Als iemand duelkracht heeft en mee verdedigd dan is het Tannane wel.
In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Als Tannane gisteren de bal had stonden er 2 soms 3 man op hem. Iedereen weet dat het van Tannane moet komen anders gebeurt er niets. Anderen staan niet op in zulke wedstrijden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:02In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Meejeens. De reden dat ze niet opstaan, is dat ze gaten op het middenveld moeten dichtlopen (Proper, Schone) of dat ze niet in de weg moeten lopen en aan de zijlijn geplakt moeten staan (Tavsan).E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:15Als Tannane gisteren de bal had stonden er 2 soms 3 man op hem. Iedereen weet dat het van Tannane moet komen anders gebeurt er niets. Anderen staan niet op in zulke wedstrijden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:02In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Dan zet Bruijn er maar in volgende wedstrijd. Of Mattsson als hij weer fit is. Ik denk dat we er gauw genoeg achterkomen dat er 0 creativiteit is en we een 10 missen.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:23Meejeens. De reden dat ze niet opstaan, is dat ze gaten op het middenveld moeten dichtlopen (Proper, Schone) of dat ze niet in de weg moeten lopen en aan de zijlijn geplakt moeten staan (Tavsan).E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:15Als Tannane gisteren de bal had stonden er 2 soms 3 man op hem. Iedereen weet dat het van Tannane moet komen anders gebeurt er niets. Anderen staan niet op in zulke wedstrijden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:02In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Flikker toch op mschr.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:23Meejeens. De reden dat ze niet opstaan, is dat ze gaten op het middenveld moeten dichtlopen (Proper, Schone) of dat ze niet in de weg moeten lopen en aan de zijlijn geplakt moeten staan (Tavsan).E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:15Als Tannane gisteren de bal had stonden er 2 soms 3 man op hem. Iedereen weet dat het van Tannane moet komen anders gebeurt er niets. Anderen staan niet op in zulke wedstrijden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:02In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Ik heb het al gezegd na NEC-Emmen. En zoals zo vaak heb ik gelijk gekregen.Jeffry74 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:35Flikker toch op mschr.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:23Meejeens. De reden dat ze niet opstaan, is dat ze gaten op het middenveld moeten dichtlopen (Proper, Schone) of dat ze niet in de weg moeten lopen en aan de zijlijn geplakt moeten staan (Tavsan).E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:15Als Tannane gisteren de bal had stonden er 2 soms 3 man op hem. Iedereen weet dat het van Tannane moet komen anders gebeurt er niets. Anderen staan niet op in zulke wedstrijden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:02In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Jij gaat hier een Jeroen Bijma van de Gelderlander na lopen praten en verkondigd zijn mening als waarheid.
Die man is net zoals jij een onruststoker in een goed huwelijk.
Je bent een walgelijk mannetje.
Jeroen Bijna praat mschr na. Er wordt me een hoop duidelijk nu.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:39Ik heb het al gezegd na NEC-Emmen. En zoals zo vaak heb ik gelijk gekregen.Jeffry74 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:35Flikker toch op mschr.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:23Meejeens. De reden dat ze niet opstaan, is dat ze gaten op het middenveld moeten dichtlopen (Proper, Schone) of dat ze niet in de weg moeten lopen en aan de zijlijn geplakt moeten staan (Tavsan).E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:15Als Tannane gisteren de bal had stonden er 2 soms 3 man op hem. Iedereen weet dat het van Tannane moet komen anders gebeurt er niets. Anderen staan niet op in zulke wedstrijden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:02In je dromen wellicht. Hij wandelt doorgaans over het veld en als ie achter iemand aan rent, dan vrees ik altijd dat ie een doodschop gaat geven. De man heeft inzicht en een heel goeie pass, maar met hem op het veld moeten Proper en Schone in zijn dienst gaan spelen omdat anders gaten op het middenveld vallen. Daarom is NEC veel makkelijker te verdedigen als hij op het veld staat.
Jij gaat hier een Jeroen Bijma van de Gelderlander na lopen praten en verkondigd zijn mening als waarheid.
Die man is net zoals jij een onruststoker in een goed huwelijk.
Je bent een walgelijk mannetje.
Ik vrees ook dat we daardoor niet beter gaan spelen. Tannane is een 10 en moet ook zodanig worden opgesteld. Dan moeten we in de toekomst ook afstappen dat we zo'n speler nodig hebben. Dan zitten we weer zonder creativiteit, diepgang etc.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Tanane er uit, Bruijn of desnoods mattsson er in. Ik vrees alles dat dat niet gaat gebeuren.
Zo speelde hij ook bij Vitesse. Lijkt me prima plan.D. Fernández Artola schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:23Tannane kan ook als buitenspeler spelen. Is het middenveld wellicht meer in balans. Alleen zou je Tavsan gezien de stijgende vorm ook niet ineens eruit hoeven te halen
ZOnder Tannane was er veel meer diepgang en creativiteit. Ik noem een potje tegen Sparta of de tweede helft tegen Emmen.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:21Ik vrees ook dat we daardoor niet beter gaan spelen. Tannane is een 10 en moet ook zodanig worden opgesteld. Dan moeten we in de toekomst ook afstappen dat we zo'n speler nodig hebben. Dan zitten we weer zonder creativiteit, diepgang etc.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Tanane er uit, Bruijn of desnoods mattsson er in. Ik vrees alles dat dat niet gaat gebeuren.
Probleem is dat Mattsson geen overzicht en Bruijn geen duelkracht heeft. Daarom is het oliedom dat we Duelund hebben laten vertrekken. De ideale man voor die positie bij dit NEC.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Degene die Duelund heeft laten verpieteren op de bank moet zich bij zich zelf tenrade gaan,mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:47Probleem is dat Mattsson geen overzicht en Bruijn geen duelkracht heeft.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken.
Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Daarom is het oliedom dat we Duelund hebben laten vertrekken.
De ideale man voor die positie bij dit NEC.
Toen stonden er 11 spelers die 100% gaven. Jij verwacht nu dat Tannane de Formule 1 wint met 4 lekke banden.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:45ZOnder Tannane was er veel meer diepgang en creativiteit. Ik noem een potje tegen Sparta of de tweede helft tegen Emmen.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:21Ik vrees ook dat we daardoor niet beter gaan spelen. Tannane is een 10 en moet ook zodanig worden opgesteld. Dan moeten we in de toekomst ook afstappen dat we zo'n speler nodig hebben. Dan zitten we weer zonder creativiteit, diepgang etc.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Bruijn heeft geen duelkracht? Toen ik schreef dat we geen backup hadden voor de controlerende middenvelders was het antwoord: we hebben Bruijn. Dus een controleur zonder duelkracht. Daarnaast heeft Duelund net zo veel of zo weinig duelkracht als Bruijn.
Ja eens. Maar die is nu weg dus daar hebben we niks aan. Met de spelers die we nu hebben zou ik toch van Bruijn gaan.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:47Probleem is dat Mattsson geen overzicht en Bruijn geen duelkracht heeft. Daarom is het oliedom dat we Duelund hebben laten vertrekken. De ideale man voor die positie bij dit NEC.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Duelund heeft een paar potjes leuk mee gedaan in een goed spelend team dat anders uit de winterstop kwam. Daarvoor werd hij vaak genoeg bekritiseerd. Hij had het verschil gisteren absoluut niet gemaakt. Het is de waan van de dag dat regeert.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 11:47Ja eens. Maar die is nu weg dus daar hebben we niks aan. Met de spelers die we nu hebben zou ik toch van Bruijn gaan.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:47Probleem is dat Mattsson geen overzicht en Bruijn geen duelkracht heeft. Daarom is het oliedom dat we Duelund hebben laten vertrekken. De ideale man voor die positie bij dit NEC.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Maar dat heb je toch met iedere nummer 10??Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Bruijn ligt 90 minuten lang op zijn snufferd. Verliest elk fysiek duel.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 11:47Ja eens. Maar die is nu weg dus daar hebben we niks aan. Met de spelers die we nu hebben zou ik toch van Bruijn gaan.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:47Probleem is dat Mattsson geen overzicht en Bruijn geen duelkracht heeft. Daarom is het oliedom dat we Duelund hebben laten vertrekken. De ideale man voor die positie bij dit NEC.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:55Ze hebben in dit geval gewoon gelijk. Nec met tanane gaat niet werken. Schone en proper kunnen geen meter naar voor want dan is het hele middenveld weg.
Ook eens. Speelde gisteren als een drol, dat dan weer wel.Cupfighter schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Ongelofelijk die onterechte kritiek op de beste speler in ons elftal
Ja dat zeker was slecht gisterenJota schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:30Ook eens. Speelde gisteren als een drol, dat dan weer wel.Cupfighter schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Ongelofelijk die onterechte kritiek op de beste speler in ons elftal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten