Klopt. De enige die in perniek raakt is ook onze vrind JB.
Ibrahim Cissoko
Re: Ibrahim Cissoko
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.
Maar goed, of het nu waar zal blijken of niet: dit soort berichten maakt de transferperiode wel kleurrijk.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Heet jouw moeder Henk?Gijscoman schreef: ↑wo 07 jun 2023, 00:22Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.
Maar goed, of het nu waar zal blijken of niet: dit soort berichten maakt de transferperiode wel kleurrijk.
When Wilco talks, people listen!
Die shoppen wel vaker in NL. Maar ik ben benieuwd of het klopt. Zou een mooi bedrag zijn.
Gekke HenkieGerard Lopez schreef: ↑wo 07 jun 2023, 01:14Heet jouw moeder Henk?Gijscoman schreef: ↑wo 07 jun 2023, 00:22Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.

Alles komt goed !!
In de handen van een Amerikaans investeringsbedrijf. Die kunnen best dit soort 'gokjes' nemen met als doel er hopelijk winst op te maken. Wat ze met FC Arnhem ook willen.
Bekend van Henkepenke sperma tanken..vak Oost schreef: ↑wo 07 jun 2023, 06:09Gekke HenkieGerard Lopez schreef: ↑wo 07 jun 2023, 01:14Heet jouw moeder Henk?Gijscoman schreef: ↑wo 07 jun 2023, 00:22Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.
Maar goed, of het nu waar zal blijken of niet: dit soort berichten maakt de transferperiode wel kleurrijk.![]()
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dat je serieus op deze pubergrap ingaat.Gijscoman schreef: ↑wo 07 jun 2023, 00:22Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.
Hij gaat wel naar Toulouse, althans: Fabrizio Romano zit er eigenlijk nooit naast: https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 0019099648ArtNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 07:28Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dat je serieus op deze pubergrap ingaat.Gijscoman schreef: ↑wo 07 jun 2023, 00:22Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.
Daar doet hoMer dus niet aan mee
Jezus, dat zou wel een zieke transfer zijn dan. 2,7 miljoen voor een talentvolle jongen die bijna transfervrij de deur uit was gelopen..hoMer schreef: ↑wo 07 jun 2023, 11:55Hij gaat wel naar Toulouse, althans: Fabrizio Romano zit er eigenlijk nooit naast: https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 0019099648ArtNEC schreef: ↑wo 07 jun 2023, 07:28Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, dat je serieus op deze pubergrap ingaat.Gijscoman schreef: ↑wo 07 jun 2023, 00:22Ben benieuwd, maar lijkt me toch een tamelijk hoog bedrag en een tamelijk eigenaardige transfer voor alle partijen. En daarbij helpt het niet mee dat dit account slechts één post heeft en ook een ietwat eigenaardige naam.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
2.7 miljoen!?? Wat een deal!
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Dit zou echt geweldig zijn, ongetwijfeld een goed bedrag voor een leuk talent die volgend jaar geen basisspeler was geworden gok ik zo.
'Justice knows every mans number'
-
- Contacteer:
Waar komt alleen dat bedrag vandaan? Ik zie het nergens terug?
-
- Contacteer:
De transfer van Grot kan dus nog overtroffen worden qua gekte
Het unieke wat hij wel heeft (en waar ik heel erg fan van ben) is dat hij bij elke bal die hij krijgt meteen met z'n neus richting zijn directe tegenstander staat en hem probeert te passeren. Dat het dan regelmatig tot balverlies leidt vind ik dan niet zo erg, de keren dat hij er wel langs komt is het namelijk levensgevaarlijk. Maar er is nog wel (heel) veel aan bij te schaven, met dat oog moet je zulke bedragen direct pakken. Hopelijk komt er ook nog een club met zulke bedragen voor Tavsan..Keizerstad1994 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 12:09Dit zou echt geweldig zijn, ongetwijfeld een goed bedrag voor een leuk talent die volgend jaar geen basisspeler was geworden gok ik zo.
Henkiepenkie schreef: ↑wo 07 jun 2023, 12:11Waar komt alleen dat bedrag vandaan? Ik zie het nergens terug?
Die riep het gisteravond al, dan zou je zeggen dat hij er dicht op zit (op wat voor manier dan ook)..
VI meldt het nu ook (zonder het transferbedrag te noemen):
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... r-AA1ceERe
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... r-AA1ceERe
Laatst gewijzigd door jetipo op wo 07 jun 2023, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Doen 

"Ruim". Al zou 2,5 ook een geweldig bedrag zijn natuurlijk.jasper491 schreef: ↑wo 07 jun 2023, 12:212,5 miljoen.
https://www.telegraaf.nl/sport/71634055 ... im-cissoko
Zo jammer dit.....
Is er dan niemand die mattsson wil hebben?
Is er dan niemand die mattsson wil hebben?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen