 okt 2023, 19:25Haha… waarom? Omdat ik vind dat reiziger met die selectie een resultaat neer heeft gezet dat verwacht mag worden en daarom geen heel bijzondere prestatie heeft geleverd? Ok… het is maar een mening he? Net als jij een mening hebt… is toch geen enkele reden om zo te reageren op een mening?
Speelt uitstekend in het systeem en vormt een heel goed dua met Taylor.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Scoort de gelijkmaker tegen Zweden
Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Hoezo kom je erbij dat hij niet intelligent is?bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Dat heeft een teamgenoot wel eens aangehaald, hij heeft volgens mij zelf ook aangegeven het moeilijk vind om als een prof te leven (voeding, rust etc). Is geen heel groot geheim geloof ik..Polleke schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:02Hoezo kom je erbij dat hij niet intelligent is?bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Was ook, in negatieve zin, betrokken bij de Zweedse goal. Knullig balverlies.
-
- Contacteer:
En weer maar een helft spelen…
Waarom ?
Geen id wat dat met intelligentie te maken heeft, maar OK.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Dat heeft een teamgenoot wel eens aangehaald, hij heeft volgens mij zelf ook aangegeven het moeilijk vind om als een prof te leven (voeding, rust etc). Is geen heel groot geheim geloof ik..Polleke schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:02Hoezo kom je erbij dat hij niet intelligent is?bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Klopt. Was die jonge middenvelder van Ajax met dat staartje. Geen idee waar die nu rondloopt. En geen idee of het klopt wat hij zei.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Lens of Danjuma moet ik nog zien, maar we een talentvolle jongen waar we blij mee mogen zijn, net als met Tavsan en onze eigen topper Proper.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Volgens mij gaf hij ook aan dat hij niet wist hoe hij als een prof moest leven. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Duidelijk is in ieder geval dat hij strak begeleid moet worden, zelf vindt hij dat moeilijk. Dat was mijn punt..Boer Janssen schreef: ↑di 21 nov 2023, 10:44Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Het was Fitz-Jim die dat zei in een interview:bertje schreef: ↑di 21 nov 2023, 11:53Volgens mij gaf hij ook aan dat hij niet wist hoe hij als een prof moest leven. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Duidelijk is in ieder geval dat hij strak begeleid moet worden, zelf vindt hij dat moeilijk. Dat was mijn punt..Boer Janssen schreef: ↑di 21 nov 2023, 10:44Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
"Hij is een goede vriend van mij", vertelt Fitz-Jim aan Voetbalzone. "Hij heeft even een mindere periode gehad, maar komt er nu weer aan. Hij passeert makkelijk en is heel snel. Hij is misschien niet zo slim buiten het veld, maar op het veld merk je daar niks van. Ik moet oppassen dat ik hem niet ga afkraken, maar soms als je met hem staat te praten, weet hij niet wat je bedoelt. Het is gewoon geen hele slimme jongen."
hij is iig geen meisje..TT schreef: ↑di 21 nov 2023, 12:02Het was Fitz-Jim die dat zei in een interview:bertje schreef: ↑di 21 nov 2023, 11:53Volgens mij gaf hij ook aan dat hij niet wist hoe hij als een prof moest leven. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Duidelijk is in ieder geval dat hij strak begeleid moet worden, zelf vindt hij dat moeilijk. Dat was mijn punt..Boer Janssen schreef: ↑di 21 nov 2023, 10:44Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
"Hij is een goede vriend van mij", vertelt Fitz-Jim aan Voetbalzone. "Hij heeft even een mindere periode gehad, maar komt er nu weer aan. Hij passeert makkelijk en is heel snel. Hij is misschien niet zo slim buiten het veld, maar op het veld merk je daar niks van. Ik moet oppassen dat ik hem niet ga afkraken, maar soms als je met hem staat te praten, weet hij niet wat je bedoelt. Het is gewoon geen hele slimme jongen."
dat heeft ie dan wel weer mee ja (??)
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
- Legendario
- Contacteer:
Als je vrienden dit over je zeggen.TT schreef: ↑di 21 nov 2023, 12:02Het was Fitz-Jim die dat zei in een interview:bertje schreef: ↑di 21 nov 2023, 11:53Volgens mij gaf hij ook aan dat hij niet wist hoe hij als een prof moest leven. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Duidelijk is in ieder geval dat hij strak begeleid moet worden, zelf vindt hij dat moeilijk. Dat was mijn punt..Boer Janssen schreef: ↑di 21 nov 2023, 10:44Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 19:14Daarom ook “geduldig”.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:49Laat m eerst maar eens 90 minuten spelen.bertje schreef: ↑ma 20 nov 2023, 18:45Ik denk dat als je serieus met deze jongen aan de gang gaat en geduldig blijft dit echt de nieuwe Lens/Danjuma kan worden. Moet alleen wel dat geduld opgebracht worden en hij strak begeleid worden, het is volgens mij niet meest intelligente jongen die er rond loopt..
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Snapt ie waarschijnlijk toch nietLegendario schreef: ↑di 21 nov 2023, 13:56Als je vrienden dit over je zeggen.TT schreef: ↑di 21 nov 2023, 12:02Het was Fitz-Jim die dat zei in een interview:bertje schreef: ↑di 21 nov 2023, 11:53Volgens mij gaf hij ook aan dat hij niet wist hoe hij als een prof moest leven. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Duidelijk is in ieder geval dat hij strak begeleid moet worden, zelf vindt hij dat moeilijk. Dat was mijn punt..Boer Janssen schreef: ↑di 21 nov 2023, 10:44Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.
- Legendario
- Contacteer:
Krijg ik nu een kratje bier van hem dan?Ayub schreef: ↑di 21 nov 2023, 14:12Snapt ie waarschijnlijk toch nietLegendario schreef: ↑di 21 nov 2023, 13:56Als je vrienden dit over je zeggen.TT schreef: ↑di 21 nov 2023, 12:02Het was Fitz-Jim die dat zei in een interview:bertje schreef: ↑di 21 nov 2023, 11:53Volgens mij gaf hij ook aan dat hij niet wist hoe hij als een prof moest leven. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Duidelijk is in ieder geval dat hij strak begeleid moet worden, zelf vindt hij dat moeilijk. Dat was mijn punt..Boer Janssen schreef: ↑di 21 nov 2023, 10:44Dat heeft toch helemaal niets met intelligentie te maken? Het heeft te maken met karaktersterkte waardoor je jezelf zelfdiscipline kunt opleggen en dat kunt volhouden. Ruggengraat wordt dat ook wel genoemd.
Maar dat mag je hier niet zeggen.