Landry Dimata

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3609
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Justian »

E.B schreef:
zo 29 jan 2023, 15:25
bertje schreef:
zo 29 jan 2023, 15:13
Wat een pech dat die kopbal op de paal valt, speelt echt met nieuwe energie, fijn om te zien is dat.
Hij genoot ook van het toezingen, leuk onderonsje erover met Schöne. Hij zit lekker in zijn vel. Zo zie je maar weer hoe belangrijk warmte kan zijn.
:withstupid:

Was mooi om te zien hoe hij aan het lachen was toen ze hem aan het toezingen waren. Blijkbaar vond hij het een geniaal liedje.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38252
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door mschr »

karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32459
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door bertje »

mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
Had Sander aan de fles gezeten?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door TT »

bertje schreef:
ma 30 jan 2023, 11:15
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
Had Sander aan de fles gezeten?
Inderdaad zeg :crazy2:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38252
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door mschr »

bertje schreef:
ma 30 jan 2023, 11:15
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
Had Sander aan de fles gezeten?
Zou ik wel vermoeden. Of de computers van Opta, die het cijfer voor de helft bepalen, waren zaterdagavond stuk.

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door WijchenNEC »

mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:22
bertje schreef:
ma 30 jan 2023, 11:15
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
Had Sander aan de fles gezeten?
Zou ik wel vermoeden. Of de computers van Opta, die het cijfer voor de helft bepalen, waren zaterdagavond stuk.
Sandler levert wel een bal in bij de spits van Sparta in de eigen 16, komt daar een goal uit gaat die blunder de wereld over.
Speelde verder gewoon heel erg goed hoor, maar kan me voorstellen dat zo'n fout voor een CV een cijfer flink drukt.

Mcel
Berichten: 3949
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Mcel »

WijchenNEC schreef:
ma 30 jan 2023, 11:26
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:22
bertje schreef:
ma 30 jan 2023, 11:15
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
Had Sander aan de fles gezeten?
Zou ik wel vermoeden. Of de computers van Opta, die het cijfer voor de helft bepalen, waren zaterdagavond stuk.
Sandler levert wel een bal in bij de spits van Sparta in de eigen 16, komt daar een goal uit gaat die blunder de wereld over.
Speelde verder gewoon heel erg goed hoor, maar kan me voorstellen dat zo'n fout voor een CV een cijfer flink drukt.
Sander, Sandler... Het scheelt 1 letter. :wink:
Sander van de VI (als hij het was) gaf Dimata een 5,5. (Hoe dan??!)
Schöne kreeg een 7.
Sandler kreeg een 7. (Ondanks zijn actie in de eigen 16 in de beginfase).

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door WijchenNEC »

Mcel schreef:
ma 30 jan 2023, 11:36
WijchenNEC schreef:
ma 30 jan 2023, 11:26
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:22
bertje schreef:
ma 30 jan 2023, 11:15
mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12


Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
Had Sander aan de fles gezeten?
Zou ik wel vermoeden. Of de computers van Opta, die het cijfer voor de helft bepalen, waren zaterdagavond stuk.
Sandler levert wel een bal in bij de spits van Sparta in de eigen 16, komt daar een goal uit gaat die blunder de wereld over.
Speelde verder gewoon heel erg goed hoor, maar kan me voorstellen dat zo'n fout voor een CV een cijfer flink drukt.
Sander, Sandler... Het scheelt 1 letter. :wink:
Sander van de VI (als hij het was) gaf Dimata een 5,5. (Hoe dan??!)
Schöne kreeg een 7.
Sandler kreeg een 7. (Ondanks zijn actie in de eigen 16 in de beginfase).
Dan zal ik toch ook zelf de fles maar laten staan op maandagochtend voortaan… :biggrin:
Een 5.5 voor Nany vind ik in ieder geval ook te lag.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7156
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door karlo »

mschr schreef:
ma 30 jan 2023, 11:11
karlo schreef:
zo 29 jan 2023, 00:12
mschr schreef:
za 28 jan 2023, 23:48
Een 5,5 volgens Sander van de VI. Vind ik te streng.
Dan vraag ik me af, welk punt schone dan gekregen heeft.
Schöne kreeg een 7.
dan hoeven we Sander van vi dus niet meer serieus te nemen , waarvan akte.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door beeros »

Iemand die het stuk van Vi pro over dimata kan plaatsen.

Gebruikersavatar
Zusje
Berichten: 15
Lid geworden op: di 26 aug 2014, 15:40
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Zusje »

'Mensen hoeven het mij niet te vertellen als ik minder goed speel'

Door Sander Janssen INTERVIEW
De lach is terug bij Nany Landry Dimata (25). Na moeilijke eerste maanden herpakte de spits van NEC zich met vier goals in de laatste zes Eredivisie-wedstrijden. Waar het vertrouwen bij de supporters begint te groeien, is het er bij Dimata altijd geweest. ‘Mensen hoeven het mij niet te vertellen als ik minder goed speel.’

Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat.
Het immer kritische NEC-publiek had het oordeel in oktober al klaar, toen Dimata op slechts één doelpunt in Nijmeegse dienst stond. De aanvaller belandde zelfs even op de bank. Wat voor spits had Ted van Leeuwen nu weer binnengehaald? De oud-technisch directeur van NEC repte bij de presentatie van Dimata over ‘een van de beste koppers van La Liga’ en ‘een exponent van een generatie Belgische topspitsen’. Die woorden maakte de van Espanyol gehuurde Belg in zijn eerste maanden niet waar. Hoe anders is dat nu: Dimata scoorde voor de WK-break tegen RKC Waalwijk en was na de winterstop trefzeker tegen Ajax en tweemaal tegen FC Emmen. Daarnaast valt op dat hij met meer energie speelt en ook zonder te scoren nuttig is voor de ploeg, bijvoorbeeld in zijn rol als aanspeelpunt.

De voetbalreis van Dimata is ondanks zijn 25-jarige leeftijd al behoorlijk lang. VfL Wolfsburg telde in 2017 meer dan tien miljoen euro voor hem neer, maar zijn Duitse avontuur mislukte. Een transfer naar Anderlecht deed hem aanvankelijk goed, tot een knieblessure hem parten speelde. Eenmaal hersteld volgde een verhuur en uiteindelijk een transfer naar Espanyol, dat na de promotie naar La Liga in 2021 de lat echter hoger legde en al snel geen plek meer had voor Dimata. De spits viel vorig seizoen wel nog in tegen Barcelona, in een volgepakt Camp Nou. In de zomer werd al snel duidelijk dat de Spaanse club hem liever kwijt dan rijk was. ‘Het punt was dat ik niet zomaar weg wilde naar de eerste de beste club’, vertelt Dimata. ‘Ik wilde goed nadenken over mijn volgende stap, die móést goed zijn. Een club waar ik aan spelen zou toekomen, waar ik mezelf kon laten zien in een team dat voelt als een familie. Toen ik hoorde dat NEC interesse had, heb ik de tijd genomen om mijn huiswerk te doen.’

Jonathan Okita zei direct dat ik naar NEC moest gaan
OKITA
Dimata bekeek wedstrijden van de Nijmeegse ploeg om de speelstijl te zien en won advies in bij een speler die NEC op dat moment net had verlaten: Jonathan Okita. De vleugelspeler speelde vier jaar in Nijmegen en is er met zijn doelpunt in de play-offs tegen NAC Breda voor verantwoordelijk dat NEC nu in de Eredivisie speelt. Okita stapte afgelopen zomer transfervrij over naar FC Zürich. Hij is een jeugdvriend van Dimata. De twee speelden als talenten samen bij Standard Luik. ‘Toen waren we een jaar of veertien, denk ik. We hebben altijd contact gehouden. Ik ken hem heel goed, dus ik belde hem om te praten over NEC. Hij was heel duidelijk en zei direct: “Dit moet je doen, je moet gaan.” Volgens hem zou ik hier het plezier in voetbal terugvinden. Dat is zeker gebeurd.’

Ontlading bij NEC na de winnende goal van Jonathan Okita tegen NAC Breda.
Okita was eerlijk tegen zijn maatje. De aanvaller speelde in vier seizoenen 136 wedstrijden voor NEC, maar lang niet altijd werd hij toegejuicht door de supporters. In het seizoen waarin hij NEC de Eredivisie in schoot, viel zijn productie aanvankelijk nog tegen en volgde er kritiek van de achterban. ‘Hij gaf me nog mee dat ik me daar geen zorgen over moest maken als het mij ook zou overkomen’, vertelt Dimata. ‘Tot nu toe is het precies zou gegaan zoals hij vertelde. Ook hij had het hier in het begin moeilijk, maar hij is uiteindelijk succesvol geweest. Weet je, ik maak me inmiddels ook niet meer druk om wat mensen van me vinden. Eerder dit seizoen werd ik even uitgefloten tijdens een thuiswedstrijd. Prima. Ik ben al acht jaar prof, het hoort erbij. Soms gaat het goed, soms gaat het minder. Het belangrijkste is om altijd klaar te zijn om een mindere fase af te sluiten. Ik heb altijd vertrouwen in mezelf, maar ik ben ook zelfkritisch. Joh, mensen hoeven mij niet te vertellen dat ik minder goed speel. Ik ben de eerste die dat vind en ook de eerste die daar kwaad om kan worden. Ik ben een perfectionist. Na een wedstrijd kijk ik altijd de beelden terug om te zien wat er beter kan. Dat vuur brandt altijd in mij, dat hoeft niemand anders aan te steken.’

Die mentaliteit kreeg Dimata mee van zijn moeder, die er in zijn jeugd alleen voor kwam te staan bij de opvoeding van vijf kinderen. De vader van de spits liet het gezin in de steek toen Dimata zeven jaar was. De moeder van Nany is zijn belangrijkste inspiratiebron. Ze combineerde meerdere banen om rond te komen en deed ook nog het huishouden. ‘Van jongs af aan heb ik van haar de mentaliteit meegekregen: ook al gaat het minder, ook al vindt iedereen je slecht en is niemand positief, blijf geloven. Op een dag zal het beter gaan en dan moet je klaar zijn. Dan moet je een positieve instelling hebben om het om te draaien.’

TRAININGSKAMP
Dimata wanhoopte dan ook niet toen hij na tien duels op slechts één goal stond. Ook trainer Rogier Meijer deed dat niet, maar ging in december tijdens een trainingskamp in Zuid-Spanje wel met zijn spits in gesprek. ‘Hij heeft tijd nodig gehad’, vertelt de trainer. ‘Bij Espanyol had hij een tijd minder gespeeld en daarvoor lag hij er lang uit met een blessure. Toen hij hier kwam, viel hij direct in tegen AZ. Fysiek was hij eigenlijk nog niet klaar. Pas in november, richting de wedstrijden tegen SC Cambuur en RKC Waalwijk, werd hij ook op dat vlak beter. Dat hij scoorde tegen RKC deed hem goed. In Spanje ging het vooral over wat we van elkaar verwachten. Hoe verwachten wij dat hij als spits speelt en wat waren zijn verwachtingen? Dat lag nog iets uit elkaar.’

Het is onmogelijk om goed te presteren als je geen goede band hebt met je teamgenoten
Dimata vertelt dat hij gewend was om als aanvaller de diepte te zoeken en in het verleden niet vaak als aanspeelpunt fungeerde. ‘Daarom was dat gesprek zo belangrijk. In Spanje is er echt iets wezenlijks veranderd. Normaal gesproken houd ik er niet van om met een verdediger in mijn rug te spelen en ballen vast te houden, maar dat is wel wat hier van me wordt verwacht. Het gaat erom hoe ik het beste kan functioneren in het team. De trainer wil graag een targetman. De laatste weken ben ik gegroeid in die rol en voelt het goed.’ Meijer: ‘Nu ziet hij in dat hij ook iets terugkrijgt van het team als hij de positie invult zoals hij nu doet. Hij is fitter geworden, levert meer arbeid en is balvaster. Dit is wat Ted en ik voor ogen hadden toen we Nany hiernaartoe haalden. Hij kan met zijn rug naar het doel spelen, maar heeft ook de power om richting het doel te gaan. Nany was hiervoor gewend om het eindstation te zijn van een aanval. Wij willen dat hij meer betrokken is bij het spel en ons helpt om verder te voetballen. Als je dan ook nog gaat scoren, krijg je als spits vanzelf meer vertrouwen. Misschien dat de ketchupfles-theorie van Ruud van Nistelrooij hier van toepassing is.’

Daarnaast bouwde Dimata in Spanje een betere band op met zijn ploeggenoten. ‘Dat is ook iets wat je normaal gesproken tijdens de voorbereiding al kan doen’, vervolgt de aanvaller. ‘Om een week lang continu bij elkaar te zijn, zonder ouders, vrouw of kinderen, dan bouw je samen iets op. Misschien klinkt het stom voor mensen van buitenaf, maar voetbal draait niet alleen om wat er op het veld gebeurt. Sterker nog: tachtig procent van zo’n trainingskamp breng je buiten het veld door. Dat is misschien wel het belangrijkste. Het is onmogelijk om goed te presteren als je geen goede band hebt met je teamgenoten. Dat heb ik in mijn carrière vaak genoeg meegemaakt.’

SFEER
Dimata vertelt overigens in het Engels. Als Franstalige Belg spreekt hij wel Nederlands, maar hij kan zich naar eigen zeggen beter uiten in het Engels. Toch gebruikt hij een Nederlands woord als het over de selectie van NEC gaat. ‘Het is heerlijk om in een ploeg te spelen waar de sfeer goed is. Dat geeft me ook meer energie om mijn best te doen en mijn teamgenoten te helpen. Denk aan de wedstrijd tegen Vitesse. We stonden al na twintig minuten met tien man. Ik kreeg niet veel kansen om te scoren, maar ik kon wel op een andere manier het team helpen. Door mee te verdedigen, ballen vast te houden. Ook dat is soms nodig als spits. Ik ben er voor het team en ik denk dat dat makkelijker gaat als de sfeer in de groep goed is. Dan ben je sneller bereid om dingen voor een ander te doen.’

Dimata denkt ook terug aan een moment uit de wedstrijd tegen Emmen. Terwijl teamgenoot Calvin Verdonk geblesseerd op het veld lag, gooide de spits als grap wat water in zijn gezicht. ‘Zoiets kun je alleen doen in een groep waar een positieve energie heerst. Nee, ik doe dat niet vaak. Alleen als niemand het ziet aankomen’, zegt hij terwijl hij zijn tanden bloot lacht. ‘Calvin kon het wel hebben. Hij moest zelfs even lachen, maar daardoor kreeg hij ook weer kramp, haha.’

Dat hij met vertrouwen speelt, bleek wel uit de 2-0 die de spits in dat duel maakte. Er leek sprake van buitenspel toen Elayis Tavsan hem aanspeelde, maar Dimata ging met Mikkel Duelund naast zich op het doel af. In plaats van afleggen, schoot hij zelf raak. ‘Ik zag Mikkel wel lopen, hoor. Als je als spits met vertrouwen speelt en zo’n kans krijgt, dan wil je ‘m ook afmaken. Als ik op dat moment had gedacht dat het voor mij en het team de beste optie was geweest om de bal af te leggen, dan had ik dat gedaan. Misschien had ik dat bij nader inzien ook wel gewoon moeten doen, haha. Gelukkig scoorde ik en ging het daar niet te veel over. Ik wist dat het randje buitenspel was, maar dacht: laat ik het gewoon afmaken. Tegenwoordig weet je het nooit met de VAR.’

Een week later zat de VAR Dimata tegen bij een penaltymoment tegen Sparta Rotterdam. De spits werd gevloerd, maar bleek daarvoor buitenspel te hebben gestaan. Pedro Marques maakte in dat duel de 1-1, terwijl Dimata in de allerlaatste seconde nog dicht bij de winnende goal was. Een kopbal van de Belg vloog tegen de buitenkant van de paal. ‘Ongelooflijk, ik snap het nog steeds niet. Volgens mij zat de keeper er nog aan. We hadden het verdiend om te winnen, maar ja. Soms zit het niet mee. We speelden een geweldige wedstrijd en verdienden meer dan een punt, maar ik ben ook wel trots op de ploeg. We zetten druk met z'n allen en vielen aan met z'n allen. Je voelde de energie in de ploeg.’

Meijer merkt dat Dimata zich steeds beter voelt in Nijmegen. ‘Hij is een heel relaxte jongen, die wel weet wat hij wil. In de omgang is hij heel open, hij lacht altijd. Hij is ook betrokken bij het elftal. In de rust van de wedstrijd tegen Vitesse nam hij het woord en vertelde hij dat we het met zijn tienen moeten doen. Hij is een huurspeler, maar hij is hier niet om alleen even te voetballen.’ De vraag is nog wat Dimata na het seizoen van plan is. Zijn contract bij Espanyol loopt nog door tot medio 2024. ‘Het einde van het seizoen is in mijn hoofd nog ver weg’, vertelt de spits. ‘Ik ga van de ene naar de andere wedstrijd en wat er in de zomer gebeurt, zie ik dan wel weer. Als ik op deze manier doorga, heb ik na het seizoen opties genoeg. Misschien is dat wel gewoon mijn plan, doen wat ík wil doen. Ik wil niet meer in een kooi gestopt worden en iets moeten doen wat ik niet wil. Maar om dat te kunnen doen, moet ik blijven presteren. Dat wil ik de komende maanden doen. In mei moet ik op meer dan vijf doelpunten staan.’

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door beeros »

Dank! Leuk interview.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Janssen »

beeros schreef:
do 02 feb 2023, 21:33
Dank! Leuk interview.
:withstupid: Dank je wel! :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38252
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door mschr »

beeros schreef:
do 02 feb 2023, 21:33
Dank! Leuk interview.
Leuk interview inderdaad.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9685
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Gerard Lopez »

Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9512
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door E.B »

Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9685
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Gerard Lopez »

E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03
Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9512
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door E.B »

Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13
E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03
Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Nee.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32459
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door bertje »

Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13
E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03
Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Is het de finaleronde van jouw act als het gevonden wordt?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door Legendario »

bertje schreef:
vr 03 feb 2023, 09:24
Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13
E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03
Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Is het de finaleronde van jouw act als het gevonden wordt?
:withstupid: Mark schreef laatste dat hij misschien toch paal en perk ging stellen aan de acts hier. Ik hoop dat hij hier begint.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:
vr 03 feb 2023, 09:26
bertje schreef:
vr 03 feb 2023, 09:24
Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13
E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03
Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Is het de finaleronde van jouw act als het gevonden wordt?
:withstupid: Mark schreef laatste dat hij misschien toch paal en perk ging stellen aan de acts hier. Ik hoop dat hij hier begint.
Dan ook aan de act van Mschr, gelijke monniken, gelijke kappen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31654
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door vak Oost »

jackkreta schreef:
vr 03 feb 2023, 09:55
Legendario schreef:
vr 03 feb 2023, 09:26
bertje schreef:
vr 03 feb 2023, 09:24
Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13
E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03
Gerard Lopez schreef:
do 02 feb 2023, 23:46
Leuk interview, maar "in mei moet ik op meer dan 5 doelpunten staan" is een vrij voorzichtige doelstelling. Ongeveer net zo voorzichtig als de doelstelling van NEC zelf....
Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Is het de finaleronde van jouw act als het gevonden wordt?
:withstupid: Mark schreef laatste dat hij misschien toch paal en perk ging stellen aan de acts hier. Ik hoop dat hij hier begint.
Dan ook aan de act van Mschr, gelijke monniken, gelijke kappen.
Als je die lijn door trekt dan blijven er niet veel over hier :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door jackkreta »

vak Oost schreef:
vr 03 feb 2023, 10:46
jackkreta schreef:
vr 03 feb 2023, 09:55
Legendario schreef:
vr 03 feb 2023, 09:26
bertje schreef:
vr 03 feb 2023, 09:24
Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13
E.B schreef:
vr 03 feb 2023, 06:03


Net zo voorzichtig als op dag 1 van de competitie roepen dat het een finale is.
Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Is het de finaleronde van jouw act als het gevonden wordt?
:withstupid: Mark schreef laatste dat hij misschien toch paal en perk ging stellen aan de acts hier. Ik hoop dat hij hier begint.
Dan ook aan de act van Mschr, gelijke monniken, gelijke kappen.
Als je die lijn door trekt dan blijven er niet veel over hier :wink:
Want jij bent ook een act? :wink:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31654
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door vak Oost »

jackkreta schreef:
vr 03 feb 2023, 10:51
vak Oost schreef:
vr 03 feb 2023, 10:46
jackkreta schreef:
vr 03 feb 2023, 09:55
Legendario schreef:
vr 03 feb 2023, 09:26
bertje schreef:
vr 03 feb 2023, 09:24
Gerard Lopez schreef:
vr 03 feb 2023, 08:13


Dat riep ik toen niet, lees maar terug.
Is het de finaleronde van jouw act als het gevonden wordt?
:withstupid: Mark schreef laatste dat hij misschien toch paal en perk ging stellen aan de acts hier. Ik hoop dat hij hier begint.
Dan ook aan de act van Mschr, gelijke monniken, gelijke kappen.
Als je die lijn door trekt dan blijven er niet veel over hier :wink:
Want jij bent ook een act? :wink:
Afbeelding
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Landry Dimata

Bericht door TT »

Wat ik vooral leuk vind om te lezen en merken is dat Dimata het naar zijn zin heeft en wil werken voor het team. In het begin vond ik hem namelijk ongeïnteresseerd ogen en kreeg ik het idee dat hij een prototype huurspeler was voor wie het lot van de club eigenlijk niet zo boeit. Nu lijkt hij wel degelijk zeer betrokken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast