Ben ik effe blij dat ik niet eens precies weet wat een havermout-latte is! Laat staan een goede!Legendario schreef: ↑vr 30 aug 2024, 23:22Als je een goede havermout-latte wil in een avocadorestaurant kun je in Nijmegen niet fatsoenlijk terecht. Moet je voor naar Amsterdam hoor!FC Hilversum schreef: ↑vr 30 aug 2024, 22:36Waarom niet? Wat betreft uitgaan is nijmegen gewoon de saaiste stad. Wel de mooiste maar verschrikkelijk om uit te gaan. Behalve als je 16 bent en alles nog leuk vind.Gerard Lopez schreef: ↑vr 30 aug 2024, 21:32Leuk interview alleen Sandler moet niet zeggen dat Nijmegen een saaie stad is waar niks te doen isSuperSano schreef: ↑vr 30 aug 2024, 18:08https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.htm
Leuk interview van Verdonk en Sandler. Bevestigt idd dat ze graag samen wilden blijven, en hun rol in het op sleeptouw nemen van de japanners
E.B hierbij …….
Als je nijnegen niet door een roze bril bekijkt is het gewoon waardeloos betreft gezelligheid en uitgaan. Of je moer opgewonden raken van een biertje drinken op het koningsplein?
Philippe Sandler
-
- Contacteer:
Re: Philippe Sandler
Ik vond het maar een tenenkrommend interview.
Bevestigt maar weer dat er uit voetballers over het algemeen echt niks komt als het niet over voetbal of de club gaat. En die zaken zijn ook de aangeleerde standaardantwoorden.
Enige aardige was over de Japanse jongens en dat ze goed zijn samen.
Bevestigt maar weer dat er uit voetballers over het algemeen echt niks komt als het niet over voetbal of de club gaat. En die zaken zijn ook de aangeleerde standaardantwoorden.
Of een lactose vrij cortadootje.Boer Janssen schreef: ↑za 31 aug 2024, 10:50Ben ik effe blij dat ik niet eens precies weet wat een havermout-latte is! Laat staan een goede!Legendario schreef: ↑vr 30 aug 2024, 23:22Als je een goede havermout-latte wil in een avocadorestaurant kun je in Nijmegen niet fatsoenlijk terecht. Moet je voor naar Amsterdam hoor!FC Hilversum schreef: ↑vr 30 aug 2024, 22:36Waarom niet? Wat betreft uitgaan is nijmegen gewoon de saaiste stad. Wel de mooiste maar verschrikkelijk om uit te gaan. Behalve als je 16 bent en alles nog leuk vind.Gerard Lopez schreef: ↑vr 30 aug 2024, 21:32Leuk interview alleen Sandler moet niet zeggen dat Nijmegen een saaie stad is waar niks te doen isSuperSano schreef: ↑vr 30 aug 2024, 18:08https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.htm
Leuk interview van Verdonk en Sandler. Bevestigt idd dat ze graag samen wilden blijven, en hun rol in het op sleeptouw nemen van de japanners
E.B hierbij …….
Als je nijnegen niet door een roze bril bekijkt is het gewoon waardeloos betreft gezelligheid en uitgaan. Of je moer opgewonden raken van een biertje drinken op het koningsplein?
Bevestigd wel weer mijn mening over de gemiddelde amsterdommer.burp schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:09Ik vond het maar een tenenkrommend interview.
- jackkreta
- Contacteer:
Aldus Calimero.P. schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:14Bevestigd wel weer mijn mening over de gemiddelde amsterdommer.burp schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:09Ik vond het maar een tenenkrommend interview.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Alsof dit een setting was om eens een diepgaand gesprek te houden. Ik vind het tenenkrommend als je daadwerkelijk die verwachting had.burp schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:09Ik vond het maar een tenenkrommend interview.
Persoonlijk vind ik Amsterdam een door toeristen overspoelde stad waar het leuk is om een keer een dagje te vertoeven, maar ik daarna heel hard naar Havana aan de Waal ren. Als student vond ik het stappen hier echt prima, en nadat ik afgestudeerd was had ik persoonlijk totaal geen behoefte meer om wekelijks te stappen. Ik vind het dan wat sneus krijgen als je het dan nog nodig hebt om elk weekend te gaan stappen, maar dat zal persoonlijk zijn. Dan vind ik het veel leuker om een speciaalbiertje ergens in een kroeg te pakken met een groep vrienden, dat is in Nijmegen ook echt top geregeld met de Samson, van Ouds, Koningsplein, Jos, Piet Huisman en alle microbrouwerijen. Het ligt er maar aan wat je zoekt uiteindelijk.FC Hilversum schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:29Er zijn zeker cafes genoeg maar niemand kan toch ontkennen dat de binnenstad op zaterdagavond mega saai is….. of ik ben met amsterdam mega verwend maar er is in nijmegen werkelijk niets te doen voor de leeftijd na de studententijd. En dan nog maar te zwijgen over de doordeweekse dagen. Ik vind het echt een mega dooie boel. Toen ik nog 18 was kon je me niet uit de stad slaan, dat klopt! Was geweldig!vak Oost schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:24Cafe's genoeg, restaurants genoeg - vraag dat maar eens aan alle voormalige kroegtijgers uit het verleden.Gerard Lopez schreef: ↑vr 30 aug 2024, 21:32Leuk interview alleen Sandler moet niet zeggen dat Nijmegen een saaie stad is waar niks te doen isSuperSano schreef: ↑vr 30 aug 2024, 18:08https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.htm
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dat ligt aan de vraagstelling.illestyl schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:37Alsof dit een setting was om eens een diepgaand gesprek te houden. Ik vind het tenenkrommend als je daadwerkelijk die verwachting had.burp schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:09Ik vond het maar een tenenkrommend interview.
Het werd weldegelijk geprobeerd.
Mijn verwachtingen van interviews met voetballers is over het algemeen zeer laag.
Ach welnee, dit wat gewoon een luchtig gesprek in duo formaat. Ik vond het wel geinig.burp schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:18Dat ligt aan de vraagstelling.illestyl schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:37Alsof dit een setting was om eens een diepgaand gesprek te houden. Ik vind het tenenkrommend als je daadwerkelijk die verwachting had.burp schreef: ↑za 31 aug 2024, 11:09Ik vond het maar een tenenkrommend interview.
Het werd weldegelijk geprobeerd.
Mijn verwachtingen van interviews met voetballers is over het algemeen zeer laag.
Niet teveel aan ophangen.
-
- Contacteer:
Als jij in amsterdam het uitgaan op rembrandslein en leidseplein bedoeld…… ja maar de mensen uit amsterdam komen daar niet. In de jordaan is het fantastisch voor amsterdammers die idd lekker een speciaalbiertje willen drinken. Er zijn alleen nog 100 tenten te vinden waar 35 jaar en ouder komt. Maar als je piet huisman een gezellig cafe vind is je standaard niet erg hoog. Ligt ook in een gezellige omgevingbertje schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:10Persoonlijk vind ik Amsterdam een door toeristen overspoelde stad waar het leuk is om een keer een dagje te vertoeven, maar ik daarna heel hard naar Havana aan de Waal ren. Als student vond ik het stappen hier echt prima, en nadat ik afgestudeerd was had ik persoonlijk totaal geen behoefte meer om wekelijks te stappen. Ik vind het dan wat sneus krijgen als je het dan nog nodig hebt om elk weekend te gaan stappen, maar dat zal persoonlijk zijn. Dan vind ik het veel leuker om een speciaalbiertje ergens in een kroeg te pakken met een groep vrienden, dat is in Nijmegen ook echt top geregeld met de Samson, van Ouds, Koningsplein, Jos, Piet Huisman en alle microbrouwerijen. Het ligt er maar aan wat je zoekt uiteindelijk.FC Hilversum schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:29Er zijn zeker cafes genoeg maar niemand kan toch ontkennen dat de binnenstad op zaterdagavond mega saai is….. of ik ben met amsterdam mega verwend maar er is in nijmegen werkelijk niets te doen voor de leeftijd na de studententijd. En dan nog maar te zwijgen over de doordeweekse dagen. Ik vind het echt een mega dooie boel. Toen ik nog 18 was kon je me niet uit de stad slaan, dat klopt! Was geweldig!vak Oost schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:24Cafe's genoeg, restaurants genoeg - vraag dat maar eens aan alle voormalige kroegtijgers uit het verleden.Gerard Lopez schreef: ↑vr 30 aug 2024, 21:32Leuk interview alleen Sandler moet niet zeggen dat Nijmegen een saaie stad is waar niks te doen isSuperSano schreef: ↑vr 30 aug 2024, 18:08https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.htm
Ik heb persoonlijk geen 100 tenten nodig, de persoonlijke benadering die je in de Samson van het personeel krijgt is mij veel meer waard dan dat ik elke week in een andere kroeg ergens sta, of dat ze bij Piet Huisman (waar je blijkbaar al erg lang niet meer bent geweest, want dat is helemaal opgeknapt en is elk weekend prima gevuld, en van die omgeving merk je niks als je binnen bent) weten wat je lekker vind en met nieuwe aanraders komen is mij veel meer waard dan een aanbod aan zaken waar ik bij 90 toch nooit kom. Maar zoals ik al zei, het ligt er maar aan wat je zoekt. Ik hou van de warmte van Nijmegen, jij meer van de anonimiteit en diversiteit van een Amsterdam. 100 mensen 100 smaken. Ik zie zo wel ook waar het patroon vandaan komt dat ik wat milder naar alles rondom de club ben en jij wat harder/directerFC Hilversum schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:27Als jij in amsterdam het uitgaan op rembrandslein en leidseplein bedoeld…… ja maar de mensen uit amsterdam komen daar niet. In de jordaan is het fantastisch voor amsterdammers die idd lekker een speciaalbiertje willen drinken. Er zijn alleen nog 100 tenten te vinden waar 35 jaar en ouder komt. Maar als je piet huisman een gezellig cafe vind is je standaard niet erg hoog. Ligt ook in een gezellige omgevingbertje schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:10Persoonlijk vind ik Amsterdam een door toeristen overspoelde stad waar het leuk is om een keer een dagje te vertoeven, maar ik daarna heel hard naar Havana aan de Waal ren. Als student vond ik het stappen hier echt prima, en nadat ik afgestudeerd was had ik persoonlijk totaal geen behoefte meer om wekelijks te stappen. Ik vind het dan wat sneus krijgen als je het dan nog nodig hebt om elk weekend te gaan stappen, maar dat zal persoonlijk zijn. Dan vind ik het veel leuker om een speciaalbiertje ergens in een kroeg te pakken met een groep vrienden, dat is in Nijmegen ook echt top geregeld met de Samson, van Ouds, Koningsplein, Jos, Piet Huisman en alle microbrouwerijen. Het ligt er maar aan wat je zoekt uiteindelijk.FC Hilversum schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:29Er zijn zeker cafes genoeg maar niemand kan toch ontkennen dat de binnenstad op zaterdagavond mega saai is….. of ik ben met amsterdam mega verwend maar er is in nijmegen werkelijk niets te doen voor de leeftijd na de studententijd. En dan nog maar te zwijgen over de doordeweekse dagen. Ik vind het echt een mega dooie boel. Toen ik nog 18 was kon je me niet uit de stad slaan, dat klopt! Was geweldig!vak Oost schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:24Cafe's genoeg, restaurants genoeg - vraag dat maar eens aan alle voormalige kroegtijgers uit het verleden.Gerard Lopez schreef: ↑vr 30 aug 2024, 21:32Leuk interview alleen Sandler moet niet zeggen dat Nijmegen een saaie stad is waar niks te doen isSuperSano schreef: ↑vr 30 aug 2024, 18:08https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.htm
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Eens! Ieder zijn wensen!bertje schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:38Ik heb persoonlijk geen 100 tenten nodig, de persoonlijke benadering die je in de Samson van het personeel krijgt is mij veel meer waard dan dat ik elke week in een andere kroeg ergens sta, of dat ze bij Piet Huisman (waar je blijkbaar al erg lang niet meer bent geweest, want dat is helemaal opgeknapt en is elk weekend prima gevuld, en van die omgeving merk je niks als je binnen bent) weten wat je lekker vind en met nieuwe aanraders komen is mij veel meer waard dan een aanbod aan zaken waar ik bij 90 toch nooit kom. Maar zoals ik al zei, het ligt er maar aan wat je zoekt. Ik hou van de warmte van Nijmegen, jij meer van de anonimiteit en diversiteit van een Amsterdam. 100 mensen 100 smaken. Ik zie zo wel ook waar het patroon vandaan komt dat ik wat milder naar alles rondom de club ben en jij wat harder/directerFC Hilversum schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:27Als jij in amsterdam het uitgaan op rembrandslein en leidseplein bedoeld…… ja maar de mensen uit amsterdam komen daar niet. In de jordaan is het fantastisch voor amsterdammers die idd lekker een speciaalbiertje willen drinken. Er zijn alleen nog 100 tenten te vinden waar 35 jaar en ouder komt. Maar als je piet huisman een gezellig cafe vind is je standaard niet erg hoog. Ligt ook in een gezellige omgevingbertje schreef: ↑za 31 aug 2024, 12:10Persoonlijk vind ik Amsterdam een door toeristen overspoelde stad waar het leuk is om een keer een dagje te vertoeven, maar ik daarna heel hard naar Havana aan de Waal ren. Als student vond ik het stappen hier echt prima, en nadat ik afgestudeerd was had ik persoonlijk totaal geen behoefte meer om wekelijks te stappen. Ik vind het dan wat sneus krijgen als je het dan nog nodig hebt om elk weekend te gaan stappen, maar dat zal persoonlijk zijn. Dan vind ik het veel leuker om een speciaalbiertje ergens in een kroeg te pakken met een groep vrienden, dat is in Nijmegen ook echt top geregeld met de Samson, van Ouds, Koningsplein, Jos, Piet Huisman en alle microbrouwerijen. Het ligt er maar aan wat je zoekt uiteindelijk.FC Hilversum schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:29Er zijn zeker cafes genoeg maar niemand kan toch ontkennen dat de binnenstad op zaterdagavond mega saai is….. of ik ben met amsterdam mega verwend maar er is in nijmegen werkelijk niets te doen voor de leeftijd na de studententijd. En dan nog maar te zwijgen over de doordeweekse dagen. Ik vind het echt een mega dooie boel. Toen ik nog 18 was kon je me niet uit de stad slaan, dat klopt! Was geweldig!vak Oost schreef: ↑za 31 aug 2024, 09:24Cafe's genoeg, restaurants genoeg - vraag dat maar eens aan alle voormalige kroegtijgers uit het verleden.Gerard Lopez schreef: ↑vr 30 aug 2024, 21:32
Leuk interview alleen Sandler moet niet zeggen dat Nijmegen een saaie stad is waar niks te doen is
-
- Contacteer:
het zal wel,de gemiddelde Amsterdammer denkt dat de wereld om hen draait.Niet voor niets dat heel Nederland krom lag vorig jaar toen Ajax zo slecht presteerde.
Ik maak mij eerder druk om het 5 jarencontract,dat snap ik echt niet.Ik denk dat er geen enkele club concrete interesse had.Waarom dan niet 2 jaar met cluboptie?
Waarschijnlijk is hij nu grootverdiener,prima.
Maar dat had niet zo lang gehoeven zeker gezien zijn breekbare lichaam.
Ik maak mij eerder druk om het 5 jarencontract,dat snap ik echt niet.Ik denk dat er geen enkele club concrete interesse had.Waarom dan niet 2 jaar met cluboptie?
Voor NEC gunstig in komende transferonderhandelingen, voor Sandler gunstig want komende 5 jaren hoog salaris. Wellicht zelfs iets hoger doordat hij voor 5 jaar tekent.zoete aardbei schreef: ↑za 31 aug 2024, 13:13het zal wel,de gemiddelde Amsterdammer denkt dat de wereld om hen draait.Niet voor niets dat heel Nederland krom lag vorig jaar toen Ajax zo slecht presteerde.
Omdat je bij een cluboptie een minimale verplichte 25% op zijn loon erbij moet doen.zoete aardbei schreef: ↑za 31 aug 2024, 13:13het zal wel,de gemiddelde Amsterdammer denkt dat de wereld om hen draait.Niet voor niets dat heel Nederland krom lag vorig jaar toen Ajax zo slecht presteerde.
Zonder NEC geen Nijmegen!
Sandler heeft voor zekerheid gekozen; waarschijnlijk voor NEC begrippen zeer hoog salaris en hij is hier de uitblinker en de man die het van achteruit regelt.
Deze zekerheid en waardering zal hij - op een hoger niveau waar we hem eigenlijk allemaal verwachten - niet zo snel ergens anders krijgen.
Ik ben er superblij mee dat die blijft
Deze zekerheid en waardering zal hij - op een hoger niveau waar we hem eigenlijk allemaal verwachten - niet zo snel ergens anders krijgen.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
Verdonk zal hetzelfde gedaan hebben. Kiezen voor zekerheid, redelijk salaris, spaarpotje voor na het voetballen en waardering bij NEC en supporters.BertNEC schreef: ↑za 31 aug 2024, 14:04Sandler heeft voor zekerheid gekozen; waarschijnlijk voor NEC begrippen zeer hoog salaris en hij is hier de uitblinker en de man die het van achteruit regelt.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
5 Jaar is toch geweldig ? We weten allemaal dat Sandler kan voetballen. Alleen mist die 1/3de van de competitie. Denk dat we hier nog altijd meer plezier aan hebben dan iemand anders die ook redelijk veel geld moet kosten. Aan de bal is het echt van top niveau.zoete aardbei schreef: ↑za 31 aug 2024, 13:13het zal wel,de gemiddelde Amsterdammer denkt dat de wereld om hen draait.Niet voor niets dat heel Nederland krom lag vorig jaar toen Ajax zo slecht presteerde.
-
- Contacteer:
heel blij dat die heeft bij getekend maar, en zoals aalbers zelf ook aangeeft, wel een risico. dus hopelijk wordt die en blijft die fit
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Heb je daar een bron van? Ik heb deze regel nog nooit gehoord namelijkNecnmegen schreef: ↑za 31 aug 2024, 14:00Omdat je bij een cluboptie een minimale verplichte 25% op zijn loon erbij moet doen.zoete aardbei schreef: ↑za 31 aug 2024, 13:13het zal wel,de gemiddelde Amsterdammer denkt dat de wereld om hen draait.Niet voor niets dat heel Nederland krom lag vorig jaar toen Ajax zo slecht presteerde.
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
5 is wel erg lang....dan is ie 32.NEC. schreef: ↑za 31 aug 2024, 13:51Voor NEC gunstig in komende transferonderhandelingen, voor Sandler gunstig want komende 5 jaren hoog salaris. Wellicht zelfs iets hoger doordat hij voor 5 jaar tekent.zoete aardbei schreef: ↑za 31 aug 2024, 13:13het zal wel,de gemiddelde Amsterdammer denkt dat de wereld om hen draait.Niet voor niets dat heel Nederland krom lag vorig jaar toen Ajax zo slecht presteerde.
Voor verkooponderhanding maakt 3 of 5 jaar niet zoveel verschil. In beide gevallen ligt ie nog lang vast en is transfervrij weglopen nog heel ver weg. Dus bij 5 kan je ongeveer hetzelfde vragen als bij 3. En dat je Sandler van 30 jaar nog verkoopt lijkt me erg onrealistisch dus het contract had misschien beter 3 jaar kunnen zijn.
When Wilco talks, people listen!
Philippe Sandler heeft vandaag in oefenwedstrijd tegen RKC 45 minuten gespeeld! Zal er dus tegen PSV weer bij moeten kunnen zitten, mocht er niks geks gebeuren deze week
En de reeks van Sandler blijft doorgaan. 45 minuten met Sandler 0-2 voor NEC, 45 minuten zonder Sandler 3-0 voor RKC.
Zonder NEC geen Nijmegen!