Iván Márquez
-
- Contacteer:
Iván Márquez
Maandag einde ochtend had hij een fotoshoot in het stadion, dus geen twijfel meer of hij echt komt. Wat is die gozer lang, zeg! Lang en dun. Ik geef Ted het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat we er een uitstekende centrale verdediger bij hebben.
Re: Iván Márquez
Ben benieuwd, zou snel bekend gemaakt moeten worden dan..........
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
Mooie naam. Zou die ook motor kunnen rijden?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
type Koolwijk? qua postuur dan, hoop niet mentaliteit..

Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.
Ik geloof dat dat een andere Marquez.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Lengte is een gegeven , breedte kan je trainen....Boer Janssen schreef: ↑ma 19 jul 2021, 17:37Maandag einde ochtend had hij een fotoshoot in het stadion, dus geen twijfel meer of hij echt komt. Wat is die gozer lang, zeg! Lang en dun. Ik geef Ted het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat we er een uitstekende centrale verdediger bij hebben.
dromen houdt ons wakker!
- svenniessee
- Contacteer:
Kan deze weer dicht tot het officieel is aangekondigd?
-
- Contacteer:
Ik lees hier in de media, dat zijn vrouw ernstig ziek is, en dat die al in Nederland behandeld wordt.Boer Janssen schreef: ↑ma 19 jul 2021, 17:37Maandag einde ochtend had hij een fotoshoot in het stadion, dus geen twijfel meer of hij echt komt. Wat is die gozer lang, zeg! Lang en dun. Ik geef Ted het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat we er een uitstekende centrale verdediger bij hebben.
https://www.cksport.pl/pokazWiadomosc/2 ... chora.html
Ah, dat verklaart die tweets die al eerder langskwamen! Bedankt!Vincent66200 schreef: ↑ma 19 jul 2021, 18:50Ik lees hier in de media, dat zijn vrouw ernstig ziek is, en dat die al in Nederland behandeld wordt.Boer Janssen schreef: ↑ma 19 jul 2021, 17:37Maandag einde ochtend had hij een fotoshoot in het stadion, dus geen twijfel meer of hij echt komt. Wat is die gozer lang, zeg! Lang en dun. Ik geef Ted het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat we er een uitstekende centrale verdediger bij hebben.
En aangezien je in de buurt van Kielce woont: heb je hem ook zien spelen bij Korona Kielce?
-
- Contacteer:
Nee, ik ga hier nooit naar het voetbal, Poolse competitie is nu niet dé competitie om het voetbal aan te gluren.Gijscoman schreef: ↑ma 19 jul 2021, 18:57Ah, dat verklaart die tweets die al eerder langskwamen! Bedankt!Vincent66200 schreef: ↑ma 19 jul 2021, 18:50Ik lees hier in de media, dat zijn vrouw ernstig ziek is, en dat die al in Nederland behandeld wordt.Boer Janssen schreef: ↑ma 19 jul 2021, 17:37Maandag einde ochtend had hij een fotoshoot in het stadion, dus geen twijfel meer of hij echt komt. Wat is die gozer lang, zeg! Lang en dun. Ik geef Ted het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat we er een uitstekende centrale verdediger bij hebben.
En aangezien je in de buurt van Kielce woont: heb je hem ook zien spelen bij Korona Kielce?
Deze omgeving leent zich meer voor wielrennen en fietsen. Geen meter vlak
Jammer. Bij Cracovia en Motor Lublin heb ik me anders wel goed vermaakt. Maar of ze er ook konden voetballen herinner ik me niet meer.Vincent66200 schreef: ↑ma 19 jul 2021, 19:02Nee, ik ga hier nooit naar het voetbal, Poolse competitie is nu niet dé competitie om het voetbal aan te gluren.Gijscoman schreef: ↑ma 19 jul 2021, 18:57Ah, dat verklaart die tweets die al eerder langskwamen! Bedankt!Vincent66200 schreef: ↑ma 19 jul 2021, 18:50Ik lees hier in de media, dat zijn vrouw ernstig ziek is, en dat die al in Nederland behandeld wordt.Boer Janssen schreef: ↑ma 19 jul 2021, 17:37Maandag einde ochtend had hij een fotoshoot in het stadion, dus geen twijfel meer of hij echt komt. Wat is die gozer lang, zeg! Lang en dun. Ik geef Ted het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat we er een uitstekende centrale verdediger bij hebben.
En aangezien je in de buurt van Kielce woont: heb je hem ook zien spelen bij Korona Kielce?.
Deze omgeving leent zich meer voor wielrennen en fietsen. Geen meter vlak![]()
Veel wielerplezier in Kielce in ieder geval!
-
- Contacteer:

Welkom Ivan 'de verschrikkelijke'!!! Dat je ons mag trakteren op mooie wedstrijden!
Laatst gewijzigd door Theodorus op ma 19 jul 2021, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.
De vorige Spanjaard die vanuit het Oostblok naar NEC kwam, was een daverend succes. 

Met Schöne en Proper wassen we elke club de oren!
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Ah, volgens de Wiki een commandant bij de FARC in Colombia. Kan dus wel oorlog maken in de eigen zestien.
[Edit] Wel al 66, dus wellicht dat het beste er een beetje af is.
[Edit] Wel al 66, dus wellicht dat het beste er een beetje af is.
-
Welkom Ivan succes en ik ben heel benieuwd 

-
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Wie maakt de eerste Korona grap? Wel voorspelbare Ted aankoop, een vage Spanjaard uit Polen. Nou ja, we zullen het gaan zien.
Een warme club met een fanatieke aanhang? Wie heeft hem dat op de mouw gespeld?burp schreef: ↑ma 19 jul 2021, 20:33https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... arquez.htm
En binnen!
Welkom en succes!![]()
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Ik niet, na het zien van de presentatiefoto is het lachen me wel vergaan zeg. Goed, dat verschrikkelijk blije hoofd van van Schaik in zijn flitsende filmpjes is ook niet alles, maar dit...........Mark Ariaans schreef: ↑ma 19 jul 2021, 21:04Wie maakt de eerste Korona grap? Wel voorspelbare Ted aankoop, een vage Spanjaard uit Polen. Nou ja, we zullen het gaan zien.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!