Philippe Sandler
-
- Contacteer:
Re: Philippe Sandler
Maar goed, duimen maar weer. De rest moet de klus morgen klaren. Ik heb er zin in.
Van mijn beste vriend zeg ik altijd... hij is gekocht bij Ali-express... het ziet er zeer goed uit, en alles werkt... maar uiteindelijk is het kutkwaliteit.
Ik mag Sandler, ik vind hem een topper, een weergaloze speler en ik gun hem het beste van de wereld. Ik zie hem ook graag spelen bij NEC. Maar je kan er geen beleid op maken, dat is simpelweg dom.
Ik mag Sandler, ik vind hem een topper, een weergaloze speler en ik gun hem het beste van de wereld. Ik zie hem ook graag spelen bij NEC. Maar je kan er geen beleid op maken, dat is simpelweg dom.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
Wat je veel leest is dat hij heel belangrijk is voor nieuwe jongens en de sfeer in het team. Dat is ook zeker wat waard, maar ik denk niet zoveel als hij verdient. Ik gok dat hij zomaar 600.000 per jaar verdient, als t niet meer is.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Compleet mee eens , er is gewoon niet te bouwen op hem. Hoe jammer ookPolleke schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:53Van mijn beste vriend zeg ik altijd... hij is gekocht bij Ali-express... het ziet er zeer goed uit, en alles werkt... maar uiteindelijk is het kutkwaliteit.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nogmaals, precies dat zei Rogier vorig jaar eind April ook. En hij heeft de rest van het seizoen niet meer gespeeld.
When Wilco talks, people listen!
Kut natuurlijk, maar enorm overtrokken reacties als je het mij vraagt. Zeker als ze aangeven dat het meevalt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Tja...we zullen het wel zien hè.Gerard Lopez schreef: ↑vr 20 sep 2024, 20:40Nogmaals, precies dat zei Rogier vorig jaar eind April ook. En hij heeft de rest van het seizoen niet meer gespeeld.
-
- Contacteer:
Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
Wat je veel leest is dat hij heel belangrijk is voor nieuwe jongens en de sfeer in het team. Dat is ook zeker wat waard, maar ik denk niet zoveel als hij verdient. Ik gok dat hij zomaar 600.000 per jaar verdient, als t niet meer is.
Laatst gewijzigd door Nijmeguhhh op za 21 sep 2024, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
- Legendario
- Contacteer:
Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het onzin is. Hij krijgt alleen waarschijnlijk de helft van NEC.Legendario schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:46Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
Zo gaat dat bij Bram ook. 5 ton salaris en 5 ton via Boekhoorn.
Ik denk nu al door DGLegendario schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:46Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Was vandaag weer op de training. Liep rondjes en deed oefeningen.
-
- Contacteer:
ik mag toch hopen dat Bram hier geen miljoen pakt.Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 05:38Ik denk eerlijk gezegd niet dat het onzin is. Hij krijgt alleen waarschijnlijk de helft van NEC.Legendario schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:46Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
-
- Contacteer:
Hoe gaat dat fiscaal gezien, 'via Boekhoorn'? Staat daar als verkapte medewerker op een van zijn bedrijven op de loonlijst? Zomaar 5 ton schenken mag allemaal niet toch?Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 05:38Ik denk eerlijk gezegd niet dat het onzin is. Hij krijgt alleen waarschijnlijk de helft van NEC.Legendario schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:46Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
WijchenNEC schreef: ↑wo 25 sep 2024, 12:49Hoe gaat dat fiscaal gezien, 'via Boekhoorn'? Staat daar als verkapte medewerker op een van zijn bedrijven op de loonlijst? Zomaar 5 ton schenken mag allemaal niet toch?Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 05:38Ik denk eerlijk gezegd niet dat het onzin is. Hij krijgt alleen waarschijnlijk de helft van NEC.Legendario schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:46Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
Als je > 100 miljoen kwijt kunt schelden als club dan zal 5 ton vast geen opgave zijn om ergens neer te zetten.WijchenNEC schreef: ↑wo 25 sep 2024, 12:49Hoe gaat dat fiscaal gezien, 'via Boekhoorn'? Staat daar als verkapte medewerker op een van zijn bedrijven op de loonlijst? Zomaar 5 ton schenken mag allemaal niet toch?Bottendaal schreef: ↑zo 22 sep 2024, 05:38Ik denk eerlijk gezegd niet dat het onzin is. Hij krijgt alleen waarschijnlijk de helft van NEC.Legendario schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:46Tuurlijk is het dat. Maar let op, dit wordt door een aantal mensen voor waar aangenomen en over drie jaar wordt dit als de waarheid gezien.zoete aardbei schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:41dat lijkt mij klinkklare onzinNijmeguhhh schreef: ↑za 21 sep 2024, 11:20Is al bekend dat hij iets over de miljoen per jaar verdienddə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 20 sep 2024, 19:56
Ik vrees ook een beetje voor het eerste, wat best risicovol is voor zo'n tijdsduur en zo enorm veel blessures.
Sandler hele training ppart getraind, is er tegen feyenoord niet bij
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
@WijchenNEC: Niet alles geloven wat hier geschreven wordt.
Komt van forzanecMark Ariaans schreef: ↑wo 25 sep 2024, 14:12@WijchenNEC: Niet alles geloven wat hier geschreven wordt.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik zou Sandler tot aan de winterstop gewoon sparen. Waarom zou je het risico nemen?
Gewoon lekker een frisse nieuwe start op het trainingskamp in Spanje.
When Wilco talks, people listen!
Klinkt lullig maar het heeft geen enkele zin om m te sparen omdat hij dan binnen 10 wedstrijden toch wel weer een nieuwe blessure te pakken heeft.Gerard Lopez schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:39Ik zou Sandler tot aan de winterstop gewoon sparen. Waarom zou je het risico nemen?
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Ik had het over de salarisclaims.SuperSano schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:26Komt van forzanecMark Ariaans schreef: ↑wo 25 sep 2024, 14:12@WijchenNEC: Niet alles geloven wat hier geschreven wordt.