Ibrahim Cissoko

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door ArtNEC »

E.B schreef:
wo 07 jun 2023, 13:23
bertje schreef:
wo 07 jun 2023, 13:07
jetipo schreef:
wo 07 jun 2023, 13:04
Gijscoman schreef:
wo 07 jun 2023, 12:51
burp schreef:
wo 07 jun 2023, 12:39
En dan terugdenken aan een groepsfoto in Dordrecht. :crazy:
:schater:

Wat een idioot verloop van zijn carrière zeg. Maar wel heel goed voor NEC, zowel dat er centen binnenkomen als ook dat jonge talenten zien dat je hier kan doorbreken en grote stap kan zetten.
Volgens Ted van Leeuwen zou de (voorbarige) transfer(met alleen maar een doorverkooppercentage) uiteindelijk goed komen :biggrin: :crazy: . Waarop is die transfer toen afgeketst?
https://www.forzanec.nl/nieuws/van-scha ... r-cissoko/

Van Schaik had van Leeuwen teruggefloten, toch een betere TD die Wilco dan ik altijd dacht.. :biggrin:
Kenners zeggen dat hij zich met het stadion bezig moet houden en niet met dit soort zaken. Wilco heeft ons dus miljoenen bezorgd :tu:
Meer van Leeuwen heeft ons bijna miljoenen gekost.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Mark Ariaans »

ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 13:28
E.B schreef:
wo 07 jun 2023, 13:23
Kenners zeggen dat hij zich met het stadion bezig moet houden en niet met dit soort zaken. Wilco heeft ons dus miljoenen bezorgd :tu:
Meer van Leeuwen heeft ons bijna miljoenen gekost.
:withstupid: Nou wordt hij helemaal mooi om dat als een pluim voor Wilco weg te zetten. Wilco had TvL ook aangesteld.

Johnny
Berichten: 2231
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Johnny »

Cissoko kan een grote worden. Ik moet bij hem altijd denken aan Taiwo. Magere jongen met een ruwe goede techniek, wat slungerig overkomend maar wel talentvol.
Nu een paar jaar en uren in de sportschool later is Taiwo een goede sterke spits geworden die op niveau speelt.
Met Cissoko gaat precies hetzelfde gebeuren. Die gaat nog leuke transfers maken in de toekomst.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15076
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door necnmgn »

Deze zou nog mooier zijn dan de transfer van Musaba destijds.. ook voor Ibrahim een interessante stap. Hij zal daar wel eerst enorm aan zijn fysiek en uithoudingsvermogen moeten werken, want dat is zelfs voor Eredivisiebegrippen echt ondermaats!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9954
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door E.B »

Mark Ariaans schreef:
wo 07 jun 2023, 13:29
ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 13:28
E.B schreef:
wo 07 jun 2023, 13:23
Kenners zeggen dat hij zich met het stadion bezig moet houden en niet met dit soort zaken. Wilco heeft ons dus miljoenen bezorgd :tu:
Meer van Leeuwen heeft ons bijna miljoenen gekost.
:withstupid: Nou wordt hij helemaal mooi om dat als een pluim voor Wilco weg te zetten. Wilco had TvL ook aangesteld.
Het was eerder een steek naar dat het dus ook maar goed is dat Wilco zich niet alleen maar bezig houdt met het stadion, maar ook verder kijkt. Dat moet een directeur van een bedrijf ook doen. Het is heel makkelijk om te roepen dat hij zich nergens mee moet bemoeien, maar nu was dit een prima zet van hem. Hij ging tegen de TD in die hij dus notabene had aangesteld, in plaats van hem blind te volgen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Gijscoman »

Mark Ariaans schreef:
wo 07 jun 2023, 13:29
ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 13:28
E.B schreef:
wo 07 jun 2023, 13:23
Kenners zeggen dat hij zich met het stadion bezig moet houden en niet met dit soort zaken. Wilco heeft ons dus miljoenen bezorgd :tu:
Meer van Leeuwen heeft ons bijna miljoenen gekost.
:withstupid: Nou wordt hij helemaal mooi om dat als een pluim voor Wilco weg te zetten. Wilco had TvL ook aangesteld.
Wilco heeft Ted toch helemaal niet aangesteld? Dat doet de RvC, lijkt me

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32912
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:
wo 07 jun 2023, 13:47
Mark Ariaans schreef:
wo 07 jun 2023, 13:29
ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 13:28
E.B schreef:
wo 07 jun 2023, 13:23
Kenners zeggen dat hij zich met het stadion bezig moet houden en niet met dit soort zaken. Wilco heeft ons dus miljoenen bezorgd :tu:
Meer van Leeuwen heeft ons bijna miljoenen gekost.
:withstupid: Nou wordt hij helemaal mooi om dat als een pluim voor Wilco weg te zetten. Wilco had TvL ook aangesteld.
Wilco heeft Ted toch helemaal niet aangesteld? Dat doet de RvC, lijkt me
:withstupid: Dat kwam toch uit de koker van Boekhoorn na een gesprek met Johan Derksen oid? Het lijkt me sowieso onmogelijk dat een directeur een mededirecteur aanstelt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Wijchen
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 11:06
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Wijchen »

ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 07:28
Gijscoman schreef:
wo 07 jun 2023, 00:22
Je moeder heet Henk schreef:
di 06 jun 2023, 23:55
:director: Cissoko voor 2,7 miljoen naar Toulouse
Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.

Maar goed, of het nu waar zal blijken of niet: dit soort berichten maakt de transferperiode wel kleurrijk.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dat je serieus op deze pubergrap ingaat.
:biggrin:

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9954
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door E.B »

bertje schreef:
wo 07 jun 2023, 13:49
Gijscoman schreef:
wo 07 jun 2023, 13:47
Mark Ariaans schreef:
wo 07 jun 2023, 13:29
ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 13:28
E.B schreef:
wo 07 jun 2023, 13:23
Kenners zeggen dat hij zich met het stadion bezig moet houden en niet met dit soort zaken. Wilco heeft ons dus miljoenen bezorgd :tu:
Meer van Leeuwen heeft ons bijna miljoenen gekost.
:withstupid: Nou wordt hij helemaal mooi om dat als een pluim voor Wilco weg te zetten. Wilco had TvL ook aangesteld.
Wilco heeft Ted toch helemaal niet aangesteld? Dat doet de RvC, lijkt me
:withstupid: Dat kwam toch uit de koker van Boekhoorn na een gesprek met Johan Derksen oid? Het lijkt me sowieso onmogelijk dat een directeur een mededirecteur aanstelt..
Nou, dan valt dat deel over Wilco al weg. Nogmaals goed dat hij er voor is gaan liggen.

Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door ArtNEC »

Wijchen schreef:
wo 07 jun 2023, 13:53
ArtNEC schreef:
wo 07 jun 2023, 07:28
Gijscoman schreef:
wo 07 jun 2023, 00:22
Je moeder heet Henk schreef:
di 06 jun 2023, 23:55
:director: Cissoko voor 2,7 miljoen naar Toulouse
Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.

Maar goed, of het nu waar zal blijken of niet: dit soort berichten maakt de transferperiode wel kleurrijk.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dat je serieus op deze pubergrap ingaat.
:biggrin:
I stand corrected. Maar met een nieuw account, die naam en onwaarschijnlijk nieuws heeft iemand al wel gauw de schijn tegen.

Naast alle andere accounts die alleen opduiken in de transferperiode en met onzinnieuws komen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26938
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
wo 07 jun 2023, 13:05
Nijmegen0413 schreef:
wo 07 jun 2023, 13:02
Keezer schreef:
wo 07 jun 2023, 12:58
Nijmegen0413 schreef:
wo 07 jun 2023, 12:36
Volgens Fabrizio Romano was er ook interesse uit Italië en Engeland. 2.5 miljoen voor een bankzitter met de conditie van een B junior is een geweldig bedrag. Altijd doen.
Zeker doen. Topdeal.
Toch vond ik dat altijd als hij erin kwam er iets gebeurde. Het elftal kreeg er swung van. De combinatie met Tannane was soms flitsend. Ik vind het jammer als hij gaat maar 2,5 miljoen voor een talent… gelijk doen!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Je moeder heet Henk
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 jun 2023, 23:49
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Je moeder heet Henk »

bertje schreef:
wo 07 jun 2023, 13:07
jetipo schreef:
wo 07 jun 2023, 13:04
Gijscoman schreef:
wo 07 jun 2023, 12:51
burp schreef:
wo 07 jun 2023, 12:39
En dan terugdenken aan een groepsfoto in Dordrecht. :crazy:
:schater:

Wat een idioot verloop van zijn carrière zeg. Maar wel heel goed voor NEC, zowel dat er centen binnenkomen als ook dat jonge talenten zien dat je hier kan doorbreken en grote stap kan zetten.
Volgens Ted van Leeuwen zou de (voorbarige) transfer(met alleen maar een doorverkooppercentage) uiteindelijk goed komen :biggrin: :crazy: . Waarop is die transfer toen afgeketst?
https://www.forzanec.nl/nieuws/van-scha ... r-cissoko/

Van Schaik had van Leeuwen teruggefloten, toch een betere TD die Wilco dan ik altijd dacht.. :biggrin:
Er is hier maar 1 iemand die fluit en dat is zeker niet Wilco…

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Voorwaarts »

Wauw. Dat is een verrassing!

Wat een mooie kans voor hem.
Jammer voor NEC en de supporters.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1557
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door beeros »

Voorwaarts schreef:
wo 07 jun 2023, 14:53
Wauw. Dat is een verrassing!

Wat een mooie kans voor hem.
Jammer voor NEC en de supporters.
2,5 miljoen!!! Tavzan en Matsson nu nog en je hebt cash en ome Marcel om met een volledig nieuwe voorhoede te gaan spelen

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16585
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4474
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Jeffry74 »

Deze transfer zag niemand aan komen....

Jammer voor ons, want hij zorgde vaak voor gevaar tijdens zijn invalbeurten.
Het is zeker een talent maar ik denk niet dat Ibrahim aankomend seizoen al een volwaardig basisspeler voor NEC zou zijn.

Daarom een mooie transfer voor beide partijen.
Carlos heeft er een meer dan mooi bedrag uit gehaald. :tu:

Gefeliciteerd en succes bij Toulouse Ibrahim!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door mschr »

Jeffry74 schreef:
wo 07 jun 2023, 15:39
Deze transfer zag niemand aan komen....

Jammer voor ons, want hij zorgde vaak voor gevaar tijdens zijn invalbeurten.
Het is zeker een talent maar ik denk niet dat Ibrahim aankomend seizoen al een volwaardig basisspeler voor NEC zou zijn.
Hij zou volgend seizoen niet in de basis staan, omdat Meijer vindt dat Mattsson beter past in het combinatiespel van NEC. Maar Mattsson zorgt met al dat getikkietakkie en balverlies amper voor dreiging. Kenners weten dat Mattsson naar de bank had gemoeten en Cissoko in de basis.

hupie
Berichten: 1683
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door hupie »

mschr schreef:
wo 07 jun 2023, 15:41
Jeffry74 schreef:
wo 07 jun 2023, 15:39
Deze transfer zag niemand aan komen....

Jammer voor ons, want hij zorgde vaak voor gevaar tijdens zijn invalbeurten.
Het is zeker een talent maar ik denk niet dat Ibrahim aankomend seizoen al een volwaardig basisspeler voor NEC zou zijn.
Hij zou volgend seizoen niet in de basis staan, omdat Meijer vindt dat Mattsson beter past in het combinatiespel van NEC. Maar Mattsson zorgt met al dat getikkietakkie en balverlies amper voor dreiging. Kenners weten dat Mattsson naar de bank had gemoeten en Cissoko in de basis.
Klopt helemaal, deze transfer laat ook zien, de hele grote beperkingen die aan de trainer Meijer kleven. Helaas gaan we dit soort blunders komend seizoen ook weer zien. Er had met een andere trainer veel meer ingezeten het afgelopen seizoen. Het zou mij dan ook niks verbazen als Mattsson komend seizoen weer gewoon als linksbuiten in de basis staat.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door eniesee12 »

hupie schreef:
wo 07 jun 2023, 16:10
mschr schreef:
wo 07 jun 2023, 15:41
Jeffry74 schreef:
wo 07 jun 2023, 15:39
Deze transfer zag niemand aan komen....

Jammer voor ons, want hij zorgde vaak voor gevaar tijdens zijn invalbeurten.
Het is zeker een talent maar ik denk niet dat Ibrahim aankomend seizoen al een volwaardig basisspeler voor NEC zou zijn.
Hij zou volgend seizoen niet in de basis staan, omdat Meijer vindt dat Mattsson beter past in het combinatiespel van NEC. Maar Mattsson zorgt met al dat getikkietakkie en balverlies amper voor dreiging. Kenners weten dat Mattsson naar de bank had gemoeten en Cissoko in de basis.
Klopt helemaal, deze transfer laat ook zien, de hele grote beperkingen die aan de trainer Meijer kleven. Helaas gaan we dit soort blunders komend seizoen ook weer zien. Er had met een andere trainer veel meer ingezeten het afgelopen seizoen. Het zou mij dan ook niks verbazen als Mattsson komend seizoen weer gewoon als linksbuiten in de basis staat.


Brrr nog een jaar meijer en mattsson , dat word weer afzien dus nog maar even niet aan denken. Wel echt een prima transfer dit , wens hem veel succes bij Toulouse.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4930
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Tim Janssen »

Knap hoor 2,5 miljoen voor een bankspeler klasse carlos

Johnny
Berichten: 2231
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Johnny »

beeros schreef:
wo 07 jun 2023, 14:55
Voorwaarts schreef:
wo 07 jun 2023, 14:53
Wauw. Dat is een verrassing!

Wat een mooie kans voor hem.
Jammer voor NEC en de supporters.
2,5 miljoen!!! Tavzan en Matsson nu nog en je hebt cash en ome Marcel om met een volledig nieuwe voorhoede te gaan spelen
En Sandler voor 4 miljoen kun je bijna cash het stadion kopen en nieuw gaan bouwen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Gerard Lopez »

Bedankt Ted, dat je altijd het vertrouwen in Ibrahim hebt gehouden en z'n contract hebt verlengd ondanks je pijnlijke heup. En bedankt Rogier dat je Ibrahim speeltijd hebt gegeven en de ruimte om zich te ontwikkelen!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Mark Ariaans »

Nou, ik denk dat als Rogier Cissoko vaker in de basis had gezet, dat we deze mooie transfer niet verwezenlijkt hadden zien worden. De keren dat cissoko in de basis startte vond ik hem namelijk weinig overtuigend. Leuk als invaller en blijkbaar waren die invalbeurten ook prima voor zijn stats.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32912
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door bertje »

Mark Ariaans schreef:
wo 07 jun 2023, 16:46
Nou, ik denk dat als Rogier Cissoko vaker in de basis had gezet, dat we deze mooie transfer niet verwezenlijkt hadden zien worden. De keren dat cissoko in de basis startte vond ik hem namelijk weinig overtuigend. Leuk als invaller en blijkbaar waren die invalbeurten ook prima voor zijn stats.
:withstupid: Dat is ook wat ik denk ja. Het is met zijn type spel makkelijker spelen tegen een back die 75 minuten in de benen heeft dan wanneer hij zelf moet beginnen. Neemt niet weg dat ik hem zeker potentie toedicht hoor, het is wel een buitenspeler naar mijn hart. Beter dan het continu terughalen wat die andere buitenspelers doen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Ibrahim Cissoko

Bericht door Gerard Lopez »

Klopt, maar dan is het scoutingssysteem zo lek als een mandje bij Toulouse, dat er niet een bepaalde correctie zit ingebouwd voor late invalbeurten.
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten