Oussama Tannane

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Jeffry74 »

zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:34
Maar waarom werd hij gewisseld?
Gokje > Omdat we met 10 minuutjes op de klok 0-2 voor stonden, Tannane geel op zak had, Tannane ook veel verdedigende arbeid leverde en dus niet voluit in duels kon gaan. Plus dat Meijer hem graag fit wil houden voor de thuiswedstrijd van as. zondag.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door zoete aardbei »

Jeffry74 schreef:
do 09 feb 2023, 01:53
zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:34
Maar waarom werd hij gewisseld?
Gokje > Omdat we met 10 minuutjes op de klok 0-2 voor stonden, Tannane geel op zak had, Tannane ook veel verdedigende arbeid leverde en dus niet voluit in duels kon gaan. Plus dat Meijer hem graag fit wil houden voor de thuiswedstrijd van as. zondag.
Je hebt de kans bij de laatste 8 te komen.Je weet dat er minimaal een amateurclub doorgaat.De Graafschap verder is.
Maar Cambuur is belangrijker ,in een seizoen wat al eigenlijk gespeeld is.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door mschr »

Jeffry74 schreef:
do 09 feb 2023, 01:53
zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:34
Maar waarom werd hij gewisseld?
Gokje > Omdat we met 10 minuutjes op de klok 0-2 voor stonden, Tannane geel op zak had, Tannane ook veel verdedigende arbeid leverde en dus niet voluit in duels kon gaan. Plus dat Meijer hem graag fit wil houden voor de thuiswedstrijd van as. zondag.
Yep. Dat zal het geweest zijn. Jammer. Hij werkte hard en speelde op het laatst als enige man voorin. En Feyenoord was overduidelijk bang voor hem en was daardoor een handenbindertje. Toen hij eruit gehaald werd, kon Feyenoord ongestraft iedereen naar voren sturen.

Gebruikersavatar
nr_14
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 16:09
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door nr_14 »

zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 02:24
Jeffry74 schreef:
do 09 feb 2023, 01:53
zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:34
Maar waarom werd hij gewisseld?
Gokje > Omdat we met 10 minuutjes op de klok 0-2 voor stonden, Tannane geel op zak had, Tannane ook veel verdedigende arbeid leverde en dus niet voluit in duels kon gaan. Plus dat Meijer hem graag fit wil houden voor de thuiswedstrijd van as. zondag.
Je hebt de kans bij de laatste 8 te komen.Je weet dat er minimaal een amateurclub doorgaat.De Graafschap verder is.
Maar Cambuur is belangrijker ,in een seizoen wat al eigenlijk gespeeld is.
Is dat zo? Stel Cambuur neemt de punten mee komend weekend, dan staan ze 8 punten achter NEC met nog 13 wedstrijden te gaan. Ik zou niet zeggen dat het seizoen al gespeeld is. Groningen zou een keer de geest kunnen krijgen en de rest staat allemaal relatief kortbij.
Nee de wedstrijd tegen Cambuur is een hele belangrijke, dat heeft Rogier goed gezien.
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door jackkreta »

HENK SPAAN
Zijn pass op Calvin Verdonk, ooit Feyenoordjeugd, was prachtig. 'Daarvoor ga je naar het stadion', zoals de mensen zeggen. In het geval van De Kuip krijg je dan altijd een minuut of tien extra waar voor je geld, want in De Kuip duurt een wedstrijd langer dan verwacht. Dat is behalve een aanslag op de rechtvaardigheidsgevoelens van tegenstanders ook belastend voor de conditie van de eigen spelers. Ze konden niet meer tegen NEC. Desondanks wrongen ze er een gelijk spel uit, hoewel NEC gewoon met 2-0 leidde voordat de factor extra tijd in het geding kwam. Heel kort na het begin van de wedstrijd deed Quilindschy Hartman wat overwerk met een tackle die geen beenbreuk veroorzaakte, maar ook geen rode kaart tot gevolg had. Nee, er was geen VAR. Dat paste in het beleid om Feyenoord altijd extra minuten te gunnen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Curva »

jackkreta schreef:
vr 10 feb 2023, 17:55
HENK SPAAN
Zijn pass op Calvin Verdonk, ooit Feyenoordjeugd, was prachtig. 'Daarvoor ga je naar het stadion', zoals de mensen zeggen. In het geval van De Kuip krijg je dan altijd een minuut of tien extra waar voor je geld, want in De Kuip duurt een wedstrijd langer dan verwacht. Dat is behalve een aanslag op de rechtvaardigheidsgevoelens van tegenstanders ook belastend voor de conditie van de eigen spelers. Ze konden niet meer tegen NEC. Desondanks wrongen ze er een gelijk spel uit, hoewel NEC gewoon met 2-0 leidde voordat de factor extra tijd in het geding kwam. Heel kort na het begin van de wedstrijd deed Quilindschy Hartman wat overwerk met een tackle die geen beenbreuk veroorzaakte, maar ook geen rode kaart tot gevolg had. Nee, er was geen VAR. Dat paste in het beleid om Feyenoord altijd extra minuten te gunnen.
Henk is ook niet echt objectief :biggrin:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door mschr »

nr_14 schreef:
do 09 feb 2023, 08:39

Stel Cambuur neemt de punten mee komend weekend
Stel Lincoln Red Imps wint van Barcelona.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Bottendaal »

zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 02:24
Jeffry74 schreef:
do 09 feb 2023, 01:53
zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:34
Maar waarom werd hij gewisseld?
Gokje > Omdat we met 10 minuutjes op de klok 0-2 voor stonden, Tannane geel op zak had, Tannane ook veel verdedigende arbeid leverde en dus niet voluit in duels kon gaan. Plus dat Meijer hem graag fit wil houden voor de thuiswedstrijd van as. zondag.
Je hebt de kans bij de laatste 8 te komen.Je weet dat er minimaal een amateurclub doorgaat.De Graafschap verder is.
Maar Cambuur is belangrijker ,in een seizoen wat al eigenlijk gespeeld is.
Wat een negatief gelul weer.

Wij spelen thuis tegen Cambuur, RKC moet naar de Arena en Heerenveen krijgt Feyenoord op bezoek. De kans dat wij maandag op 1 punt van de ne 8 staan, met beter doelsaldo is realistisch!
Maar goed, het seizoen is gespeeld… :crazy2:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door pjottr »

mschr schreef:
vr 10 feb 2023, 19:34
nr_14 schreef:
do 09 feb 2023, 08:39

Stel Cambuur neemt de punten mee komend weekend
Stel Lincoln Red Imps wint van Barcelona.
Doe nou niet :redface:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Nijmegen0413 »

Geschorst voor Excelsior. Ik ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Ik ga me in ieder geval steeds meer irriteren aan het gebrek aan defensieve betrouwbaarheid.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oussama Tannane

Bericht door flipsen »

Nijmegen0413 schreef:
za 11 feb 2023, 21:19
Geschorst voor Excelsior. Ik ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Ik ga me in ieder geval steeds meer irriteren aan het gebrek aan defensieve betrouwbaarheid.
We spelen beter zonder hem ..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
za 11 feb 2023, 21:19
Geschorst voor Excelsior. Ik ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Ik ga me in ieder geval steeds meer irriteren aan het gebrek aan defensieve betrouwbaarheid.
We gaan het zien. Tegen Feyenoord was hij wel ontzettend belangrijk.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
za 11 feb 2023, 21:24
Nijmegen0413 schreef:
za 11 feb 2023, 21:19
Geschorst voor Excelsior. Ik ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Ik ga me in ieder geval steeds meer irriteren aan het gebrek aan defensieve betrouwbaarheid.
We gaan het zien. Tegen Feyenoord was hij wel ontzettend belangrijk.
Logisch, toen lag er ruimte en speelde je 532. Dan komt je verdedigende lamlendigheid van Tannane niet aan het licht.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door mschr »

NEC speelt matig als Tannane speelt. En als Tannane matig speelt, kunnen we een zege op de nummer laatst op onze buik schrijven. Afgezien van twee goeie passes was het bar en boos wat Tannane op de mat legde.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door zoete aardbei »

Nijmegen0413 schreef:
za 11 feb 2023, 21:19
Geschorst voor Excelsior. Ik ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Ik ga me in ieder geval steeds meer irriteren aan het gebrek aan defensieve betrouwbaarheid.
Excelsior wil wel voetballen.Ik vind dat echt een zaalvoetbalploegje.Dat ligt ons wel,kan Meijer lekker achterover leunen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Sandertjuh85 »

Het is toch wel triest dat je een team om een speler heen bouwt en hij vervolgens bijna iedere bal bij een tegenstander in de voeten schuift. Natuurlijk heeft hij met zn trap wel specifieke kwaliteiten maar ik heb zelfden iemand zo vaak in bal aan de tegenstander zien geven. Echt schandalig slecht.

Erik27
Berichten: 622
Lid geworden op: di 08 feb 2022, 11:42
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Erik27 »

Paar keer leuk maar verder drama. In een topteam zal hij top zijn maar als je ook moet verdedigen is het helemaal niks. Ook veel balverlies vandaag. En zijn schot bij de goal die huizenhoog naast en over ging met rechts was tekenend. Doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Dan had je beter Foor in je team kunnen hebben.

Tyson
Berichten: 4390
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Tyson »

Sandertjuh85 schreef:
za 11 feb 2023, 23:47
Het is toch wel triest dat je een team om een speler heen bouwt en hij vervolgens bijna iedere bal bij een tegenstander in de voeten schuift. Natuurlijk heeft hij met zn trap wel specifieke kwaliteiten maar ik heb zelfden iemand zo vaak in bal aan de tegenstander zien geven. Echt schandalig slecht.
Dat weet je met dit soort types
Dat deed Ziyech ook in zijn Ajax tijd dat moet je maar op de Koop toenemen

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Polleke »

Erik27 schreef:
zo 12 feb 2023, 00:46
Paar keer leuk maar verder drama. In een topteam zal hij top zijn maar als je ook moet verdedigen is het helemaal niks. Ook veel balverlies vandaag. En zijn schot bij de goal die huizenhoog naast en over ging met rechts was tekenend. Doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Dan had je beter Foor in je team kunnen hebben.
Ik ergerde me dood aan het publiek vanavond. Ik snap er serieus geen snars van en het erge is nog: ik vond Foor sterk spelen.

Sinds wanneer is het een doodzonde om van NEC naar Vitesse te gaan? Wisgerhof, Pothuizen, Van Beukering, Grot, Latuheru, Bony en.. o ja, laten we vooral niet vergeten: TANNANE speelde allemaal voor Vitesse. Zelfs een huidige NEC held als Cissoko komt uit de Vitesse jeugdopleiding.

Foor was tweemaal speler van het jaar voor NEC, zijn bijdrage aan het succes in die tijd was enorm. Hij heeft duidelijk uitgelegd waarom hij deed wat hij deed. En ik geef hem 100% gelijk. Nu speelt hij voor Cambuur en ik denk dat hij een 100% aanwinst was geweest voor ons.

Ik heb me kapot geschaamd vandaag. Dat belachelijke gefluit.

Waar zijn we in Nijmeegsnaam mee bezig. Dit is een Nijmeegse gozer, die prima gepresteerd heeft bij ons. Nooit gefaald. Voor mij is Foor een NEC-er, voor nu en altijd. Ik vond het niet leuk dat hij naar Vitesse ging, maar zeker na zijn uitleg had ik er alle respect voor. Het is Foor.. lef in het spel, lef in zijn keuzes. Ik zou hem graag weer in het rood-groen-zwart zien. Hij zou een weergaloze meerwaarde zijn. Vandaag was hij de beste speler van Cambuur, en ik dacht alleen naar: Navarone... je speelt in het verkeerde shirt.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door beeros »

Polleke schreef:
zo 12 feb 2023, 04:17
Erik27 schreef:
zo 12 feb 2023, 00:46
Paar keer leuk maar verder drama. In een topteam zal hij top zijn maar als je ook moet verdedigen is het helemaal niks. Ook veel balverlies vandaag. En zijn schot bij de goal die huizenhoog naast en over ging met rechts was tekenend. Doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Dan had je beter Foor in je team kunnen hebben.
Ik ergerde me dood aan het publiek vanavond. Ik snap er serieus geen snars van en het erge is nog: ik vond Foor sterk spelen.

Sinds wanneer is het een doodzonde om van NEC naar Vitesse te gaan? Wisgerhof, Pothuizen, Van Beukering, Grot, Latuheru, Bony en.. o ja, laten we vooral niet vergeten: TANNANE speelde allemaal voor Vitesse. Zelfs een huidige NEC held als Cissoko komt uit de Vitesse jeugdopleiding.

Foor was tweemaal speler van het jaar voor NEC, zijn bijdrage aan het succes in die tijd was enorm. Hij heeft duidelijk uitgelegd waarom hij deed wat hij deed. En ik geef hem 100% gelijk. Nu speelt hij voor Cambuur en ik denk dat hij een 100% aanwinst was geweest voor ons.

Ik heb me kapot geschaamd vandaag. Dat belachelijke gefluit.

Waar zijn we in Nijmeegsnaam mee bezig. Dit is een Nijmeegse gozer, die prima gepresteerd heeft bij ons. Nooit gefaald. Voor mij is Foor een NEC-er, voor nu en altijd. Ik vond het niet leuk dat hij naar Vitesse ging, maar zeker na zijn uitleg had ik er alle respect voor. Het is Foor.. lef in het spel, lef in zijn keuzes. Ik zou hem graag weer in het rood-groen-zwart zien. Hij zou een weergaloze meerwaarde zijn. Vandaag was hij de beste speler van Cambuur, en ik dacht alleen naar: Navarone... je speelt in het verkeerde shirt.
:offtopic:

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door beeros »

Natuurlijk moet je Foor proberen in de zomer te halen.
Ik denk dat Carlos een hele drukke zomer in het verschiet heeft.

Mogelijk Van rooij vervangen
Mogelijk marquez vervangen
Mogelijk souf vervangen / gelukkig heb je Verdonk al
Vervanger voor onze IJslander
Tavzan gaat verkocht worden
Dimata einde huur
Musaba einde huur
Bronkhorst gaat vertrekkend
En ik denk dat tannane ook verkocht gaat worden
Matsson zal verkocht worden
Dueland is al weg
Meijer wellicht vervangen

Dan is Foor natuurlijk een perfecte speler om te halen aangezien hij op. Veel posities uit de voeten kan.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Sandertjuh85 »

beeros schreef:
zo 12 feb 2023, 06:39
Natuurlijk moet je Foor proberen in de zomer te halen.
Ik denk dat Carlos een hele drukke zomer in het verschiet heeft.

Mogelijk Van rooij vervangen
Mogelijk marquez vervangen
Mogelijk souf vervangen / gelukkig heb je Verdonk al
Vervanger voor onze IJslander
Tavzan gaat verkocht worden
Dimata einde huur
Musaba einde huur
Bronkhorst gaat vertrekkend
En ik denk dat tannane ook verkocht gaat worden
Matsson zal verkocht worden
Dueland is al weg
Meijer wellicht vervangen

Dan is Foor natuurlijk een perfecte speler om te halen aangezien hij op. Veel posities uit de voeten kan.
De vervanger voor Marquez heb je ook al in huis

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Sandertjuh85 »

Tyson schreef:
zo 12 feb 2023, 01:04
Sandertjuh85 schreef:
za 11 feb 2023, 23:47
Het is toch wel triest dat je een team om een speler heen bouwt en hij vervolgens bijna iedere bal bij een tegenstander in de voeten schuift. Natuurlijk heeft hij met zn trap wel specifieke kwaliteiten maar ik heb zelfden iemand zo vaak in bal aan de tegenstander zien geven. Echt schandalig slecht.
Dat weet je met dit soort types
Dat deed Ziyech ook in zijn Ajax tijd dat moet je maar op de Koop toenemen
Dat hij slecht speelt moeten we maar op de koop toe nemen. Dat hij meer geschorst is dan speelt moeten we maar accepteren. We hadden die jongen echt nooit moeten halen.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door beeros »

Sandertjuh85 schreef:
zo 12 feb 2023, 06:52
beeros schreef:
zo 12 feb 2023, 06:39
Natuurlijk moet je Foor proberen in de zomer te halen.
Ik denk dat Carlos een hele drukke zomer in het verschiet heeft.

Mogelijk Van rooij vervangen
Mogelijk marquez vervangen
Mogelijk souf vervangen / gelukkig heb je Verdonk al
Vervanger voor onze IJslander
Tavzan gaat verkocht worden
Dimata einde huur
Musaba einde huur
Bronkhorst gaat vertrekkend
En ik denk dat tannane ook verkocht gaat worden
Matsson zal verkocht worden
Dueland is al weg
Meijer wellicht vervangen

Dan is Foor natuurlijk een perfecte speler om te halen aangezien hij op. Veel posities uit de voeten kan.
De vervanger voor Marquez heb je ook al in huis
Moet een een extra centrale verdediger bij toch?

Johnny
Berichten: 1957
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Johnny »

Jeffry74 schreef:
do 09 feb 2023, 01:53
zoete aardbei schreef:
do 09 feb 2023, 01:34
Maar waarom werd hij gewisseld?
Gokje > Omdat we met 10 minuutjes op de klok 0-2 voor stonden, Tannane geel op zak had, Tannane ook veel verdedigende arbeid leverde en dus niet voluit in duels kon gaan. Plus dat Meijer hem graag fit wil houden voor de thuiswedstrijd van as. zondag.
Tannane veel verdedigende arbeid..... :schater: :crazy2:
Tannane laat continue zijn man lopen, gaat pas verdedigen als zijn man de bal heeft, altijd te laat dus, geeft wel drukgebarend aanwijzingen maar doet zelf nauwelijks iets verdedigend. Terwijl de anderen alles geven om te verdedigen loopt meneer langszaam terug naar achteren.
Nee, hij heeft soms een goed schot, soms een goede pass maar het rendement is veel te laag. Veel foute hakballetjes, schoten, passen. Je speelt vaak met maar 10 man.
Let maar op, tegen excelsior spelen we weer een goede partij met 11 spelers die willen aanvallen èn verdedigen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten