Philippe Sandler

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Philippe Sandler

Bericht door flipsen »

E.B schreef:
wo 01 mar 2023, 14:35
Tyson schreef:
wo 01 mar 2023, 14:23
Pff had niet verwacht dat ie vrijgesproken zou worden na druk vanuit het scheidsrechter korps
Ik ben benieuwd hoe professioneel het scheidsrechterskorps nu gaat zijn richting de club. Als een 4e official een wedstrijd na Feijenoord al zo boos op de teambegeleider af gaat inzake het seponeren kan ik me voorstellend dat er wat 'kwaad bloed' zit. Gaan we nog meer genaaid worden?
met 11 man hadden we gewonnen daar .....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door JBNMGN »

flipsen schreef:
wo 01 mar 2023, 16:31
E.B schreef:
wo 01 mar 2023, 14:35
Tyson schreef:
wo 01 mar 2023, 14:23
Pff had niet verwacht dat ie vrijgesproken zou worden na druk vanuit het scheidsrechter korps
Ik ben benieuwd hoe professioneel het scheidsrechterskorps nu gaat zijn richting de club. Als een 4e official een wedstrijd na Feijenoord al zo boos op de teambegeleider af gaat inzake het seponeren kan ik me voorstellend dat er wat 'kwaad bloed' zit. Gaan we nog meer genaaid worden?
met 11 man hadden we gewonnen daar .....
Maar aangezien wij niet mogen winnen maar omdat Feyenoord een ronde verder moet gebeurt dit allemaal.
Stinkend goor tuig is het bij de KNVB, een grote corrupte zooi. Maar je doet er geen kloot aan.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door jackkreta »

necnmgn schreef:
wo 01 mar 2023, 06:22
Tyson schreef:
wo 01 mar 2023, 00:09
zoete aardbei schreef:
di 28 feb 2023, 22:47
Keizerstad1994 schreef:
di 28 feb 2023, 22:38
jetipo schreef:
di 28 feb 2023, 22:28
Morgen om 10.00u komt de uitspraak. Carlos Aalbers heeft vandaag het woord gevoerd bij de Commissie van beroep van de KNVB.
Heb er totaal geen goed gevoel bij. Men kan wel zeggen dat zo’n commissie onafhankelijk is maar er is wel gewoon aardig wat druk uitgevoerd door het scheidsrechterskorps. Benieuwd of zo’n commissie daar ongevoelig voor is. Zou wel moeten maar vertrouw het voor geen cent.
:withstupid:
Die gaat geschorst worden
:withstupid: kan je op je klompen aanvoelen
Al nieuwe klompen?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
wo 01 mar 2023, 16:56
flipsen schreef:
wo 01 mar 2023, 16:31
E.B schreef:
wo 01 mar 2023, 14:35
Tyson schreef:
wo 01 mar 2023, 14:23
Pff had niet verwacht dat ie vrijgesproken zou worden na druk vanuit het scheidsrechter korps
Ik ben benieuwd hoe professioneel het scheidsrechterskorps nu gaat zijn richting de club. Als een 4e official een wedstrijd na Feijenoord al zo boos op de teambegeleider af gaat inzake het seponeren kan ik me voorstellend dat er wat 'kwaad bloed' zit. Gaan we nog meer genaaid worden?
met 11 man hadden we gewonnen daar .....
Maar aangezien wij niet mogen winnen maar omdat Feyenoord een ronde verder moet gebeurt dit allemaal.
Stinkend goor tuig is het bij de KNVB, een grote corrupte zooi. Maar je doet er geen kloot aan.
Zo ist

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Jules »

JBNMGN schreef:
wo 01 mar 2023, 16:56
Stinkend goor tuig is het bij de KNVB, een grote corrupte zooi. Maar je doet er geen kloot aan.
Wijze woorden. Het moddert maar raak met totale willekeur en er is geen enkele instantie die ingrijpt.

Neem de 1-1 van Jahanbaksh tegen AZ. 16 seconden daarvoor maakt Pedersen hands. Toch wordt de goal goedgekeurd omdat de VAR het heeft beoordeeld als onbewust hands. Maar waar het om zou moeten gaan is: heeft Pedersen voordeel gehad uit die handsbal? Ja uiteraard want hij haalt dankzij die handsbal de vaart uit de bal en wint zo het duel.

NEC - Excelsior. Hoge bal op Proper die de bal tegen zijn borst/arm krijgt. Spel gaat 14 seconden door, er ontstaat een nieuwe situatie waaruit een goal komt. Afgekeurd, want nu is het ineens wel bewust op de arm.
Zo kunnen we nog uren doorgaan. Bijvoorbeeld ook deze kwestie:

...een bal die lang onderweg is wordt door Pedersen met zijn arm doodgemaakt en dat wordt beoordeeld als onbewust, en een bal die in het strafschopgebied van 2 meter afstand snoeihard tegen de onderarm van Sandler wordt gepoeierd is wel bewust hands volgens de aanklager.

Of de goal van Karlsson tegen NEC die de bal (op identieke wijze als Proper met borst/arm) meeneemt en scoort. Doelpunt: goedgekeurd want met de borst volgens de VAR, terwijl Karlsson zelf later verklaart dat het hands was.

Of de horrortackles van Hartman die onbestraft bleven.

en dan gaat een of ander kansrijk figuur dat zich aanklager noemt en blij is dat hij in een uniform mag rondlopen, twee weken ... na de ingetrokken rode kaart, alsnog proberen om de rode kaart voor hands van Sandler geldig te laten verklaren.

Heel eng dit soort verkapt corrupte figuren. Doet me denken aan die ene film waar uiteindelijk wel het recht zegeviert:

“His judgment cometh and that right soon”

FC Hilversum
Berichten: 2098
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door FC Hilversum »

:withstupid:
Jules schreef:
wo 01 mar 2023, 18:43
JBNMGN schreef:
wo 01 mar 2023, 16:56
Stinkend goor tuig is het bij de KNVB, een grote corrupte zooi. Maar je doet er geen kloot aan.
Wijze woorden. Het moddert maar raak met totale willekeur en er is geen enkele instantie die ingrijpt.

Neem de 1-1 van Jahanbaksh tegen AZ. 16 seconden daarvoor maakt Pedersen hands. Toch wordt de goal goedgekeurd omdat de VAR het heeft beoordeeld als onbewust hands. Maar waar het om zou moeten gaan is: heeft Pedersen voordeel gehad uit die handsbal? Ja uiteraard want hij haalt dankzij die handsbal de vaart uit de bal en wint zo het duel.

NEC - Excelsior. Hoge bal op Proper die de bal tegen zijn borst/arm krijgt. Spel gaat 14 seconden door, er ontstaat een nieuwe situatie waaruit een goal komt. Afgekeurd, want nu is het ineens wel bewust op de arm.
Zo kunnen we nog uren doorgaan. Bijvoorbeeld ook deze kwestie:

...een bal die lang onderweg is wordt door Pedersen met zijn arm doodgemaakt en dat wordt beoordeeld als onbewust, en een bal die in het strafschopgebied van 2 meter afstand snoeihard tegen de onderarm van Sandler wordt gepoeierd is wel bewust hands volgens de aanklager.

Of de goal van Karlsson tegen NEC die de bal (op identieke wijze als Proper met borst/arm) meeneemt en scoort. Doelpunt: goedgekeurd want met de borst volgens de VAR, terwijl Karlsson zelf later verklaart dat het hands was.

Of de horrortackles van Hartman die onbestraft bleven.

en dan gaat een of ander kansrijk figuur dat zich aanklager noemt en blij is dat hij in een uniform mag rondlopen, twee weken ... na de ingetrokken rode kaart, alsnog proberen om de rode kaart voor hands van Sandler geldig te laten verklaren.

Heel eng dit soort verkapt corrupte figuren. Doet me denken aan die ene film waar uiteindelijk wel het recht zegeviert:

“His judgment cometh and that right soon”
:withstupid:

Er is gewoon iemand enorm op zijn pik getrapt en zijn ego heeft hem doen besluiten zijn gelijk te willen halen. En gelukkig zonder succes. Maar het bewijst wel wat voor nare gasten dit zijn…. Maar dat wisten wel wel want je wordt alleen scheidsrechter als je zelf nooit mee hebt mogen doen met het spelletje en je vrouw thuis de baas is.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Zico »

Jules schreef:
wo 01 mar 2023, 18:43
JBNMGN schreef:
wo 01 mar 2023, 16:56
Stinkend goor tuig is het bij de KNVB, een grote corrupte zooi. Maar je doet er geen kloot aan.
Wijze woorden. Het moddert maar raak met totale willekeur en er is geen enkele instantie die ingrijpt.

Neem de 1-1 van Jahanbaksh tegen AZ. 16 seconden daarvoor maakt Pedersen hands. Toch wordt de goal goedgekeurd omdat de VAR het heeft beoordeeld als onbewust hands. Maar waar het om zou moeten gaan is: heeft Pedersen voordeel gehad uit die handsbal? Ja uiteraard want hij haalt dankzij die handsbal de vaart uit de bal en wint zo het duel.

NEC - Excelsior. Hoge bal op Proper die de bal tegen zijn borst/arm krijgt. Spel gaat 14 seconden door, er ontstaat een nieuwe situatie waaruit een goal komt. Afgekeurd, want nu is het ineens wel bewust op de arm.
Zo kunnen we nog uren doorgaan. Bijvoorbeeld ook deze kwestie:

...een bal die lang onderweg is wordt door Pedersen met zijn arm doodgemaakt en dat wordt beoordeeld als onbewust, en een bal die in het strafschopgebied van 2 meter afstand snoeihard tegen de onderarm van Sandler wordt gepoeierd is wel bewust hands volgens de aanklager.

Of de goal van Karlsson tegen NEC die de bal (op identieke wijze als Proper met borst/arm) meeneemt en scoort. Doelpunt: goedgekeurd want met de borst volgens de VAR, terwijl Karlsson zelf later verklaart dat het hands was.

Of de horrortackles van Hartman die onbestraft bleven.

en dan gaat een of ander kansrijk figuur dat zich aanklager noemt en blij is dat hij in een uniform mag rondlopen, twee weken ... na de ingetrokken rode kaart, alsnog proberen om de rode kaart voor hands van Sandler geldig te laten verklaren.

Heel eng dit soort verkapt corrupte figuren. Doet me denken aan die ene film waar uiteindelijk wel het recht zegeviert:

“His judgment cometh and that right soon”
Cissoko werd nog een keer overduidelijk naar de grond getrokken, geloof tegen PSV. En dat natuurlijk die gozer van Sparta die de bal met de arm van de doellijn haalt, wat volgens de wijze heren niet eens een penalty was.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door gladiator »

En dan wordt er gezegd maar ja daar kunnen wij supporters niks aan veranderen.
Ik zeg stuur eens een groep afgevaardigde supporters van de kleinere clubs naar zeist. Geen hooligans met capuchons op maar supporters die deze beelden in zeist eens gaan weerleggen. Pers erbij
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Philippe Sandler

Bericht door flipsen »

JBNMGN schreef:
wo 01 mar 2023, 16:56
flipsen schreef:
wo 01 mar 2023, 16:31
E.B schreef:
wo 01 mar 2023, 14:35
Tyson schreef:
wo 01 mar 2023, 14:23
Pff had niet verwacht dat ie vrijgesproken zou worden na druk vanuit het scheidsrechter korps
Ik ben benieuwd hoe professioneel het scheidsrechterskorps nu gaat zijn richting de club. Als een 4e official een wedstrijd na Feijenoord al zo boos op de teambegeleider af gaat inzake het seponeren kan ik me voorstellend dat er wat 'kwaad bloed' zit. Gaan we nog meer genaaid worden?
met 11 man hadden we gewonnen daar .....
Maar aangezien wij niet mogen winnen maar omdat Feyenoord een ronde verder moet gebeurt dit allemaal.
Stinkend goor tuig is het bij de KNVB, een grote corrupte zooi. Maar je doet er geen kloot aan.
is al jaren zo en zal altijd wel zo blijven , de top 3 moet in de beker blijven ....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Curva »

Denk overigens niet dat het allemaal bewust pro top drie is maar meer angst om maar iets fout te doen wat tegen de top drie uitpakt. Dus daarin altijd extra voorzichtig met pingels en kaarten terwijl hun tegenstanders minder mededogen krijgen.
Dat thuis loten van feijenoord valt ook wel mee als je de afgelopen 10 jaar bekijkt, wel meer thuis dan uit maar dat valt nog wel binnen de toevalmarges.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Gijscoman »

Curva schreef:
do 02 mar 2023, 10:44
Denk overigens niet dat het allemaal bewust pro top drie is maar meer angst om maar iets fout te doen wat tegen de top drie uitpakt. Dus daarin altijd extra voorzichtig met pingels en kaarten terwijl hun tegenstanders minder mededogen krijgen.
Dat thuis loten van feijenoord valt ook wel mee als je de afgelopen 10 jaar bekijkt, wel meer thuis dan uit maar dat valt nog wel binnen de toevalmarges.
Angst speelt een rol, maar misschien nog veel meer onbewuste aannames m.b.t. de kwaliteit van spelers. We zien immers dat scheidsrechters vanwege de naam van Tannane toch al sneller geneigd zijn hem geel te geven, waar "brave" spelers bij soortgelijke overtredingen niet direct bestraft worden. Evenzeer zal het vermoedelijk zo zijn, dat scheidsrechters bij een risicovolle tackle door een Ajacied eerder ervan uitgaan dat de actie wel zal slagen dan bij een NEC-speler. Als het vervolgens een twijfelgeval blijkt te zijn, dan zal dat vooroordeel in die seconde dat er een besluit genomen moet worden meespelen. En dan valt het kwartje iets vaker de verkeerde kant op voor ons; en iets vaker de goede kant op voor Ajax of Feyenoord.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Jules »

Gijscoman schreef:
do 02 mar 2023, 12:17
...waar "brave" spelers bij soortgelijke overtredingen niet direct bestraft worden.
Dus Hartman is een brave speler?

Schei toch uit met je vergezochte nuanceringen. Als Hartman de linksback van NEC was had hij al minstens twee rode kaarten gekregen voor zijn horrortackles en waren de beelden daarvan in elk voetbalpraatprogramma oeverloos voorbij gekomen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Gijscoman »

Jules schreef:
do 02 mar 2023, 12:30
Gijscoman schreef:
do 02 mar 2023, 12:17
...waar "brave" spelers bij soortgelijke overtredingen niet direct bestraft worden.
Dus Hartman is een brave speler?

Schei toch uit met je vergezochte nuanceringen. Als Hartman de linksback van NEC was had hij al minstens twee rode kaarten gekregen voor zijn horrortackles en waren de beelden daarvan in elk voetbalpraatprogramma oeverloos voorbij gekomen.
Allereerst: Hartman heeft niks te maken met mijn voorbeeld. Het gaat erom dat Tannane regelmatig geel krijgt voor overtredingen waar andere spelers zonder een slechte naam niks krijgen.

Als je verder de moeite had gedaan om daadwerkelijk te lezen, dan had je ook gezien dat mijn punt was dat een speler van NEC sneller bestraft wordt dan een speler van Feyenoord. En dat één van de redenen daarvan is dat men spelers van topclubs meer kwaliteiten toedicht dan spelers van NEC, waardoor men bij de felle tackle van de eerste groep eerder zal zeggen dat het hard, maar fair is, waar men bij een soortgelijke overtreding van een NEC-speler sneller ervan uitgaat dat het te hard was.

Horrortackle is trouwens ook weer overdreven. Het was een donkerrode overtreding - dat zeker - en dat is ook op heel veel plaatsen trouwens besproken.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Jules »

Gijscoman schreef:
do 02 mar 2023, 14:06

Als je verder de moeite had gedaan om daadwerkelijk te lezen, dan had je ook gezien dat mijn punt was dat een speler van NEC sneller bestraft wordt dan een speler van Feyenoord.
Dat heb ik gelezen en daarover bestaat dan ook geen discussie. Als je zelf de moeite had genomen om te lezen wat ik hierover in dit topic heb geschreven had je dit al geweten.
Gijscoman schreef:
do 02 mar 2023, 14:06

En dat één van de redenen daarvan is dat men spelers van topclubs meer kwaliteiten toedicht dan spelers van NEC, waardoor men bij de felle tackle van de eerste groep eerder zal zeggen dat het hard, maar fair is, waar men bij een soortgelijke overtreding van een NEC-speler sneller ervan uitgaat dat het te hard was.
Dit vind ik onzin. Niet alleen is het een aanname, maar het is ook een aanname die rechtvaardigt waarom een club als NEC altijd benadeeld wordt.
Het verklaart niet waarom NEC ook tegen kleinere tegenstander wordt benadeeld. Het voorbeeld van de handsbal van Sparta werd genoemd. Een handsbal die een treffer van NEC voorkwam maar geen consequenties had, terwijl Sandler dus een penalty en direct rood kreeg. Zo zijn er tientallen voorbeelden van klassejustitie te vinden.

Wat een scheidsrechter wel of niet denkt over de capaciteiten van een speler zou totaal niet relevant moeten zijn.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Bottendaal »

Gijscoman schreef:
do 02 mar 2023, 14:06
Jules schreef:
do 02 mar 2023, 12:30
Gijscoman schreef:
do 02 mar 2023, 12:17
...waar "brave" spelers bij soortgelijke overtredingen niet direct bestraft worden.
Dus Hartman is een brave speler?

Schei toch uit met je vergezochte nuanceringen. Als Hartman de linksback van NEC was had hij al minstens twee rode kaarten gekregen voor zijn horrortackles en waren de beelden daarvan in elk voetbalpraatprogramma oeverloos voorbij gekomen.
Allereerst: Hartman heeft niks te maken met mijn voorbeeld. Het gaat erom dat Tannane regelmatig geel krijgt voor overtredingen waar andere spelers zonder een slechte naam niks krijgen.

Als je verder de moeite had gedaan om daadwerkelijk te lezen, dan had je ook gezien dat mijn punt was dat een speler van NEC sneller bestraft wordt dan een speler van Feyenoord. En dat één van de redenen daarvan is dat men spelers van topclubs meer kwaliteiten toedicht dan spelers van NEC, waardoor men bij de felle tackle van de eerste groep eerder zal zeggen dat het hard, maar fair is, waar men bij een soortgelijke overtreding van een NEC-speler sneller ervan uitgaat dat het te hard was.

Horrortackle is trouwens ook weer overdreven. Het was een donkerrode overtreding - dat zeker - en dat is ook op heel veel plaatsen trouwens besproken.
Ik denk dat het onbewust beoordelen van een speler van de topclubs een verwaarloosbare rol speelt.
Bedenk eens wat er gebeurt als een topclub een onterechte pingel tegen krijgt. En wat gebeurt er als een kleintje een onterechte pingel tegen krijgt?
Juist. De aandacht voor de eerste zal vele malen groter zijn dan in het tweede geval. De media besteed daar veel meer aandacht aan. Wat niet eens direct de schuld is van de media, de kleinere clubs zijn gewoon minder interessant.
Het zal voor een scheids dus ook minder vervelend zijn als hij een fout maakt in het nadeel van een kleine club. Die liggen niet onder het vergrootglas. Zo simpel is het nou eenmaal.
Geen mens is ongevoelig, dus dit speelt altijd een rol.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Ron Delgado »

Nog even en NEC is zelf een topclub. Dan heb je hier geen last meer van.
Get up! Stay on the scene.

dennis r
Berichten: 276
Lid geworden op: vr 17 jun 2011, 19:20
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door dennis r »

https://nos.nl/artikel/2467170-nec-er-s ... -uur-nodig

Mooi stuk. ‘Gescout’ door Boekhoorn op vakantie

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door vak Oost »

dennis r schreef:
zo 12 mar 2023, 10:30
https://nos.nl/artikel/2467170-nec-er-s ... -uur-nodig

Mooi stuk. ‘Gescout’ door Boekhoorn op vakantie
Leuk om te lezen inderdaad.
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Nijmegen0413 »

Onmisbaar geworden. Je doet zowel verdedigend als opbouwend een jas uit als hij niet meedoet. Helaas laat zijn fysieke gesteldheid hem vrij vaak in de steek.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door necnmgn »

Nijmegen0413 schreef:
zo 12 mar 2023, 15:17
Onmisbaar geworden. Je doet zowel verdedigend als opbouwend een jas uit als hij niet meedoet. Helaas laat zijn fysieke gesteldheid hem vrij vaak in de steek.
Maar goed, dan had hij hier ook niet gespeeld..

zoete aardbei
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door zoete aardbei »

Alweer niet op de training gisteren.Dit wordt een jongen voor max 20 wedstrijden,zo jammer.

D. Fernández Artola
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 23:52
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door D. Fernández Artola »

Ontzettend balen. Mits fit een absolute meerwaarde. Had anders ook echt niet voor NEC gespeeld.

De aanpak van onze medische staf is wel te prijzen. Hij heeft nu in 17 wedstrijden meegedaan. Heeft in z’n carrière tot nu toe helaas nooit eerder meer dan 12 wedstrijden meegedaan.

Hij is ook wel eens ingevallen, en in veel wedstrijden eerder gewisseld (uit voorzorg?). Effectief ongerekend naar 90 minuten is het iets meer dan 14 wedstrijden.

Betekent dat er minimaal 2 nieuwe CV’s nodig zijn voor komend jaar. Ook Kramer is niet blessure vrij gebleven helaas.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Bleum »

Hij en Schone zijn 2 hele goede voetballers met kwaliteit. Ze hebben beide echter 1 nadeel. Met de bal asn de voet vertragen ze het spel enorm.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door beeros »

Bleum schreef:
zo 07 mei 2023, 07:15
Hij en Schone zijn 2 hele goede voetballers met kwaliteit. Ze hebben beide echter 1 nadeel. Met de bal asn de voet vertragen ze het spel enorm.

Oneens. Sandler is een prima opbouwer die het spel versneld door met enige regelmaat een linie over te slaan in zijn passing.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Philippe Sandler

Bericht door Henkiepenkie »

beeros schreef:
zo 07 mei 2023, 09:51
Bleum schreef:
zo 07 mei 2023, 07:15
Hij en Schone zijn 2 hele goede voetballers met kwaliteit. Ze hebben beide echter 1 nadeel. Met de bal asn de voet vertragen ze het spel enorm.

Oneens. Sandler is een prima opbouwer die het spel versneld door met enige regelmaat een linie over te slaan in zijn passing.
Mee eens. Schöne vertraagt wel het spel enorm.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JeroenBijma en 37 gasten