Wat een heerser.
Philippe Sandler
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Philippe Sandler
Jezus, laat Marcel die gozert een miljoenencontract geven. Die gaat er echt voor zorgen dat we volgend seizoen weer subtop eindigen, niet normaal hoe goed hij is..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Tim Janssen
- Contacteer:
Als we geen europees halen is die weg
Top voor ons. Ik hoop dat hij blijft..
Ook vandaag weer fantastisch.. oa. de pass op Bart, waar de kans van Sow uit ontstond. Wat een niveau. Vond hem samen met Timber ver boven de rest uitsteken
Timber? Dezelfde Timber die steeds een NEC-er naar achter probeerde te duwen bij vrije trappen, zodat de drie buitenspelstaande Feyenoordaanvallers niet meer buitenspel zouden staan?
-
- Contacteer:
Kop en schouders steekt hij er bovenuit. En niet alleen aan NEC kant. Ongekende klasse speler.
- De Kletskop
- Contacteer:
een hele slimme Timber dus.
eens met necnmgn, Timber en Sandler heersten op het veld. Die rushes van Sandler, en die strakke ballen door de linies heen, buitencategorie.
Sandler kreeg een 6 van VI. Zo goed was ie dus niet volgens het blad en de data.De Kletskop schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:51een hele slimme Timber dus.
eens met necnmgn, Timber en Sandler heersten op het veld. Die rushes van Sandler, en die strakke ballen door de linies heen, buitencategorie.
- De Kletskop
- Contacteer:
Die zaten al vroeg aan het bier bij VI. Vrijwel iedere Feyenoorder een hoger cijfer dan Sandlermschr schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:52Sandler kreeg een 6 van VI. Zo goed was ie dus niet volgens het blad en de data.De Kletskop schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:51een hele slimme Timber dus.

Ik snap Sander echt niet. Hij heeft toch twee ogen? Hij kan toch zien dat Sandler als een vorst heerste?
Absurde cijfers inderdaad!De Kletskop schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:54Die zaten al vroeg aan het bier bij VI. Vrijwel iedere Feyenoorder een hoger cijfer dan Sandlermschr schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:52Sandler kreeg een 6 van VI. Zo goed was ie dus niet volgens het blad en de data.De Kletskop schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:51een hele slimme Timber dus.
eens met necnmgn, Timber en Sandler heersten op het veld. Die rushes van Sandler, en die strakke ballen door de linies heen, buitencategorie.![]()
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
En ook de enige NEC’ers die een 6 hebben hebben bij Feyenoord gespeeld. Zal wel een kakkerlak aan de knoppen hebben gedraaid..necnmgn schreef: ↑ma 22 apr 2024, 09:22Absurde cijfers inderdaad!De Kletskop schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:54Die zaten al vroeg aan het bier bij VI. Vrijwel iedere Feyenoorder een hoger cijfer dan Sandlermschr schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:52Sandler kreeg een 6 van VI. Zo goed was ie dus niet volgens het blad en de data.De Kletskop schreef: ↑ma 22 apr 2024, 07:51een hele slimme Timber dus.
eens met necnmgn, Timber en Sandler heersten op het veld. Die rushes van Sandler, en die strakke ballen door de linies heen, buitencategorie.![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
Was op een gegeven moment een beetje bang dat hij NEC als een langgerekte revalidatie periode zag, maar wat heeft deze gozer de club veel teruggegeven dit seizoen. En ik blijf erbij; zonder hem hadden we ‘gewoon’ weer rond plek 10 gespeeld.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij blijft.
Was op een gegeven moment een beetje bang dat hij NEC als een langgerekte revalidatie periode zag, maar wat heeft deze gozer de club veel teruggegeven dit seizoen. En ik blijf erbij; zonder hem hadden we ‘gewoon’ weer rond plek 10 gespeeld.
Absoluut, zie daar maar eens een vervanger voor te krijgenNijmegen0413 schreef: ↑ma 22 apr 2024, 02:34Kop en schouders steekt hij er bovenuit. En niet alleen aan NEC kant. Ongekende klasse speler.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
- Tim Janssen
- Contacteer:
Zelfs de kromme vond hem de beste speler dat zegt toch al genoeg
Ik ook niet, maar de club moet alles in het werk stellen die gozer te behouden of anders een transfersom die echt vet over die van Mattsson heen gaat te pakken. Het zou voor hem denk ik ook goed zijn eerst een seizoen echt volledig fit te zijn, daar zullen veel clubs toch aan twijfelen. Ondanks dat hij dat wmb dit kalenderjaar meer dan bewijst met regelmatig 90 minuten met 3 wedstrijden in 1 week tijd.Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
-
- Contacteer:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem heel goed begrijp. Gisteren voelde ik gepaste trots, vandaag een bizarre kater. Zo dichtbij, zo goed gevoetbald en zo’n bizarre support. Wat had het mooi kunnen zijn..Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
Sandler heeft ni ook een leeftijd dat ie een stap moet gaan maken deze zomer!bertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 13:09Ik ook niet, maar de club moet alles in het werk stellen die gozer te behouden of anders een transfersom die echt vet over die van Mattsson heen gaat te pakken. Het zou voor hem denk ik ook goed zijn eerst een seizoen echt volledig fit te zijn, daar zullen veel clubs toch aan twijfelen. Ondanks dat hij dat wmb dit kalenderjaar meer dan bewijst met regelmatig 90 minuten met 3 wedstrijden in 1 week tijd.Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
Hoe jammer dat ook voor ons zal zijn!
Waar gaf hij die reactie?Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
-
- Contacteer:
we willen ooit zonder boekhoorn verder,dan moet je geen krankzinnige salarissen gaan betalen.Die gaat straks voor een mooi bedrag weg en dat had een half jaar geleden niemand durven denken.bertje schreef: ↑ma 22 apr 2024, 13:09Ik ook niet, maar de club moet alles in het werk stellen die gozer te behouden of anders een transfersom die echt vet over die van Mattsson heen gaat te pakken. Het zou voor hem denk ik ook goed zijn eerst een seizoen echt volledig fit te zijn, daar zullen veel clubs toch aan twijfelen. Ondanks dat hij dat wmb dit kalenderjaar meer dan bewijst met regelmatig 90 minuten met 3 wedstrijden in 1 week tijd.Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.
Op VINummer 11 schreef: ↑ma 22 apr 2024, 14:13Waar gaf hij die reactie?Zico schreef: ↑ma 22 apr 2024, 11:55Ik vind zijn reactie na de wedstrijd wel mooi, echt totaal niet relativeren. Is toch ook wel tekenend voor een echte topper.