Pfff vooral de kopkans van Gonzales, misschien nog wel een grotere kans dan Sow, kopt ie naar de grond in de korte hoek zit ie. Moest ook wel even aan Dost denken, wat hadden we die goed kunnen gebruiken gisteren..Maar ja als als alsNijmegen0413 schreef: ↑ma 22 apr 2024, 13:45Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem heel goed begrijp. Gisteren voelde ik gepaste trots, vandaag een bizarre kater. Zo dichtbij, zo goed gevoetbald en zo’n bizarre support. Wat had het mooi kunnen zijn..Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
Was op een gegeven moment een beetje bang dat hij NEC als een langgerekte revalidatie periode zag, maar wat heeft deze gozer de club veel teruggegeven dit seizoen. En ik blijf erbij; zonder hem hadden we ‘gewoon’ weer rond plek 10 gespeeld.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij blijft.
Philippe Sandler
Re: Philippe Sandler
Leuk dat de zogenoemde kenners nu eindelijk ook beginnen te zien wat wij al héél lang roepen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
bertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()

-
- Contacteer:
wellicht staat er een clausule in het contractbertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik denk dat hij niet héél veel meer gaat opleveren hoor.bertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()
- Tim Janssen
- Contacteer:
Denk het wel met een 2 jaar contract
Sandler staat inmiddels wel in het boekje van meer clubs dan alleen de Nederlandse clubs. Denk en hoop dat hij dan vertrekt naar de premier league, na nog een jaartje hier natuurlijk :)
Een clausule dat ie voor een prikkie weg mag als er een waardeloze kutclub voor m komt?zoete aardbei schreef: ↑ma 22 apr 2024, 19:25wellicht staat er een clausule in het contractbertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()
- Legendario
- Contacteer:
zoete aardbei schreef: ↑ma 22 apr 2024, 19:25wellicht staat er een clausule in het contractbertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()
Dat klinkt niet alsof hij enig idee heeft wat er in het contract staat.Ik denk dat je hem voor drie tot vijf miljoen euro kunt ophalen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Na de kritiek van Pieter Zwart die hem verwijt dat ie veel te laks verdedigt en op 4 meter dekt, krijg je nog maar 2 mln voor Sandler.
- De Kletskop
- Contacteer:
Wie is Pieter Zwart?De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:26Ja want de mening van de grote Pieter Zwart wordt door mening club meegewogen.
Ja. Hij wordt beschouwd als tactische goeroe.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:26Ja want de mening van de grote Pieter Zwart wordt door mening club meegewogen.
Hij heeft natuurlijk deels gelijk. Ook bij de goal van Feyenoord kreeg Gimenez te veel ruimte van Sandler (er ging wel meer fout).
Maar elke verdediger maakt dit soort ‘fouten’, ook bij topclubs. Daarnaast heeft Sandler kwaliteiten die veel verdedigers niet hebben.
Maar elke verdediger maakt dit soort ‘fouten’, ook bij topclubs. Daarnaast heeft Sandler kwaliteiten die veel verdedigers niet hebben.
- jackkreta
- Contacteer:
- De Kletskop
- Contacteer:
Ja binnen VI. Daarbuiten niet.mschr schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:30Ja. Hij wordt beschouwd als tactische goeroe.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:26Ja want de mening van de grote Pieter Zwart wordt door mening club meegewogen.
Die man van VI zit met z’n rug naar het veld de rest van de wedstrijd. Iedereen maakt “fouten”. Kunt moeilijk je tegenstander op de vierkante centimeter blijven volgen.
Er zijn legio verdedigende goede acties.
Sandler is snel, prima met de kop, positioneel goed, haalt onwijs veel weg en is sterk. Hoe gefrustreerd was Brobbey wel niet tegen hem.
Heel apart om iemand zo neer te sabelen, want vind zijn uitspraken niet bepaald gematigd. Zeker niet terecht, een echte scout zal zijn kwaliteiten herkennen zoals wij deze de afgelopen 2 jaren zien. Dit is de beste verdediger ooit (die ook goed kan voetballen) die ik tot nu toe zelf bij NEC gezien heb.
Er zijn legio verdedigende goede acties.
Sandler is snel, prima met de kop, positioneel goed, haalt onwijs veel weg en is sterk. Hoe gefrustreerd was Brobbey wel niet tegen hem.
Heel apart om iemand zo neer te sabelen, want vind zijn uitspraken niet bepaald gematigd. Zeker niet terecht, een echte scout zal zijn kwaliteiten herkennen zoals wij deze de afgelopen 2 jaren zien. Dit is de beste verdediger ooit (die ook goed kan voetballen) die ik tot nu toe zelf bij NEC gezien heb.
- Ron Delgado
- Contacteer:
Ik snap wel wat hij bedoelt. We krijgen veel goals tegen. Dat compenseert Sandler door zijn opbouwende kwaliteiten die veel doelpunten opleveren.
Get up! Stay on the scene.
Prima, houden we hem lekker hier. Wij weten wel beter.mschr schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:30Ja. Hij wordt beschouwd als tactische goeroe.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:26Ja want de mening van de grote Pieter Zwart wordt door mening club meegewogen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Aalbers zou wel gek zijn, die man is gewoon het verschil tussen plek 5-7 of plek 10-14. Mits Sandler geen extreme vertrekwens heeft zou ik absurd hoog in de boom gaan zitten, een speler van dit niveau gaan we never nooit niet terug krijgen.Bottendaal schreef: ↑di 23 apr 2024, 18:46Ik denk dat hij niet héél veel meer gaat opleveren hoor.bertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()
44 tegengoals. Zonder Sandler 18 in 8 wedstrijden tegen, met Sandler 26 in 22 wedstrijden. En dan heb ik er nog geen rekening mee gehouden dat hij bijvoorbeeld tegen Vitesse in minuut 72 is gewisseld en we daarna nog 2x konden vissen. Je kan dus wel concluderen dat we met Sandler helemaal niet zoveel tegengoals krijgen. Het lijken er veel door ons beroerde begin van het seizoen..Ron Delgado schreef: ↑wo 24 apr 2024, 09:46Ik snap wel wat hij bedoelt. We krijgen veel goals tegen. Dat compenseert Sandler door zijn opbouwende kwaliteiten die veel doelpunten opleveren.
Hij heeft invloed in de voetbalwereld. Veel invloed.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 09:20Ja binnen VI. Daarbuiten niet.mschr schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:30Ja. Hij wordt beschouwd als tactische goeroe.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:26Ja want de mening van de grote Pieter Zwart wordt door mening club meegewogen.
Pieter Zwart zegt ook niet dat Sandler een zwakke voetballer is. Hij is door zijn opbouwende kwaliteiten een goeie voor Nederlandse subtop, maar niet voor clubs die internationaal iets willen presteren. Wat me stoort aan zijn analyse is dat ie vergeet dat Sandler jong en ambitieus genoeg is om zich daarop te verbeteren. Dirk Kuyt was toen ie van FC Utrecht kwam ook niet de topspits die hij later zou worden.bertje schreef: ↑wo 24 apr 2024, 09:48Aalbers zou wel gek zijn, die man is gewoon het verschil tussen plek 5-7 of plek 10-14. Mits Sandler geen extreme vertrekwens heeft zou ik absurd hoog in de boom gaan zitten, een speler van dit niveau gaan we never nooit niet terug krijgen.Bottendaal schreef: ↑di 23 apr 2024, 18:46Ik denk dat hij niet héél veel meer gaat opleveren hoor.bertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 18:17https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij ... uro/433843
3 tot 5 miljoen![]()
Dan is dat ventje voor Vitesse of hij vind NEC niet belangrijk genoeg om te volgen of goed te analyseren. Maar als je de statistieken erbij pakt ziet zelfs een meisje dat Sandler dé reden is dat we zo enorm opgeklommen zijn dit seizoen..mschr schreef: ↑wo 24 apr 2024, 10:09Hij heeft invloed in de voetbalwereld. Veel invloed.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 09:20Ja binnen VI. Daarbuiten niet.mschr schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:30Ja. Hij wordt beschouwd als tactische goeroe.De Kletskop schreef: ↑wo 24 apr 2024, 08:26Ja want de mening van de grote Pieter Zwart wordt door mening club meegewogen.