Ake is dit toernooi by far de beste Nederlander. Die verdedigt zo goed, zonder hem lag Nl er al lang uit.De Kletskop schreef: ↑ma 08 jul 2024, 08:29Gakpo, Reijnders, Aké is van een veel beroerder niveau inderdaad
Philippe Sandler
Re: Philippe Sandler
Niet leuk voor hem maar mooi dat hij geblesseerd is, gaan clubs nog meer twijfelen. blijft hij langer bij ons, mag wel een verbeterde aanbieding krijgen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
hij heeft nog 2 jaar is veelvuldig geblesseerd.Na zo'n topjaar had je hem moeten verkopen maar alweer gooit een blessure roet in het eten.
Verbeterde aanbieding is veel te riskant en nergens voor nodig.
zoete aardbei schreef: ↑ma 08 jul 2024, 15:22hij heeft nog 2 jaar is veelvuldig geblesseerd.Na zo'n topjaar had je hem moeten verkopen maar alweer gooit een blessure roet in het eten.
Contractverlenging en aanpassing, geweldige verdediger voor ons. Geen risico.zoete aardbei schreef: ↑ma 08 jul 2024, 15:22hij heeft nog 2 jaar is veelvuldig geblesseerd.Na zo'n topjaar had je hem moeten verkopen maar alweer gooit een blessure roet in het eten.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Grote van van hem... maar je kan niet op hem bouwen. Als je op hem gaat rekenen is het risico groot.Johnny schreef: ↑ma 08 jul 2024, 16:07Contractverlenging en aanpassing, geweldige verdediger voor ons. Geen risico.zoete aardbei schreef: ↑ma 08 jul 2024, 15:22hij heeft nog 2 jaar is veelvuldig geblesseerd.Na zo'n topjaar had je hem moeten verkopen maar alweer gooit een blessure roet in het eten.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Al speelt hij maar de helft van de wedstrijden…Polleke schreef: ↑di 09 jul 2024, 02:04Grote van van hem... maar je kan niet op hem bouwen. Als je op hem gaat rekenen is het risico groot.Johnny schreef: ↑ma 08 jul 2024, 16:07Contractverlenging en aanpassing, geweldige verdediger voor ons. Geen risico.zoete aardbei schreef: ↑ma 08 jul 2024, 15:22hij heeft nog 2 jaar is veelvuldig geblesseerd.Na zo'n topjaar had je hem moeten verkopen maar alweer gooit een blessure roet in het eten.
Een speler met zijn kwaliteiten moet je altijd proberen te behouden. Tenzij er iemand echt 10miljoen neer gaat leggen.
-
- Contacteer:
Weet iemand hoe lang Sandler eigenlijk geblesseerd is? Toch wel zuur dat we hem bij de start missen.
Hij traint weer met de groep mee dacht ik ergens gelezen te hebben (behalve partijspel). Hij zal tegen Twente nog niet meedoen maar hopelijk op de weg terug.
- Bottendaal
- Contacteer:
Bijna een maand.MilanArts_ schreef: ↑vr 02 aug 2024, 18:01Weet iemand hoe lang Sandler eigenlijk geblesseerd is? Toch wel zuur dat we hem bij de start missen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Daar mogen we ivm de privacy geen inhoudelijke dingen over zeggen.MilanArts_ schreef: ↑vr 02 aug 2024, 18:01Weet iemand hoe lang Sandler eigenlijk geblesseerd is? Toch wel zuur dat we hem bij de start missen.
When Wilco talks, people listen!
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -ajax.html
Sandler was voor z'n blessure heel dichtbij een overstap naar ajax. Geluk bij een ongeluk dus voor ons dat hij de hele voorbereiding heeft moeten missen
Sandler was voor z'n blessure heel dichtbij een overstap naar ajax. Geluk bij een ongeluk dus voor ons dat hij de hele voorbereiding heeft moeten missen
Beter. Ajax heeft geen cent om uit te geven, dat was alleen maar gezeik geworden..SuperSano schreef: ↑vr 09 aug 2024, 19:42https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -ajax.html
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Sandler ruilen tegen Brobbey, dan kan Weghorst die kant op.bertje schreef: ↑vr 09 aug 2024, 20:07Beter. Ajax heeft geen cent om uit te geven, dat was alleen maar gezeik geworden..SuperSano schreef: ↑vr 09 aug 2024, 19:42https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -ajax.html
Sandler was voor z'n blessure heel dichtbij een overstap naar ajax.
Geluk bij een ongeluk dus voor ons dat hij de hele voorbereiding heeft moeten missen
Alles komt goed !!
Hij traint mee nu?
En dan de vraag... als hij weer fit is: wie moet banken: Iván of Bram?
En dan de vraag... als hij weer fit is: wie moet banken: Iván of Bram?
- Demtsjenko
- Contacteer:
- Keizerstad1994
- Contacteer:
En toch gaat het Marquez worden die zijn plek verliest denk ik. Ook omdat Sandler rechts centraal het beste is.
'Justice knows every mans number'
- Demtsjenko
- Contacteer:
Denk het ook…Keizerstad1994 schreef: ↑za 10 aug 2024, 23:08En toch gaat het Marquez worden die zijn plek verliest denk ik. Ook omdat Sandler rechts centraal het beste is.
Ik vond zowel Marquez als Nuytinck prima spelen, waarbij Marquez volgens mij de meeste verdedigende onderscheppingen van iedereen had.
Vond Marquez ook beduidend rustiger aan de bal dan in zijn eerste periode bij ons.
Wie vd 2 gaat banken zal me eigenlijk om het even zijn.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- De Kletskop
- Contacteer:
Nuijtink uiteraard. Is te vaak negatief betrokken aanvallen of goals van de tegenstander, iets wat Marquez zelden overkomt.Jeffry74 schreef: ↑za 10 aug 2024, 23:32Ik vond zowel Marquez als Nuytinck prima spelen, waarbij Marquez volgens mij de meeste verdedigende onderscheppingen van iedereen had.
Vond Marquez ook beduidend rustiger aan de bal dan in zijn eerste periode bij ons.
Bij de 0-1 zaten beide echter wel goed mis... al waren ze niet door oorzaak vd situatie.Jeffry74 schreef: ↑za 10 aug 2024, 23:32Ik vond zowel Marquez als Nuytinck prima spelen, waarbij Marquez volgens mij de meeste verdedigende onderscheppingen van iedereen had.
Hij speelt te weinig om als NEC een transfer te laten lopen. Helaas net niet doorgegaan.SuperSano schreef: ↑vr 09 aug 2024, 19:42https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -ajax.html
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik heb Marquez voornamelijk ballen zien wegroeien, daar zat niet veel rust bij.Jeffry74 schreef: ↑za 10 aug 2024, 23:32Ik vond zowel Marquez als Nuytinck prima spelen, waarbij Marquez volgens mij de meeste verdedigende onderscheppingen van iedereen had.
-
- Contacteer:
Ik zou nu nog kiezen voor Nuytinck - Sandler, door het krediet wat Bram heeft opgebouwd, maar vooral doordat Sandler rechts in het centrum aan de bal veel dwingender is dan links in het centrum.Bottendaal schreef: ↑ma 12 aug 2024, 20:34Ik heb Marquez voornamelijk ballen zien wegroeien, daar zat niet veel rust bij.Jeffry74 schreef: ↑za 10 aug 2024, 23:32Ik vond zowel Marquez als Nuytinck prima spelen, waarbij Marquez volgens mij de meeste verdedigende onderscheppingen van iedereen had.
Je moet weten wat je wel en niet kunt als spelerBottendaal schreef: ↑ma 12 aug 2024, 20:34Ik heb Marquez voornamelijk ballen zien wegroeien, daar zat niet veel rust bij.Jeffry74 schreef: ↑za 10 aug 2024, 23:32Ik vond zowel Marquez als Nuytinck prima spelen, waarbij Marquez volgens mij de meeste verdedigende onderscheppingen van iedereen had.
Marquez mag van mij samen met Sandler het centrum gaan vormen