Daar kijk je toch niet op meer van op neem ik aan?
Philippe Sandler
-
- Contacteer:
Re: Philippe Sandler
samen met hansen gewoon wegwezen, er is altijd wel wat en dat gaat niet hoe gweldig ze ook kunnen voetballen
Als Sandler indribbelt en het mislukt, geeft hij een ander de schuld, of grijp hij naar zijn hamstring/ knie/ enkel. De man kan geweldig voetballen, maar er is mentaal iets niet in orde bij hem. Zo zonde en zo frustrerend.
- De Kletskop
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
- jackkreta
- Contacteer:
Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Misschien in bepaalde wedstrijden die nu komen waarmee je meer in de eigen 16 speelt. Maar opbouwend wordt het natuurlijk weer arme troef. We zullen weer afhankelijk zijn van onze opkomende backs die geen potten kunnen breken. Want van het middenveld hoeven we niks te verwachten. Zet Koki weer voorin met 2 buitenspelers die geen voorzet geven en we zijn helemaal vleugellam. Je kunt nu al uittekenen hoe het gaat.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
We zullen er denk ik aan moeten wennen, of we willen of niet. Sandler is lichamelijk van glas.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
Precies dat. Er klopt werkelijk helemaal niets van de balans in deze selectie.E.B schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:42Misschien in bepaalde wedstrijden die nu komen waarmee je meer in de eigen 16 speelt. Maar opbouwend wordt het natuurlijk weer arme troef. We zullen weer afhankelijk zijn van onze opkomende backs die geen potten kunnen breken. Want van het middenveld hoeven we niks te verwachten. Zet Koki weer voorin met 2 buitenspelers die geen voorzet geven en we zijn helemaal vleugellam. Je kunt nu al uittekenen hoe het gaat.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
Ik begin te vermoeden dat hij vooral geestelijk van visstick is.Poort5 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:57We zullen er denk ik aan moeten wennen, of we willen of niet. Sandler is lichamelijk van glas.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
Ik sluit niks meer uit.DJTEEF! schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:15Ik begin te vermoeden dat hij vooral geestelijk van visstick is.Poort5 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:57We zullen er denk ik aan moeten wennen, of we willen of niet. Sandler is lichamelijk van glas.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
Heeft gewoon een lichaam dat niet geschikt is voor betaald voetbal en dat zal heus ook in zijn hoofd gaan zitten. Sandler kan hoogstens als stand in voor cv of nummer 6 functioneren. Je kunt er niet op bouwen.DJTEEF! schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:15Ik begin te vermoeden dat hij vooral geestelijk van visstick is.Poort5 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:57We zullen er denk ik aan moeten wennen, of we willen of niet. Sandler is lichamelijk van glas.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
En wat betreft dat indribbelen, ik zou ook pislink worden als je risico neemt om in te dribbelen en iedereen speelt verstoppertje. Want daarin heeft Sandler wel degelijk een punt. Van Crooij heeft een neusje voor de goal maar ik vind het een domme voetballer vooral in het positioneren en aanspeelbaar zijn.
Dat was ook niet echt een succes aan het begin van het seizoen met alle ballen terug op de keeper.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
gewoon aan het einde van het seizoen afscheid nemen.Wil hij niet dan hpelijk een nieuwe trainer die hem op de bank durft te zetten
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Nou ja, in elk geval de komende reeks tegen hoger geplaatste teams is de combi Nuytinck-Marquez wellicht juist niet zo slecht. We zullen toch veelvuldig op de eigen helft spelen.
-
- Contacteer:
Waarom zou Sandler op de bank moeten zitten?zoete aardbei schreef: ↑ma 17 feb 2025, 12:12gewoon aan het einde van het seizoen afscheid nemen.Wil hij niet dan hpelijk een nieuwe trainer die hem op de bank durft te zetten
Het kan inderdaad goed uitpakken.Mark Ariaans schreef: ↑ma 17 feb 2025, 14:15Nou ja, in elk geval de komende reeks tegen hoger geplaatste teams is de combi Nuytinck-Marquez wellicht juist niet zo slecht. We zullen toch veelvuldig op de eigen helft spelen.
Come on Wilfried Bony!
Omdat hij gigantisch uit vorm is en dan met zijn manier van spelen het lijkt alsof hij er met de pet naar gooit. Ik irriteer me af en toe ook mateloos aan hem hoor, maar als je van hem verwacht dat hij als een dolle stier a la Marquez tekeer gaat slaat dat natuurlijk nergens op. Ik vond ook juist dat hij begin 2e helft het veel meer naar zich toe trok en ook weer meer met inspeelpases en crossballen begon te strooien, maar dan raakt hij weer geblesseerd..Nijmegen0413 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 15:26Waarom zou Sandler op de bank moeten zitten?zoete aardbei schreef: ↑ma 17 feb 2025, 12:12gewoon aan het einde van het seizoen afscheid nemen.Wil hij niet dan hpelijk een nieuwe trainer die hem op de bank durft te zetten
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
vak Oost schreef: ↑ma 17 feb 2025, 12:09Dat was ook niet echt een succes aan het begin van het seizoen met alle ballen terug op de keeper.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt

Eerst lopen we hier diezelfde tandem tot op het bot af te kraken vanwege het gebrek aan voetbal van achteruit, dat ons de das om deed in eerdere wedstrijden en nu zou het ineens een godsgeschenk zijn??
Schei toch uit. Een kaarsje opsteken in de kerk gaat je meer helpen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Een Sandler uit vorm moet nog steeds altijd spelen bij NEC.bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 15:56Omdat hij gigantisch uit vorm is en dan met zijn manier van spelen het lijkt alsof hij er met de pet naar gooit. Ik irriteer me af en toe ook mateloos aan hem hoor, maar als je van hem verwacht dat hij als een dolle stier a la Marquez tekeer gaat slaat dat natuurlijk nergens op. Ik vond ook juist dat hij begin 2e helft het veel meer naar zich toe trok en ook weer meer met inspeelpases en crossballen begon te strooien, maar dan raakt hij weer geblesseerd..Nijmegen0413 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 15:26Waarom zou Sandler op de bank moeten zitten?zoete aardbei schreef: ↑ma 17 feb 2025, 12:12gewoon aan het einde van het seizoen afscheid nemen.Wil hij niet dan hpelijk een nieuwe trainer die hem op de bank durft te zetten
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
En een domme voetballer is nou precies niet wat je op 10 wilt hebben staan.Zico schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:47Heeft gewoon een lichaam dat niet geschikt is voor betaald voetbal en dat zal heus ook in zijn hoofd gaan zitten. Sandler kan hoogstens als stand in voor cv of nummer 6 functioneren. Je kunt er niet op bouwen.DJTEEF! schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:15Ik begin te vermoeden dat hij vooral geestelijk van visstick is.Poort5 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:57We zullen er denk ik aan moeten wennen, of we willen of niet. Sandler is lichamelijk van glas.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
En wat betreft dat indribbelen, ik zou ook pislink worden als je risico neemt om in te dribbelen en iedereen speelt verstoppertje. Want daarin heeft Sandler wel degelijk een punt. Van Crooij heeft een neusje voor de goal maar ik vind het een domme voetballer vooral in het positioneren en aanspeelbaar zijn.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Iemand wel eens de conclussie getrokken dat Proper en Sandler beide 'die passes' niet meer geven, dat het mogelijk niet aan Proper en Sandler ligt?
En wat is er nou aan de hand? Is hij geblesseerd of traint hij mee?
-
- Contacteer:
Ligt er maar net aan hoe je de rest van je ploeg inricht.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 17 feb 2025, 20:10En een domme voetballer is nou precies niet wat je op 10 wilt hebben staan.Zico schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:47Heeft gewoon een lichaam dat niet geschikt is voor betaald voetbal en dat zal heus ook in zijn hoofd gaan zitten. Sandler kan hoogstens als stand in voor cv of nummer 6 functioneren. Je kunt er niet op bouwen.DJTEEF! schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:15Ik begin te vermoeden dat hij vooral geestelijk van visstick is.Poort5 schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:57We zullen er denk ik aan moeten wennen, of we willen of niet. Sandler is lichamelijk van glas.jackkreta schreef: ↑ma 17 feb 2025, 09:38Is misschien niet eens zo slecht om met Nuytinck en Marquez achterop te spelen.Wijchenunited schreef: ↑ma 17 feb 2025, 07:49Tja, hoe hij er gister afging ga ik er van uit dat hij dit seizoen niet meer in actie komt
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Nee. Een van je minste hersens op 10 hebben is altijd een fout. Gaat nooit goed worden. Hooguit een paar momenten die iedereen, inclusief hemzelf, verrast.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 19 feb 2025, 19:18Ligt er maar net aan hoe je de rest van je ploeg inricht.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 17 feb 2025, 20:10En een domme voetballer is nou precies niet wat je op 10 wilt hebben staan.Zico schreef: ↑ma 17 feb 2025, 10:47Heeft gewoon een lichaam dat niet geschikt is voor betaald voetbal en dat zal heus ook in zijn hoofd gaan zitten. Sandler kan hoogstens als stand in voor cv of nummer 6 functioneren. Je kunt er niet op bouwen.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst