Oussama Tannane

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
RobertvdW
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door RobertvdW »

Bernd schreef:
do 23 jun 2022, 17:16
Gerard Lopez schreef:
wo 22 jun 2022, 21:46
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 20:58
bertje schreef:
wo 22 jun 2022, 12:58
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 12:45
Bottendaal schreef:
wo 22 jun 2022, 12:39

Laat dat nou net zijn verleden zijn.
Maar er waren toen wel wat meer problemen binnen de selectie van onze noorderburen meen ik, ook met Bazour toch, zijn dat dan allebei vervelende jongens ( denk het wel) of ligt het aan het beleid van de club?
En die trainert is natuurlijk ook een norse Duitser die waarschijnlijk weinig tot geen enkele tegenspraak duldt. Ik zie Meijer wel goed men zo'n jongen omgaan eigenlijk.
Dat verwacht ik ook wel, Meijer is een heel ander type trainer
Zeker, Meijer is denk ik ideaal voor zulke jongens. Daarentegen is het bij lange na nog geen garantie dat het goed gaat.
Je beste spelers - daar ga je op een juiste manier mee om. Geef deze jongen de juiste vrijheid en we hebben goud in handen. Meijer gaat dat snappen.
Precies; maak hem medeverantwoordelijk voor een goed draaiend elftal; geef hem de vrijheid die hij nodig heeft. Hij kan zich flink in de kijker spelen!

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel »

RobertvdW schreef:
do 23 jun 2022, 18:08
Bernd schreef:
do 23 jun 2022, 17:16
Gerard Lopez schreef:
wo 22 jun 2022, 21:46
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 20:58
bertje schreef:
wo 22 jun 2022, 12:58
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 12:45

Maar er waren toen wel wat meer problemen binnen de selectie van onze noorderburen meen ik, ook met Bazour toch, zijn dat dan allebei vervelende jongens ( denk het wel) of ligt het aan het beleid van de club?
En die trainert is natuurlijk ook een norse Duitser die waarschijnlijk weinig tot geen enkele tegenspraak duldt. Ik zie Meijer wel goed men zo'n jongen omgaan eigenlijk.
Dat verwacht ik ook wel, Meijer is een heel ander type trainer
Zeker, Meijer is denk ik ideaal voor zulke jongens. Daarentegen is het bij lange na nog geen garantie dat het goed gaat.
Je beste spelers - daar ga je op een juiste manier mee om. Geef deze jongen de juiste vrijheid en we hebben goud in handen. Meijer gaat dat snappen.
Precies; maak hem medeverantwoordelijk voor een goed draaiend elftal; geef hem de vrijheid die hij nodig heeft. Hij kan zich flink in de kijker spelen!
:withstupid: Laten we ook de clubnaam veranderen in FC Tannane, dat doen we allemaal omdat meneer snel op zijn pikkie getrapt is......

Hij wordt de komende 2 jaar betaald en gaat zich maar eens gedragen! Laat hij dat maar eens bewijzen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Dat gaat niet lukken. Dat weet jij. Dat weet ik. Elke trainer die hem aan het voetballen heeft gekregen, gooit hem uiteindelijk uit de selectie. Dat gaat Meijer ook doen. We moeten hopen dat zijn eerste maanden bij NEC fantastisch gaan worden. Meer mogen we niet van hem verlangen.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
do 23 jun 2022, 18:43
Dat gaat niet lukken. Dat weet jij. Dat weet ik. Elke trainer die hem aan het voetballen heeft gekregen, gooit hem uiteindelijk uit de selectie. Dat gaat Meijer ook doen. We moeten hopen dat zijn eerste maanden bij NEC fantastisch gaan worden. Meer mogen we niet van hem verlangen.
Juist! Hopen dat we in de winter al veilig zijn dan kunnen we ‘m voor een klein miljoentje verkopen voor het te laat is…

Plaats reactie