Maar ik denk juist dat die “lakse houding” hem zo ongelooflijk goed maakt. Als hij in vorm is dan straalt het pure rust en controle uit, waardoor het nog beter lijkt. Als hij echter niet in vorm is lijkt het daardoor heel snel alsof hij met de pet ernaar gooit en wordt hij daarom verketterd. Hetzelfde is een beetje bij Roefs, die werd niet voor niets ook al door een deel bijna afgeschreven na een paar foutjes. Maar ik vind die rust die zij hebben in essentie juist een hele grote kwaliteit, waar je in de mindere periodes er echt doorheen moet prikken (hoe moeilijk dat soms ook is)..Ayub schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:29Eens. Het matcht totaal niet met het lakse beeld dat ik van hem heb, maar mogelijk is dat gekleurd door zijn manier van voetballen en is hij weldegelijk betrokkenbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..
Philippe Sandler
Re: Philippe Sandler
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Bij Sandler is het niet alleen zijn houding op het veld. Hij heeft ook in eerdere interviews aangegeven het allemaal niet zo leuk en belangrijk te vinden.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:32Maar ik denk juist dat die “lakse houding” hem zo ongelooflijk goed maakt. Als hij in vorm is dan straalt het pure rust en controle uit, waardoor het nog beter lijkt. Als hij echter niet in vorm is lijkt het daardoor heel snel alsof hij met de pet ernaar gooit en wordt hij daarom verketterd. Hetzelfde is een beetje bij Roefs, die werd niet voor niets ook al door een deel bijna afgeschreven na een paar foutjes. Maar ik vind die rust die zij hebben in essentie juist een hele grote kwaliteit, waar je in de mindere periodes er echt doorheen moet prikken (hoe moeilijk dat soms ook is)..Ayub schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:29Eens. Het matcht totaal niet met het lakse beeld dat ik van hem heb, maar mogelijk is dat gekleurd door zijn manier van voetballen en is hij weldegelijk betrokkenbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..
Ja dat ligt er een beetje aan wat je onder die lakse houding schaart. Ik denk in principe dat je met zijn kwaliteiten en een minder lakse houding in het veld beter zou moeten kunnen zijn. Wat niet betekent dat je risicolozer moet spelen, maar wel dat je misschien wat beter je momenten kunt kiezen en dat de intensiteit soms wat hoger kanbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:32Maar ik denk juist dat die “lakse houding” hem zo ongelooflijk goed maakt. Als hij in vorm is dan straalt het pure rust en controle uit, waardoor het nog beter lijkt. Als hij echter niet in vorm is lijkt het daardoor heel snel alsof hij met de pet ernaar gooit en wordt hij daarom verketterd. Hetzelfde is een beetje bij Roefs, die werd niet voor niets ook al door een deel bijna afgeschreven na een paar foutjes. Maar ik vind die rust die zij hebben in essentie juist een hele grote kwaliteit, waar je in de mindere periodes er echt doorheen moet prikken (hoe moeilijk dat soms ook is)..Ayub schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:29Eens. Het matcht totaal niet met het lakse beeld dat ik van hem heb, maar mogelijk is dat gekleurd door zijn manier van voetballen en is hij weldegelijk betrokkenbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..
Ik zag zondag Sandler ook strijden voor elke meter, zonder angst(ogenschijnlijk)ging hij de duels aan.
Welke interviews?Pol schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:35Bij Sandler is het niet alleen zijn houding op het veld. Hij heeft ook in eerdere interviews aangegeven het allemaal niet zo leuk en belangrijk te vinden.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:32Maar ik denk juist dat die “lakse houding” hem zo ongelooflijk goed maakt. Als hij in vorm is dan straalt het pure rust en controle uit, waardoor het nog beter lijkt. Als hij echter niet in vorm is lijkt het daardoor heel snel alsof hij met de pet ernaar gooit en wordt hij daarom verketterd. Hetzelfde is een beetje bij Roefs, die werd niet voor niets ook al door een deel bijna afgeschreven na een paar foutjes. Maar ik vind die rust die zij hebben in essentie juist een hele grote kwaliteit, waar je in de mindere periodes er echt doorheen moet prikken (hoe moeilijk dat soms ook is)..Ayub schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:29Eens. Het matcht totaal niet met het lakse beeld dat ik van hem heb, maar mogelijk is dat gekleurd door zijn manier van voetballen en is hij weldegelijk betrokkenbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Bijvoorbeeld het dubbelinterview samen met Verdonk op NEC tv, meen ik.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 14:20Welke interviews?Pol schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:35Bij Sandler is het niet alleen zijn houding op het veld. Hij heeft ook in eerdere interviews aangegeven het allemaal niet zo leuk en belangrijk te vinden.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:32Maar ik denk juist dat die “lakse houding” hem zo ongelooflijk goed maakt. Als hij in vorm is dan straalt het pure rust en controle uit, waardoor het nog beter lijkt. Als hij echter niet in vorm is lijkt het daardoor heel snel alsof hij met de pet ernaar gooit en wordt hij daarom verketterd. Hetzelfde is een beetje bij Roefs, die werd niet voor niets ook al door een deel bijna afgeschreven na een paar foutjes. Maar ik vind die rust die zij hebben in essentie juist een hele grote kwaliteit, waar je in de mindere periodes er echt doorheen moet prikken (hoe moeilijk dat soms ook is)..Ayub schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:29Eens. Het matcht totaal niet met het lakse beeld dat ik van hem heb, maar mogelijk is dat gekleurd door zijn manier van voetballen en is hij weldegelijk betrokkenbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..
-
- Contacteer:
bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..

Ik geloof hem wel, mooi en kwetsbaar interview.
Ik twijfel ook totaal niet aan zijn oprechtheid. Heeft zich al vaker positief uitgelaten over de club. Het blijft gewoon een sleutelspeler die in zijn huidige vorm gewoon weer flinke kan bijdragen aan een mooi einde van het seizoen. Alleen zou hij geen sleutelspeler moeten zijn, daar moet volgend jaar beter op worden geanticipeerd.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 19 mar 2025, 15:41bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..![]()
Ik geloof hem wel, mooi en kwetsbaar interview.
Waar dan? https://www.youtube.com/watch?v=vgpmCKrs8aoPol schreef: ↑wo 19 mar 2025, 14:26Bijvoorbeeld het dubbelinterview samen met Verdonk op NEC tv, meen ik.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 14:20Welke interviews?Pol schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:35Bij Sandler is het niet alleen zijn houding op het veld. Hij heeft ook in eerdere interviews aangegeven het allemaal niet zo leuk en belangrijk te vinden.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:32Maar ik denk juist dat die “lakse houding” hem zo ongelooflijk goed maakt. Als hij in vorm is dan straalt het pure rust en controle uit, waardoor het nog beter lijkt. Als hij echter niet in vorm is lijkt het daardoor heel snel alsof hij met de pet ernaar gooit en wordt hij daarom verketterd. Hetzelfde is een beetje bij Roefs, die werd niet voor niets ook al door een deel bijna afgeschreven na een paar foutjes. Maar ik vind die rust die zij hebben in essentie juist een hele grote kwaliteit, waar je in de mindere periodes er echt doorheen moet prikken (hoe moeilijk dat soms ook is)..Ayub schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:29Eens. Het matcht totaal niet met het lakse beeld dat ik van hem heb, maar mogelijk is dat gekleurd door zijn manier van voetballen en is hij weldegelijk betrokkenbertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 10:20Nu zullen er ongetwijfeld mensen gaan twijfelen over de oprechtheid van deze jongen, maar ik vind het wel een mooi en kwetsbaar interview. Hoe moeilijk moet dat metaal ook wel niet zijn, je loopt de hele tijd over het veld met in je achterhoofd dat je niet geblesseerd wil raken. En ik denk dat juist dat ervoor zorgt dat die kans steeds zo groot is. Maar krijg dat maar eens uit je hoofd na de historie..
Nare stemmingmakerij.
Eens met bertje!
Weet iemand hoe laat je het beste na afloop van de training er kan zijn voor een handtekening op een shirt? Wil iemand dat kado doen met handtekening van Sandler
-
- Contacteer:
schrok alweer 

Weet je ook het antwoord op mijn vraag? 
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Nee.
Maar het is verboden hier te reageren tenzij hij een blessure heeft (dus je kan hier vaak zat reageren).
Maar het is verboden hier te reageren tenzij hij een blessure heeft (dus je kan hier vaak zat reageren).
Ik zou gewoon naar de training gaan, niet later dan een uur nadat het begonnen is en hem dan als hij wegloopt gewoon vragen om z'n handtekening.
Heb zelf ook twee keer gedragen shirtje van vroeger laten signeren bij de training. Eentje door Lasse en eentje door Nuytinck.
Eens een
'er, altijd een
'er

Thanks!
Wat loopt ie relaxt over het veld. Wandelend, sjokkend met de bal aan de voet. Klaar voor een carrière in walking football.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Zo komt het over, maar hij kan die bal ook voorin nooit kwijt. Het is zo statisch als wat met weinig beweging. Hij wacht gewoon op een opening om een goede bal te kunnen geven.
Heb ook serieus het gevoel dat dat de reden is omdat de speelstijl die hij nu hanteerd ik duidelijk anders vind dan van voor zijn laatste 2 blessures toen hij regelmatig indribbelde en zo een overtalsituatie op het middenveld creëerde.
Maar het kan ook een tactische omzetting zijn van Meijer omdat we nu Verdonk soms terugvinden als inside back die het middenveld in komt, waarmee Sandler automatisch enigszins beschermd wordt.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
En helaas had ook hier Luijckx weer een punt.Sandler speelt op 80%.De grootste kans om heel te blijven.Dat wij daar vervolgens geen zak aan hebben ,soit. We zullen moeten afwachten wat de resultaten onder Schreuder zullen zijn, maar voor deze jongen moet er een trainer komen die gewoon zegt waar het op staat. Namelijk, ongeschikt voor dit niveau. Heel triest maar een waarheid als een koe.
Aalbers heeft zich in de luren laten leggen door de 20+ potjes van vorig seizoen.
Zijn eerste in zijn gehele loopbaan.
- De Kletskop
- Contacteer:
Wat een slappe tinus is het toch, ongekend.
Man man man. Ons meisje heeft zichzelf weer geblesseerd met een.... Jawel..... Sliding. 

T was al een probleem het is t nog steeds en zal zo blijven, doodzonde. Wordt aardig puzzeltje volgend seizoen voor Carlos,want Bram is ook afwachten hoe dat gaat
Godverdomme. Dat gewisseld centraal pakt voor de zoveelste keer slecht uit en kost je punten.
Bedankt Flipje.
Zet die vent toch bij de glasbak!
Bedankt Flipje.
Zet die vent toch bij de glasbak!