We verkopen een bankzitter voor 2.5m dan is Sandler met gemak het dubbele waard.ArtNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:45Duidelijk, die zijn we kwijt dus. Wel een goede prijs!martijn5 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:07https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=408597WijchenNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:05Meteen geleerd dat Sandler blijkbaar Joods is.
Het bod moet wel belachelijk hoog zijn wil je Sandler nu laten gaan imo.
Philippe Sandler
Re: Philippe Sandler
Alles komt goed !!
Kijk even goed allemaal, dit is een verhaal van een jaar geleden!
Dat artikel is van vorig jaar. Gaar nu om TwitterberichtNijmegen0413 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 18:17Ze zijn in Israël in de veronderstelling dat hij transfervrij is. Dat gaan tegenvallen.ArtNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:45Duidelijk, die zijn we kwijt dus. Wel een goede prijs!martijn5 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:07https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=408597WijchenNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:05Meteen geleerd dat Sandler blijkbaar Joods is.E.B schreef: ↑wo 07 jun 2023, 16:55Gevonden: https://twitter.com/Elirans1/status/166 ... mq150uAAAA
Sorry had even context moeten geven, ging erom dat daar staat dat hij Joods isWijchen schreef: ↑wo 07 jun 2023, 18:28Dat artikel is van vorig jaar. Gaar nu om TwitterberichtNijmegen0413 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 18:17Ze zijn in Israël in de veronderstelling dat hij transfervrij is. Dat gaan tegenvallen.ArtNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:45Duidelijk, die zijn we kwijt dus. Wel een goede prijs!martijn5 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:07https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=408597WijchenNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:05Meteen geleerd dat Sandler blijkbaar Joods is.E.B schreef: ↑wo 07 jun 2023, 16:55
Gevonden: https://twitter.com/Elirans1/status/166 ... mq150uAAAA
-
- Contacteer:
Als het een grote transfersom,oke.Anders zou ik hem niet wegdoen.Dan heb je je hele achterhode die vervangen moet worden.Plus een kwaliteitsinjectie voorin.
Als je dan je selectie niet tijdig in orde hebt ga je achter de feiten aanlopen in het begin.
Als je dan je selectie niet tijdig in orde hebt ga je achter de feiten aanlopen in het begin.
Goed verhaalmartijn5 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:07https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=408597WijchenNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 17:05Meteen geleerd dat Sandler blijkbaar Joods is.E.B schreef: ↑wo 07 jun 2023, 16:55Gevonden: https://twitter.com/Elirans1/status/166 ... mq150uAAAA
Interesse in Sandler verbaast me overigens niks. Gewoon een prima speler. De analisten bevestigen dit regelmatig. Ik hoop dat hij blijft, maar absoluut geen zekerheidje. Hetzelfde geldt voor Tannane. Ook met zijn vertrek moeten we rekening houden vrees ik. Verder lijkt het me zeer voor de hand liggend dat ook Tavsan en Matsson vertrekken. Het wordt een hele drukke transferperiode.
Maccabi Haifa is kampioen van Israel en speelt voorronde CL.
Er komt dus wel wat geld binnen bij die club.
Echter zou Sandler mijn inziens bij een veel betere club terecht kunnen komen als hij nog even geduld heeft.
(Wellicht wordt hij ook nog wel opgeroepen voor team USA als hij dit niveau vast kan houden)
Echter zou Sandler mijn inziens bij een veel betere club terecht kunnen komen als hij nog even geduld heeft.
(Wellicht wordt hij ook nog wel opgeroepen voor team USA als hij dit niveau vast kan houden)
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Sandler is vooral een unieke verdediger. Bizar comfortabel aan de bal, snel genoeg om ver van de goal af te verdedigen, kopsterk en vrij meedogenloos in de duels. Ik vindt het dan ook bizar dat alleen een Israëlische club zich voor hem meld. Het enige kritiekpuntje is zijn ietwat laconieke houding en zijn blessure verleden.Jeffry74 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 23:39Maccabi Haifa is kampioen van Israel en speelt voorronde CL.
Mee eens. Dat blessure verleden maakt hem wel aanzienlijk minder interessant, je weet nooit hoeveel je hem kunt inzetten. Desalniettemin zou ik ‘m alleen laten gaan voor een heel goed bod. Anders moet je de hele verdediging opnieuw opbouwen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 08 jun 2023, 00:51Sandler is vooral een unieke verdediger. Bizar comfortabel aan de bal, snel genoeg om ver van de goal af te verdedigen, kopsterk en vrij meedogenloos in de duels. Ik vindt het dan ook bizar dat alleen een Israëlische club zich voor hem meld. Het enige kritiekpuntje is zijn ietwat laconieke houding en zijn blessure verleden.Jeffry74 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 23:39Maccabi Haifa is kampioen van Israel en speelt voorronde CL.
Keezer schreef: ↑do 08 jun 2023, 08:27Mee eens. Dat blessure verleden maakt hem wel aanzienlijk minder interessant, je weet nooit hoeveel je hem kunt inzetten. Desalniettemin zou ik ‘m alleen laten gaan voor een heel goed bod. Anders moet je de hele verdediging opnieuw opbouwen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 08 jun 2023, 00:51Sandler is vooral een unieke verdediger. Bizar comfortabel aan de bal, snel genoeg om ver van de goal af te verdedigen, kopsterk en vrij meedogenloos in de duels. Ik vindt het dan ook bizar dat alleen een Israëlische club zich voor hem meld. Het enige kritiekpuntje is zijn ietwat laconieke houding en zijn blessure verleden.Jeffry74 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 23:39Maccabi Haifa is kampioen van Israel en speelt voorronde CL.
Eens. Denk bij bod van 4 miljoen + dat je het pas moet overwegen.
Zonder die blessures had die op de plek van of naast Ake gestaan.
-
- Contacteer:
- Bottendaal
- Contacteer:
En daar mogen wij van genietenzoete aardbei schreef: ↑do 08 jun 2023, 13:14Dat denk ik ook wel. Je ziet bij vlagen dingen bij hem..
Die bekerpot bij feyenoord,na nog geen 5 minuten hoe hij gaat dribbelen,da´s toch grote klasse hoor.
- De Kletskop
- Contacteer:
De Kletskop schreef: ↑vr 09 jun 2023, 08:13Je weet dat er tussen de basis van de CL Finalis en NEC hééééél veel tussen zit?
Maar duidelijk is dat een Sandler gewoon hogerop kan. Daar is geen twijfel over wat mij betreft.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Precies de reden dat je dit soort spelers moet behouden... Als je als club wilt groeien moet je spelers halen die hogerop kunnen... dan word je als club vanzelf de club die hogerop is...
-
- Contacteer:
PEC Zwolle vraagt 3 miljoen voor Thomas Beelen. Een 22 jarige centrale verdediger met 1 jaar KKD ervaring. Wat zal de vraagprijs voor Sandler zijn? 10 miljoen?
Vragen kan je altijd natuurlijkNijmegen0413 schreef: ↑di 20 jun 2023, 12:21PEC Zwolle vraagt 3 miljoen voor Thomas Beelen. Een 22 jarige centrale verdediger met 1 jaar KKD ervaring. Wat zal de vraagprijs voor Sandler zijn? 10 miljoen?
maar hoeveel zit er tussen bij de selectie zitten van een CL finalist en een bassis speler van een CL finalist? zonder blessures had hij man city 1 wel kunnen halen in mijn ogen hoor.De Kletskop schreef: ↑vr 09 jun 2023, 08:13Je weet dat er tussen de basis van de CL Finalis en NEC hééééél veel tussen zit?
- De Kletskop
- Contacteer:
Je weet hoeveel spelers City in haar selectie heeft zitten?jallah schreef: ↑di 20 jun 2023, 13:15maar hoeveel zit er tussen bij de selectie zitten van een CL finalist en een bassis speler van een CL finalist? zonder blessures had hij man city 1 wel kunnen halen in mijn ogen hoor.De Kletskop schreef: ↑vr 09 jun 2023, 08:13Je weet dat er tussen de basis van de CL Finalis en NEC hééééél veel tussen zit?
Tussen Aké en Sandler zit heel heel veel.
Deze gaat ook. Ik voel het aan alles.