Selectie 2023-2024

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door gladiator »

beeros schreef:
di 30 mei 2023, 15:09
zoete aardbei schreef:
di 30 mei 2023, 14:59
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 14:49
Rogier blijft nog een jaar. Of je het nou leuk vindt of niet. Laten we hem dan ook als supporters het voordeel van de twijfel geven. Volgend jaar zal er een betere selectie staan en kunnen we hem afrekenen op het spel en de resultaten.

Voor nu, laten we het vooral hebben over nieuwe spelers.
Belangrijk wordt Tannane,als die snel ziet dat er serieuze spelers voorin komen dan blijft hij nog een jaar.
Die jongen had op 15 assists moeten staan.
En dan zit hij bij de Marokkaanse selectie,100%.
Inderdaad heel belangrijk. En iemand riep bazoer hier op het forum. Nou dan je een heel heel heel goed middenveld
Dat was ik
Bazoer zit altijd reserve bij az
Tannane en Marcel eens een dagje naar de kaasmarkt sturen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9874
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door E.B »

gladiator schreef:
di 30 mei 2023, 15:44
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 15:09
zoete aardbei schreef:
di 30 mei 2023, 14:59
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 14:49
Rogier blijft nog een jaar. Of je het nou leuk vindt of niet. Laten we hem dan ook als supporters het voordeel van de twijfel geven. Volgend jaar zal er een betere selectie staan en kunnen we hem afrekenen op het spel en de resultaten.

Voor nu, laten we het vooral hebben over nieuwe spelers.
Belangrijk wordt Tannane,als die snel ziet dat er serieuze spelers voorin komen dan blijft hij nog een jaar.
Die jongen had op 15 assists moeten staan.
En dan zit hij bij de Marokkaanse selectie,100%.
Inderdaad heel belangrijk. En iemand riep bazoer hier op het forum. Nou dan je een heel heel heel goed middenveld
Dat was ik
Bazoer zit altijd reserve bij az
Tannane en Marcel eens een dagje naar de kaasmarkt sturen
Bazoer gaat hier niet gepruimd worden bij supporters. Gezien zijn disciplinaire schorsingen bij alle voormalige clubs is het een recidivist.

FC Hilversum
Berichten: 2193
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door FC Hilversum »

E.B schreef:
di 30 mei 2023, 15:48
gladiator schreef:
di 30 mei 2023, 15:44
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 15:09
zoete aardbei schreef:
di 30 mei 2023, 14:59
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 14:49
Rogier blijft nog een jaar. Of je het nou leuk vindt of niet. Laten we hem dan ook als supporters het voordeel van de twijfel geven. Volgend jaar zal er een betere selectie staan en kunnen we hem afrekenen op het spel en de resultaten.

Voor nu, laten we het vooral hebben over nieuwe spelers.
Belangrijk wordt Tannane,als die snel ziet dat er serieuze spelers voorin komen dan blijft hij nog een jaar.
Die jongen had op 15 assists moeten staan.
En dan zit hij bij de Marokkaanse selectie,100%.
Inderdaad heel belangrijk. En iemand riep bazoer hier op het forum. Nou dan je een heel heel heel goed middenveld
Dat was ik
Bazoer zit altijd reserve bij az
Tannane en Marcel eens een dagje naar de kaasmarkt sturen
Bazoer gaat hier niet gepruimd worden bij supporters. Gezien zijn disciplinaire schorsingen bij alle voormalige clubs is het een recidivist.
Ik denk dat je Tannane zijn mentor moet maken!

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door beeros »

E.B schreef:
di 30 mei 2023, 15:48
gladiator schreef:
di 30 mei 2023, 15:44
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 15:09
zoete aardbei schreef:
di 30 mei 2023, 14:59
beeros schreef:
di 30 mei 2023, 14:49
Rogier blijft nog een jaar. Of je het nou leuk vindt of niet. Laten we hem dan ook als supporters het voordeel van de twijfel geven. Volgend jaar zal er een betere selectie staan en kunnen we hem afrekenen op het spel en de resultaten.

Voor nu, laten we het vooral hebben over nieuwe spelers.
Belangrijk wordt Tannane,als die snel ziet dat er serieuze spelers voorin komen dan blijft hij nog een jaar.
Die jongen had op 15 assists moeten staan.
En dan zit hij bij de Marokkaanse selectie,100%.
Inderdaad heel belangrijk. En iemand riep bazoer hier op het forum. Nou dan je een heel heel heel goed middenveld
Dat was ik
Bazoer zit altijd reserve bij az
Tannane en Marcel eens een dagje naar de kaasmarkt sturen
Bazoer gaat hier niet gepruimd worden bij supporters. Gezien zijn disciplinaire schorsingen bij alle voormalige clubs is het een recidivist.
Ach dat wordt altijd gezegd. Als jij 1 goede pot speelt staat iedereen weer op de banken voor hem. Maar of hij haalbaar is…..

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4457
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Jeffry74 »

Demtsjenko schreef:
di 30 mei 2023, 13:51
burp schreef:
di 30 mei 2023, 13:02
Ik wil een andere club watcher bij de Gelderlander.
graag... want de laatste fase dramatisch noemen gaat ook wel erg ver...

feit:
pas na de gewonnen wedstrijd tegen RKC stond NEC voor het eerst echt op plek 8 (even los van de seizoensstart) en kwamen de playoffs reëel in beeld.

Vervolgens werd verloren van PSV = niet vreemd, want psv is op alle fronten beter
Daarna gelijk tegen Emmen waarin je veel beter was en kans op kans kreeg... de voorhoede faalde opnieuw
Daarna het dramatische verlies tegen vitesse... de enige wedstrijd dit seizoen waarin NEC volledig door de ondergrens zakte en vitesse in het zadel hielp door blunders en eigen doelpunten...
Daarna winst op groningen
Daarna volledig onterecht verloren van heerenveen door een haperende voorhoede en blunderende keeper. gezien de kansenverhouding had heerenveen deze wedstrijd nooit mogen winnen...
Vervolgens terecht en logisch verlies tegen twente, duidelijk een maatje te groot
Vervolgens terecht en logisch verlies tegen az, duidelijk een maatje te groot
En tot slot een volledig onterecht gelijkspel tegen fortuna. Ook hier weer een veel beter NEC en weer een aantal 100% kansen gecreëerd...

winst op heerenveen en fortuna zou genoeg zijn geweest om de playoffs te halen. winst en verlies lagen dit seizoen dus heel dicht naast elkaar. ik denk wel dat we conclusie kunnen trekken dat met name de haperende voorhoede ons de playoffs heeft gekost en niet Meijer. dat zou anders zijn geweest als we de wedstrijden tegen emmen, heerenveen en fortuna volledig zoek zouden zijn gespeeld en we de onderliggende partij zouden zijn geweest en we geen kansen zouden hebben gecreëerd, maar daar was absoluut geen sprake van. gezien het aantal gecreëerde kansen lag het dan ook niet aan het tactische strijdplan. als je kijkt naar het aantal tegendoelpunten zouden we op plaats 7 moeten staan... qua aantal doelpunten voor staan we op plaats 12...

teleurstellend zeker, dramatisch... zeker niet...
:withstupid:

Dit is ook de reden waarom Meijer intern en ook bij mij niet ter discussie staat.
We zouden minsten 6 punten meer gehad hebben met een spits en vleugelspeler van Eredivisieniveau in de selectie.
Een Paul Gladon en Navarone Foor zou al voldoende zijn geweest i.p.v. Dimata en Mattsson.

Gelukkig is Aalbers terug. Die begrijpt ook dat Meijer niet de hoofdoorzaak is.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door zoete aardbei »

Jeffry74 schreef:
di 30 mei 2023, 16:59
Demtsjenko schreef:
di 30 mei 2023, 13:51
burp schreef:
di 30 mei 2023, 13:02
Ik wil een andere club watcher bij de Gelderlander.
graag... want de laatste fase dramatisch noemen gaat ook wel erg ver...

feit:
pas na de gewonnen wedstrijd tegen RKC stond NEC voor het eerst echt op plek 8 (even los van de seizoensstart) en kwamen de playoffs reëel in beeld.

Vervolgens werd verloren van PSV = niet vreemd, want psv is op alle fronten beter
Daarna gelijk tegen Emmen waarin je veel beter was en kans op kans kreeg... de voorhoede faalde opnieuw
Daarna het dramatische verlies tegen vitesse... de enige wedstrijd dit seizoen waarin NEC volledig door de ondergrens zakte en vitesse in het zadel hielp door blunders en eigen doelpunten...
Daarna winst op groningen
Daarna volledig onterecht verloren van heerenveen door een haperende voorhoede en blunderende keeper. gezien de kansenverhouding had heerenveen deze wedstrijd nooit mogen winnen...
Vervolgens terecht en logisch verlies tegen twente, duidelijk een maatje te groot
Vervolgens terecht en logisch verlies tegen az, duidelijk een maatje te groot
En tot slot een volledig onterecht gelijkspel tegen fortuna. Ook hier weer een veel beter NEC en weer een aantal 100% kansen gecreëerd...

winst op heerenveen en fortuna zou genoeg zijn geweest om de playoffs te halen. winst en verlies lagen dit seizoen dus heel dicht naast elkaar. ik denk wel dat we conclusie kunnen trekken dat met name de haperende voorhoede ons de playoffs heeft gekost en niet Meijer. dat zou anders zijn geweest als we de wedstrijden tegen emmen, heerenveen en fortuna volledig zoek zouden zijn gespeeld en we de onderliggende partij zouden zijn geweest en we geen kansen zouden hebben gecreëerd, maar daar was absoluut geen sprake van. gezien het aantal gecreëerde kansen lag het dan ook niet aan het tactische strijdplan. als je kijkt naar het aantal tegendoelpunten zouden we op plaats 7 moeten staan... qua aantal doelpunten voor staan we op plaats 12...

teleurstellend zeker, dramatisch... zeker niet...
:withstupid:

Dit is ook de reden waarom Meijer intern en ook bij mij niet ter discussie staat.
We zouden minsten 6 punten meer gehad hebben met een spits en vleugelspeler van Eredivisieniveau in de selectie.
Een Paul Gladon en Navarone Foor zou al voldoende zijn geweest i.p.v. Dimata en Mattsson.

Gelukkig is Aalbers terug. Die begrijpt ook dat Meijer niet de hoofdoorzaak is.
Gladon :brancard:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door mschr »

Demtsjenko schreef:
di 30 mei 2023, 13:51

Vervolgens werd verloren van PSV = niet vreemd, want psv is op alle fronten beter
pSV speelde in de ronde ervoor gelijk tegen Vitesse en deed het beroerd in uitwedstrijden. Iedereen verwachtte dat NEC zou gaan stunten. NEC werd weggevaagd.
Demtsjenko schreef:
di 30 mei 2023, 13:51
Daarna gelijk tegen Emmen waarin je veel beter was en kans op kans kreeg... de voorhoede faalde opnieuw
Daarna het dramatische verlies tegen vitesse... de enige wedstrijd dit seizoen waarin NEC volledig door de ondergrens zakte en vitesse in het zadel hielp door blunders en eigen doelpunten...
Jasper bezorgde Vitesse de overwinning. Hoogstpersoonlijk. Niet voor niets zongen onze vrienden uit Arnhem de hele wedstrijd: “Jasper, bedankt!”
Demtsjenko schreef:
di 30 mei 2023, 13:51
Daarna winst op groningen
nEC won in de herkansing verdiend, maar wat speelde de ploeg ongeïnspireerd en matig. En in de afgebroken wedstrijd was Groningen veel sterker en we hadden daar verloren, ware het niet dat een Groningensupporter El Karouani bekogelde.

Demtsjenko schreef:
di 30 mei 2023, 13:51
Daarna volledig onterecht verloren van heerenveen door een haperende voorhoede en blunderende keeper. gezien de kansenverhouding had heerenveen deze wedstrijd nooit mogen winnen...
Vervolgens terecht en logisch verlies tegen twente, duidelijk een maatje te groot
Vervolgens terecht en logisch verlies tegen az, duidelijk een maatje te groot

Twente en AZ waren een maatje te groot omdat we ons lieten wegspelen. Het was een schandalige vertoning van NEC. We speelden alsof we FC Groningen waren. We hadden beide potjes met 6- , 7-0 kunnen en moeten verliezen.

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door n23 »

Er is gewoon door de manier en het moment waarop het gebeurde iets geknakt in de koppies na de derby. Ik denk dat veel supporters hetzelfde hadden, ik in ieder geval wel. Ik reken het ze niet zo aan, het geeft ook juist aan dat de derby ook bij de spelers enorm belangrijk werd gevonden.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4457
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Jeffry74 »

.
Laatst gewijzigd door Jeffry74 op di 30 mei 2023, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14544
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Bottendaal »

n23 schreef:
di 30 mei 2023, 17:54
Er is gewoon door de manier en het moment waarop het gebeurde iets geknakt in de koppies na de derby. Ik denk dat veel supporters hetzelfde hadden, ik in ieder geval wel. Ik reken het ze niet zo aan, het geeft ook juist aan dat de derby ook bij de spelers enorm belangrijk werd gevonden.
Tegen Heerenveen waren ze er overheen, en speelden een sterke wedstrijd. Maar ja, kansen niet afmaken en één (in dit geval 2) moment aan de andere kant… zo’n beetje de rode draad van dit seizoen. Toen was het wel klaar.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9874
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door E.B »

Jeffry74 schreef:
di 30 mei 2023, 20:05
.
:withstupid: Daar heb je een punt.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Mcel »

E.B schreef:
di 30 mei 2023, 22:44
Jeffry74 schreef:
di 30 mei 2023, 20:05
.
:withstupid: Daar heb je een punt.
:biggrin:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9352
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Polleke »

Ik weet niet wat al deze verhalen te maken hebben met de situatie van de selectie van het komende seizoen. Voor mij zijn er een aantal duidelijke kanshebbers voor een basisplaats: Cillissen, Van Rooij, Kramer, Sandler, Proper en Tannane. Ik neem de versterkingen ff niet mee. Schone heeft uiteraard ook de kwaliteiten, maar loopt op de laatste benen.

Je hebt nog wat twijfelgevallen als Verdonk. Maar feitelijk, om echt stappen te zetten heb je nodig:

- 1x centrale verdediger
- 1 x linksback
- 1 x rechtsback
- 1x centrale middenvelder met scorend vermogen
- 2x linksbuiten
- 1x spits
- 1x rechtsbuiten

En al deze spelers moeten beter zijn dan wat je al hebt.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door beeros »

Polleke schreef:
wo 31 mei 2023, 01:55
Ik weet niet wat al deze verhalen te maken hebben met de situatie van de selectie van het komende seizoen. Voor mij zijn er een aantal duidelijke kanshebbers voor een basisplaats: Cillissen, Van Rooij, Kramer, Sandler, Proper en Tannane. Ik neem de versterkingen ff niet mee. Schone heeft uiteraard ook de kwaliteiten, maar loopt op de laatste benen.

Je hebt nog wat twijfelgevallen als Verdonk. Maar feitelijk, om echt stappen te zetten heb je nodig:

- 1x centrale verdediger
- 1 x linksback
- 1 x rechtsback
- 1x centrale middenvelder met scorend vermogen
- 2x linksbuiten
- 1x spits
- 1x rechtsbuiten

En al deze spelers moeten beter zijn dan wat je al hebt.
Graag 1 middenvelder met fysieke kwaliteiten en een km vreter.

Gebruikersavatar
nr_14
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 16:09
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door nr_14 »

Ramselaar...
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door beeros »

nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Keezer »

beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 09:20
nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!
Zeker doen. Fantastische speler en mentaliteit. En scoort altijd tegen ons, voor sommigen hier een graadmeter ;-)
Maar totaal onhaalbaar toch? Bovendien totaal uit de lucht gegrepen?

Gerherr
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 12 mei 2021, 21:34
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Gerherr »

nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Zou fantastisch zijn, maar zet daar maar een streep door. Die gaat never nooit niet komen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door TT »

Keezer schreef:
wo 31 mei 2023, 09:49
beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 09:20
nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!
Zeker doen. Fantastische speler en mentaliteit. En scoort altijd tegen ons, voor sommigen hier een graadmeter ;-)
Maar totaal onhaalbaar toch? Bovendien totaal uit de lucht gegrepen?
:withstupid: Contract tot 2025 bij Utrecht en veel te duur.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door beeros »

TT schreef:
wo 31 mei 2023, 09:58
Keezer schreef:
wo 31 mei 2023, 09:49
beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 09:20
nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!
Zeker doen. Fantastische speler en mentaliteit. En scoort altijd tegen ons, voor sommigen hier een graadmeter ;-)
Maar totaal onhaalbaar toch? Bovendien totaal uit de lucht gegrepen?
:withstupid: Contract tot 2025 bij Utrecht en veel te duur.

Speelt niet bij Utrecht. En we mogen Marcel toch bellen. Ook goede leeftijd nog.

Gerherr
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 12 mei 2021, 21:34
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Gerherr »

Je hebt nog wat twijfelgevallen als Verdonk. Maar feitelijk, om echt stappen te zetten heb je nodig:

- 1x centrale verdediger
- 1 x linksback
- 1 x rechtsback
- 1x centrale middenvelder met scorend vermogen
- 2x linksbuiten
- 1x spits
- 1x rechtsbuiten

Ergens gelezen dat er 12 vertrekken en er dus minimaal 12 aangetrokken moeten worden. Ik denk dus dat je nog een CV en een middenvelder aan het lijstje toe moet voegen. Ook kan er een linksbuiten vanaf. Twee is wel voldoende denk ik. Ik verwacht dat er ook nog wel iets vertrekt. Tavsan sowieso en het zou me niks verbazen als er van het rijtje Sandler, Matsson, Verdonk en Tannane ook nog iets niet terugkeert na de zomer.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door Demtsjenko »

beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 09:20
nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!
Zeker!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door bertje »

n23 schreef:
di 30 mei 2023, 17:54
Er is gewoon door de manier en het moment waarop het gebeurde iets geknakt in de koppies na de derby. Ik denk dat veel supporters hetzelfde hadden, ik in ieder geval wel. Ik reken het ze niet zo aan, het geeft ook juist aan dat de derby ook bij de spelers enorm belangrijk werd gevonden.
Ik vind persoonlijk dat de derby sinds onze terugkeer in de Eredivisie echt overdreven met een hele ongezonde dosis druk en bij de vorige ook agressie wordt beleefd. Dat slaat duidelijk ook over op de spelers, die als verlamd beide edities thuis over het veld sloften..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door zoete aardbei »

beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 10:04
TT schreef:
wo 31 mei 2023, 09:58
Keezer schreef:
wo 31 mei 2023, 09:49
beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 09:20
nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!
Zeker doen. Fantastische speler en mentaliteit. En scoort altijd tegen ons, voor sommigen hier een graadmeter ;-)
Maar totaal onhaalbaar toch? Bovendien totaal uit de lucht gegrepen?
:withstupid: Contract tot 2025 bij Utrecht en veel te duur.

Speelt niet bij Utrecht. En we mogen Marcel toch bellen. Ook goede leeftijd nog.
ik denk echt dat we veel jonge spelers gaan halen.Spelers als Ramselaar zullen na een utrecht liever naar het buitenland gaan.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Selectie 2023-2024

Bericht door jetipo »

zoete aardbei schreef:
wo 31 mei 2023, 10:28
beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 10:04
TT schreef:
wo 31 mei 2023, 09:58
Keezer schreef:
wo 31 mei 2023, 09:49
beeros schreef:
wo 31 mei 2023, 09:20
nr_14 schreef:
wo 31 mei 2023, 08:45
Ramselaar...
Doen!
Zeker doen. Fantastische speler en mentaliteit. En scoort altijd tegen ons, voor sommigen hier een graadmeter ;-)
Maar totaal onhaalbaar toch? Bovendien totaal uit de lucht gegrepen?
:withstupid: Contract tot 2025 bij Utrecht en veel te duur.

Speelt niet bij Utrecht. En we mogen Marcel toch bellen. Ook goede leeftijd nog.
ik denk echt dat we veel jonge spelers gaan halen.Spelers als Ramselaar zullen na een utrecht liever naar het buitenland gaan.
Bart Ramselaar speelt niet bij FC Utrecht? Volgens mij wel... Die kiest waarschijnlijk niet voor NEC en ik denk dat hij ook niet voldoet aan een van de eisen dat er transferwaarde op het veld moet (gaan) staan. Hij is toch na PSV weer teruggekeerd naar Utrecht? Dan lijkt het onwaarschijnlijk dat hij in Nederland weer hogerop zal komen (na bv een seizoen bij NEC). Dan kiest hij waarschijnlijk voor het buitenland, iets wat hij dan beter meteen na Utrecht kan doen (als er al interesse is).
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten